Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
Shownieuws vond Joost Gênant en raar dat hij de zaal verliet tijdens Andre van Duin en toen op fb ging.
Goed interview wel daarna met Joost… vage act weer. Zo onnodig.
Terugkijken waard iig
Briljante reactiequote:
Hij heeft er vast wakker van gelegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.
Ook niet meegekregen, enige wat me opviel was dat de jurk onderaan nogal nauw sloot, dus ze min of meer schuifelend het podium op moest. Prima om stilstaand de punten uit te delen bij het ESF, maar hier had een split het makkelijker gemaakt om het podium op te komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Ja, dat werd er bij gezegd!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:21 schreef superniger het volgende:
Ach Joost.
https://www.mediacourant.(...)dre-van-duin-genant/
[ x ]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.
Zuigen dat hij iemand geslagen heeft, slaat alleen nergens op. Dom volk.
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Het is alleen maar net de vraag hoe moeilijk je daarover wilt doen. De trolletjes moeten wel iets hebben om over te trollen natuurlijk.
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.
Ik denk niet dat jij als artiest bij het Televizier Gala zat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Ik hoopte tegen beter weten in dat hij na al die Nederlandse walgelijkheid nummers ook mee mocht doen aan het eind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Was wel een lánge plaspauze, als dat het was
Misschien vond hij het jammer dat hij geen prijs heeft gepakt en bedacht hij dit om even wat aandacht te genereren. Is weer gelukt wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:24 schreef d_elise het volgende:
Of misschien wilde hij de media voor zijn. Al is dat niet helemaal gelukt aangezien die knakker van Shownieuws en Aran hem te pakken hebben gekregen, al was het interview met Aran eigenlijk positief leuk wel. Ik heb het idee dat - ondanks de riooljournalistiek van Boulevard - Aran en Joost elkaar wel mogen.
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Misschien stond er wel een grote rij bij de wc door die Hollandse medley. Ik vond het leuk maar ik snap dat het een plaspauze wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op.
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af. Voor dat flutprijsje, waarvoor ‘zijn’ inzending niet eens favoriet was, zal het niet te doen zijn. En de gemiddelde Televiziergala-kijker heeft de introductie van de kleurentelevisie nog meegemaakt, dus dat zijn ook niet echt de klanten voor wie hij in beeld moet blijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op.
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greysquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.
Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je.![]()
Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.
Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je.![]()
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greys
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.quote:Maar als je dan de domme reacties ziet op werkelijk alleen daar maar wat zitten snap ik ook wel weer dat hij dat nooit meer wil.
Je moet wel het kaliber van Anouk hebben om hier mee om te gaan. Of een hele brave radio 2 artiest zijn die niets fouts kan doen, zoals Nick Painter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
Dit is mijn theorie ook. Even snel naar buiten tijdens het wisselen op het podium en dan niet meer naar binnen kunnen. Of gewoon zo beleefd zijn om even tot de volgende wissel te wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in.In Joost z'n geval miste hij dan dus het einde.
Omdat z'n vrienden gewoon bleven zitten denk ik absoluut niet dat het kwade opzet was, dan waren die wel meegegaan.
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Ja en normaal gesproken had je tijdens het Songfestival zelf dan nog wel een leuke tijd, maar dat valt de laatste jaren dan ook nog tegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré.
[..]
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren.
En dan hebben wij het er dus over wat Joost letterlijk tegen Aran zegt, niets voor hem. Helemaal met de reactie die het dus meteen weer oproept. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef d_elise het volgende:
Ik zie net dat GJ Joost en co ook heeft gesproken gister en dat is vast wél een heel leuk interview geworden
Ja foei dat hij ging, het had geen doel en was nutteloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef Greys het volgende:
Sietse Bakker was er ook zag ik op insta. Dus er zijn gewoon genodigden namens AvroTros. En Joost en kornuiten besloten ja te zeggen. Wat de reden ook was, ik vind het tof dat ze gingen, dit mooie trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |