Battle bro'squote:
Man's zet een hossel en de meeste hier scubadiven met hun rechterhang naar het toetsenbord om met ethische bagage te komen.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Heeft Chevy trouwens @:Speedfight gestolen van @:Notorious_Roy ?
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroyquote:
Heeft hij zijn scooter gestolen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroy
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight is een moderator zou maar oppassen!
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.
Volgens mij ben jij degene die een vrouw als een voorwerp neerzet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!
Wat een knapperdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Oh dan is de drukte logisch. Ja prima. Lekker in de zon vandaag. https://imgur.com/YC9OuBG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makkerquote:
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makker
Dat lukt me wel, ik ben al lang blij dat hij iets te doen heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makker
Backstreet Boys > Spice Girlsquote:
Alle 5? Leuk voor Solo ditquote:
😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dikke gangbang daar in het hoge noorden
Ja oke die is wel leuk. Deed Electric Callboy ook tijdens concert. Met 3000 metalheads Backstreet Boys zingen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]Lekker pluizig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je de juffies op volgorde moet zetten van aanduwbaarheid, hoe zou jouw ranglijst er dan uitzien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Al is dit wel een van de leukere van de pittige meiden
Anno nu of anno hun goeie jaren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je de juffies op volgorde moet zetten van aanduwbaarheid, hoe zou jouw ranglijst er dan uitzien?
Poeh lastigquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun top, wanneer jij zou zeggen dat die is.
jaquote:
Ik vind de meeste eigenlijk een beetje mehquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun top, wanneer jij zou zeggen dat die is.
waar is die 2nutz kneusjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heel veel sukkeltjes met rugzakken hier
paling voornamelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook een visser van mensen?
nouja zegquote:
Pardonquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
hc betekent high class, geen hoog catherijnequote:
Ik ben een man van het volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hc betekent high class, geen hoog catherijne
Sow danquote:
Nu jullie allemaal nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!
pardonquote:
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.quote:
what the actual fuckquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Misschien zo'n seksrobot ofzo
😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Met zijn pohi, zou je denken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houdenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houden
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houden
is dat de toekomst voor ons aller chevyquote:
Warm dagje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Waar is mijn artikel???quote:
Nou ja ff niet hč broederquote:
Iig geen energy drink, dat kan ik waarderen.quote:
Don zegt toedels en Enzo neemt het over.quote:
Ja, eerst was het nog een domper voor Focus dat Don weggaat maar nu zijn ze er blij mee nu Enzo erbij is gekomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Don zegt toedels en Enzo neemt het over.
Nou leuk voor ze. Nu heb ik er wel weer genoeg over gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, eerst was het nog een domper voor Focus dat Don weggaat maar nu zijn ze er blij mee nu Enzo erbij is gekomen.
Nu al betere content en een veel groter bereik.
Je bent wel aardig goed op de hoogtequote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou leuk voor ze. Nu heb ik er wel weer genoeg over gezegd.
Dat van Don kwam vrij snel naar boven toen ik een keer YouTube opende.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent wel aardig goed op de hoogte
Jaa jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van Don kwam vrij snel naar boven toen ik een keer YouTube opende.Hoef je niet die shit voor te volgen.
Goed bro, jijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:22 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice hoe gaat het beest?
Foktop maat. Op naar de volgende!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben momenteel geblokkeerd door mijn vriendin na een beetje ruzie. Sad stuff.
Deze man is nooit leuk geweest. Nu is ie ook nog extreem dom en extreem rechts.quote:
Ik weet niet of block er nog ooit van af gaat. Ik wacht even na het weekend zet ik harde grens en dan houdt het op. Het is allemaal niet zo beasted, maar goed het komt zoals het komt. Eerst eens kijken wat ik nu vanavond ga eten. Wraps denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Foktop maat. Op naar de volgende!
Lekker maat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik weet niet of block er nog ooit van af gaat. Ik wacht even na het weekend zet ik harde grens en dan houdt het op. Het is allemaal niet zo beasted, maar goed het komt zoals het komt. Eerst eens kijken wat ik nu vanavond ga eten. Wraps denk ik.
tabeequote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat.
Inderdaad trek die grens, hou je eraan, en zeg tabee wanneer jij vindt dat het tijd is. En ga dan meteen op zoek naar de volgende!
Nou doei hč !!!quote:
Gloeiende grutjes zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tabee. Echt zo’n woord wat ik dan ken vanuit de Donald Duck en daarmee ook een beetje een vreemd woord vind.
Het gaat goed komen man's kan wel wat druk hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat.
Inderdaad trek die grens, hou je eraan, en zeg tabee wanneer jij vindt dat het tijd is. En ga dan meteen op zoek naar de volgende!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jammer.
Gebeurde dat maar bij John's stroomvoorziening
Jaaa gaat goed met het prachtige diertje. Hoe gaat het met de hond?quote:
Mooi om te horen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jaaa gaat goed met het prachtige diertje. Hoe gaat het met de hond?
Door de duivelquote:
Ik ga nog snel even kijken of ik me nog kan aanmelden!quote:
Omwquote:
ROFLCOPTER!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga nog snel even kijken of ik me nog kan aanmelden!
Oh kut is van twee jaar terug 🤣
Jij bent een harmless bull snakequote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben een multidisciplinair simcoureur
Dit klinkt aardig hotquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een harmless bull snake
Zijn grote mannenquote:
Hoe?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Net wagyu gegeten
Heerlijk uitgebreid diner pohhh
Als onderdeel van het voorgerecht. Met ook shiitake tapenade en gepureerde erwten met wasabiquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als onderdeel van het voorgerecht. Met ook shiitake tapenade en gepureerde erwten met wasabi
Zo goed
??quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik luister nu de meest recente aflevering van Talk Tuah
is wel goed spul maar te duur door de hypequote:
leuk voor de volgende meetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is wel goed spul maar te duur door de hype
Dat is heel vervelend, ik hoop dat het spoedig beter zal gaan met jouw dierenvriend.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Het gaat niet zo heel goed met mijn mooie tokkie hond.
Ik heb een flinke kater. Sad stuff. Hoe gaat het met jou? Je bent vroeg op bradabro, jij bent de goat vanochtend.quote:
Ik wil Jeroen zijn neus breken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend, ik hoop dat het spoedig beter zal gaan met jouw dierenvriend.
Lekker bro. Drink maar even goed wat water maat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb een flinke kater. Sad stuff. Hoe gaat het met jou? Je bent vroeg op bradabro, jij bent de goat vanochtend.
Ja maat, flink water aan het drinken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker bro. Drink maar even goed wat water maat.
ja lekker raam open in mijn home officequote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo het is LEKKER warm buiten 😗🤗😄
Hier ook!quote:
A lady never tells...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt het dat je met Chevy verkering hebt
komt door chevyquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het stil hier trouwens, waarom zit niet steeds t topic al vol als ik eindelijk mijn tags zie?
Ik verwacht beter!!!!
Wij posten hier onder het motto: kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het stil hier trouwens, waarom zit niet steeds t topic al vol als ik eindelijk mijn tags zie?
Ik verwacht beter!!!!
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst wasquote:
Hou op hiermee met dit stokenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst was
echt walgelijk
Was teringlache TT op zichquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt walgelijk
ik ga niet akkoord met het pesten van mensen uit deze sc!quote:
Ach joh een beetje plagen kan geen kwaad!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga niet akkoord met het pesten van mensen uit deze sc!
Je zou het kunnen opetenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemiddag. Even kijken wat ik met die pond verse spinazie ga doen.
plagen stopt wanneer de ontvangende partij het niet meer leuk vindt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh een beetje plagen kan geen kwaad!
Bedankt baviaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik heb dit getest en dit werkt goed, ik wil dit graag met jullie delen zodat jullie ook eens wat slimmer beginnen te worden.
Idd geen dts snelheidquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Ik verwacht beter!!!!
Waarom staat dat topic in VER?quote:
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik heb dit getest en dit werkt goed, ik wil dit graag met jullie delen zodat jullie ook eens wat slimmer beginnen te worden.
Waar anders ? Misschien dan ergens anders naar verplaatsen. Of bedoel je dat niet ?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom staat dat topic in VER?
Nee. Had wel gekund.quote:
Ha ha. In alles het tegenovergestelde met "mijn" Jan. Ben nu kapot moe. Trusten en tot merrege.quote:
Vuile oesterzwamquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!
Niet geklikt makker
Ik heb ervoor gekozen om het geen aandacht meer te geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik wil Jeroen zijn neus breken.
Hahatjes!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!
Niet geklikt makker
Geniet ervanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het wordt pasta met spinazie dus met tomaten, roomkaas, slagroom en basilicum. De salade net al gemacht: IJsbergsla, spinazie, rode ui en basilicum.
Nu een biertje. De eerste deze week.
Ik heb ook wel zin in bier, maar ik heb gisteren teveel gezopen, bijna halve fles wodka erdoorheen gejaagd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het wordt pasta met spinazie dus met tomaten, roomkaas, slagroom en basilicum. De salade net al gemacht: IJsbergsla, spinazie, rode ui en basilicum.
Nu een biertje. De eerste deze week.
Doe hem de groeten!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag in Bigfoot gebied.
Denk dat ik hem wel tegen kom.
Neem hem/haar mee naar Nederland.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
Misschien kan hij rozevla meenemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Neem hem/haar mee naar Nederland.
vraag hem om een footjobquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
Ga je dan ook een grote lul tegen hem zijn? Doe eens beetje aardig tegen de mensen daar, jij geeft Nederlanders weer eens een slechte naam.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga hem is even laten zien waarom mijn naam big Dick is
Gekke beat ouwequote:
Hele album is heel goedquote:
Als ie boos wordt zeg ik gewoon dat ik een Marokkaan ben, worden ze vast voorbereid voor als ze zo’n kamelenstreler een keer in het echt zienquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga je dan ook een grote lul tegen hem zijn? Doe eens beetje aardig tegen de mensen daar, jij geeft Nederlanders weer eens een slechte naam.
Chevy de wifestealer?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt walgelijk
En oorlogscrimineelquote:
iewquote:
Ah, kom je op Fok! studeren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:44 schreef FlippingCoin het volgende:
lekker studiedagje vandaag
ook lekker
sick stuffquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ms. Would-be cheater chick heeft me weer ge-dm’t.
Leven gaat voor de wind
Ik zie het maatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:13 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice ik ben hard aan het beasten.
Mijn retorische vaardigheden peaken vanmorgen.
Ik moet ermee stoppen mijn IQ sterft af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie het maat
Ik kijk vol bewondering toe.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik moet ermee stoppen mijn IQ sterft af.
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik kan er echt niet bij, hoe mensen zo'n gigantische tunnelvisie kunnen hebben en zo in hun emotie zitten, dat ze gewoonweg vervallen in het cognitieve vermogen van iemand met een licht verstandelijke beperking.
Bedankt maat, ik dacht, ik test die nieuwe regels eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
🤣🤣🤣
Verbaal beestachtig vriend.
Vandaar ook dat ik me niet de wild ga mengen in die discussie.
Ik ga haar donderdag zien 👀 Dus even kijken hoe gezellig dat gaat worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik dacht, ik test die nieuwe regels eens.
Maar even belangrijke zaken, al afgesproken met die meid?
ik hoop dat Jezus je nog tot inkeer kan brengen in deze dwaze gedachtegangquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga haar donderdag zien 👀 Dus even kijken hoe gezellig dat gaat worden.
Dan ga je lekker hard maat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is dat de beste meid uitgerekend zelf christelijk isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik hoop dat Jezus je nog tot inkeer kan brengen in deze dwaze gedachtegang
Wacht. Je hebt echt een soort van chickie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja, "hebt". Een andere jongen heeft haar officieel gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht. Je hebt echt een soort van chickie?
Wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja, "hebt". Een andere jongen heeft haar officieel gezien.
Hij wilt haar vreemd laten gaanquote:
Sorry maar ik kan niet anders dan op je neerkijken nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is dat de beste meid uitgerekend zelf christelijk is![]()
DE IRONIE!
leuke act weer johnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja, "hebt". Een andere jongen heeft haar officieel gezien.
Dat verhaal had je toch dinsdag ook al meegelezen? Ze heeft al 5 jaar relatiequote:
Nu ik nog maagd ben wel ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan niet anders dan op je neerkijken nu
Is het ook.quote:
quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
Nee dan kan je nog beter betaalde seks hebben
Niet met die meid natuurlijk (lol)
Oké HalperNLquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
Nee dan kan je nog beter betaalde seks hebben
Niet met die meid natuurlijk (lol)
pas maar op.quote:
Chevy is nog te pruimenquote:
Ik heb best veel verslavingen nu je erover begint.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
pas maar op.
Ga je straks aan betaalde seks doen en dan denkt die dat je een porno en seksverslaving hebt
Oh dat is niet ironisch, dat is gewoon heel erg passend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is dat de beste meid uitgerekend zelf christelijk is![]()
DE IRONIE!
Zou wat zijn als ik d'r bezwanger en die vriend denkt dat het van hem komtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh dat is niet ironisch, dat is gewoon heel erg passend.
Met deze informatie erbij, weet ik zeker dat het helemaal goed komt.
Zorg wel dat je goed voorbereid gaat maat.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee is gekkigheid.
Mijn intentie is niet om te neuken. Beetje aan r zitten is leuk genoeg.
Heb jij de Bijbel volledig gelezen leguaan? Van In den beginne tot aan Amen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
chevy moet de bijbel maar eens lezen
Je zou dan gewoon een grens trekken en zeggen, ik heb aan haar gezeten ik stop hier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee is gekkigheid.
Mijn intentie is niet om te neuken. Beetje aan r zitten is leuk genoeg.
nee nog nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij de Bijbel volledig gelezen leguaan? Van In den beginne tot aan Amen?
Dat moet je maar eens gaan doen dan voor de afwisseling van alle ict boekies.quote:
vraag de koelekerel voor adviesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
Je zou denken ja doen maar ik gebruik echt maar 70 a 80 kWh per maand.
Wat kost het je en hoeveel jaar duurt het voordat je de prijs eruit hebt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
Je zou denken ja doen maar ik gebruik echt maar 70 a 80 kWh per maand.
Is sociale huur. Is hij allergisch voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
vraag de koelekerel voor advies
Is wel echt een baas de koelekerel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
vraag de koelekerel voor advies
Kon ik maar in een sociale huur woning wonen, ik verdien te veel, ik haat mijn leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Is sociale huur. Is hij allergisch voor.
Ik kan kiezen tussen zes, acht of tien panelen. Kost twee euro per maand per stuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat kost het je en hoeveel jaar duurt het voordat je de prijs eruit hebt?
Kan je dat geld missen ja of nee?
Ik mocht 2 jaar geleden niet eens kiezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Is sociale huur. Is hij allergisch voor.
Of hier mag je alles zelf beslissen. Ze gaan hier ook binnenkort alle keukens en badkamers en toiletten vervangen en als je dat niet wil is dat ook goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik mocht 2 jaar geleden niet eens kiezen.
Bij mij gooide ze dat er gewoon op
Wat betaal je nu per maand?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen zes, acht of tien panelen. Kost twee euro per maand per stuk.
Verder heb ik er geen verstand van en kan ik je nog geen antwoord geven.
Dus even denken je betaald met 6 panelen 12 euro per maand extra.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen zes, acht of tien panelen. Kost twee euro per maand per stuk.
Verder heb ik er geen verstand van en kan ik je nog geen antwoord geven.
ja is goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je maar eens gaan doen dan voor de afwisseling van alle ict boekies.
Ik wil opzich ook wel eens de Bijbel volledig lezen
Misschien kunnen we een KLB Bijbel club oprichtenelke zondag bidden en lezen
kan je lekker je katjes borstelenquote:
Zo even Lubach kijken en m'n dag zit er weer op. Paar prima uurtjes vanaf 6:00 uur. Alvast tot merrege en truste voor vanavond.quote:
En daarna de poes HAHAHAquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan je lekker je katjes borstelen
nou3 wat een praatquote:
We gaan beginnen met Kaīn en Abel. Genesis is echt zo 2000 jaar geledenquote:
waarom beginnen we niet gewoon bij het begin?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan beginnen met Kaīn en Abel. Genesis is echt zo 2000 jaar geleden
Wie is hier nou de Bijbel gij of ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom beginnen we niet gewoon bij het begin?
22 gradenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens damn
Het is warm buiten!
Lekker terrasje pik!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22 gradenterrasje, tapasje. Niks mis mee
Ga er maar even goed van genieten baas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
biertje en een snuifjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sta achter @Paulquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wij van de KLB SC zijn er voor je @:paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |