Battle bro'squote:
Man's zet een hossel en de meeste hier scubadiven met hun rechterhang naar het toetsenbord om met ethische bagage te komen.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Heeft Chevy trouwens @:Speedfight gestolen van @:Notorious_Roy ?
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroyquote:
Heeft hij zijn scooter gestolen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroy
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight is een moderator zou maar oppassen!
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.
Volgens mij ben jij degene die een vrouw als een voorwerp neerzet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!
Wat een knapperdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Oh dan is de drukte logisch. Ja prima. Lekker in de zon vandaag. https://imgur.com/YC9OuBG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |