Battle bro'squote:
Man's zet een hossel en de meeste hier scubadiven met hun rechterhang naar het toetsenbord om met ethische bagage te komen.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Heeft Chevy trouwens @:Speedfight gestolen van @:Notorious_Roy ?
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroyquote:
Heeft hij zijn scooter gestolen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben bezig met frontpage-artikel over Chevy die Speedfight heeft gestolen van notoriousroy
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight is een moderator zou maar oppassen!
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je mensen kon stelen.
Volgens mij ben jij degene die een vrouw als een voorwerp neerzet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou maar ophouden zo brutaal over haar te praten!!!!!!!!
Wat een knapperdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Oh dan is de drukte logisch. Ja prima. Lekker in de zon vandaag. https://imgur.com/YC9OuBG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makkerquote:
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makker
Dat lukt me wel, ik ben al lang blij dat hij iets te doen heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft er nog jaren druk mee. Beter negeren en de rit uitzitten makker
Backstreet Boys > Spice Girlsquote:
Alle 5? Leuk voor Solo ditquote:
😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dikke gangbang daar in het hoge noorden
Ja oke die is wel leuk. Deed Electric Callboy ook tijdens concert. Met 3000 metalheads Backstreet Boys zingen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]Lekker pluizig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je de juffies op volgorde moet zetten van aanduwbaarheid, hoe zou jouw ranglijst er dan uitzien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Al is dit wel een van de leukere van de pittige meiden
Anno nu of anno hun goeie jaren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je de juffies op volgorde moet zetten van aanduwbaarheid, hoe zou jouw ranglijst er dan uitzien?
Poeh lastigquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun top, wanneer jij zou zeggen dat die is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |