Kan er ook naast zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik in het begin bij die grote meets misschien nog wel wat wodka mee had maar ik drink inmiddels sowieso al zeker tien jaar geen alcohol meer.
Ja ik weet het niet goed maar helemaal in het begin van al dat meeten is dit best aannemelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er ook naast zitten natuurlijk.
Op mijn leeftijd is het geheugen niet meer wat het geweest is.
quote:
Ohquote:
Ja maar goed met vierendertig kloons op een forum posten is dat ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Wel bijzonder om je eigen kloon te blokkeren dan
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed met vierendertig kloons op een forum posten is dat ook wel een beetje
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed met vierendertig kloons op een forum posten is dat ook wel een beetje
Hoe oud zijn ze nu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Behalve dat ze dagelijks het huis slopen heel goed
Goed bro en met jouquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vandaag ventileren we![]()
Hoe gaat het met jou beest?
Beetje buikpijn en best wel moe. Kan ook niet echt goede muziek vinden, maar buiten dat gaat het wel, straks misschien even gamen. Maar dan ook nog even kijken waar de behoefte van mijn vriendin ligt.quote:
Oh dan is de drukte logisch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Van juni 2023. Hoe gaat het met die van jou?
Welke game broeder?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:50 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Beetje buikpijn en best wel moe. Kan ook niet echt goede muziek vinden, maar buiten dat gaat het wel, straks misschien even gamen. Maar dan ook nog even kijken waar de behoefte van mijn vriendin ligt.
ECHT????quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben absoluut geen kloon van die wandelende antidepressiva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |