Ik vind de meeste eigenlijk een beetje mehquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun top, wanneer jij zou zeggen dat die is.
waar is die 2nutz kneusjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heel veel sukkeltjes met rugzakken hier
paling voornamelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook een visser van mensen?
nouja zegquote:
Pardonquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
hc betekent high class, geen hoog catherijnequote:
Ik ben een man van het volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hc betekent high class, geen hoog catherijne
Sow danquote:
Nu jullie allemaal nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!
pardonquote:
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.quote:
what the actual fuckquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Misschien zo'n seksrobot ofzo
😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Met zijn pohi, zou je denken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houdenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houden
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg wil jij jouw grote mond eens houden
is dat de toekomst voor ons aller chevyquote:
Warm dagje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Waar is mijn artikel???quote:
Nou ja ff niet hè broederquote:
Iig geen energy drink, dat kan ik waarderen.quote:
Don zegt toedels en Enzo neemt het over.quote:
Ja, eerst was het nog een domper voor Focus dat Don weggaat maar nu zijn ze er blij mee nu Enzo erbij is gekomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Don zegt toedels en Enzo neemt het over.
Nou leuk voor ze. Nu heb ik er wel weer genoeg over gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, eerst was het nog een domper voor Focus dat Don weggaat maar nu zijn ze er blij mee nu Enzo erbij is gekomen.
Nu al betere content en een veel groter bereik.
Je bent wel aardig goed op de hoogtequote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou leuk voor ze. Nu heb ik er wel weer genoeg over gezegd.
Dat van Don kwam vrij snel naar boven toen ik een keer YouTube opende.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent wel aardig goed op de hoogte
Jaa jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van Don kwam vrij snel naar boven toen ik een keer YouTube opende.Hoef je niet die shit voor te volgen.
Goed bro, jijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:22 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice hoe gaat het beest?
Foktop maat. Op naar de volgende!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben momenteel geblokkeerd door mijn vriendin na een beetje ruzie. Sad stuff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |