Contact opnemen met je verhuurder en ondertussen geluidsopnames verzamelen een optie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:42 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ja ik ga niet op tv komen. Graag serieuze reacties.
Belachelijk, oordopjes en oortjes dragen vanwege een aso en jezelf hersenspoelen dat dat normaal is voor je rust.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Probeer vooral zelf minder last te hebben.
Oordopjes, noise canceling.
Het probleem met teveel leefgeluid (wat echt is) is dat het aan je gaat vreten, waardoor alles erger wordt.
Sluit dat uit, geef jezelf rust.
Het maakt niet uit of je gelijk hebt, maar zorg voor jezelf ipv je gelijk halen.
Nou ja, praktisch gezien is het wel een verlichting op korte termijn. Want dit gaat natuurlijk niet binnen 2 dagen opgelost worden. Los van wie er gelijk heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Belachelijk, oordopjes en oortjes dragen vanwege een aso en jezelf hersenspoelen dat dat normaal is voor je rust.
En als het al wordt opgelost, loopt TS risico er daarna nog overgevoelig voor te blijven en loopt hij bij ieder geluid direct op z'n tenen omdat z'n tolerantieniveau gedaald is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, praktisch gezien is het wel een verlichting op korte termijn. Want dit gaat natuurlijk niet binnen 2 dagen opgelost worden. Los van wie er gelijk heeft.
Los daarvan, je stelt hier dat je sinds eind juni nieuwe buren hebt, en dat topic waar je een subwoofer tegen het plafond wilde plaatsen om de buren "terug te pakken" is van 4 juli.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:19 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens nooit meer gedaan, omdat het mij te veel negatieve energie kost en ik gewoon wil oplossen via de verhuurder. Als ik herrie ga maken, ga ik problemen krijgen.
Plus toen had ik al de intuitie dat het hele moeilijke buren zijn en dat klopte gewoon. Ik wilde het met die spullen gelijk laten ophouden. Ik wilde een snelle oplossing. Nu gaat het waarsch nog maanden duren en veel energie kosten om dit te laten stoppen via de legale manier.
Mijn hemelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:27 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Verhuizen en ergens op de bovenste etage gaan wonen. Mensen die boven je hoofd wonen is sowieso een teken van onderdanigheid
Altijd mooi om te zien dat de primativelingen onder ons ook gewoon mee mogen doen onlinequote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:27 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Verhuizen en ergens op de bovenste etage gaan wonen. Mensen die boven je hoofd wonen is sowieso een teken van onderdanigheid
Bedoel je primaten of primitievelingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien dat de primativelingen onder ons ook gewoon mee mogen doen online
Tuurlijk, iedereen mag meedoen, ook de laaggeletterden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien dat de primativelingen onder ons ook gewoon mee mogen doen online
Ik zat al te twijfelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je primaten of primitievelingen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen
Ben nooit goed geweest in spelling
Niet te hard zijn voor jezelf!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen
Maakt toch niet uit. Iedereen maakt wel eens een spelfout en soms brengt die bij mensen een glimlach op het gezichtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen
Wat een prachtige vondstquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh shit is dat dezelfde TS?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan, je stelt hier dat je sinds eind juni nieuwe buren hebt, en dat topic waar je een subwoofer tegen het plafond wilde plaatsen om de buren "terug te pakken" is van 4 juli.
Niet om het een of ander, maar als je in dit soort "oplossingen" denkt is er echt wel meer aan de hand, en niet alleen bij je bovenburen.
Ik dacht al, dit heb ik eerder gelezenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan, je stelt hier dat je sinds eind juni nieuwe buren hebt, en dat topic waar je een subwoofer tegen het plafond wilde plaatsen om de buren "terug te pakken" is van 4 juli.
Niet om het een of ander, maar als je in dit soort "oplossingen" denkt is er echt wel meer aan de hand, en niet alleen bij je bovenburen.
Praat er eens met je huisarts over. Dit ziet er niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ik ben psychisch echt even helemaal op van de stress.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee hoor, want aangiftes blijven gewoon op de plank liggen tenzij er urgentie is. En als je het slim doet dan is er geen bewijs natuurlijk. Toegegeven, het is niet de meest chique oplossing, maar wel een heel effectieve.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |