Jawel maar toch, blijft staan wat ik zeg, iemand gaat niet bewust zitten stampen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hebt mensen die erg op hun hielen lopen en van ijsberen houden wat bij niet te beste vloeren toch als flink stampen over komt.
Het galmt in de trappenhuis ook flink na. Herrie die hij zelf ook hoort. Hij weet dondersgoed dat hij veel herrie maakt. Nee hij heeft complete lak aan mij en het scheelt hem niet dat ik er last van heb. Dat kan ik ook als opzettelijk verwoorden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gaat niet bewust zitten stampen, dat kost energie en dat ben jij heus niet waard voor hem, alsof die je bewust zit te sarren.
Het zijn sowieso houten vloeren. Maar het feit dat ze altijd rustiger lopen nadat ik heb geklaagd bewijst dat ze het dus wel kunnen maar gewoon niet willen doen. Wamt gestampt begint altijd weer 2 weken erna.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jawel maar toch, blijft staan wat ik zeg, iemand gaat niet bewust zitten stampen.
Dit moet een vloer naar mijn mening ook gewoon voldoende kunnen dempen dat je niet gek wordt.
Voor mij indicaties dat er wat mis is met die vloer.
je kan nog 20x posten hoe luid je buren wel niet zijn. Maar het antwoord blijft dat je het moet melden bij de verhuurderquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:11 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Het zijn sowieso houten vloeren. Maar het feit dat ze altijd rustiger lopen nadat ik heb geklaagd bewijst dat ze het dus wel kunnen maar gewoon niet willen doen. Wamt gestampt begint altijd weer 2 weken erna.
Er zijn woonregels, tussen 8 pm en 8 am geen harde tv of klussen. Maar ook na 8 pm loopt hij flink stampend rond. Dus die rust pak ik na 8 uur ook niet en word tegenwoordig altijd wakker van de werkende broer die om half 6 opstaat. Eerst echt nooit! Het lijkt alsof hij het expres doet na mijn geklaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:10 schreef ludovico het volgende:
Je woont gewoon in een huis met zeer matige geluidsdemping.
Daar zijn normen voor, worden die wel gehaald?
Geloof mij dat je echt horredol kunt worden van geluidsoverlast van de buren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Mij bekruipt het gevoel, als ik het zo eens lees, dat er wel wat meer aan de hand is dan 'ik heb geluidsoverlast'.
Kun je ons hier dan eens die normen laten zien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:10 schreef ludovico het volgende:
Je woont gewoon in een huis met zeer matige geluidsdemping.
Daar zijn normen voor, worden die wel gehaald?
Ben al 4 keer geweest en heb ook vriendelijk gezegd dat wederzijds respect erg belangrijk is en of ze aub rekenkng kunnnen houden en dat ik gekraag van houten vloer door lopen snap maar gestamp niet. Ik zei fijne dag en bedankt voor luisteren maar hij gooide deur voor mijn gezicht dicht. Echt nog nooit ben ik zo slecht en respectloos behandeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou de verstandhouding wel proberen goed te houden. Misschien kun je ze een keer uitnodigen om jouw kant te horen. Wie weet opent dat ogen.
Dat snap ik heel goedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:15 schreef over_hedge het volgende:
oke nvm je wilt vooral gewoon klagen en de echte antwoorden negeren.
Ik niet. Daar is klb voor.quote:
Wat bedoel je? Bord met leefregels?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je ons hier dan eens die normen laten zien?
Na dit gezien te hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben psychisch echt even helemaal op van de stress. Daardoor zijn mijn berichten zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb het trouwens nooit meer gedaan, omdat het mij te veel negatieve energie kost en ik gewoon wil oplossen via de verhuurder. Als ik herrie ga maken, ga ik problemen krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Na dit gezien te hebben
Rozebladje in K&W / Vervelende buren, tips voor klussen
Vrees ik dat je gelijk gaat krijgen.
TS: Schakel de verhuurder in.
De normen hoeveel geluid een oude vloer zou door mogen laten die er volgens Ludo blijkbaar zouden moeten zijn .quote:
Het is R&P en je kunt echt vervelend lijden onder constant geluidsoverlast. Ik weet er alles van.quote:
Ik bedoel het niet onaardig, maar als hier een buur ineens aan de deur staat die ik niet goed ken met de boodschap dat "Wederzijds respect belangrijk is en dat ik wel wat meer rekening met ze kan houden" zou dat niet direct mijn genegenheid voor die persoon opwekken. Ik zou eerder een keer met een koffie/koekje/wijntje/biertje bij elkaar langs gaan. Beginnen over iets leuks, en dan afdraaien naar geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ben al 4 keer geweest en heb ook vriendelijk gezegd dat wederzijds respect erg belangrijk is en of ze aub rekenkng kunnnen houden en dat ik gekraag van houten vloer door lopen snap maar gestamp niet. Ik zei fijne dag en bedankt voor luisteren maar hij gooide deur voor mijn gezicht dicht. Echt nog nooit ben ik zo slecht en respectloos behandeld.
Ik raad je toch echt buurtbemiddeling aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:19 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens nooit meer gedaan, omdat het mij te veel negatieve energie kost en ik gewoon wil oplossen via de verhuurder. Als ik herrie ga maken, ga ik problemen krijgen.
Plus toen had ik al de intuitie dat het hele moeilijke buren zijn en dat klopte gewoon. Ik wilde het met die spullen gelijk laten ophouden. Ik wilde een snelle oplossing. Nu gaat het waarsch nog maanden duren en veel energie kosten om dit te laten stoppen via de legale manier.
Persoonlijk zou ik toch eerst voor de verhuurder gaan. Als ik de OP zo lees kan er ook sprake zijn van overbewoning. En een verhuurder is daarnaast ook verantwoordelijk voor woongenot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik raad je toch echt buurtbemiddeling aan.
Daar is ook genoeg info over te vinden op internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |