Alles is welkomquote:Op donderdag 4 juli 2024 00:16 schreef Marsenal het volgende:
Het technische aspect kan ik niet zo veel aan bijdragen maar ik maak wel alvast een playlist voor je, als je dat leuk vindt.
Ze zitten as we speak nu nog rond te stampen a 00:23 AM. Na 8 uur moet je als bovenbuurman gewoon rustig aandoen, alles trilt als hij rondstampt. Ik kan niet eens meer rustig slapen voor 12 uur of lekker even tv kijken. Prima, maar ik heb ook nog een ceiling vibrator besteld met een lange paal van mijn vloer tot hun plafond. Die ga ik, als het arriveert, de hele nacht aanzetten onder hun slaapkamer totdat ze kapot gaan. De hele dag gaat dat ding ook op thump modus aanstaan of hele dag muziek. Of combinatie van alles. In plaats van dat ik kapot ga van stress zullen zij nu kapotgaan van stress.quote:Op donderdag 4 juli 2024 00:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Frankie visser incoming en TS is een tokkie maar heeft dat zelf niet door
Dat hoop je dan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 00:25 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ze zitten as we speak nu nog rond te stampen a 00:23 AM. Na 8 uur moet je als bovenbuurman gewoon rustig aandoen, alles trilt als hij rondstampt. Ik kan niet eens meer rustig slapen voor 12 uur of lekker even tv kijken. Prima, maar ik heb ook nog een ceiling vibrator besteld met een lange paal van mijn vloer tot hun plafond. Die ga ik, als het arriveert, de hele nacht aanzetten onder hun slaapkamer totdat ze kapot gaan. De hele dag gaat dat ding ook op thump modus aanstaan of hele dag muziek. Of combinatie van alles. In plaats van dat ik kapot ga van stress zullen zij nu kapotgaan van stress.
Doe normaal man. Daar zijn andere wegen voor te bewandelen. Je maakt alleen maar vijanden van je bovenburen maar ook van eventuele andere buren met dit soort gedrag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 00:25 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Ze zitten as we speak nu nog rond te stampen a 00:23 AM. Na 8 uur moet je als bovenbuurman gewoon rustig aandoen, alles trilt als hij rondstampt. Ik kan niet eens meer rustig slapen voor 12 uur of lekker even tv kijken. Prima, maar ik heb ook nog een ceiling vibrator besteld met een lange paal van mijn vloer tot hun plafond. Die ga ik, als het arriveert, de hele nacht aanzetten onder hun slaapkamer totdat ze kapot gaan. De hele dag gaat dat ding ook op thump modus aanstaan of hele dag muziek. Of combinatie van alles. In plaats van dat ik kapot ga van stress zullen zij nu kapotgaan van stress.
Welke stappen heb je allemaal ondernomen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 00:25 schreef Rozebladje het volgende:
[..]
Wel leuke aflevering voor Frank Visser.quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:11 schreef MisterFox het volgende:
Ik begrijp de frustratie van TS maar al te goed, maar ik ben bang dat dit gaat escaleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |