Dat we nu niet met de zoveelste peperdure equivalent van Baumgartl of Bruma op de back staan, maar gewoon een talent uit de eigen jeugd is in mijn ogen juist een flinke stap vooruit qua beleid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is schokkender dat je met Mauro en Dams op de backposities in de CL staat te ballen, en dat kun je EarnieGOD echt wel aanrekenen. Dat je niet op blessures van zowel Veerman als Schouten tegelijkertijd gaat anticiperen snap ik wel.
Ja OK, maar je kunt ook een peperdure equivalent van Tillman of Schouten oid daar hebben staan als je goed scout. Dams moet echt nog wel behoorlijke stappen maken voor hij ook maar op het niveau van Mauro oid zit, laat staan een Dest of fitte Karsdorp.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat we nu niet met de zoveelste peperdure equivalent van Baumgartl of Bruma op de back staan, maar gewoon een talent uit de eigen jeugd is in mijn ogen juist een flinke stap vooruit qua beleid.
Houd toch op man. Die staan beide prima te ballen al het hele jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is schokkender dat je met Mauro en Dams op de backposities in de CL staat te ballen, en dat kun je EarnieGOD echt wel aanrekenen. Dat je niet op blessures van zowel Veerman als Schouten tegelijkertijd gaat anticiperen snap ik wel.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd toch op man. Die staan beide prima te ballen al het hele jaar.
Ja, in de ideale situatie pik je die even op. Maar PSV heeft heel duidelijk aangegeven dat ze een lijstje hebben met een daarbij behorende max wat ze eraan willen uitgeven. Als die juiste speler dan niet haalbaar aandient, geen rare uitgaven doen. Dat is wat je deze zomer hebt zien gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja OK, maar je kunt ook een peperdure equivalent van Tillman of Schouten oid daar hebben staan als je goed scout.
Jij gaat er ook van uit dat een aankoop een Bruma of Baumgartl is toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, in de ideale situatie pik je die even op. Maar PSV heeft heel duidelijk aangegeven dat ze een lijstje hebben met een daarbij behorende max wat ze eraan willen uitgeven. Als die juiste speler dan niet haalbaar aandient, geen rare uitgaven doen. Dat is wat je deze zomer hebt zien gebeuren.
Nee, ik geef aan dat PSV duidelijk is afgestapt van het beleid om koste wat kost iets te halen. En voorheen zijn de grootste kruiwagens geld weggebracht in deze situaties en nu gooi je gewoon Dams er neer tot Dest terug is. Dat is in mijn ogen prima beleid voor het bedrijf PSV.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij gaat er ook van uit dat een aankoop een Bruma of Baumgartl is toch?
Vooral in deze grote CL potjes doet ie het echt goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
De ontwikkeling van Flamingo is indrukwekkend. Staat al weken erg sterk te spelen.
Uberhaüpt het idee dat je 11 spelers van het niveau van Schouten/Tillman ergens 'op kunt pikken' als PSV zijnde. We hebbben met deze selectie gewoon een uitzonderlijke club bij elkaar voor Eredivisie begrippen. Spelers als Dams en Mauro zijn prima vervangers voor spelers van het niveau van Karsdorp en Dest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat PSV duidelijk is afgestapt van het beleid om koste wat kost iets te halen. En voorheen zijn de grootste kruiwagens geld weggebracht in deze situaties en nu gooi je gewoon Dams er neer tot Dest terug is. Dat is in mijn ogen prima beleid voor het bedrijf PSV.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Veerman eruit, als PSV al voor 90% zeker kampioen was. Dan is het met het uitvallen van Veerman wel 99,99%. Saibari is een 300% verbetering. Ongelooflijk hoe het PSV mee zit. Wat straks Schouten ook nog een blessure zeker? Dan sluit ik zelfs een halve finale CL niet uit.
Ja, dit was wel waardeloos.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Aantal prima reddingen, maar dit soort blunders komt bij Benitez helaas te vaak voor in grote wedstrijden.
Heeft nog nooit een Europees doelpunt voor PSV gemaakt in 20 optredens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Til zou je het liefste ook wisselen na dit, man man man.
Nee nee, dat is zeker. Ik verwijs er uiteraard naar dat de laatste linie ook jaarlijks de laatste is die gerepareerd wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat we überhaupt spelers als Veerman en Schouten in de basiself hebben staan is voor PSV begrippen al top, maar als we ook nog vervangers op de bank hebben die dat zo kunnen opvangen zou Ernie niet bij PSV werkzaam zijn. Beetje onrealistisch om dat op zijn conto te schrijven.
Rangers uit, never forget.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Aantal prima reddingen, maar dit soort blunders komt bij Benitez helaas te vaak voor in grote wedstrijden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uitvak is amper te horen zoals gewoonlijk
Zijn al op 't station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uitvak is amper te horen zoals gewoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |