Veerman eruit, als PSV al voor 90% zeker kampioen was. Dan is het met het uitvallen van Veerman wel 99,99%. Saibari is een 300% verbetering. Ongelooflijk hoe het PSV mee zit. Wat straks Schouten ook nog een blessure zeker? Dan sluit ik zelfs een halve finale CL niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Veerman eruit, als PSV al voor 90% zeker kampioen was. Dan is het met het uitvallen van Veerman wel 99,99%. Saibari is een 300% verbetering. Ongelooflijk hoe het PSV mee zit. Wat straks Schouten ook nog een blessure zeker? Dan sluit ik zelfs een halve finale CL niet uit.
Ik zou proberen om het iets realistischer te houden dan happen er wat meer mensenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Veerman eruit, als PSV al voor 90% zeker kampioen was. Dan is het met het uitvallen van Veerman wel 99,99%. Saibari is een 300% verbetering. Ongelooflijk hoe het PSV mee zit. Wat straks Schouten ook nog een blessure zeker? Dan sluit ik zelfs een halve finale CL niet uit.
Kwartfinale dan. Lager ga ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou proberen om het iets realistischer te houden dan happen er wat meer mensen
quote:
Waarom spreken we niet af dat we nooit meer op deze clown reageren? Dus echt gewoon niet meer, compleet in zijn eigen sop gaar laten koken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou proberen om het iets realistischer te houden dan happen er wat meer mensen
Ik ben hier ook bang voor. Valt me op dat een aantal supporters erg ligt licht (natuurlijk) over Sporting denkt, maar schat ze echt hoger in dan PSV.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:33 schreef RipCity het volgende:
1-3 denk ik.
Wat naieve foutjes en technisch en fanatieker sporting.
Dat zal hem mores leren!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Waarom spreken we niet af dat we nooit meer op deze clown reageren? Dus echt gewoon niet meer, compleet in zijn eigen sop gaar laten koken.
[..]
Ik ben hier ook bang voor. Valt me op dat een aantal supporters erg ligt over Sporting denkt, maar schat ze echt hoger in dan PSV.
ligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Waarom spreken we niet af dat we nooit meer op deze clown reageren? Dus echt gewoon niet meer, compleet in zijn eigen sop gaar laten koken.
[..]
Ik ben hier ook bang voor. Valt me op dat een aantal supporters erg ligt over Sporting denkt, maar schat ze echt hoger in dan PSV.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow koekoek, niet best. Ik beroep me op slaaptekort i.v.m. een baby
Van Portugezen kun je niet winnen. Zeker niet in hun vorm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:24 schreef AmenhotepIV het volgende:
We hebben in november 2022 voor het laatst verloren in eigen huis. AZ 0-1.
Eerder dat jaar verloren we ook van Leichester en Rangers thuis.
Verder alles gewonnen/gelijk.
Deze statistiek geeft wat hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |