Ja, dit was wel waardeloos.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Aantal prima reddingen, maar dit soort blunders komt bij Benitez helaas te vaak voor in grote wedstrijden.
Heeft nog nooit een Europees doelpunt voor PSV gemaakt in 20 optredens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Til zou je het liefste ook wisselen na dit, man man man.
Nee nee, dat is zeker. Ik verwijs er uiteraard naar dat de laatste linie ook jaarlijks de laatste is die gerepareerd wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat we überhaupt spelers als Veerman en Schouten in de basiself hebben staan is voor PSV begrippen al top, maar als we ook nog vervangers op de bank hebben die dat zo kunnen opvangen zou Ernie niet bij PSV werkzaam zijn. Beetje onrealistisch om dat op zijn conto te schrijven.
Rangers uit, never forget.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Aantal prima reddingen, maar dit soort blunders komt bij Benitez helaas te vaak voor in grote wedstrijden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uitvak is amper te horen zoals gewoonlijk
Zijn al op 't station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja dacht de hele tijd psv te horen maar dat was toch psg. Zou me niet verbazen als het uitvak half leeg was.quote:
Je zit te grappen hoop ik he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dacht de hele tijd psv te horen maar dat was toch psg. Zou me niet verbazen als het uitvak half leeg was.
Misschienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je zit te grappen hoop ik he?
Bij de eerste 8?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
De komende 4 wedstrijden 10 punten pakken en je bent door , Girona thuis, Shaktar thuis ,Brest uit en Rode Ster uit.. Moet haalbaar zijn zou je zeggen.
Leuke!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als die spelers van Sporting gewoon scoort ipv uit te glijden had je nu je eerste punt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je vorig week had gewonnen was top 8 mogelijk geweest
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die spelers van Sporting gewoon scoort ipv uit te glijden had je nu je eerste punt.
Als je moeder wielen had gehad was het een heel goedkope fiets geweest.quote:
Jij bent echt wel de meest puberale boomer van dit subforum. De grootste jankerd in feedback over gezuig in het Ajax topic.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je moeder wielen had gehad was het een heel goedkope fiets geweest.
Als als als als dan moet je het maar waarmaken.
1 post eerder van jou, waar hij op reageert: ‘quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 'als' van jou werkt grappig genoeg vaak maar in 1 richtingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had de speler van Sporting het maar waar moeten maken!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 post eerder van jou, waar hij op reageert: ‘
Als die spelers van Sporting gewoon scoort ipv uit te glijden had je nu je eerste punt.’
Man man man wat een niveautje
Ik ben bang dat de klappend van het veld afgaande Noano het ook niet door had. (lol)quote:
Dit, en het ergste is dat hij in deze vorm ook niet de hand in eigen boezem steekt en meer "in dienst" van het elftal gaat spelen. Tenzij hij dat wel probeert en zelfs dat niet lukt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:23 schreef ISVV het volgende:
Beter een kutsfeer dan geen sfeer.
Verder super dit, gewoon kranig verweerd tegen een topploeg. Tegen Sporting zat het wat tegen, nu zat het mee. Fijn dat Benitez zijn fout goed kon maken.
Ze zullen in Parijs wel opgelucht ademhalen dat ze die Bakayoko niet hebben kunnen halen toen, man man, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij.
Of wilde ons gangsterje stoer doen richting het publiek?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de klappend van het veld afgaande Noano het ook niet door had. (lol)
Maar lekker puntje hoor.
Nou nou nou het is gewoon een feitje. Dat je zuur bent daar kan ik vrij weinig aan doen. Je hebt toch niks aan als? Dan moet je hem scorenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent echt wel de meest puberale boomer van dit subforum. De grootste jankerd in feedback over gezuig in het Ajax topic.
En letterlijke elke post hier van jou kant is een poging tot. Kansloos
Heel veel succes donderdag in de mongolen league en tot volgende weekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heel veel succes donderdag in de mongolen league en tot volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |