SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Misschien als je hier wat vaker langskomtquote:
Is dit een hint?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je hier wat vaker langskomt
Nee hoorquote:
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggenquote:
Nou ja.. Wattenschijfje staat wel boven aan de rangordequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal wel een cavia van @:cherrylips zijn
of @:4everblackeyed, weet eigenlijk niet van wie ik verwacht dat de cavias dominant zijn
[..]
Staat dat niet ergens officieel vastgelegd, mocht je het echt willen weten?
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Nee, jij wel hequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?quote:
Ja, allebei natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?
Denk allebei welquote:
quote:
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet isquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik dat dan ook terugzeggen ?
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
Zou wat zijn als ik dan plots wel blijkt te zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Je bent de regen op mijn paradequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelen
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?quote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
te lang absentquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?
Ja, maar dat schijnt de goede lijst te zijn tochquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Per ongeluk een verkeerd vinkje aangezet en je bent opeens zus Ltvdkaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik dan plots wel blijkt te zijn
nou vooruitquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt de goede lijst te zijn toch
Ettooooo?
*side eyed
Hmm, nou oke begrijpelijkquote:
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraatquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent de regen op mijn parade
Ja hallo.quote:
Het dondert en het bliksemtquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraat
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabellaquote:
Een shetlandpony heb ik uit betrouwbare bronquote:
Alles beter dan een WHIEEP KIEEPPquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabella
Zolang het maar geen meters bier gaat regenenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt
Verder weet ik ook even niets en nee dit slaat weer nergens op
Het regent poesjes en puppy'squote:Op maandag 14 oktober 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraat
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabella
@Amaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het maar geen meters bier gaat regenen
Daar komen alle slakken op af
Geen vis?quote:
Heb je mijn reisverslag al gezienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kijk dan hoe schattig en veelzijdig ik ben
quote:
Nee nog niet, maar nu ga ik een kijkje nemenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je mijn reisverslag al gezienLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
No it's raining pipesticksquote:
Ohja dat zou ik vandaag gaan lezenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je mijn reisverslag al gezienLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Essie vond het te langquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar nu ga ik een kijkje nemen
Vissticks?quote:
MAND !!!quote:
Ons nog gemist?quote:
Nee geen visquote:
Ik had gelezen dat je in Boston wasquote:
Het gaat ineens van vis naar julliequote:
Goed gedaan, nu mag je een koekje als beloningquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je in Boston was
Oehquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gedaan, nu mag je een koekje als beloning
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthoudenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je in Boston was
Hm, chocolate chip cookie ?quote:
Nee dat had ik op polarsteps gezienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthouden
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, chocolate chip cookie ?
Vind je USA voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthouden
@LTVDKquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind je USA voor herhaling vatbaar?
Nog een USA? Ik vind eentje meer dan zatquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja daar heb je eigenlijk alles al gezien, alleen dan zonder langdradig verhaaltje er omheenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat had ik op polarsteps gezien
Het was pas de 6e keer, dus kan nog wel een paar keer jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar ik ben raar, dus zeg ik nu ja om jou in verwarring te brengenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Ik zou het echt raar vinden als je nu nee zegt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was pas de 6e keer, dus kan nog wel een paar keer ja
Dat scheelt, heb ik het belangrijkste al gehad iigquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je eigenlijk alles al gezien, alleen dan zonder langdradig verhaaltje er omheen
Volgens mij is deze KSC goed op de hoogte van hoe raar jij bentquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben raar, dus zeg ik nu ja om jou in verwarring te brengen
Is deze mannetje een homosensuweel?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is deze KSC goed op de hoogte van hoe raar jij bent![]()
En:
[ afbeelding ]
@UitStralingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is deze mannetje een homosensuweel?
Vind je hem wel sensuweel ja?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is deze mannetje een homosensuweel?
Momentje, mijn ogen vanmorgen in een glas water gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling![]()
Nee, mega hetero.. heb je geen ogen ofzo?
Heb je daar toevallig augurkensap bij gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, mijn ogen vanmorgen in een glas water gedaan
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, moest even succesvol afstuderen![]()
Flex flex flex
@:Nattekat
Gwerfquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig augurkensap bij gedaan?
Matig inkoopbeleidquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu heb ik trek in muffins, maar ik heb ze niet
Ogen met augurkensapquote:
Ja, same.quote:
altijd extra toetsenbord klaar hebben liggen voor rommelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor operatie mijn keurig opgeruimde kabels lostrekken omdat m'n toetsenbord in een Raspberry Pi moet
Ja weet ik veelquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:30 schreef mschol het volgende:
zie dat de rust voorbij is hier
[..]
altijd extra toetsenbord klaar hebben liggen voor rommelen
Ik dan wel weerquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ogen met augurkensap
Zou niet bestellen
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was een wedstrijd van Oranje om snel te vergeten.........
Dus de klaagzang stopt nu even?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ah, problemen zijn opgelost. Moest de kabel uit de muur direct in dat ding steken ipv via een switch. Mijn computer kan wel even zonder internet.
Is er nooit geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus de klaagzang stopt nu even?
OMG @4EverBlackEyed is back én @UitStralingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ogen met augurkensap
Zou niet bestellen
Na zal vast niet heel lang meer duren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:20 schreef Xilia het volgende:
Nu Dimmy nog please veryverymuchplease![]()
![]()
![]()
En daarmee bedoel ik @:datismijnmening
Dat hoop ik niet nee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Na zal vast niet heel lang meer duren.
Nee, gaan niet bellen vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:32 schreef Xilia het volgende:
Slaap lekker ieder die nog wakker is![]()
@:Liesje1979 ook maar die hangt waarschijnlijk weer uren aan de foon met iemand waarmee het niks gaat worden, kleine opleving qua kriebels in de buik, verder niets hoor![]()
Verliefd zijn moet kunnen
Whahahaquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, gaan niet bellen vanavond.Morgen VSO. Slaap lekker!
Zet dat dan uit!quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Windows gaat het weer proberen
Nee, ik wil geen W11.
Het staat uit, maar het is net een peuter die geen nee accepteert.quote:
Nee ik was vrijdag naar de oefening gegaan en daar was het veel beter te zienquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol nee, uiteindelijk zat ik ergens in Amsterdam (off all places, maar het was best leuk)
Was jij nog gegaan?
Ik drink ook weleens slaapthee, maar moet dan altijd vier keer m'n bed uit 's nachts om te pissen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
Zal ik nog een kopje slaapthee doen?
Leg hem in bed en kijk morgen verderquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat uit, maar het is net een peuter die geen nee accepteert.
Onderlegger gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink ook weleens slaapthee, maar moet dan altijd vier keer m'n bed uit 's nachts om te pissen.
Ik begrijp dat product niet.
Slaapthee alleen voor 20 uur drinken?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink ook weleens slaapthee, maar moet dan altijd vier keer m'n bed uit 's nachts om te pissen.
Voor 20 uur moet ik koffie hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Slaapthee alleen voor 20 uur drinken?
Daarna dus niks meer
Dan heeft slaapthee ook nul nut hé.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor 20 uur moet ik koffie hebben.
Waarschijnlijk niemandquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welke eppo gaat er nou om half vijf 's middag ofzo al aan de slaapthee?
Dat die Antoinette Hertsberger of hoe heet die vrouw daar eens wat aan gaat doen.quote:
Antoinette Hertsenbergquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat die Antoinette Hertsberger of hoe heet die vrouw daar eens wat aan gaat doen.
Radar ? Trusten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg![]()
Geen idee wat die er aan kan doen, zit ze nog in dat programma ehm hoe heet het?
Tactical Ops.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg![]()
Geen idee wat die er aan kan doen, zit ze nog in dat programma ehm hoe heet het?
Ehhh nee dat bedoel ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ehhh nee dat bedoel ik niet.
Drink nog een theetje.
Slaap lekker Kukelecu
Oh daar heb ik geen last van. Maar sommige kruiden en theetjes zijn vochtafdrijvend. Dus kan daar mee te maken hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:17 schreef essnhills het volgende:
Dus ik lig lekker in bed.
Nog niet helemaal in slaap maar lekker te dommelen.
Hoor ik naast mijn hoofd een geluid, zo'n plop alsof er iets valt oid.
Maar ik lig gewoon stil in bed, dus kon niet echt bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Doe ik het licht aan, zit er een grote spin op mijn kussen
Aai wat heb je met hem gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik lig gewoon stil in bed, dus kon niet echt bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Heb hem al uit het raam gebonjourd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb hem al uit het raam gebonjourd.
Aaw en hij lag net lekkerquote:
Spinnen zijn vriendjes, maar ze moeten niet in de slaapkamer komen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aaw en hij lag net lekker![]()
Nee joh, weg met spinnen in de slaapkamer![]()
Slaapze!
Dat is niet veel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 06:20 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zeg. Waren maar 3 mensen naar de les gekomen
Bijna privéles, beter eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 06:20 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zeg. Waren maar 3 mensen naar de les gekomen
21 graden morgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:54 schreef mschol het volgende:
net voor bed even deur open gehad, je kan merken dat de winter er weer aankomt met die kou in de lucht
Ja.quote:
Zo vroeg al.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 06:46 schreef Wereldgozer het volgende:
File begint alweer @:4EverBlackEyed
ik heb wat sprookjes voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:17 schreef essnhills het volgende:
De partij van De Donder, Team Burgemeester, vormt met coalitiegenoot Open Vld opnieuw een coalitie in de gemeentequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ht-burgemeester.html
je zal maar een kabouter als burgemeester hebben
Donders, wat een naamquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ht-burgemeester.html
je zal maar een kabouter als burgemeester hebben
Pualaquote:
Voor een IJsdraakje lijkt me dat toch geen probleem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n voorruit was verdorie gewoon ijzig.
Het ijs moet in m'n buik, niet op m'n auto.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een IJsdraakje lijkt me dat toch geen probleem.
Voorruit schoonlikken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ijs moet in m'n buik, niet op m'n auto.
Koude thee is niet hetzelfde als ijsthee.quote:
Nu zijn de dagen voor laagjes.quote:
Precies. Hier T-shirt met blousje met korte mouwen.quote:
Wim Hof vindt hier iets van.quote:
Nog steeds in de ziektewetquote:
Ik vind dat niet heel gewoonquote:
Het zijn geen bacteriën die dood moeten. Je moet het laten verdampen en dan opvangen buiten de pan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Hard water in Nederland
Volgens mij kun je ook gewoon eerst even je water koken (en laten afkoelen).
Ik meld me netjes af voor de kwalificatiequote:
Klopt, ik giet meestal een deel ernaast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IJs gietert sowieso niet handig.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik meld me netjes af voor de kwalificatie
Perfect afgestemdquote:
Muricaquote:
Ja, lekker, 7 uur in het weekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Murica
De Vegas race is lekker vroeg
Gelukkig kunnen we tegenwoordig "afspelen vanaf begin"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lekker, 7 uur in het weekend.
Moet wat te zeuren houden.
Alleen bij jou.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:51 schreef Karzai het volgende:
Weer mooie spullen in de winkel waar vind je zoiets?
Is toch niet helemaal hetzelfde, dat je 'm aan wil klikken en een speeltijd van 3 uur ziet ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we tegenwoordig "afspelen vanaf begin"
Ik heb de hele week vrij, maar da's dom toeval.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom neem ik maandag ook vrij.
Ik kijk ook liever gewoon live. Al was het tijdens mijn vakantie wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch niet helemaal hetzelfde, dat je 'm aan wil klikken en een speeltijd van 3 uur ziet ofzo.
Dat heb ik de week erna. Nu alleen nog bedenken wat ik die week wil gaan doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij, maar da's dom toeval.
Ik had vorige week een afstandsbediening bij alexpress gekocht, nu krijg ik dagelijks mailtjes met 'aanbevelingen' en dan een hele mail vol afstandsbedieningenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gepersonaliseerde reclame bij ziggo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, altijd fijn die aanbevelingen nadat je iets al gekocht had.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorige week een afstandsbediening bij alexpress gekocht, nu krijg ik dagelijks mailtjes met 'aanbevelingen' en dan een hele mail vol afstandsbedieningen
Sowieso B.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie het minst prettige geluid?
a. het geluid van nagels over een schoolbord
b. een Limburger die praat
c. het geluid van uiteenspattende naaktslakken onder blote voeten
d. dat wat je hoort je aan hamster tegen een trein werpt.
Moet ik er ook naar kijken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Spoilers ontwijken ben ik best goed in gelukkig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever gewoon live. Al was het tijdens mijn vakantie wel een uitkomst.
Al had ik net ervoor wel een spoiler over die race gezien.![]()
Of de schoolbelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik kies voor het geluid van zo'n old school wekker want ik vind dat een heel naar geluid als ik dat hoor in een film of een serie.
En nee het boeit me niet dat het een wekker is alleen precies dat geluid wat uit die komt ew.
aquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Over het algemeen lukt me dat ook wel altijd eigenlijk. Maar nu kwam ik ergens er daar stond al dat Russell zijn overwinning moest inleveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spoilers ontwijken ben ik best goed in gelukkig.
Of de gemeente die voor 8 uur 's ochtends besluit voor je slaapkamer te gaan grasmaaien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die aan het klussen zijn.
ik heb nieuwe, deze is heeerlijkquote:
Dat vind ik wel onder de noemer vallen van mensen die aan het klussen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Of de gemeente die voor 8 uur 's ochtends besluit voor je slaapkamer te gaan grasmaaien.
Ja eens haha.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel onder de noemer vallen van mensen die aan het klussen zijn.
Echt gemist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Wel weer leuk hoor, dat gejank om je eigen gedrag
ik moet gaan maar heb nog half bakje koffie, haastig koffie drinken is het niet echtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen staart m'n volle fles water me aan.
MEER KOFFIE
Lol, zit je nu te janken terwijl je om je eigen gedrag moest afkoelen?quote:
Was jij vroeger goed in Duits?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar mooi, iedereen die US had geTR'd, ga zo door!! Hij zit er onwijs mee en het had geholpenen wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn gedrag
janken om je eigen gedrag, doe niet zo onzeker manquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was jij vroeger goed in Duits?
Ja, langs geredenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb nieuwe, deze is heeerlijkgewoon goud trouwens maar had hiervoor iets anders
Heb je nog iets met dat ene huis gedaan? :
SPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:50 schreef Puala het volgende:
DilemmaSPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste.SPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DilemmaSPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer vakjes = meer goed.SPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
DilemmaSPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede. Twee grote vakken als er ook een laptop in gaat vind ik een pré (want ik ben zo'n kneus die meteen alle privézut per ongeluk mee die tas uit sjort als ik bij een klant zit) en ik vind de buitenkant mooier.SPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dus bijna klaar met werken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik heb verse koffie nadat ik eerst even wat water heb gedronken, de zon schijnt en de inbox is weer bijna bij.
Ik werd spontaan gebeld, dus nope.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus bijna klaar met werken.
Balen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werd spontaan gebeld, dus nope.
DilemmaSPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OndersteSPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Thuis even checken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
ja staat op de site en feestboek dus moet kloppen
DilemmaSPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de tweede mooierSPOILER: of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Och, relatief simpel opgelost en weer een tevreden klant, dus prima hoor.quote:
Gelukkig. Ik werd gisteren iets van vier keer gebeld voor iets dat ik niet ksn oplossen, maar dat verwacht de klant wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, relatief simpel opgelost en weer een tevreden klant, dus prima hoor.
Butter chickenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
ja staat op de site en feestboek dus moet kloppen
De uitknopquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft een handige stand daarvoor
Iets met werk en voorrang enzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon naast de haak leggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ga ik niet aanzetten als "gewoon" aan het werk ben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een 'niet storen' optie op mijn werktelefoon.
zoals mijn burenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die aan het klussen zijn.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
nou eerste bezorg poging is mislukt omdat ik zogenaamd de datum zou hebben gewijzigd
Gaat nu al fout.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
nou eerste bezorg poging is mislukt omdat ik zogenaamd de datum zou hebben gewijzigd
Jezus hoe vaak bel je die man wel nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Dokter zegt het ook. Ik had voedselvergiftiging in Berlijn.
Wacht. Daarvoor naar HA?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Dokter zegt het ook. Ik had voedselvergiftiging in Berlijn.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe vaak bel je die man wel niet
Nee had gisteren gebeld en moest even weer langskomen van haar omdat ik toch al bij haar liep met mijn klachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |