SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Crack_ op 07-10-2024 22:20:30 ]Baby darling doll face honey
goedkope oppervlakkige teringbende lichtjes! @Modusquote:
quote:
quote:
Oh dan heb ik muizen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Oei die muis wordt wel gedomineerd door die caaf
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]volgens mij hanteer ik dat als een wijk
Den haag heeft ook ehh, veels stadsdelen en minder wijken oid maar iedereen noemt dat door elkaarik ook
[..]Kom je wel weer op verschillende plekken
Ik moest ooit in de Kerkakkerstraat zijn, die zijn er ook iets te veel daarzowas naar de kerkakkerstraat in een ander dorp gereden
zal wel een cavia van @CherryLips zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Oei die muis wordt wel gedomineerd door die caaf
Staat dat niet ergens officieel vastgelegd, mocht je het echt willen weten?quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar ik woon zijn ze er ook nooit echt over uit bij welke buurt we horen
quote:
Volgens mij weet iedereen wel wat het officieel is. Maar volgens mij zijn we gekaapt door een andere buurtvereniging in het verleden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal wel een cavia van @:cherrylips zijn
of @:4everblackeyed, weet eigenlijk niet van wie ik verwacht dat de cavias dominant zijn
[..]
Staat dat niet ergens officieel vastgelegd, mocht je het echt willen weten?
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen wel wat het officieel is. Maar volgens mij zijn we gekaapt door een andere buurtvereniging in het verleden.
hier heb je gewoon makkelijke buurten, bomenbuurt, muziekwijk, bloemenbuurt, staatsliedenbuurtquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh
Heb het idee dat veel mensen hier niet goed weten waar mijn wijk ligt ofzo. Krijg vaak te horen dat mijn wijk zo ver weg is van het centrum, dat is totaal niet zo![]()
wat doet die wijk daartussen, erg afwijkend haha snapjequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier heb je gewoon makkelijke buurten, bomenbuurt, muziekwijk, bloemenbuurt, staatsliedenbuurt
Denk je dat je ooit helemaal 100 gaat worden?quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe mijn idiote beslissing om te gaan zwemmen ondanks het niet helemaal 100% zijn wordt afgestraft morgen.
Ben iig een strijder
Eindhoven is dan wat gecompliceerder. Ja er zijn schildersbuurten, componistenbuurten, kastelen buurten. Maar die zijn weer gesplitst. Zo kun je bijvoorbeeld in de Mozartlaan wonen. Dat is in de Bennekel, terwijl de Schubertlaan weer in Genderdal ligt...quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier heb je gewoon makkelijke buurten, bomenbuurt, muziekwijk, bloemenbuurt, staatsliedenbuurt
omdat t kanquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat doet die wijk daartussen, erg afwijkend haha snapje
RIPquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe mijn idiote beslissing om te gaan zwemmen ondanks het niet helemaal 100% zijn wordt afgestraft morgen.
Ben iig een strijder
helaas niet, dit horen we nog minimaal een weekquote:
Genderdalquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindhoven is dan wat gecompliceerder. Ja er zijn schildersbuurten, componistenbuurten, kastelen buurten. Maar die zijn weer gesplitst. Zo kun je bijvoorbeeld in de Mozartlaan wonen. Dat is in de Bennekel, terwijl de Schubertlaan weer in Genderdal ligt...
gewoon wijk 1, wijk 2, wijk 3 etcquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je de afgelopen uren terugleest, zal je hier niets over vindenquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas niet, dit horen we nog minimaal een week
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit helemaal 100 gaat worden?
ik vraag me soms af of je haat om het haten of ook nog inhoudelijke argumenten hebt, het lijkt nogal het eerstequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genderdalwoont daar de hele LGBTQ beweging in Eindje
Dat was het 7 dagen geleden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit helemaal 100 gaat worden?
ja als je de afgelopen minuten terug leest heb ik ook niets gezegd over herfstquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de afgelopen uren terugleest, zal je hier niets over vinden
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genderdalwoont daar de hele LGBTQ beweging in Eindje
ik denk bij kastelenbuurt aan Helmondquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Genderbeemd. Dat is dan weer een kastelen buurt
Dit is gewoon flauw humor joh, ik haat serieus niemand ook al lijkt dat soms anders.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
ik vraag me soms af of je haat om het haten of ook nog inhoudelijke argumenten hebt, het lijkt nogal het eerste
Oh oke, haha-tjes dan maarquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is gewoon flauw humor joh, ik haat serieus niemand ook al lijkt dat soms anders.
Daar lopen allemaal jankende types rond zekerquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
In Geldrop heb je het Emopadvandaag nog moeten bezorgen
oh shitquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om flauwe humor hoort niet gelachen te worden
Pieter Omzigt doet er dagelijks een retourtje.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar lopen allemaal jankende types rond zeker
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar lopen allemaal jankende types rond zeker
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me soms af of je haat om het haten of ook nog inhoudelijke argumenten hebt, het lijkt nogal het eerste
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pieter Omzigt doet er dagelijks een retourtje.
Ben hem daar nog nooit tegengekomen..quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pieter Omzigt doet er dagelijks een retourtje.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke wacht dan doe ik het even opnieuw
hahatjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |