SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Misschien als je hier wat vaker langskomtquote:
Is dit een hint?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je hier wat vaker langskomt
Nee hoorquote:
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggenquote:
Nou ja.. Wattenschijfje staat wel boven aan de rangordequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal wel een cavia van @:cherrylips zijn
of @:4everblackeyed, weet eigenlijk niet van wie ik verwacht dat de cavias dominant zijn
[..]
Staat dat niet ergens officieel vastgelegd, mocht je het echt willen weten?
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Nee, jij wel hequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gemist maar durft dat niet hardop te zeggen
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?quote:
Ja, allebei natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik je gemist heb of dat ik het hardop durf te zeggen?
Denk allebei welquote:
quote:
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet isquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik dat dan ook terugzeggen ?
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus net ook zeggen, maar nu is de grap weg.
Denk dat we net iets te goed op elkaar ingespeeld zijn, met z'n allen.
Zou wat zijn als ik dan plots wel blijkt te zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan, maar zou een beetje raar zijn aangezien hij je zus niet is
Je bent de regen op mijn paradequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde niet je donder stelen
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?quote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
te lang absentquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?
Ja, maar dat schijnt de goede lijst te zijn tochquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan. Ze is er net 3 minuten en bu alweer op je lijst?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Per ongeluk een verkeerd vinkje aangezet en je bent opeens zus Ltvdkaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik dan plots wel blijkt te zijn
nou vooruitquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt de goede lijst te zijn toch
Ettooooo?
*side eyed
Hmm, nou oke begrijpelijkquote:
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraatquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent de regen op mijn parade
Ja hallo.quote:
Het dondert en het bliksemtquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraat
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabellaquote:
Een shetlandpony heb ik uit betrouwbare bronquote:
Alles beter dan een WHIEEP KIEEPPquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabella
Zolang het maar geen meters bier gaat regenenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt
Verder weet ik ook even niets en nee dit slaat weer nergens op
Het regent poesjes en puppy'squote:Op maandag 14 oktober 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even geen andere slecht vertaalde weersgezegden paraat
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is nu schijnbaar een shetlandpony ipv een falabella
@Amaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het maar geen meters bier gaat regenen
Daar komen alle slakken op af
Geen vis?quote:
Heb je mijn reisverslag al gezienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kijk dan hoe schattig en veelzijdig ik ben
quote:
Nee nog niet, maar nu ga ik een kijkje nemenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je mijn reisverslag al gezienLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
No it's raining pipesticksquote:
Ohja dat zou ik vandaag gaan lezenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je mijn reisverslag al gezienLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Essie vond het te langquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar nu ga ik een kijkje nemen
Vissticks?quote:
MAND !!!quote:
Ons nog gemist?quote:
Nee geen visquote:
Ik had gelezen dat je in Boston wasquote:
Het gaat ineens van vis naar julliequote:
Goed gedaan, nu mag je een koekje als beloningquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je in Boston was
Oehquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gedaan, nu mag je een koekje als beloning
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthoudenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je in Boston was
Hm, chocolate chip cookie ?quote:
Nee dat had ik op polarsteps gezienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthouden
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, chocolate chip cookie ?
Vind je USA voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar vloog ik op, ging er van uit dat je dat nog wel kon onthouden
@LTVDKquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind je USA voor herhaling vatbaar?
Nog een USA? Ik vind eentje meer dan zatquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja daar heb je eigenlijk alles al gezien, alleen dan zonder langdradig verhaaltje er omheenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat had ik op polarsteps gezien
Het was pas de 6e keer, dus kan nog wel een paar keer jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar ik ben raar, dus zeg ik nu ja om jou in verwarring te brengenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Ik zou het echt raar vinden als je nu nee zegt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was pas de 6e keer, dus kan nog wel een paar keer ja
Dat scheelt, heb ik het belangrijkste al gehad iigquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je eigenlijk alles al gezien, alleen dan zonder langdradig verhaaltje er omheen
Volgens mij is deze KSC goed op de hoogte van hoe raar jij bentquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben raar, dus zeg ik nu ja om jou in verwarring te brengen
Is deze mannetje een homosensuweel?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is deze KSC goed op de hoogte van hoe raar jij bent![]()
En:
[ afbeelding ]
@UitStralingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is deze mannetje een homosensuweel?
Vind je hem wel sensuweel ja?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is deze mannetje een homosensuweel?
Momentje, mijn ogen vanmorgen in een glas water gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling![]()
Nee, mega hetero.. heb je geen ogen ofzo?
Heb je daar toevallig augurkensap bij gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, mijn ogen vanmorgen in een glas water gedaan
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, moest even succesvol afstuderen![]()
Flex flex flex
@:Nattekat
Gwerfquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig augurkensap bij gedaan?
Matig inkoopbeleidquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu heb ik trek in muffins, maar ik heb ze niet
Ogen met augurkensapquote:
Ja, same.quote:
altijd extra toetsenbord klaar hebben liggen voor rommelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor operatie mijn keurig opgeruimde kabels lostrekken omdat m'n toetsenbord in een Raspberry Pi moet
Ja weet ik veelquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:30 schreef mschol het volgende:
zie dat de rust voorbij is hier
[..]
altijd extra toetsenbord klaar hebben liggen voor rommelen
Ik dan wel weerquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ogen met augurkensap
Zou niet bestellen
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was een wedstrijd van Oranje om snel te vergeten.........
Dus de klaagzang stopt nu even?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ah, problemen zijn opgelost. Moest de kabel uit de muur direct in dat ding steken ipv via een switch. Mijn computer kan wel even zonder internet.
Is er nooit geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus de klaagzang stopt nu even?
OMG @4EverBlackEyed is back én @UitStralingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ogen met augurkensap
Zou niet bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |