quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Als jij daar het haantje uithangt, mag ik je dan subtiel corrigeren?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stijlvol om je date af te laten gaan op nationale tv.
Vrouwen mogen dat bij mannen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij daar het haantje uithangt, mag ik je dan subtiel corrigeren?
Ze had niet door dat ze voor joker werd gezetquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gaat zelf toch ook door met “help me even”
beetje lullig om onlyfans te zeggen op tvquote:
Sluit het andere nog niet uit.quote:
Heb ik gedaan, ondanks dat ik nu flink afgevallen ben en lekker spieren aan kweken ben en een stuk zelfverzekerder, ben ik niet van plan om nog een keer mee toen doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog van plan om hierin mee te doen?
Zo jammer dat de helft vanavond niet op tijd wasquote:
Ja, lang leve de liefde loopt altijd uitquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo jammer dat de helft vanavond niet op tijd was
Buik op de kade
Dit ga ik zometeen nog wel even terugkijkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo jammer dat de helft vanavond niet op tijd was
Buik op de kade
Ik moet het hier even kwijt zodat ik de rest van de dag aardig kan doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
Boudewijn zou niet in dit topic passen. Te negatief.
Hoop voor hem dat ze Daddy-issues heeftquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei Lara klinkt alsof ze een zielig verhaal heeft
Ze zegt ja en weet dat ze geen vervolg wilquote:
Content creator fuckerquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Lara is zo'n typische Jade ANNNAAAAAAAAAAAA meid
Dit vat het programma precies samenquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mm, ik denk dat zij wel beter kan krijgen dan deze suflul.
ik was het nietquote:
Nooit van gehoordquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan hier niet meer zo goed tegeb
Ja zo'n pruillipje boven. Heeft die met dat huispak dat gedaan of is dit gewoon haar jeugdigheid?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan hier niet meer zo goed tegen
Oh nog niet gezien. Even kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja zo'n pruillipje boven. Heeft die met dat huispak dat gedaan of is dit gewoon haar jeugdigheid?
Tactiek: hopelijk zegt ze nee dan staat ze niet voor schutquote:
Zo aardig is hij nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tactiek: hopelijk zegt ze nee dan staat ze niet voor schut
@Qisbestokequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet ff zijn flex maken
Dat deed zij niet bij mij,quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar het is nooit goed volgens de mensen hierquote:
met bassie de clown broekquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
Die Bi Plussers met dat naveltruitje was de inclusieve date
Wil je toch ook niet?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat deed zij niet bij mij,
IK GA WEL EERST,
Ok dat kan ook natuurlijk. Ik dacht dat hij graag een ja wilde horen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lara en Boudewijn was de 5e toch
ga zelf lekker met der op date.quote:
Het leek voor mij ook niet of je haar erg boeiend vond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat deed zij niet bij mij,
IK GA WEL EERST,
en wel een date waarbij de 2e date het einde is is helemaal niet goedquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar het is nooit goed volgens de mensen hier
Splitten
Nee zeggen
Nooit goed
Ik ben ook blij dat ik nooit aan dit programma heb meegedaan toen ik hier kwam en vrijgezel was.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar het is nooit goed volgens de mensen hier
Splitten
Nee zeggen
Nooit goed
Nee bedankt!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ga zelf lekker met der op date.
Wat denk jij?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn
Zeer leuk topic
wat was het ook alweer, ze had een cebetical ofzo, dat was al een hele grotequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het leek voor mij ook niet of je haar erg boeiend vond.
Wij supporten elke Fok!ker onvoorwaardelijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nooit aan dit programma heb meegedaan toen ik hier kwam en vrijgezel was.
Alleen homo's hebben vriendinnenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zeer leuk topic
Tuurlijk. Als je daar nee op antwoord is er iets mis met jequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zeer leuk topic
Hear hear.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen wel vrienden zijn, zolang ze niet beiden laag IQ types zoals haar zijn.
Ik kan wat zeggen maar dat komt wat pretentieus overquote:
Dit is FOK! Hier kan dat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wat zeggen maar dat komt wat pretentieus over
Ik vind het behoorlijk simpel hoe deze mensen er over denken ja. Ik val wel op een goed moment in.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je daar nee op antwoord is er iets mis met je
Natuurlijk kan het. Maar er komt meer bij kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je daar nee op antwoord is er iets mis met je
Doe, doequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dan zeg ik het nee, als je de deur op een kier houd, zeker na een date word dat in mijn ogen gewoon een rare verhouding want hij houd de verwachting dat die deur ooit nog eens open gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw friendzone zit vol?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komt gelukkig niet over als iemand die een uitgebreide boekenkast thuis heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Wow deze vrouw blijkt ineens een nazi
Beter dan een standaard catalogusmondje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mondhoekjes naar beneden
Niet zo fraai
@:bugno3
Je hebt die rooie net gekocht. Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beter dan een standaard catalogusmondje.
Hangt natuurlijk van de context af. Als je uit een date komt is dat lastiger dan als het iemand is die kent van een - daar issie weer - andere setting.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan zeg ik het nee, als je de deur op een kier houd, zeker na een date word dat in mijn ogen gewoon een rare verhouding want hij houd de verwachting dat die deur ooit nog eens open gaat.
Nee vriendschappen niet door een datequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan zeg ik het nee, als je de deur op een kier houd, zeker na een date word dat in mijn ogen gewoon een rare verhouding want hij houd de verwachting dat die deur ooit nog eens open gaat.
Huh?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt die rooie net gekocht. Je bent er maar druk mee.
Ik dacht dat je die rooie leuk vond. Sorry.quote:
Sporten vroeg in de ochtendquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
5 uur opstaan... dan wil je toch weer om 8 uur naar bed?
Nu begin ik er ook op te letten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Lara is lief maar die wenkbrauwen trek ik niet
Ook gewoon niet eerst over beginnenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Vind het niet netjes hoe eager ze was hem te laten betalen terwijl ze al nee ging zeggen
Ja precies dat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee vriendschappen niet door een date
Gewone vrienden.
Haha, ik ben redelijk sapiofiel. Domheid is een hard pass.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die rooie leuk vond. Sorry.
Dan werk ik maar korte dagenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
5 uur opstaan... dan wil je toch weer om 8 uur naar bed?
Er zijn mensen die beweren dat er altijd 1 partij meer wil of hoopt, of dat er altijd sex in de lucht hangt van minimaal één partijquote:
quote:
Zelfs het meest simpele eten in Italie smaakt 100x beter dan hier. Heeeeurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
Nu wil weer naar Rome, alleen al voor de Tiramisu.
Hij is heel onzekerquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
2Pac acteert heel veel zelfvertrouwen, maar deze vraag verraadt onzekerheid.
Ze is populair op de tiktok!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef XSbig het volgende:
Mensen die vinden dat ze van alles verdienen vertrouw ik niet.
Bij LLDL ook altijd. na elke 2 uur vragen 'hoe vind je het gaan tot nu toe'quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
2Pac acteert heel veel zelfvertrouwen, maar deze vraag verraadt onzekerheid.
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol zei wel iets op een manier over minder mooie mensen
Niet echt likeable
Cacio a pepe, is een van de populairste gerechten in Rome, wat is het? kale spaghetti met Kaas meer niet en een beetje peperquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs het meest simpele eten in Italie smaakt 100x beter dan hier
Hoe kijk je zolang naar 2 mensen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij LLDL ook altijd. na elke 2 uur vragen 'hoe vind je het gaan tot nu toe'
Klopt, ik had nee gezegd als ik hem wasquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol zei wel iets op een manier over minder mooie mensen
Niet echt likeable
Maar super lekker. Of amatricianaquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Cacio a pepe, is een van de populairste gerechten in Rome, wat is het? kale spaghetti met Kaas meer niet en een beetje peper
Hoe vind je dit topic gaan tot nu toe?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Arrabiataquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar super lekker. Of amatriciana
Pizza Diavola eens proberen als je er weer bent.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar super lekker. Of amatriciana
De enige dingen die je te horen krijgt uit de gesprekken daar gaan over relaties en liefde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klopt, ik had nee gezegd als ik hem was
Meer gekkies dus dat compenseert. En zijn altijd 2 koppels dus 4 mensenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kijk je zolang naar 2 mensen?
Mensen die reizen zouden ze ook eens moeten uitnodigen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Ze wonen te ver van elkaar af hoor ik ook nooit
Warm bad zoals altijdquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoe vind je dit topic gaan tot nu toe?
Ah. Dat wist ik niet!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meer gekkies dus dat compenseert. En zijn altijd 2 koppels dus 4 mensen
ga je lekker naar belgiequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Hmm. Nee, dat geloof ik toch niet. Al komt het wel vaak voor ja. Zelf zou ik denk ik liever juist geen contact meer hebben, als ik wel wat voel, maar de ander niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat er altijd 1 partij meer wil of hoopt, of dat er altijd sex in de lucht hangt van minimaal één partij
Boeiend onderwerp
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet vriendschap na een date.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm. Nee, dat geloof ik toch niet. Al komt het wel vaak voor ja. Zelf zou ik denk ik liever juist geen contact meer hebben, als ik wel wat voel, maar de ander niet.
Oh ja, ik heb wel wat platonische vrienden, wat prima werkt, maar die hebben vrijwel allemaal al wel een relatie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet vriendschap na een date.
Vriendschap die platonisch ontstaat als je samenwerkt, samen hebt gestudeerd. Dat soort.
Vriendschap na een breuk heb je ook. Ook een ander onderwerp. Want dan heb je elkaar al lekker gevonden. En dan vinden mensen soms ook dat het niet ‘kan’.
Die situatie die jij omschrijft heb je ook. Heerlijk onderwerp. Zoveel variaties.![]()
Dat is idd een goeie vraag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb ook lesbische vriendinnen, hoe werkt het daar dan mee?
En kun je als man dan ook geen homo vrienden hebben?quote:
Inhammen of Kuifje. Wat kies je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:29 schreef XSbig het volgende:
Volwassen mannen met een kuifje neem ik niet serieus.
tubbergen is Omtzigts'landquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt wel Twents, zo raar praat hij
Vreemd voor het zuiden
Lichte ogen + bruin haar. Wel mijn match.quote:
ben jij gewoon normaal nuchter?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lichte ogen + bruin haar. Wel mijn match.
Ik drink een sapjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben jij gewoon normaal nuchter?
Brommers kieknquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef XSbig het volgende:
Nog nooit gedate, maar drie relaties gehad.
Dit kan echt niet.quote:
Ik hou van een coltruiquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer een coltrui aan door dit topic.
Ripped of doorlopen graagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ook als een overjarige boomer met bierbuikje en smalle schouders er een aan heeft?
Zolang het 18+ isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt de leeftijd van z’n dochters
BOOMER. NO STRESSquote:
Lukt welquote:
wel mislukt danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit hij in de make-up
Lijkt wel een facelift te hebben gehad
Hij lijkt veel jonger. Niet mislukt toch?quote:
ik vind zijn ogen wel zijn leeftijd verraden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij lijkt veel jonger. Niet mislukt toch?
Shag draaierquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
33
huisvrouw
ik vind het maar een raar verhaal
Alimentatiequote:
Eerst luisterenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
33
huisvrouw
ik vind het maar een raar verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |