Herstel, ik ga toch voor pannenkoekenquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en kletskoppen.
Straks runderstoof pie van de AH.
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Karzai het volgende:
Tussendoor een speculaasje om te soppen in de thee
[ afbeelding ]
Kringloopwinkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:27 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaar![]()
Ik vind dit een goed recept, en sympathieke receptensite!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes, oftewel gebakken krokant gepaneerde kipschnitzels, patat van Friethoes en appelcompote van Hak.
zo maakt mijn moeder het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
I love linzenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/shepherds-pie-met-linzen/
Laat maar weten hoe het was!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
Lekker, en leuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade van venkel en sinaasappel met daarbij gebakken kogelbiefstukken.
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het was!
En pecannoten altijd.
Ik heb even gekeken, een hit op internetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker, en leuk!
Moet je eens zoeken op recepten met hot cheetos. Dat is helemaal erg
Dit ziet er echt geweldig uitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Varkenswang (Iberico) met heel veel ui in rode wijn.
nee pindasoep nog niet gemaakt, ben het wel van plan lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit ziet er echt geweldig uit.
Ik ga vanavond pindasoep maken. @:karzai heb jij dat pindasoeprecept dat je laatst hebt gepost nog gemaakt? Was ‘t wat?
Kabouterpiemelsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnen
Salade mèt de pecans was precies goed erbij
Had de pecannoten geroosterd met ahornsiroop/maple syrup, je eet je vingers er nog net niet bij op
[..]
Ik heb even gekeken, een hit op internet
Kabouterpiemels, noemen wij die cheetos hier, daar ga ik geen kip mee paneren hoor
Anyway, ik wist niks over kip-chips combinaties, maar het biedt veel mogelijkheden![]()
De ballen blijven geen favorietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de door mij iets getweakte gehaktballen zoals eerder door B. gemaakt, maar dan niet uit de airfryer, maar gewoon in boter gebraden in de braadpan. Daarbij gebakken aardappelschijfjes en een gemengde salade met een frisse vinaigrette.
Balletje van Librije.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
De ballen blijven geen favoriet![]()
[ link | afbeelding ]
Was het recept geslaagd?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
Voor vanmiddag het restant pindasoep, voor vanavond zalm, groene asperges en roseval aardappeltjes.
Jammer, weten jullie het wel zeker nu.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zeker! Ik heb ‘m al eens vaker gemaakt. Deze keer had ik er ook shredded chicken ingedaan (speciaal voor de wederhelft eigenlijk haha), was lekker!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het recept geslaagd?
Goed recept, met lekker veel knoflook:9 Beter dat je het pittiger maakt, een halve theelepel chilivlokken is niet echt van je het als je het een spicy soup noemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb ‘m al eens vaker gemaakt. Deze keer had ik er ook shredded chicken ingedaan (speciaal voor de wederhelft eigenlijk haha), was lekker!
https://www.noracooks.com(...)cipe-container-13357
Dit is het recept; doe er zelf wel ook jalapeños en sambal doorheen.
Was het maar zo'n feest, 15 centquote:
Ik dacht eerst dat het noedels waren. Hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest naar de kapper. Die zit op een plein van vroeger. Nu ging ik eens eten in de snackbar waar ik nou zeg 25 jaar niet meer geweest was. De Marsman trouwens. .
Raspatatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het noedels waren. Hoe heten die dingen?
Lekker toch, een keertje Mekkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:01 schreef Molo het volgende:
Vanavond McDonalds, dat is echt echttttt heel lang geleden maar kind wil het enorm graag dus doen we maar een keertje![]()
Nu een Wostok dadel granaatappel, lekkere frisdrank dat
Dus ze waren al niet favoriet? Dus dan wist je het al, nou doe er wat aan zou ik zeggen. Als ik iets klaarmaak en het valt niet in de smaak, en ik doe het nog een keer en nog een keer, dan blijven ze natuurlijk niet in de smaak vallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In die post is ook te lezen dat golfer wat had getweakt, dus 'deden we er iets aan' hèquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus ze waren al niet favoriet? Dus dan wist je het al, nou doe er wat aan zou ik zeggen. Als ik iets klaarmaak en het valt niet in de smaak, en ik doe het nog een keer en nog een keer, dan blijven ze natuurlijk niet in de smaak vallen.
Ziet er trouwens wel erg lekker uit, dit bordje.
Ah, heel goed. Ik ben altijd nerveus van wat mijn vriendin van mijn gerechten vindt. De uitkomst kan van alles zijn. Daarom heb ik altijd bakjes nasi in de vriezer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
In die post is ook te lezen dat golfer wat had getweakt, dus 'deden we er iets aan' hè
Mag ik vragen waar je die haalt? Of maak je ze zelf?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Spek-kaas-ui en ham-kaas-champignons.
Goed gevuld, vooral goed wat kaas
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
0,0 biertje en cola zero erbij.
Pannenkoe (pannenkoekenboerderij).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die haalt? Of maak je ze zelf?
Lekker!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pannenkoe (pannenkoekenboerderij).
Heb 3 bonnen waar je 2 pannenkoeken voor 15 euro mee kunt krijgen.
Heb nu nog 2 bonnen over
Quarter pounder menu, het is gewoon mijn ding niet en had buikpijn na de patat. Eet het ook te snel merk ik en dan valt het niet goed dus ligt deels aan mezelfquote:
Dat gaat snel over denk. Zeker na een kop matcha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Quarter pounder menu, het is gewoon mijn ding niet en had buikpijn na de patat. Eet het ook te snel merk ik en dan valt het niet goed dus ligt deels aan mezelf![]()
Maar hey, ik heb een kop matcha thee nu en dat is ook top
Oehhhh dat klinkt goed. Heb hier een overschot aan appels dus die ga ik vanmiddag makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelfgemaakte gekarameliseerde appel-kaneelcake en koffie.
Rook je die tofu zelf? Hoe ziet zoiets eruit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:58 schreef Tuindier het volgende:
Vers speltbrood met gerookte tofu en zelfgemaakte kimchi
Dat wil ik nog steeds een keer doen, maar dit heb ik zo gekocht. AH heeft het van terra en vivera. Die laatste vind ik aanzienlijk lekkerder.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Rook je die tofu zelf? Hoe ziet zoiets eruit?
Hier cappuccino en broodje ham, oldskool
Wie weet ga ik het eens proberen, het gerookte klinkt wel interessantquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:25 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer doen, maar dit heb ik zo gekocht. AH heeft het van terra en vivera. Die laatste vind ik aanzienlijk lekkerder.
Wat is knabbelspek?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:16 schreef Molo het volgende:
Man had een bak knabbelspek bij de slager gehaald. Zelf eet hij dat niet maar kind en ik wel. En het is dus echt goddelijk![]()
![]()
Bakje koffie erbij, helemaal topppppp. Niet heel fit maar zo komen we de dag wel door
Vanavond samen met dochter fish and chips met mushy peas maken. Ook zin in
Snack van gefrituurd spek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is knabbelspek?
Ik heb teveel chocoladewafels gegeten.
https://vleesfanaat.nl/recepten/varkensvlees/knabbelspek/quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is knabbelspek?
Ik heb teveel chocoladewafels gegeten.
Ohh dat ziet er wel bekend (en lekker!) uit. Vleesfanaat haha goede naam ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:11 schreef Molo het volgende:
[..]
https://vleesfanaat.nl/recepten/varkensvlees/knabbelspek/
Heerlijk, superongezond maar lekkerrrrr
Wat voor chocoladewafels? Goeie trouwens, morgen weer eens Zweedse wafels bakken hier thuis
Ohhh ik vind de cajun fries van five guys echt topquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op verjaardag matige (supermarkt)vlaai. Vind t snel niks aan vlaai.
Vanavond wel lekker gegeten; hotdog 'all the way' met cajun fries bij Five Guys. Toe Twix Fusion bij BK.
Ik vind vlaai altijd een overdreven boterham met jam..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen op verjaardag matige (supermarkt)vlaai. Vind t snel niks aan vlaai.
Vanavond wel lekker gegeten; hotdog 'all the way' met cajun fries bij Five Guys. Toe Twix Fusion bij BK.
Ze strooien er heel veel kruiden over, maakt het specialer dan normale friet. Vond het ook echt lekker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh ik vind de cajun fries van five guys echt top. Wel enorm overpriced hier maar ik ga er niet vanuit dat dat in Nederland veel anders is.
Ik heb een omelet gemaakt voor de lunch, geen idee nog wat het vanavond wordt.
Zeer mee eens. De bodem is zo droog (deze kwam van een supermarkt, nog erger dan Multi Vlaai) en vaak is het brooddeeg van worstenbroodjes ook droog. Zeker als je denkt aan een saucijzenbroodje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:51 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik vind vlaai altijd een overdreven boterham met jam..![]()
(Overigens net zoals het product 'worstenbroodje', deeg zonder vet ( roomboter) kan mij niet wijsmaken dat Brabanders een saucijzenbroodje, een heel klein beetje stiekem, lekkerdUr vinden..)
Zo jammer dat veel collegae denken met multi-vlaai een ware traktatie binnen te halen.
Geef mij dan maar een dikke mokka- of slagroomtaart van de hema, dat is het waard om dik van te worden
Lekker manquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef Karzai het volgende:
okay, vandaag de pindasoep maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond: porchetta met krokant zwoerd uit de rotisserie, linguine met daarbij gewokte gemengde groentes in een roomsaus.
Kastanjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:16 schreef NoCigar het volgende:
Wat kastanjes uit de oven die ik afgelopen week geraapt heb. En daarna een Olympia Schotel die wordt thuisbezorgd.
sorry maar ik vind dit vreselijk smerigquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
New York Pizza was weer zo lekker!![]()
Shoarma:
[ link | afbeelding ]
Zwarte Truffel (voor mij):
[ link | afbeelding ]
Wel een slice geruild en was blij met mijn keuze. Toe pistache ijs.
Ik trek het ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
ik vind die ny pizzas niet te vreten veel te zoet en vet met een dikke bodem
toch maar een like gegevenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik trek het ook niet
Maarrrrr, smaken verschillen!
Hier een halve entrecote, in de oven gebakken aardappelen en snijbonen erbij
Waarom een halve entrecote? Omdat mijn dochter de rest heeft gejat![]()
![]()
Goed zo, hahaquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goed zo, haha
Ik houd ook niet van NY pizza (1x gegeten)
Maar hee, ieder zijn/haar ding
Pindasoep lijkt mij trouwens ook niet lekker
Ja, ik vind het een gekke combinatiequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]:je moet ervan houden hij smaakt een beetje vissig vanwege de makreel
soms even wat nieuws proberen , ik vind het best lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een gekke combinatie
Maarreh, moge het je welbekomen
Zonder makreel klinkt het erg lekker jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Karzai het volgende:
Al met al een prima pindasoepje je kan de makreel weglaten
[ afbeelding ]
Heerlijk is dat ja!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Dit gemaakt, kost wel wat tijd maar dat is wel lekker op een vrije zondag
Sinds ik eens een film zag waarin bloed er zo uit zag... Is Sriracha ergens overheen niet meer hetzelfdequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Beste tijd, bami tijd
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk is dat ja!
Ik heb nog Japanse curryblokjes liggen, ga ik ook eens luie flikker stijl maken
[..]
Sinds ik eens een film zag waarin bloed er zo uit zag... Is Sriracha ergens overheen niet meer hetzelfde![]()
Lekker hoor, prima combi!
Gochujang, ook zo extreem lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb sriracha pas 4 jaar geleden ontdekt. Begrijp nu niet hoe ik heel mijn leven daarvoor zonder sriracha ben doorgekomen
Godenspul!
Geeft niksquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dit vreselijk smerig
Jaaaaa zo lekker datquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
Aubergine uit de oven.
[ link | afbeelding ]
Oh ja!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa zo lekker dat
Gegrilde courgette met verkruimelde feta, crema di balsamico en pijnboompitten ook zo lekker.
Noodles knappen er goed van op, roerbakgerechten, een iets te laf sausje of soepje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zag het net in de supermarkt dus nav jouw post meegenomen. Waar eet je dat bij?
Wat bedoel je met dubbel gebakken? Twee eieren of heb je er wat speciaals mee gedaan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef golfer het volgende:
Zelf gebakken maisboterham met casselerrib en daar bovenop een dubbel gebakken eitje.
Om-en-om Dus eerste de ene kant, dooier doorgestoken en dan de andere kant.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat bedoel je met dubbel gebakken? Twee eieren of heb je er wat speciaals mee gedaan?
oooooh oke!quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Om-en-om Dus eerste de ene kant, dooier doorgestoken en dan de andere kant.
Ik heb er net een gekocht met zuurkool en spek, voor later.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een hartige taart van The Pie Factory, met daarbij gemengde sla met ei, komkommer en tomaat.
[ afbeelding ]
Oh ik vind die juist heerlijk, pittige met die textuurquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Was in de aanbieding bij de Appie. Vies is anders. Maar het is in ieder geval niet lekker.
Best lekker.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een hartige taart van The Pie Factory, met daarbij gemengde sla met ei, komkommer en tomaat.
[ afbeelding ]
Lekker! Waar ben je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef NoCigar het volgende:
Vanmiddag een glaasje Ferderweissen op het plein: [ afbeelding ]
Kasteeltjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Even brood, gebakjes, fruit en kaas gehaald op de markt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft een nachtje kunnen opstijven in de koeling en is wel goed gelukt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:28 schreef golfer het volgende:
Ik ben alvast begonnen aan de maaltijd van morgen.
Een recept van Yvette van Boven uit de Volkskrant van jl. zaterdag.
Umami paddenstoelenlasagne.
(de tweede dag is het opgewarmd lekkerder, schrijft ze.)
Trier;quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker! Waar ben je?
Nu thee en chili
thee en chili?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had deze vorige week![]()
[ link | afbeelding ]
Moest aan jou denken toen ik ze at
Met het opbakken uit elkaar gevallen maar niet minder lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het heeft een nachtje kunnen opstijven in de koeling en is wel goed gelukt.
Nog in de vorm met de kaas-roomsaus ernaast:
[ link | afbeelding ]
En uit de vorm:
[ link | afbeelding ]
Vanavond in dikke plakken snijden en opbakken en dan met een frisse salade erbij op een bord.
Lay's heeft geen smaak meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:59 schreef DelanoMilano het volgende:
Zak lays paprika chips en euroshopper energy drank
Die dingen oprollen kan ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oprollen en opeten hier haal je wel 4 wraps uit
[ afbeelding ]
Dat ziet er fantastisch uit voor die prijsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:46 schreef Karzai het volgende:
sperzieboontjes en broccoli, sateetje en een ei, kip ketjap en pulled beef
Gebakken rijst erbij
14,95 je ziet mij niet meer bij die grote clown
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er fantastisch uit voor die prijs![]()
Welke clown?
ook niet slechtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:16 schreef Kanaroe het volgende:
Hier zijn de plannen al gewijzigd, Manaroe haalt mihoen, babi pangang en cha sieuw met krokant spek
Morgen witlof dan maar
Whaaa, schrik me dood manquote:
Zeker niet, ik kan lekker onderuit met een biertje nu ik niet hoef te kokkerellenquote:
dat is de mac clownquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Whaaa, schrik me dood man
[..]
Zeker niet, ik kan lekker onderuit met een biertje nu ik niet hoef te kokkerellen
Ja, ik ken em wel hahaquote:
nee ik ben er klaar meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik ken em wel haha
Een dubbele quarterpounder op z'n tijd sla ik niet af trouwens en die frietjes met die macsaus vind ik ook wel lekker
Maar die clown.....die mag wieberen
Man, als ik zo'n fijne toko of een surinaamse eettent in de buurt had dan wist ik het ook wel...maar dat zit hier nergensquote:
okay dat snap ik ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Man, als ik zo'n fijne toko of een surinaamse eettent in de buurt had dan wist ik het ook wel...maar dat zit hier nergens
Tevens zou ik dan wel flink wat kilo's aankomen![]()
Lekker!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:16 schreef Kanaroe het volgende:
Hier zijn de plannen al gewijzigd, Manaroe haalt mihoen, babi pangang en cha sieuw met krokant spek
Morgen witlof dan maar
Krijg hier honger van!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:46 schreef Karzai het volgende:
sperzieboontjes en broccoli, sateetje en een ei, kip ketjap en pulled beef
Gebakken rijst erbij
14,95 je ziet mij niet meer bij die grote clown
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken roodbaarsfilets met pilav-rijst en paksoi.
Oh, en onze vaste viswinkel in Santpoort was vandaag niet bereikbaar, want er stonden 2 filmploegen buiten en binnen te filmen en de straat was afgezet.
Opgezocht. Blijken opnames te zijn voor een nieuwe Netflix-serie Amsterdam Empire.
Dus de vis komt van een andere visjuwelierwinkel.
Mijnes was weer lekker, al eerder op de foto.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond: voor B. een restant van de umami paddenstoelenlasagne van jl. dinsdag.
Voor mijzelf: gebakken krielaardappeltjes, gekookte knapperige maiskorrels en gegrilde, door de slager gemarineerde lamskoteletten.
En ze hadden het zowaar hier in de buurtsuper. Idd erg lekker!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat klinkt ook erg goed. Op boodschappenlijstje gezet
Oh ja, weet ook niet meer wat ik dacht. Maar toch ook wel ongebruikelijke combinatie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Chili con carne
@:FutureFairytale de, vond ze erg lekker die pistache-slofjes.
Drink eigenlijk heel de dag door thee en chili kan ik heel de dag door etenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh ja, weet ook niet meer wat ik dacht. Maar toch ook wel ongebruikelijke combinatie?
Zit nu in mijn bami-dagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mascara en haar chili haha.
Gisterenavond southern shrimp & grits gemaakt, was heerlijk. Lekker met cheddar, jalapeño, en goed veel creole en blackened seasoning
.
Vanavond een recept gevonden waar de gochujang in moet, ben benieuwd.
Kan niet niet-lekker zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mascara en haar chili haha.
Gisterenavond southern shrimp & grits gemaakt, was heerlijk. Lekker met cheddar, jalapeño, en goed veel creole en blackened seasoning
.
Vanavond een recept gevonden waar de gochujang in moet, ben benieuwd.
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Chili con carne
@:FutureFairytale de, vond ze erg lekker die pistache-slofjes.
Vond het ook te weinig naar pistache smaken maar het was toch erg lekker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan niet niet-lekker zijn![]()
Shrimp & grits lijkt me ook lekker, zeker zo gekruid
[..]
Mooi zoIk heb ze niet genomen omdat ik te weinig pistachecreme in de omschrijving las.
Die grotere slofjes framboos-pistache, die zijn zo fantastisch.
En ik zag een grote pistache brownie taart met 30% creme. Die wil ik maar geen hele taart voor mezelf. Ben van plan die ergens mee te nemen tijdens feestdagen
Dank je, die wilde ik maar neem ik dan nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vond het ook te weinig naar pistache smaken maar het was toch erg lekker.
Had ook de caramel-zeezout slofjes, die waren me te machtig.
Opperdoeze ronde?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:50 schreef Vincent_student het volgende:
Vanavond aardappels (hoe heten die dingen ook alweer? Geen eigenheimers...)
Lekker allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:58 schreef Karzai het volgende:
rondje markt gedaan, weer lekkere dingetjes gehaald voor komende week
[ afbeelding ]
zit geen pinda in, wel wasabi, gaat je neus lekker van openquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Lekker allemaal.
Zie ik wasabi pinda's?
hier krijg ik ook honger vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:57 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Black velvet en red velvet.
Eerst op sabbelen, zijn ze nog pittiger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit geen pinda in, wel wasabi, gaat je neus lekker van open![]()
verder oude geitenkaas en drie soorten baklava
jenever en biertjes
Oh ja, ik zou ook ontbijten vanmorgen met gebakken eitje, straal vergetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:57 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Black velvet en red velvet.
Ook nog nooit gegeten en enorm nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik maak nog een keer okonomyaki, zoon kwam thuis van weggeweest en had daar enorm veel zin in en de ingrediënten heb ik nog in huis
Man gaat snackvoer halen voor zichzelf, en daar heb ik dan weer geen zin in
Komt weer mooi uit zo
Echt superlekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou ook ontbijten vanmorgen met gebakken eitje, straal vergeten![]()
Had een kippenpoot piri piri uit de Airfryer als brunch, was ook lekker
Hoe is die Red velvet van Dudok? Zag m toevallig bij de Appie in de koeling staan en niet meegenomen maar zag er interessant uit.
Vanavond even wat snels onderweg eten wegens voorstelling, nog geen idee wat![]()
@:karzai, ouwe snackkoning, enjoy!
Moest het googlen want ik kende het niet, klinkt lekker!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik maak nog een keer okonomyaki, zoon kwam thuis van weggeweest en had daar enorm veel zin in en de ingrediënten heb ik nog in huis
Man gaat snackvoer halen voor zichzelf, en daar heb ik dan weer geen zin in
Komt weer mooi uit zo
Dankje, het was erg lekker weerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook nog nooit gegeten en enorm nieuwsgierig naar![]()
Ingrediënten klinken alleen al altijd zo waanzinnig lekker
Geniet ervan
Ben echt benieuwd hoe (Southern) banana pudding is. Nr. 1 dessert voor die regio, dus zou goed moeten zijn tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moest het googlen want ik kende het niet, klinkt lekker!
Vanochtend chocolate chip wafel op en ik heb eigenlijk al twee dagen zin in de spicy honey pepper pimento sandwich en de banana pudding shake van chick fil a maar weet nog niet of dat er vandaag van gaat komen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet kan herinneren dat ik het ooit op hebquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe (Southern) banana pudding is. Nr. 1 dessert voor die regio, dus zou goed moeten zijn toch
Heeeeej welkom terugquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:17 schreef Celestien het volgende:
Gebakken aardappelschijfjes met ijsbergsla en iets van vlees wat in de vriezer lag. Ik had geen zin om m'n best te doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |