Herstel, ik ga toch voor pannenkoekenquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en kletskoppen.
Straks runderstoof pie van de AH.
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Karzai het volgende:
Tussendoor een speculaasje om te soppen in de thee
[ afbeelding ]
Kringloopwinkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:27 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaar![]()
Ik vind dit een goed recept, en sympathieke receptensite!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes, oftewel gebakken krokant gepaneerde kipschnitzels, patat van Friethoes en appelcompote van Hak.
zo maakt mijn moeder het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
I love linzenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/shepherds-pie-met-linzen/
Laat maar weten hoe het was!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
Lekker, en leuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade van venkel en sinaasappel met daarbij gebakken kogelbiefstukken.
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het was!
En pecannoten altijd.
Ik heb even gekeken, een hit op internetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker, en leuk!
Moet je eens zoeken op recepten met hot cheetos. Dat is helemaal erg
Dit ziet er echt geweldig uitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Varkenswang (Iberico) met heel veel ui in rode wijn.
nee pindasoep nog niet gemaakt, ben het wel van plan lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit ziet er echt geweldig uit.
Ik ga vanavond pindasoep maken. @:karzai heb jij dat pindasoeprecept dat je laatst hebt gepost nog gemaakt? Was ‘t wat?
Kabouterpiemelsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnen
Salade mèt de pecans was precies goed erbij
Had de pecannoten geroosterd met ahornsiroop/maple syrup, je eet je vingers er nog net niet bij op
[..]
Ik heb even gekeken, een hit op internet
Kabouterpiemels, noemen wij die cheetos hier, daar ga ik geen kip mee paneren hoor
Anyway, ik wist niks over kip-chips combinaties, maar het biedt veel mogelijkheden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |