Herstel, ik ga toch voor pannenkoekenquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en kletskoppen.
Straks runderstoof pie van de AH.
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Karzai het volgende:
Tussendoor een speculaasje om te soppen in de thee
[ afbeelding ]
Kringloopwinkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:27 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor werk jij doet, met zo'n wegwerpbekertje en een snoeischaar![]()
Ik vind dit een goed recept, en sympathieke receptensite!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes, oftewel gebakken krokant gepaneerde kipschnitzels, patat van Friethoes en appelcompote van Hak.
zo maakt mijn moeder het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand een lekker erwtensoep recept? Ik wil het binnenkort ook gaan maken.
Hier straks garnaal-komkommersalade en vanavond burrito’s denk ik.
I love linzenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/shepherds-pie-met-linzen/
Laat maar weten hoe het was!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
Lekker, en leuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks Takis Fried Chicken tenders
Mijn zoon en ik dachten, toen we een zakje Takis chips zaten te verorberen, dat het vast lekker zou zijn om daar krokante kip mee te maken....
Blijkt het hele WWW vol te staan met recepten![]()
Dus ongeveer volgens dit recept ga ik kiprepen frituren, heb er nog wel een zwik verse dille bijgedaan
En daarbij maak ik een salade met spitskool, bleekselderij, wortel, appel en zelf gekarameliseerde pecannoten met een milde dressing op basis van Griekse yoghurt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade van venkel en sinaasappel met daarbij gebakken kogelbiefstukken.
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het was!
En pecannoten altijd.
Ik heb even gekeken, een hit op internetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker, en leuk!
Moet je eens zoeken op recepten met hot cheetos. Dat is helemaal erg
Dit ziet er echt geweldig uitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Varkenswang (Iberico) met heel veel ui in rode wijn.
nee pindasoep nog niet gemaakt, ben het wel van plan lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit ziet er echt geweldig uit.
Ik ga vanavond pindasoep maken. @:karzai heb jij dat pindasoeprecept dat je laatst hebt gepost nog gemaakt? Was ‘t wat?
Kabouterpiemelsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De kip was erg lekker, crunchy & spicy van buiten en mals van binnen
Salade mèt de pecans was precies goed erbij
Had de pecannoten geroosterd met ahornsiroop/maple syrup, je eet je vingers er nog net niet bij op
[..]
Ik heb even gekeken, een hit op internet
Kabouterpiemels, noemen wij die cheetos hier, daar ga ik geen kip mee paneren hoor
Anyway, ik wist niks over kip-chips combinaties, maar het biedt veel mogelijkheden![]()
De ballen blijven geen favorietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de door mij iets getweakte gehaktballen zoals eerder door B. gemaakt, maar dan niet uit de airfryer, maar gewoon in boter gebraden in de braadpan. Daarbij gebakken aardappelschijfjes en een gemengde salade met een frisse vinaigrette.
Balletje van Librije.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
De ballen blijven geen favoriet![]()
[ link | afbeelding ]
Was het recept geslaagd?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
Voor vanmiddag het restant pindasoep, voor vanavond zalm, groene asperges en roseval aardappeltjes.
Jammer, weten jullie het wel zeker nu.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zeker! Ik heb ‘m al eens vaker gemaakt. Deze keer had ik er ook shredded chicken ingedaan (speciaal voor de wederhelft eigenlijk haha), was lekker!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het recept geslaagd?
Goed recept, met lekker veel knoflook:9 Beter dat je het pittiger maakt, een halve theelepel chilivlokken is niet echt van je het als je het een spicy soup noemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb ‘m al eens vaker gemaakt. Deze keer had ik er ook shredded chicken ingedaan (speciaal voor de wederhelft eigenlijk haha), was lekker!
https://www.noracooks.com(...)cipe-container-13357
Dit is het recept; doe er zelf wel ook jalapeños en sambal doorheen.
Was het maar zo'n feest, 15 centquote:
Ik dacht eerst dat het noedels waren. Hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest naar de kapper. Die zit op een plein van vroeger. Nu ging ik eens eten in de snackbar waar ik nou zeg 25 jaar niet meer geweest was. De Marsman trouwens. .
Raspatatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het noedels waren. Hoe heten die dingen?
Lekker toch, een keertje Mekkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:01 schreef Molo het volgende:
Vanavond McDonalds, dat is echt echttttt heel lang geleden maar kind wil het enorm graag dus doen we maar een keertje![]()
Nu een Wostok dadel granaatappel, lekkere frisdrank dat
Dus ze waren al niet favoriet? Dus dan wist je het al, nou doe er wat aan zou ik zeggen. Als ik iets klaarmaak en het valt niet in de smaak, en ik doe het nog een keer en nog een keer, dan blijven ze natuurlijk niet in de smaak vallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In die post is ook te lezen dat golfer wat had getweakt, dus 'deden we er iets aan' hèquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus ze waren al niet favoriet? Dus dan wist je het al, nou doe er wat aan zou ik zeggen. Als ik iets klaarmaak en het valt niet in de smaak, en ik doe het nog een keer en nog een keer, dan blijven ze natuurlijk niet in de smaak vallen.
Ziet er trouwens wel erg lekker uit, dit bordje.
Ah, heel goed. Ik ben altijd nerveus van wat mijn vriendin van mijn gerechten vindt. De uitkomst kan van alles zijn. Daarom heb ik altijd bakjes nasi in de vriezer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
In die post is ook te lezen dat golfer wat had getweakt, dus 'deden we er iets aan' hè
Mag ik vragen waar je die haalt? Of maak je ze zelf?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Spek-kaas-ui en ham-kaas-champignons.
Goed gevuld, vooral goed wat kaas
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
0,0 biertje en cola zero erbij.
Pannenkoe (pannenkoekenboerderij).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die haalt? Of maak je ze zelf?
Lekker!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pannenkoe (pannenkoekenboerderij).
Heb 3 bonnen waar je 2 pannenkoeken voor 15 euro mee kunt krijgen.
Heb nu nog 2 bonnen over
Quarter pounder menu, het is gewoon mijn ding niet en had buikpijn na de patat. Eet het ook te snel merk ik en dan valt het niet goed dus ligt deels aan mezelfquote:
Dat gaat snel over denk. Zeker na een kop matcha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Quarter pounder menu, het is gewoon mijn ding niet en had buikpijn na de patat. Eet het ook te snel merk ik en dan valt het niet goed dus ligt deels aan mezelf![]()
Maar hey, ik heb een kop matcha thee nu en dat is ook top
Oehhhh dat klinkt goed. Heb hier een overschot aan appels dus die ga ik vanmiddag makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelfgemaakte gekarameliseerde appel-kaneelcake en koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |