SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja vinden we leukquote:
Gewoonte die ik heb overgenomen van het F1 subforumquote:
Kan je wel meelezen.quote:
Wat is een A-rating? 🫢quote:
lol succesquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft het iets met geld te maken?
Geld boeit me niet zoveel. Al wil ik wel zoveel mogelijk.
Mij gaat het meer om dat ik de wereldpopulatie kan beïnvloeden met mijn kijk op de wereld.
Al genoeg andere users hier die dat doen. Sluit niet aan bij een behoefte.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij gaat het meer om dat ik de wereldpopulatie kan beïnvloeden met mijn kijk op de wereld.
Wel mijn eigen behoefte. En eigenlijk iedereen die is geregistreerd op een forum en postings plaatst voelt dus blijkbaar behoefte om discussie te beïnvloeden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al genoeg andere users hier die dat doen. Sluit niet aan bij een behoefte.
Op welke site/bij welke organisatie/met welke game doe je simracen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mijn eigen behoefte. En eigenlijk iedereen die is geregistreerd op een forum en postings plaatst voelt dus blijkbaar behoefte om discussie te beïnvloeden.
Liga Virtual F1, Simrace vereniging Nederland, en ERS racing league (in discord). Respectievelijk de disciplines klassiek F1 ( seizoen 1982) en hillclimb, dan de F3 en Alpine GT4 cup. En als laatste de nieuwste F1 game. Jij?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Op welke site/bij welke organisatie/met welke game doe je simracen?
Ga je in alle topics nu posten dat je jarig bent?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
Op m'n verjaardag m'n favoriete band van het moment......
Zeker. Doe ik altijd. Welk topic heeft je voorkeur ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je in alle topics nu posten dat je jarig bent?
Ok, dat klinkt wel serieus!quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liga Virtual F1, Simrace vereniging Nederland, en ERS racing league (in discord). Respectievelijk de disciplines klassiek F1 ( seizoen 1982) en hillclimb, dan de F3 en Alpine GT4 cup. En als laatste de nieuwste F1 game. Jij?
Ik was gisteren jarig, dit komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Doe ik altijd. Welk topic heeft je voorkeur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |