Echt zo'n ambtenaren oplossing Zet een sekshokje neer dan of maak een kamer vrij voor seksende studenten... Dan heb je ook geen problemen meer in de meditatieruimte en kan ie gebruikt worden waar deze voor bedoeld is.quote:Meditatieruimte Universiteit Maastricht weg vanwege seksende studenten
Hoewel je in de meditatieruimte op de Universiteit van Maastricht "alles mag doen wat goed voelt", was seks hebben niet de bedoeling. Toch gebeurde dat in het 'mindfulnest', dat daarom nu wordt weggehaald, schrijft de universiteitskrant Observant.
Het meditatiehok - een bijna geluidsdichte cabine met een bankje en de optie om rustgevende geluiden af te spelen - staat sinds het voorjaar van 2022 in een lounge waar studenten kunnen studeren en ontspannen.
Vanwege de klachten over seksende studenten, willen veel studenten die op zoek zijn naar rust het hok niet meer in.
Yoga en VR-brillen
Die studenten noemen seks in het hok "onhygiënisch". De directeur van de faculteit Arts en Social Sciences laat het nest daarom weghalen. De Universiteit gaat naar andere ontspanningsopties kijken, zoals vr-brillen, yoga en meditatie.
Het meditatiehok was gefinancierd met overheidsgeld, bedoeld om de gevolgen van de coronacrisis te verzachten. Omdat dat geld nu niet meer beschikbaar is zou het hok sowieso in het voorjaar worden weggehaald. Dat gaat nu dus eerder gebeuren.
Iedereen heeft weleens seks gehad op de uni. Faciliteer dat, anders zijn alle studenten de dupe, zoals studenten die willen mediteren in dit geval.quote:
Uhm neequote:Op zondag 13 oktober 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
Iedereen heeft weleens seks gehad op de uni.
De meesten danquote:
Ik moest altijd alleen in de meditatieruimte! Er wilde niemand mee...quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens seks gehad op de uni.
Ze heeft het dan ook over de vrouwen hé...quote:
Dat zijn toch geen toekomstige wetenschappers, joh. De meesten hebben niets met onderzoek en wetenschap. Studeren doe je om de adolescentie te verlengen, de periode waarin je gevrijwaard bent van maatschappelijke verplichtingen. Daar past neuken in een meditatiehok uitstekend bij.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:26 schreef ISVV het volgende:
Die toekomstige wetenschappers weten hun dierlijke driften een stuk minder goed te beheersen dan in mijn tijd.
Welke maatschappelijke verplichtingen hebben ze niet dan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen toekomstige wetenschappers, joh. De meesten hebben niets met onderzoek en wetenschap. Studeren doe je om de adolescentie te verlengen, de periode waarin je gevrijwaard bent van maatschappelijke verplichtingen. Daar past neuken in een meditatiehok uitstekend bij.
? Staat gewoon in de Van Dalequote:Op zondag 13 oktober 2024 23:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik begrijp dat het in deze regenboogtijd moeilijk wordt om te achterhalen wat voor vlees je in de kuip hebt, maar dan hoef je toch niet het geslacht te bepalen? Want dat is de betekenis van het woord ‘seksen’. Dat doe je met een nestje puppy’s.
Het probleem is voor zover ik begrijp niet zozeer de seks zelf, maar de hygiëne voor de volgende gebruiker van het neukhokquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:05 schreef -river- het volgende:
Wat is er nu weer mis met seks? Laat gewoon lekker staan dat ding.
Nee, dat is 'sexen'.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik begrijp dat het in deze regenboogtijd moeilijk wordt om te achterhalen wat voor vlees je in de kuip hebt, maar dan hoef je toch niet het geslacht te bepalen? Want dat is de betekenis van het woord ‘seksen’. Dat doe je met een nestje puppy’s.
Je gaat maar lekker ergens anders in je Western blootje staan, viespeuk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat dit "probleem" voortkomt door het verdwijnen van de donkere kamers in de universiteiten waar foto's ontwikkeld konden worden. Sowieso labs hadden deze donkere kamers voor het ontwikkelen van western blotjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |