Zondagavond om 20:00 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Alles naar vadertje staat over n paar jaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met 5 ton overwaarde in hun huis gemiddeld.
Kandidaat 1:quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom drukken die kandidaten niet bij ¤ 50.000? Je weet toch dat er niet veel meer in de koffer zit. Een ¤ 80.000 in de koffer is eerder uitzondering dan regel.
https://www.telegraaf.nl/(...)wel-op-nieuwjaarsdagquote:Op 1 januari presenteert Linda een speciale aflevering van Miljoenenjacht, waarmee het 25-jarig jubileum van de populaire show wordt afgetrapt.
Die vrouw is al met pensioen. Ik schat haar jonger dan 60. En pas een huis gekocht waaraan veel moet gebeuren. Dus alles met alles bekeken zullen zij bepaald niet aan de bedelstaf zitten. Die vrouw deed ook aardig laconiek dus ik denk dat ze best wel wat achter de hand hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee net een oud huis gekochten maar doorspelen
Zullen ook niet in de bijstand zitten
Ik denk begin 60. Dat haar pruik er strak uit zag doet daar niks aan af.quote:
Al met al heeft hij met 250k een prima deal weten uit te slepen. Goed gegokt en op tijd gestoptquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:23 schreef Nober het volgende:
2 miljoen in 10
1 miljoen in 20
Dan weet je dat je 5, 15 en 25 moet overslaan.
Ik ook, te tricky!quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:06 schreef Nober het volgende:
Ik was gestopt bij dat bod van 61.000 wat jullie?
Ik was door gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 00:06 schreef Nober het volgende:
Ik was gestopt bij dat bod van 61.000 wat jullie?
Ik vond hem maar een raar figuur.quote:Op zondag 3 november 2024 23:16 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ben ik de enige die vond dat kandidaat Maarten qua uiterlijk een mashup van Sjon de Mol en Mats Wieffer is?
QFTquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:15 schreef JohnBercow het volgende:
Die man hoeft nu alleen maar te wachten. Die vrouw gaat of drukken of bezwijkt onder de druk bij de rekensom, gok ik. Vond die man vrij alert bij de quiz.
Wel makkelijk delen bij de scheiding, jij 3,3 miljoen en jij 3,3 miljoen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Die vrachtwagenchauffeurs moeten lekker blijven werken want die zijn het helemaal niet gewend om samen te zijn
Zou idd ook eens leuk zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef JohnBercow het volgende:
Ik zou Chat GPT mijn volgorde laten bepalen
quote:Als we de strategie van het spreiden van de keuzes en het geleidelijk elimineren van lagere bedragen volgen, zou je bijvoorbeeld de koffertjes als volgt kunnen openen:
Begin met koffertjes met lage nummers (1-10): Dit is vaak gebruikelijk in het spel en geeft je een gevoel van structuur. Begin met de eerste paar koffertjes om meer informatie te krijgen over de verdeling van de bedragen.
Koffertje 1
Koffertje 2
Koffertje 3
Spreid je keuzes uit over de hogere nummers: Na het openen van de eerste paar koffertjes, kun je proberen een breder aantal nummers te kiezen. Dit voorkomt dat je meteen te veel koffertjes met hoge bedragen opent, en het kan je een beter idee geven van de mogelijke spreiding.
Koffertje 15
Koffertje 8
Koffertje 17
Blijf wisselen tussen hogere en lagere nummers: Zodra je een aantal lagere bedragen hebt uitgesloten, kun je afwisselen tussen hogere nummers. Dit helpt je om te blijven monitoren of er nog onverwachte grote bedragen in het spel zitten.
Koffertje 5
Koffertje 20
Koffertje 12
Laat de grootste bedragen tot het laatst: Uiteindelijk wil je dat de grotere bedragen zo lang mogelijk in het spel blijven, dus probeer koffertjes met de grotere bedragen als laatste te openen. Dit is uiteraard moeilijk te voorspellen, maar je kunt door de nummers strategisch te kiezen (bijvoorbeeld als je al weet dat sommige kleinere bedragen weg zijn), proberen te zorgen dat je de grote bedragen langer behoudt.
De volgorde die je zou kunnen volgen op basis van deze strategie is bijvoorbeeld:
Koffertje 1
Koffertje 3
Koffertje 8
Koffertje 12
Koffertje 5
Koffertje 17
Koffertje 2
Koffertje 20
Koffertje 15
Deze volgorde is een voorbeeld van hoe je een goede spreiding kunt aanhouden. Het is echter belangrijk om te onthouden dat Miljoenenjacht ook draait om geluk, en er is geen wetenschappelijke manier om te voorspellen welke koffertjes de hoge bedragen bevatten. Je hebt dus een mix van strategische keuzes en geluk nodig om het meeste uit je finale te halen!
110%. Die vriend ging zich nog even helemaal aankleden waarschijnlijkquote:
Als die zoon nog thuiswoont en de ouders inderdaad weg zijn had ie mooi zijn kans 'gepakt'quote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
110%. Die vriend ging zich nog even helemaal aankleden waarschijnlijk
Wat een chaos zeg haha. Typisch Purmerend.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:36 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb wat gemist dus....
Ik heb (nog) niet gekeken (wel opgenomen).
Die zag Winston staan en dacht even kijken of ik kan upgraden.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hahaha, schoondochter doet bloot open? Ligt er nergens in huis een snel japonnetje of zo?
Volgens mij kansspelbelasting. Dat is een derde. Dus 20K. Je moet het maar op je spaarrekening hebben, anders wordt het op Marktplaats zetten.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Koekoek die BMW is minimaal 60k.
Hoe werkt dat bij Miljoenenjacht, hoeveel moet je hier over betalen?
Is maar een BMW1 hequote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Koekoek die BMW is minimaal 60k.
Hoe werkt dat bij Miljoenenjacht, hoeveel moet je hier over betalen?
Incorrect.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:31 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Volgens mij kansspelbelasting. Dat is een derde. Dus 20K. Je moet het maar op je spaarrekening hebben, anders wordt het op Marktplaats zetten.
Oh zou kunnen dan. Normaal delen ze altijd BMW1's uit tijdens straatprijzen enzo (weet ik omdat m'n buurman ipv ik die gewonnen had dus kijk er nu elke dag tegenaanquote:
Mensen reageren ook wel mokertraag soms. Meeste lijken totaal niet competitief of spelen niet tactisch genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:39 schreef DWMLion het volgende:
Altijd zuur op de laatste seconde eruit vliegen als 3e...
Grappig dat jij het over Katrien duck schoenen hebt, ik vind altijd als Linda naar de desk loopt dat ze als een eend looptquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Vincent_student het volgende:
Leuke jurk. Jammer van de Katrina Duck-pumps, maar goed.
Misschien had ze wat elegantere schoenen aan kunnen doen, maar ik snap wel dat het hard werken is tijdens die show, met veel geloop. Dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef casita het volgende:
[..]
Grappig dat jij het over Katrien duck schoenen hebt, ik vind altijd als Linda naar de desk loopt dat ze als een eend loopt
Ja jammer dat het bedrag zakte gunde hun het wel, die tanden beul van vorige week niet.quote:
Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.quote:
Voor dat bedrag heb je al een leuke Mercedes E. Dan ga je echt niet in een BMW-1 rijden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.
Wat natuurlijk nergens op slaat maar zo werkt de graaiflatie nou eenmaal.
Ook wel een heel ander type auto, iemand die naar een hot hatch op zoek is kijkt niet naar een E klasse.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb je al een leuke Mercedes E. Dan ga je echt niet in een BMW-1 rijden.
Waarschijnlijk mag je meestal gewoon kiezen of je de prijs wil of een bedrag daarvoor. Die oude vrouw vorige week uit Hoornaar die de auto had gewonnen, had ook gewoon geld gekregen ipv de auto.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:00 schreef GereDathan het volgende:
Verdrietig voor die meneer die de reis naar Costa Rica won. Win je iets, kan je er niks mee.
Maar de oplossing begreep ik niet helemaal. Kreeg hij ipv de reis de waarde van de reis in geld of hadden ze iets anders bedacht zo snel?
quote:Terug op zijn plek veegt Arie ondertussen de tranen uit zijn ogen. Als Linda de volgende vraag wil beginnen, kan ze niet onderdrukken om nog ‘jeetje’ te roepen. Later in de uitzending wordt duidelijk dat Arie de prijs niet weg hoeft te geven. Achter de schermen is er volgens Linda overleg geweest en de Papendrechter krijgt een geldbedrag uitgekeerd.
Volgens mij geldt dat enkel voor prijzen zoals de auto, er staat mij iets bij dat er kansspelbelasting moet worden betaald in dat geval en dat is natuurlijk een dingetje als je een auto wint van 60.000 euro dat je dan even 20.000 moet aftikkenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je meestal gewoon kiezen of je de prijs wil of een bedrag daarvoor. Die oude vrouw vorige week uit Hoornaar die de auto had gewonnen, had ook gewoon geld gekregen ipv de auto.
Ja het M-topmodel is natuurlijk heel duur dat geldt voor iedere hot hatch, maar die krijgen ze dan ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.
Wat natuurlijk nergens op slaat maar zo werkt de graaiflatie nou eenmaal.
Nee, zo werkt het niet. Ze tellen de kansspelbelasting bij de prijs van de auto op en die som, dat bedrag, win je feitelijk. Zodat je na aftrek van de kansspelbelasting van dát bedrag precies de auto overhoudt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat enkel voor prijzen zoals de auto, er staat mij iets bij dat er kansspelbelasting moet worden betaald in dat geval en dat is natuurlijk een dingetje als je een auto wint van 60.000 euro dat je dan even 20.000 moet aftikken
Dat is toch enkel bij de loterijen die eigendom zijn van de staat het geval?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ze tellen de kansspelbelasting bij de prijs van de auto op en die som, dat bedrag, win je feitelijk. Zodat je na aftrek van de kansspelbelasting van dát bedrag precies de auto overhoudt.
Specifiek over de auto kan ik zo snel niks vinden.quote:Heeft u een (geld)prijs gewonnen? Dan ontvangt u hier een bericht over. Meespelen met de Postcode Loterij mag vanaf 18 jaar. Voordat wij uw prijs uitbetalen kunnen wij u verzoeken uw leeftijd met iDIN te bevestigen. Wint u een geldbedrag van boven de ¤ 449,-, dan wordt de wettelijk vastgestelde kansspelbelasting daarvan ingehouden. U ontvangt in dat geval het bedrag minus de verschuldigde kansspelbelasting. We storten het bedrag op het rekeningnummer waar ook de inleg van uw lot van wordt afgeschreven.
Dat is lekker makkelijk vanaf de bank en terwijl je weet in welke koffer wat zit. Ik denk dat menigeen al een ronde eerder was afgehaakt.quote:Op maandag 24 maart 2025 06:14 schreef Bayswater het volgende:
Hij had gewoon door moeten gaan. 2 keer te veel naar zijn vrouw geluisterd.
Toch niet op jouw nummer he? Anders was dat wel erg zuur geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:36 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij viel hier in Bommel de prijs. In de straat waar ik gewoond heb.....de Buitentuin.
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch niet op jouw nummer he? Anders was dat wel erg zuur geweest
Had verwacht dat dit de eerste was die gewoon tot het einde doorging. Ze was aan het begin zo overtuigd van die 5.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:23 schreef Pino112 het volgende:
2mln in je koffer, maar zou het wat uitmaken? Niemand gaat door tot het einde.
Het lot heeft beoaald dat... klonk wel overtuigend inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Had verwacht dat dit de eerste was die gewoon tot het einde doorging. Ze was aan het begin zo overtuigd van die 5.
Ze zat te kijken, wist dat ze ook iets zou winnen.Die bedragen zijn best hoog. En degene die niet opendeed lag te slapen, is later wel nog erbij geweest.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
Ik had die deur als buren gewoon dicht gelaten, beetje vrolijk doen omdat iemand anders 1,5 ton wint
Foto ?quote:
Volgens mij boeit het Henk het allemaal niet zo veel. Die gaat door tot het bittere eindequote:
Vorig jaar (10 maart) werd er ook niet open gedaan maar zelfs de politie ingeschakeld nadat ze anoniem waren gebeld door het programma zoals ze altijd de winnaar van te voren bellen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef GereDathan het volgende:
Volgens mij geven ze het dan altijd af bij een buur, maar het komt niet vaak voor dat er niemand opendoet.
Verder beetje aparte aflevering. Had ze maar doorgespeeld zoals ze eerst aangaf, dan had ze minstens 1,4 miljoen meegekregen (de bank had het risico op 2 miljoen in de eigen koffer graag afgekocht).
Uiteindelijk nog een aardig bedrag, maar dat vind ik bij alles boven de ton (netto). Zei thuis nog, zal je zien dat ze 2000 euro krijgt en ze hier aanbellen. Dan had ik niet eens van de bank opgestaan
Wij zeiden hetzelfde tegen elkaar, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Hoop wel dat het blijvend is, vind het altijd een beetje sneu dat je met lege handen staat op die plek.quote:Op zondag 6 april 2025 22:52 schreef Nober het volgende:
Huh? Sinds wanneer krijgen halve finalisten 2.500 euro mee!?
Dat bellen doen ze toch niet meer? Volgens mij was dat iets wat ze vroeger deden, toen was er altijd iemand thuis voor mijn gevoel en zat iedereen altijd netjes aangekleed in een opgeruimd huis. Sinds enige tijd lijkt dat veranderd te zijn.quote:Vorig jaar (10 maart) werd er ook niet open gedaan maar zelfs de politie ingeschakeld nadat ze anoniem waren gebeld door het programma zoals ze altijd de winnaar van te voren bellen.
Helaas staat de aflevering niet meer op kijk.nl dus ik weet niet of ze het toen ook bij de buren hebben afgegeven.
https://www.rtl.nl/boulev(...)postcodeloterij-niet
Je kan mij veel wijsmaken, maar echt niet dat buiten de notaris iemand weet wat er in welke koffer zit.quote:Op zondag 6 april 2025 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij is weer genaaid door ome John![]()
Bod van 99 was te hoog moest iets van 65 of lager zijn
Gemiddelde was 120 dus bieding is altijd de helft
Maar 99 was ver daarboven om acceptatie te ontlokken
Want John weet echt wel waar welk bedrag in zit
Vorige week exact dezelfde modus operandi
Daaromquote:Op zondag 13 april 2025 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik schakel net in, maar leest ze nu alles van een briefje af? En waarom?
Dan hoeft ze niet zo na te denken. Dat waren letterlijk haar woorden. Niks mis mee natuurlijk 😀quote:Op zondag 13 april 2025 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik schakel net in, maar leest ze nu alles van een briefje af? En waarom?
Misschien hebben ze al paar miljoen op de bank dus dan boeit zo'n bedrag niks.quote:Op zondag 13 april 2025 21:27 schreef Deatheyee het volgende:
Gaat nu pas twijfelen… man man man. Je had bij 750.000 moeten drukken.
Idd laffe Janquote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die vent eerst lekker stoer met zijn 'lekker doorspeln joh' en toen het misging metenen hield hij de hele uitzending zn bek haha
Lekker voor de thuiswinnaar inderdaadquote:Op zondag 13 april 2025 21:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Winston die in elkaar geslagen wordt door een tokkie.
Dit brengt alleen maar meer aandacht voor zequote:
Fort Oranje heeft nog wel plekquote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
Dat wordt een bungalowtent op een Brabantse camping.
Twente denk ik.quote:
En ze had nota bene zelfs na nog twee risicovolle rondes nog 4,8 tonquote:Op zondag 13 april 2025 21:37 schreef Kreator het volgende:
Was toch gewoon simpele wiskunde om te stoppen bij 0,75 miljoen..
Ik heb niet gekeken, maar het was dus haar man die aanspoorde om door te gaan?quote:Op zondag 13 april 2025 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
En ze had nota bene zelfs na nog twee risicovolle rondes nog 4,8 ton
Ja voor driekwart van het spel wel, daarna hield ie zn mondquote:Op zondag 13 april 2025 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar het was dus haar man die aanspoorde om door te gaan?
Ja maar op laatst gooide ze dat ding meteen dicht omdat Jan ook geen idee meer had. Denk dat zequote:Op zondag 13 april 2025 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar het was dus haar man die aanspoorde om door te gaan?
Het boeide deze mensen ook geen ene fuck, met haar 'het is maar geld' toen ze kneiterhard terugvielen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja maar op laatst gooide ze dat ding meteen dicht omdat Jan ook geen idee meer had. Denk dat ze
Beetje opgenaaid werd door de sfeer en hele entourage
Ik ben het nu aan het terugkijken, maar Jan lijkt mij inderdaad niet de vrolijkste thuis.quote:Op zondag 13 april 2025 22:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
"Het is maar geld", zei ze...
En die Jan is ook geen feestnummer.
Ja, verbazingwekkende aflevering. Gewoon 750.000 laten gaan, wauw, dan moet je wel heel erg zeker zijn van je zaak, of wel heel erg hebberig zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het terugkijken, maar Jan lijkt mij inderdaad niet de vrolijkste thuis.
Zeker die keer dat ze toch nog iets van 480.000 euro kreeg en door ging was opmerkelijk. En Linda schrok helemaal toen ze de volgende keer nog door ging.Topshow.
Bij het bod van ¤ 750.000 waren er nog drie koffers met een hoger bedrag en mevrouw moest dacht ik ook nog drie koffers openmaken. Maar de ¤ 10.000.000-koffer trekt het bod zo ver omhoog dat als de ¤ 10.000.000-koffer werd getrokken, het bod zou gaan halveren. Ieder normaal mens had gewoon gedrukt bij ¤ 750.000. Houd je na kansspelbelasting ruim ¤ 500.000 over.quote:Op maandag 14 april 2025 08:04 schreef DWMLion het volgende:
Na de 750k ronde sloeg de hebberigheid en roekeloosheid toe, komen nog goed weg met 61k.
En de eerste van de drie was toch die 10 miljoen, meen ik me te herinneren? Toen knalden ze 4 ton omlaag.quote:Op maandag 14 april 2025 08:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bij het bod van ¤ 750.000 waren er nog drie koffers met een hoger bedrag en mevrouw moest dacht ik ook nog drie koffers openmaken. Maar de ¤ 10.000.000-koffer trekt het bod zo ver omhoog dat als de ¤ 10.000.000-koffer werd getrokken, het bod zou gaan halveren. Ieder normaal mens had gewoon gedrukt bij ¤ 750.000. Houd je na kansspelbelasting ruim ¤ 500.000 over.
Surf eens naar funda.quote:Op maandag 14 april 2025 08:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Voor die 500.000 kun je een leuk boerderijtje voor gehandicapten kopen volgens mij en als de prijs een beetje meezit heb je ook een huis in Brabant, tenminste een deel ervan.
'We gaan misschien walvissen bekijken' Nou, da's toch geweldig ?quote:
Je hebt een punt, alleen was het probleem dat de ¤ 10.000.000-koffer het bod zo ver naar boven ging trekken dat je toch wel serieus ging gokken. Als je de ¤ 1.000.000 en de ¤ 2.500.000 eruit had gepikt en de ¤ 10.000.000 liet staan dan zou het bod richting ¤ 900.000 gaan. Speel je de ¤ 10.000.000 eruit en liet je de ¤ 1.000.000 en de ¤ 2.500.000 zitten dan werd het bod gehalveerd, zoals wij gisteren zagen.quote:Op maandag 14 april 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
Ze speelde het prima tot die 750k. En laten we eerlijk zijn, de kans op meer zat er wel in. Het is achteraf makkelijk afgeven op hebberigheid of komen met dooddoeners als "ze hebben het geld niet nodig". Er zaten op dat punt nog veel hoge koffers in, als ze toen de 10k eruit had getrokken dan had ze zo naar de 1,5 miljoen kunnen knallen.
Maar de zaal was me een partij onrustig gisteren, heb ik nog nooit meegemaakt zoveel herrie.
Ja dat, bij die 750.000 was ik ook doorgegaan, maar bij die 450.000 was ik toch wel echt gestopt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik denk dat weinig mensen gestopt waren bij 750k. Alles ging in een keer goed, je wordt helemaal gek gemaakt door het publiek etc. Maar dat je bij 450k niet stopt is wel echt heel dom
Nee hoor. AI rommel.quote:Op maandag 14 april 2025 21:48 schreef Beursaap het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ze zijn al uit elkaar! Achja dat is ook te verwachten na zo'n geblunder!
Welnee, geen mens gaat door bij 750.000!quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dat, bij die 750.000 was ik ook doorgegaan
Sportieve reactiequote:Op maandag 14 april 2025 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)aar-dan-gaat-het-mis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |