Zou idd ook eens leuk zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef JohnBercow het volgende:
Ik zou Chat GPT mijn volgorde laten bepalen
quote:Als we de strategie van het spreiden van de keuzes en het geleidelijk elimineren van lagere bedragen volgen, zou je bijvoorbeeld de koffertjes als volgt kunnen openen:
Begin met koffertjes met lage nummers (1-10): Dit is vaak gebruikelijk in het spel en geeft je een gevoel van structuur. Begin met de eerste paar koffertjes om meer informatie te krijgen over de verdeling van de bedragen.
Koffertje 1
Koffertje 2
Koffertje 3
Spreid je keuzes uit over de hogere nummers: Na het openen van de eerste paar koffertjes, kun je proberen een breder aantal nummers te kiezen. Dit voorkomt dat je meteen te veel koffertjes met hoge bedragen opent, en het kan je een beter idee geven van de mogelijke spreiding.
Koffertje 15
Koffertje 8
Koffertje 17
Blijf wisselen tussen hogere en lagere nummers: Zodra je een aantal lagere bedragen hebt uitgesloten, kun je afwisselen tussen hogere nummers. Dit helpt je om te blijven monitoren of er nog onverwachte grote bedragen in het spel zitten.
Koffertje 5
Koffertje 20
Koffertje 12
Laat de grootste bedragen tot het laatst: Uiteindelijk wil je dat de grotere bedragen zo lang mogelijk in het spel blijven, dus probeer koffertjes met de grotere bedragen als laatste te openen. Dit is uiteraard moeilijk te voorspellen, maar je kunt door de nummers strategisch te kiezen (bijvoorbeeld als je al weet dat sommige kleinere bedragen weg zijn), proberen te zorgen dat je de grote bedragen langer behoudt.
De volgorde die je zou kunnen volgen op basis van deze strategie is bijvoorbeeld:
Koffertje 1
Koffertje 3
Koffertje 8
Koffertje 12
Koffertje 5
Koffertje 17
Koffertje 2
Koffertje 20
Koffertje 15
Deze volgorde is een voorbeeld van hoe je een goede spreiding kunt aanhouden. Het is echter belangrijk om te onthouden dat Miljoenenjacht ook draait om geluk, en er is geen wetenschappelijke manier om te voorspellen welke koffertjes de hoge bedragen bevatten. Je hebt dus een mix van strategische keuzes en geluk nodig om het meeste uit je finale te halen!
110%. Die vriend ging zich nog even helemaal aankleden waarschijnlijkquote:
Als die zoon nog thuiswoont en de ouders inderdaad weg zijn had ie mooi zijn kans 'gepakt'quote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
110%. Die vriend ging zich nog even helemaal aankleden waarschijnlijk
Wat een chaos zeg haha. Typisch Purmerend.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:36 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb wat gemist dus....
Ik heb (nog) niet gekeken (wel opgenomen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |