Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.quote:
Voor dat bedrag heb je al een leuke Mercedes E. Dan ga je echt niet in een BMW-1 rijden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.
Wat natuurlijk nergens op slaat maar zo werkt de graaiflatie nou eenmaal.
Ook wel een heel ander type auto, iemand die naar een hot hatch op zoek is kijkt niet naar een E klasse.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb je al een leuke Mercedes E. Dan ga je echt niet in een BMW-1 rijden.
Waarschijnlijk mag je meestal gewoon kiezen of je de prijs wil of een bedrag daarvoor. Die oude vrouw vorige week uit Hoornaar die de auto had gewonnen, had ook gewoon geld gekregen ipv de auto.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:00 schreef GereDathan het volgende:
Verdrietig voor die meneer die de reis naar Costa Rica won. Win je iets, kan je er niks mee.
Maar de oplossing begreep ik niet helemaal. Kreeg hij ipv de reis de waarde van de reis in geld of hadden ze iets anders bedacht zo snel?
quote:Terug op zijn plek veegt Arie ondertussen de tranen uit zijn ogen. Als Linda de volgende vraag wil beginnen, kan ze niet onderdrukken om nog ‘jeetje’ te roepen. Later in de uitzending wordt duidelijk dat Arie de prijs niet weg hoeft te geven. Achter de schermen is er volgens Linda overleg geweest en de Papendrechter krijgt een geldbedrag uitgekeerd.
Volgens mij geldt dat enkel voor prijzen zoals de auto, er staat mij iets bij dat er kansspelbelasting moet worden betaald in dat geval en dat is natuurlijk een dingetje als je een auto wint van 60.000 euro dat je dan even 20.000 moet aftikkenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je meestal gewoon kiezen of je de prijs wil of een bedrag daarvoor. Die oude vrouw vorige week uit Hoornaar die de auto had gewonnen, had ook gewoon geld gekregen ipv de auto.
Ja het M-topmodel is natuurlijk heel duur dat geldt voor iedere hot hatch, maar die krijgen ze dan ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een nieuwe 135 met wat opties zit tegenwoordig ook al op 90k zoiets.
Wat natuurlijk nergens op slaat maar zo werkt de graaiflatie nou eenmaal.
Nee, zo werkt het niet. Ze tellen de kansspelbelasting bij de prijs van de auto op en die som, dat bedrag, win je feitelijk. Zodat je na aftrek van de kansspelbelasting van dát bedrag precies de auto overhoudt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat enkel voor prijzen zoals de auto, er staat mij iets bij dat er kansspelbelasting moet worden betaald in dat geval en dat is natuurlijk een dingetje als je een auto wint van 60.000 euro dat je dan even 20.000 moet aftikken
Dat is toch enkel bij de loterijen die eigendom zijn van de staat het geval?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ze tellen de kansspelbelasting bij de prijs van de auto op en die som, dat bedrag, win je feitelijk. Zodat je na aftrek van de kansspelbelasting van dát bedrag precies de auto overhoudt.
Specifiek over de auto kan ik zo snel niks vinden.quote:Heeft u een (geld)prijs gewonnen? Dan ontvangt u hier een bericht over. Meespelen met de Postcode Loterij mag vanaf 18 jaar. Voordat wij uw prijs uitbetalen kunnen wij u verzoeken uw leeftijd met iDIN te bevestigen. Wint u een geldbedrag van boven de ¤ 449,-, dan wordt de wettelijk vastgestelde kansspelbelasting daarvan ingehouden. U ontvangt in dat geval het bedrag minus de verschuldigde kansspelbelasting. We storten het bedrag op het rekeningnummer waar ook de inleg van uw lot van wordt afgeschreven.
Dat is lekker makkelijk vanaf de bank en terwijl je weet in welke koffer wat zit. Ik denk dat menigeen al een ronde eerder was afgehaakt.quote:Op maandag 24 maart 2025 06:14 schreef Bayswater het volgende:
Hij had gewoon door moeten gaan. 2 keer te veel naar zijn vrouw geluisterd.
Toch niet op jouw nummer he? Anders was dat wel erg zuur geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:36 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij viel hier in Bommel de prijs. In de straat waar ik gewoond heb.....de Buitentuin.
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch niet op jouw nummer he? Anders was dat wel erg zuur geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |