Die zag Winston staan en dacht even kijken of ik kan upgraden.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hahaha, schoondochter doet bloot open? Ligt er nergens in huis een snel japonnetje of zo?
Volgens mij kansspelbelasting. Dat is een derde. Dus 20K. Je moet het maar op je spaarrekening hebben, anders wordt het op Marktplaats zetten.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Koekoek die BMW is minimaal 60k.
Hoe werkt dat bij Miljoenenjacht, hoeveel moet je hier over betalen?
Is maar een BMW1 hequote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Koekoek die BMW is minimaal 60k.
Hoe werkt dat bij Miljoenenjacht, hoeveel moet je hier over betalen?
Incorrect.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:31 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Volgens mij kansspelbelasting. Dat is een derde. Dus 20K. Je moet het maar op je spaarrekening hebben, anders wordt het op Marktplaats zetten.
Oh zou kunnen dan. Normaal delen ze altijd BMW1's uit tijdens straatprijzen enzo (weet ik omdat m'n buurman ipv ik die gewonnen had dus kijk er nu elke dag tegenaanquote:
Mensen reageren ook wel mokertraag soms. Meeste lijken totaal niet competitief of spelen niet tactisch genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:39 schreef DWMLion het volgende:
Altijd zuur op de laatste seconde eruit vliegen als 3e...
Grappig dat jij het over Katrien duck schoenen hebt, ik vind altijd als Linda naar de desk loopt dat ze als een eend looptquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Vincent_student het volgende:
Leuke jurk. Jammer van de Katrina Duck-pumps, maar goed.
Misschien had ze wat elegantere schoenen aan kunnen doen, maar ik snap wel dat het hard werken is tijdens die show, met veel geloop. Dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef casita het volgende:
[..]
Grappig dat jij het over Katrien duck schoenen hebt, ik vind altijd als Linda naar de desk loopt dat ze als een eend loopt
Ja jammer dat het bedrag zakte gunde hun het wel, die tanden beul van vorige week niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |