SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 12-10-2024 22:09:30 ]Smile, it's free therapy.![]()
mutsiequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog meer???? Heb ik dingen gemist????
Of heb ik gemist dat ik dingen geopenbaard heb?
reageerde op dat hij een foto van je gezien heeftSmile, it's free therapy.![]()
quote]Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ik ga maffen!
[/quote]Mag hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wacht, kun je een leuke pic doorsturen?Lach met een schone bips![]()
Oooh haha ja, maar die staat gewoon in mn foboquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mutsie
reageerde op dat hij een foto van je gezien heeft
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
[..]quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ik ga maffen!
Mag hoor
[/quote]
@maily er is weer een kwootverkloot![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Doet Amy nooit en ik ook niet omdat toch altijd wel iemand sneller isquote:
Lach met een schone bips![]()
Jawel! Jij bent ook iemandquote:![]()
owquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha ja, maar die staat gewoon in mn fobo![]()
kijk daar niet snel eigenlijk
maar jij hebt hier ook foto's gepost al van jezelf.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:maily er is weer een kwootverkloot![]()
![]()
[/quote]
![]()
Jah en toen was lylt er ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow![]()
kijk daar niet snel eigenlijk
maar jij hebt hier ook foto's gepost al van jezelf.
Heb ik openbaringen gemist
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welkom in ons grootse team!quote:
Ff gespiekt. Je lijkt op een bekende Nederlander. Kan niet op haar naam komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha ja, maar die staat gewoon in mn foboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ik kom nooit op fobo... ff tsjecken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff gespiekt. Je lijkt op een bekende Nederlander. Kan niet op haar naam komenLach met een schone bips![]()
Ik ook niet. Alleen als het er over gaat 🤣quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik kom nooit op fobo... ff tsjecken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow, dat zou ik ook niet weten, nog nooit gehoord dat ik op iemand lijk eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff gespiekt. Je lijkt op een bekende Nederlander. Kan niet op haar naam komen
ff lurken bij Amy nu hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Naja, op mn zus dan, dat wel
Sow maar die @MizzezAmy is fakking lekker whoop whoopquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen als het er over gaat 🤣
Slaap lekker!quote:
Ze heeft ook in gtst gespeeld lang geleden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik ook niet weten, nog nooit gehoord dat ik op iemand lijk eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie, Amy?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft ook in gtst gespeeld lang geleden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar wel viesdikquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow maar die @:MizzezAmy is fakking lekker whoop whoop
Mijne is van vorige maandquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Mijn Fobo foto's zijn al meer dan 10 jaar oud
katja schuurmanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft ook in gtst gespeeld lang geleden.
Gekke limburger hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat denk je zelf, maar nee. Da bende nie![]()
![]()
Oesters van Nam Keequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow daar was ik bijna net zo verliefd op in die tijd als Anita![]()
![]()
Ik heb besloten dat na het weekend ik serieus werk ga maken van mijn viesdikkigheid verminderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als dat viesdik is, dan ben ik monsterlijk viesdik
Welk weekend precies weet ik nog niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee iemand waar ik haar op vind lijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha qua stem nog wel nu, heb m nog steeds niet terugquote:![]()
En natuurlijk met mn normale kapsel ook, maar had ff de krullen eruit gestreken voor de foto, ben ik gelijk onherkenbaar
Terrechte klachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En echt he, die Paul Römer. Heb je dagelijks Katja mogen knallen, wordt je alsnog kindervriend
2073?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat na het weekend ik serieus werk ga maken van mijn viesdikkigheid verminderen.
Welk weekend precies weet ik nog niet![]()
Dat is op die foto niet te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die richting zal het wel worden ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat na het weekend ik serieus werk ga maken van mijn viesdikkigheid verminderen.
Welk weekend precies weet ik nog niet
Owwww Angela Schijf toenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En echt he, die Paul Römer. Heb je dagelijks Katja mogen knallen, wordt je alsnog kindervriend
Ik vind Katja eigenlijk helemaal geen mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En echt he, die Paul Römer. Heb je dagelijks Katja mogen knallen, wordt je alsnog kindervriend~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ben echt gemotiveerd deze keer!quote:![]()
Maar het gaat dan ook om het innerlijk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hottie zoals je bent
Ik vind jou geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Katja eigenlijk helemaal geen mooie vrouw.
Pics van haar zusje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Katja eigenlijk helemaal geen mooie vrouw."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat heb je goed gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind jou geen mooie vrouw~FEYENOORD~
Van binnen moet jij helemaal niet afvallen want je bent altijd al liefquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het gaat dan ook om het innerlijk!
Die vond ik wel mooier dan Katjaquote:
Ahw, jij ook!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van binnen moet jij helemaal niet afvallen want je bent altijd al lief
Zachter gezicht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vond ik wel mooier dan Katja"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had de bril ff op... Want anders....
~FEYENOORD~
Ook en ik vond de enorme berg haar van Katja niet zo mooiquote:
Katja was in de jaren 90 echt wel een prachtvrouw, nu inderdaad wel minder want ingevallen gezicht. Maar niet iedereen kan opdrogen als Tatjana Simic, zag laatst foto van haar voorbij komen en dacht... Holy shit die moet toch al 60 zijn??quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook en ik vond de enorme berg haar van Katja niet zo mooiLach met een schone bips![]()
zellufquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Katja eigenlijk helemaal geen mooie vrouw.![]()
Buurman, wat doet u nu?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Katja was in de jaren 90 echt wel een prachtvrouw, nu inderdaad wel minder want ingevallen gezicht. Maar niet iedereen kan opdrogen als Tatjana Simic, zag laatst foto van haar voorbij komen en dacht... Holy shit die moet toch al 60 zijn??![]()
Terecht, welquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Die steekt ie bij Justin in.![]()
Ook een goed ding ergensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Z'n gangetje... not much to tell.
~FEYENOORD~
Weer wat anders voor de veranderingquote:Denk ik ga ff filmpje pakken. Ben dat gegaap van Justin beu
Ja ga jij maar lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weer wat anders voor de veranderingDenk ik ga ff filmpje pakken. Ben dat gegaap van Justin beu
![]()
![]()
Eigen bed natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet de rest maar ergens anders heen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als Lovely spreekt dan luister je en dat is dat!![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als Lovely spreekt dan luister je en dat is dat!
Ik ga dadelijk gewoon stiekem op mijn kamer nog serietje ofzo kijken. Weet ze toch nietquote:
Code pimpelpaars oranje heeft ons de afgelopen jaren ook nog geen hel en verdoemenis opgeleverd.quote:Lach met een schone bips![]()
Alweer een code? Wind?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Behalve @AardappelSchotel natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet de rest maar ergens anders heenCause there is always a wrong to your right 🎶
Gelukkig niet..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Code pimpelpaars oranje heeft ons de afgelopen jaren ook nog geen hel en verdoemenis opgeleverd.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Behalve @:AardappelSchotel natuurlijk!![]()
![]()
Ah ja, hier niet. Morgen ook prima weer voorspeldquote:
Nja bete waarschuwing en het valt meequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind het vaak een beetje overtrokken...
Dan geen waarschuwing en we krijgen wel watMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Regen morgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, hier niet. Morgen ook prima weer voorspeldMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ok ben benieuwd wat ie zegt!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bel mijn neef Joost ff...![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bel mijn neef Joost ff...ik heb ook een neef die Joost heet, komt wel dichtbij zo
Vroegah zei Erwin Krol op TV, morgen gaat het kutweer worden en dan werd het ook kutweer. Nu gooien ze je met kleuren als de regenboog om de oren en vaak gebeurt er geen neuk behalve veel regen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja bete waarschuwing en het valt mee
Dan geen waarschuwing en we krijgen wel watLach met een schone bips![]()
Nee, zonnetje zegt de voorspellingquote:![]()
Bel ik God ff....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij zei, only God knows... Dus kunnen we ook niks mee.![]()
Soms wel hoor een harde woei of hagel, onweerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah zei Erwin Krol op TV, morgen gaat het kutweer worden en dan werd het ook kutweer. Nu gooien ze je met kleuren als de regenboog om de oren en vaak gebeurt er geen neuk behalve veel regen.
Nou hier nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zonnetje zegt de voorspelling![]()
Hij zei: "Verdomme zit ik net ff lekker te rukken kom jij aan met die onzin". Kunnen we ook niks mee dus.quote:![]()
Het ligt denk ik ook vooral aan mij hoor, ik kan niet zoveel met kleurcodes en afstand houden en allemaal domme regeltjes of aanbevelingen. Ik ga daar gewoon niet in mee, ik beslis zelf wel hoe en wat. En blijf binnen bij een code oranje? Maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel hoor een harde woei of hagel, onweerLach met een schone bips![]()
Waar is Mario, iemand zijn nummer? Die kan wel advies geven hoe en wat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij zei: "Verdomme zit ik net ff lekker te rukken kom jij aan met die onzin". Kunnen we ook niks mee dus.Lach met een schone bips![]()
Ok wat jij wiltquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook vooral aan mij hoor, ik kan niet zoveel met kleurcodes en afstand houden en allemaal domme regeltjes of aanbevelingen. Ik ga daar gewoon niet in mee, ik beslis zelf wel hoe en wat. En blijf binnen bij een code oranje? Maak ik zelf wel uit.
@mario390 kom ons helpen broederquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is Mario, iemand zijn nummer? Die kan wel advies geven hoe en wat.![]()
Helemaal primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen is lekker anders
Lekker anders zijn
Ook niet nodig toch..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan me daar dus ook nooit druk om maken.. Let it be, let it beMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
moest lachenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:52 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat @:mario390 [ afbeelding ] aan het kijken is
Ik hik een beetje tegen komende week aan eerlijk gezegd.... En weet ook niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Iets met Euthanasie.Lach met een schone bips![]()
Gaat het volgende week gebeuren?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hik een beetje tegen komende week aan eerlijk gezegd.... En weet ook niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Iets met Euthanasie.
Met je mams?![]()
Oei, dat is idd wel heftig. Ik kan je alleen maar sterkte wensenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hik een beetje tegen komende week aan eerlijk gezegd.... En weet ook niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Iets met Euthanasie.![]()
![]()
Is ook niet zomaar iets.. weet zo ook ff niet wat ik moet zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hik een beetje tegen komende week aan eerlijk gezegd.... En weet ook niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Iets met Euthanasie.![]()
Wens je wel veel sterkte
Nee, een maat van mij heeft vriendin. Ze hebben een jaar of 4 geleden een kind gekregen. Alles prima, tot 2 jaar geleden ze tegen hem zei van 1 op andere moment ik wil niet meer leven. Hij helemaal naar de tering begrijpelijk en zij is dus dat traject ingegaan. Volgende week staat het te gebeuren, en ik weet echt totaal niet hoe ik hem erna moet benaderen of aanspreken. Hij is nu al kapot.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat het volgende week gebeuren?
Met je mams?Lach met een schone bips![]()
Sterkte maat, mannelijke hug voor uquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Sorry voor het misverstandquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, een maat van mij heeft vriendin. Ze hebben een jaar of 4 geleden een kind gekregen. Alles prima, tot 2 jaar geleden ze tegen hem zei van 1 op andere moment ik wil niet meer leven. Hij helemaal naar de tering begrijpelijk en zij is dus dat traject ingegaan. Volgende week staat het te gebeuren, en ik weet echt totaal niet hoe ik hem erna moet benaderen of aanspreken. Hij is nu al kapot.![]()
Ben er gewoon voor je vriend.
Ga gewoon bij hem zitten.
En laat hem praten, huilen, stil zijn.![]()
Behandel hem zoals je normaal gesproken doet. Wees er voor hem wanneer hij je nodig heeftquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, een maat van mij heeft vriendin. Ze hebben een jaar of 4 geleden een kind gekregen. Alles prima, tot 2 jaar geleden ze tegen hem zei van 1 op andere moment ik wil niet meer leven. Hij helemaal naar de tering begrijpelijk en zij is dus dat traject ingegaan. Volgende week staat het te gebeuren, en ik weet echt totaal niet hoe ik hem erna moet benaderen of aanspreken. Hij is nu al kapot.![]()
Ik vind het moeilijk, ken haar ook heel goed. En weet gewoon echt niet hoe of wat. Hoe ga je na dat gebeurt is erheen? Wat zeg je? Er komt ook geen uitvaart, dat wil ze niet.... Dus dan ga je bij je maat langs en er mist iets, hoe ga je daar mee om, en hoe praat je dan? Het is een heel raar gevoel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry voor het misverstand![]()
Ben er gewoon voor je vriend.
Ga gewoon bij hem zitten.
En laat hem praten, huilen, stil zijn.Lach met een schone bips![]()
Ga er heen en geef hem een knuffelquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, ken haar ook heel goed. En weet gewoon echt niet hoe of wat. Hoe ga je na dat gebeurt is erheen? Wat zeg je? Er komt ook geen uitvaart, dat wil ze niet.... Dus dan ga je bij je maat langs en er mist iets, hoe ga je daar mee om, en hoe praat je dan? Het is een heel raar gevoel.![]()
![]()
Wat enorm triest lylt voor haar, je maat, hun kind en al haar dierbarenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, een maat van mij heeft vriendin. Ze hebben een jaar of 4 geleden een kind gekregen. Alles prima, tot 2 jaar geleden ze tegen hem zei van 1 op andere moment ik wil niet meer leven. Hij helemaal naar de tering begrijpelijk en zij is dus dat traject ingegaan. Volgende week staat het te gebeuren, en ik weet echt totaal niet hoe ik hem erna moet benaderen of aanspreken. Hij is nu al kapot.
Er voor hem zijn.. contact zoeken, af en toe bericht sturen.. laten weten dat je aan hun denkt.. doet vaak al 'goed'.
ipv niks zeggen omdat mensen het vaak moeilijk vinden om ermee om te gaan.. dan voelt de ander zich vaak nog meer alleen..
Sterkte de komende tijd.Smile, it's free therapy.![]()
Dat dat kan, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je dat moeilijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, ken haar ook heel goed. En weet gewoon echt niet hoe of wat. Hoe ga je na dat gebeurt is erheen? Wat zeg je? Er komt ook geen uitvaart, dat wil ze niet.... Dus dan ga je bij je maat langs en er mist iets, hoe ga je daar mee om, en hoe praat je dan? Het is een heel raar gevoel.
Toch doen. Niet te lang mee wachten ook daarna.
Vraag gewoon hoe het gaat. Neem een pan soep mee bv.
En dat kindje van 4 ....
Daar moet ook voor gezorgd worden ...![]()
Wist ik dus wel dat het kon al een paar jaar geleden maar gaat een heel traject aan vooraf met psychologen/psychiaters weet ik veel.. Maar als die dus ook zeggen dat ze echt niet meer wil dan kan dit. En ja kut! voor hem vooral. En zij staat volledig achter haar keus. Ze wil niet leven.quote:Lach met een schone bips![]()
Sinds een paar jaar. Vriendin (17) van een collega zijn dochter heeft dat vorig jaar laten doen.quote:
Echt een heel moeilijk onderwerp, je weet niet wat er bij iemand in zijn of haar hoofd in omgaat.
Het alternatief is niets doen, en diegene op een dag in het trapgat tegen komen. Nu krijgt diegene nog een waardig afscheid.
Maar het blijft triest. De één vecht om het leven één dag te rekken, en de ander wil niets liever dan het zo snel mogelijk te laten eindigen.![]()
Het zou makkelijker zijn met een uitvaart, dan kun je nog even praten met elkaar en daarna weer op bezoek gaan. Nu voelt het als.. Ik weet niet, anders... Ik kan het niet echt beschrijven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat enorm triest lylt voor haar, je maat, hun kind en al haar dierbaren
Er voor hem zijn.. contact zoeken, af en toe bericht sturen.. laten weten dat je aan hun denkt.. doet vaak al 'goed'.
ipv niks zeggen omdat mensen het vaak moeilijk vinden om ermee om te gaan.. dan voelt de ander zich vaak nog meer alleen..
Sterkte de komende tijd.Lach met een schone bips![]()
Ik snap je wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zou makkelijker zijn met een uitvaart, dan kun je nog even praten met elkaar en daarna weer op bezoek gaan. Nu voelt het als.. Ik weet niet, anders... Ik kan het niet echt beschrijven.
Maar dit is haar wens ...![]()
Triest en van de andere kant ook goed dat het kan. Maar voor de achterblijvers is het kut....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar. Vriendin (17) van een collega zijn dochter heeft dat vorig jaar laten doen.
Echt een heel moeilijk onderwerp, je weet niet wat er bij iemand in zijn of haar hoofd in omgaat.
Het alternatief is niets doen, en diegene op een dag in het trapgat tegen komen. Nu krijgt diegene nog een waardig afscheid.
Maar het blijft triest. De één vecht om het leven één dag te rekken, en de ander wil niets liever dan het zo snel mogelijk te laten eindigen.Lach met een schone bips![]()
Sowieso ....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Triest en van de andere kant ook goed dat het kan. Maar voor de achterblijvers is het kut....![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wist ik dus wel dat het kon al een paar jaar geleden maar gaat een heel traject aan vooraf met psychologen/psychiaters weet ik veel.. Maar als die dus ook zeggen dat ze echt niet meer wil dan kan dit. En ja kut! voor hem vooral. En zij staat volledig achter haar keus. Ze wil niet leven.Begrijp me niet verkeerd. Dat het kan, is fijn voor iemand die inderdaad echt niet meer wil, maar iemand met een kindje van 4. Ik kan er echt niet bij, helemaal niet bij.. En daar tegenover staat dat je een oudere die geen zicht heeft op genezing niet iets geven waardoor die niet meer hoeft te lijden. Het is niet altijd eerlijk hoe het werkt wat dat betreft. Maar met m'n verstand snap ik het wel, met m'n gevoel niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar. Vriendin (17) van een collega zijn dochter heeft dat vorig jaar laten doen.
Maar het blijft triest. De één vecht om het leven één dag te rekken, en de ander wil niets liever dan het zo snel mogelijk te laten eindigen.![]()
Kan nu ook toch? Vraag of hij er behoefte aan heeft om na 'het gebeuren' even bij elkaar te komen, of dat hij liever even alleen wil zijn met zijn kind. Dit kan je nu al aan hem vragen, zo van 'joh, wil je dat ik even langs kom die dag?'quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zou makkelijker zijn met een uitvaart, dan kun je nog even praten met elkaar en daarna weer op bezoek gaan. Nu voelt het als.. Ik weet niet, anders... Ik kan het niet echt beschrijven.![]()
Klopt ook, en is ook pas echt sinds kort dat ik het ook aan mijn maat merk omdat het nu wel heel dichtbij komt. Hij wil haar niet kwijt, en begrijpelijk ook want ze is zo lief en leuk. Maar zelf zegt ze heel direct "Ik heb nooit willen leven" en dat is het dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Maar dit is haar wens ...Lach met een schone bips![]()
Er is opeens niks meer... ze is er opeens niet meer.. geen kans om samen afscheid te nemen.. geen kans om hun daar al te zien. Lijkt me ook apart.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zou makkelijker zijn met een uitvaart, dan kun je nog even praten met elkaar en daarna weer op bezoek gaan. Nu voelt het als.. Ik weet niet, anders... Ik kan het niet echt beschrijven.
Heb je wel nog afscheid van haar kunnen nemen of wil ze dat niet ?
Zou zelf toch die avond of de dag erna zeker al een bericht sturen.. of langs gaan.
De dood is toch voor velen een lastig thema. Wat jij zef al aanhaalde 'wat moet ik zeggen?'.
nou niks.. maar je voelt je als achterblijvende zo alleen.. terwijl je juist (vaak) wel behoefte hebt aan een 'simpele' knuff... meer hoeft niet... er 'gewoon' zijn..Smile, it's free therapy.![]()
Dit snap ik 100% wat je zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:13 schreef Shii het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Dat het kan, is fijn voor iemand die inderdaad echt niet meer wil, maar iemand met een kindje van 4. Ik kan er echt niet bij, helemaal niet bij.. En daar tegenover staat dat je een oudere die geen zicht heeft op genezing niet iets geven waardoor die niet meer hoeft te lijden. Het is niet altijd eerlijk hoe het werkt wat dat betreft. Maar met m'n verstand snap ik het wel, met m'n gevoel niet.Lach met een schone bips![]()
Waarom dan toch een kind krijgen vraag ik me dan af ....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook, en is ook pas echt sinds kort dat ik het ook aan mijn maat merk omdat het nu wel heel dichtbij komt. Hij wil haar niet kwijt, en begrijpelijk ook want ze is zo lief en leuk. Maar zelf zegt ze heel direct "Ik heb nooit willen leven" en dat is het dan.
En weet hun kind wat er gaat gebeuren?![]()
Ik vraag me wel meer dingen af, nooit wat aan haar gemerkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom dan toch een kind krijgen vraag ik me dan af ....Lach met een schone bips![]()
Misschien heeft ze gedacht dat dat haar wel een doel in het leven kon gevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom dan toch een kind krijgen vraag ik me dan af ....![]()
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zou makkelijker zijn met een uitvaart, dan kun je nog even praten met elkaar en daarna weer op bezoek gaan. Nu voelt het als.. Ik weet niet, anders... Ik kan het niet echt beschrijven.en veel sterkte.
Wat KiBi zegt, contact zoeken en laten weten dat je er bent en aan ze denkt
Ik weet het ook echt niet. Ik zal binnenkort wel het hele verhaal horen van mijn maat als ie daar klaar voor is. Die zal allicht meer weten dan ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er is opeens niks meer... ze is er opeens niet meer.. geen kans om samen afscheid te nemen.. geen kans om hun daar al te zien. Lijkt me ook apart.
Heb je wel nog afscheid van haar kunnen nemen of wil ze dat niet ?
Zou zelf toch die avond of de dag erna zeker al een bericht sturen.. of langs gaan.
De dood is toch voor velen een lastig thema. Wat jij zef al aanhaalde 'wat moet ik zeggen?'.
nou niks.. maar je voelt je als achterblijvende zo alleen.. terwijl je juist (vaak) wel behoefte hebt aan een 'simpele' knuff... meer hoeft niet... er 'gewoon' zijn..Lach met een schone bips![]()
Wel goed van je dat je er over wil praten, het is niet niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vraag me wel meer dingen af, nooit wat aan haar gemerkt.
Vergeet ook niet aan jezelf te denken he![]()
Zou zomaar kunnen ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gedacht dat dat haar wel een doel in het leven kon geven![]()
Veel sterkte lylt....... heftig dit zeker ook nog omdat ze een jong kind hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet. Ik zal binnenkort wel het hele verhaal horen van mijn maat als ie daar klaar voor is. Die zal allicht meer weten dan ik.![]()
Klote situatie voor allemaal.Smile, it's free therapy.![]()
Ik wist 2 jaar geleden dus al dat ze dit traject in ging als 1 van de weinigen, maar ik had niet verwacht dat ze het door zou zetten. En ja mijn maat is nu wel echt compleet over de zeik. Maar de redenen, die ken ik niet. Daar hebben ze beiden nooit veel over los gelaten. Haar enige woorden zijn "Ik heb nooit willen leven" Of er meer speelt, ik zie wel. Voor nu gewoon een kut idee en kut gedachte die door je hoofd spookt. 2 jaar terug dacht je "Ach zal wel niet" Maar het zal dus wel.Lach met een schone bips![]()
Ze is compleet gek met de kleine, daarom snap ik het ook niet. Dat zou toch een doel op zich moeten zijn?quote:Lach met een schone bips![]()
Heel triest ....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wist 2 jaar geleden dus al dat ze dit traject in ging als 1 van de weinigen, maar ik had niet verwacht dat ze het door zou zetten. En ja mijn maat is nu wel echt compleet over de zeik. Maar de redenen, die ken ik niet. Daar hebben ze beiden nooit veel over los gelaten. Haar enige woorden zijn "Ik heb nooit willen leven" Of er meer speelt, ik zie wel. Voor nu gewoon een kut idee en kut gedachte die door je hoofd spookt. 2 jaar terug dacht je "Ach zal wel niet" Maar het zal dus wel.![]()
Het lijkt me ook heel lastig voor je maat. Natuurlijk is er groot verdriet, maar ik zou misschien ook wel boos zijn. Als je nooit hebt willen leven, waarom ben je dan toch een leven aangegaan met mensen die van je zijn gaan houden en die je achterlaat. Ik zou het daar best lastig mee hebben. Maar neem aan dat je maat ook wel psychische ondersteuning krijgt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wist 2 jaar geleden dus al dat ze dit traject in ging als 1 van de weinigen, maar ik had niet verwacht dat ze het door zou zetten. En ja mijn maat is nu wel echt compleet over de zeik. Maar de redenen, die ken ik niet. Daar hebben ze beiden nooit veel over los gelaten. Haar enige woorden zijn "Ik heb nooit willen leven" Of er meer speelt, ik zie wel. Voor nu gewoon een kut idee en kut gedachte die door je hoofd spookt. 2 jaar terug dacht je "Ach zal wel niet" Maar het zal dus wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik snap echt niet dat ze goedkeuring heeft voor euthanasie met een kleintje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is compleet gek met de kleine, daarom snap ik het ook niet. Dat zou toch een doel op zich moeten zijn?![]()
Ja en wat ik ervan weet is dit best een pittig traject ook wat ze heeft moeten doorlopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wist 2 jaar geleden dus al dat ze dit traject in ging als 1 van de weinigen, maar ik had niet verwacht dat ze het door zou zetten. En ja mijn maat is nu wel echt compleet over de zeik. Maar de redenen, die ken ik niet. Daar hebben ze beiden nooit veel over los gelaten. Haar enige woorden zijn "Ik heb nooit willen leven" Of er meer speelt, ik zie wel. Voor nu gewoon een kut idee en kut gedachte die door je hoofd spookt. 2 jaar terug dacht je "Ach zal wel niet" Maar het zal dus wel.
Alleen als echt duidelijk wordt dat het echt uitzichtloos is en er sprake is van ondraaglijk lijden staan ze het toe.
Wordt vaak afgewezen als ze denken dat je niet voldoende hulp hebt gehad (psychische gronden dan).
Enorm triest voor je maat en hun kind..... triest voor haar ook want ze heeft hier ook niet voor gekozen ( het lijden..).
Wees echt niet bang dat je iets moet zeggen.. of iets fouts zegt.. er zijn is wat vele malen belangrijker is, echt.
Het traject waar ze in ging met psychologen en psychiaters was voor hun beiden, dus ja hij werd in het hele traject meegenomen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel lastig voor je maat. Natuurlijk is er groot verdriet, maar ik zou misschien ook wel boos zijn. Als je nooit hebt willen leven, waarom ben je dan toch een leven aangegaan met mensen die van je zijn gaan houden en die je achterlaat. Ik zou het daar best lastig mee hebben. Maar neem aan dat je maat ook wel psychische ondersteuning krijgt.Lach met een schone bips![]()
En hun kind?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het traject waar ze in ging met psychologen en psychiaters was voor hun beiden, dus ja hij werd in het hele traject meegenomen.![]()
Is hun kind ook bij het traject betrokken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is nu 4... dus ja wat gaat hij ervan meekrijgen?![]()
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal is gewoon het "Ik heb nooit willen leven" ding.... Ik heb en dat heb ik hier ook verteld en open over geweest dat het soms echt donker was. Maar "ik heb nooit willen leven" dat is een ding waar ik echt een raar gevoel bij heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en wat ik ervan weet is dit best een pittig traject ook wat ze heeft moeten doorlopen.
Alleen als echt duidelijk wordt dat het echt uitzichtloos is en er sprake is van ondraaglijk lijden staan ze het toe.
Wordt vaak afgewezen als ze denken dat je niet voldoende hulp hebt gehad (psychische gronden dan).
Enorm triest voor je maat en hun kind..... triest voor haar ook want ze heeft hier ook niet voor gekozen ( het lijden..).
Wees echt niet bang dat je iets moet zeggen.. of iets fouts zegt.. er zijn is wat vele malen belangrijker is, echt.Lach met een schone bips![]()
Die ging wel mee met de gesprekken, wat daar verder gebeurde weet ik ook echt niet. Ik was er niet bij hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Is hun kind ook bij het traject betrokken?
Aww dat is wel heel kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, een maat van mij heeft vriendin. Ze hebben een jaar of 4 geleden een kind gekregen. Alles prima, tot 2 jaar geleden ze tegen hem zei van 1 op andere moment ik wil niet meer leven. Hij helemaal naar de tering begrijpelijk en zij is dus dat traject ingegaan. Volgende week staat het te gebeuren, en ik weet echt totaal niet hoe ik hem erna moet benaderen of aanspreken. Hij is nu al kapot.
Sterkte♡♡♡♡![]()
Ik snap wel dat iemand nooit heeft willen leven. Je vraagt er tenslotte niet om. Je wordt op de wereld gezet. Maar om dan toch een 'toekomst' te starten met partner en kind, dat is tegenstrijdig. Maar zoals iemand al opmerkte misschien tegen beter weten in hopen dat het een invulling zou geven om wel te willen leven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal is gewoon het "Ik heb nooit willen leven" ding.... Ik heb en dat heb ik hier ook verteld en open over geweest dat het soms echt donker was. Maar "ik heb nooit willen leven" dat is een ding waar ik echt een raar gevoel bij heb.
Als moeder breekt m'n hart dat je niet wil leven als je een kind hebt.![]()
![]()
Wat vind je er raar aan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal is gewoon het "Ik heb nooit willen leven" ding.... Ik heb en dat heb ik hier ook verteld en open over geweest dat het soms echt donker was. Maar "ik heb nooit willen leven" dat is een ding waar ik echt een raar gevoel bij heb.
Dat het klinkt alsof het altijd al zo was?♡♡♡♡![]()
Waarom heb je er een raar gevoel bij? Omdat je het zelf niet kent? Of niet bij haar herkent? of?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken dat ook niet hoe k het ook ging die gedachte is nog nooit bij me opgekomen.
btw als je het hier niet meer over wilt hebben dan neem ik aan dat je dat aangeeft.
Dit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wel dat iemand nooit heeft willen leven. Je vraagt er tenslotte niet om. Je wordt op de wereld gezet. Maar om dan toch een 'toekomst' te starten met partner en kind, dat is tegenstrijdig. Maar zoals iemand al opmerkte misschien tegen beter weten in hopen dat het een invulling zou geven om wel te willen leven.
Als moeder breekt m'n hart dat je niet wil leven als je een kind hebt.![]()
Maar dat is 1 van de dingen die ik ook niet snap, en ze is altijd happy met die kleine. En op feestjes het zonnestraaltje zeg maar. Maar schijnbaar wil ze niet. Niemand in onze omgeving snapt het. Maar goed, it is what it is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wel dat iemand nooit heeft willen leven. Je vraagt er tenslotte niet om. Je wordt op de wereld gezet. Maar om dan toch een 'toekomst' te starten met partner en kind, dat is tegenstrijdig. Maar zoals iemand al opmerkte misschien tegen beter weten in hopen dat het een invulling zou geven om wel te willen leven.
Als moeder breekt m'n hart dat je niet wil leven als je een kind hebt.Lach met een schone bips![]()
Sterkte manquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat is 1 van de dingen die ik ook niet snap, en ze is altijd happy met die kleine. En op feestjes het zonnestraaltje zeg maar. Maar schijnbaar wil ze niet. Niemand in onze omgeving snapt het. Maar goed, it is what it is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kan goed dat dat een houding is naar de buitenwereld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat is 1 van de dingen die ik ook niet snap, en ze is altijd happy met die kleine. En op feestjes het zonnestraaltje zeg maar. Maar schijnbaar wil ze niet. Niemand in onze omgeving snapt het. Maar goed, it is what it is.Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind gewoon de opmerking "ik heb nooit willen leven" vreemd. Ze is ik denk 37 en was altijd een blij ei zeg maar.. Maar schijnbaar zat er toch wat meer achter die schil van dat blije ei.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom heb je er een raar gevoel bij? Omdat je het zelf niet kent? Of niet bij haar herkent? of?
Ik ken dat ook niet hoe k het ook ging die gedachte is nog nooit bij me opgekomen.
btw als je het hier niet meer over wilt hebben dan neem ik aan dat je dat aangeeft.Lach met een schone bips![]()
Soms is iemands gevoelswereld heel anders dan wat de omgeving ziet, dat maakt het extra lastig om te begrijpen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat is 1 van de dingen die ik ook niet snap, en ze is altijd happy met die kleine. En op feestjes het zonnestraaltje zeg maar. Maar schijnbaar wil ze niet. Niemand in onze omgeving snapt het. Maar goed, it is what it is.
En ik vind het ook wel moeilijk te begrijpen dat je dan toch een kind op de wereld zet, maar waarschijnlijk hoopte ze dat die haar een reden zou geven om te willen leven.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hoe iemand zich echt voelt weten veel mensen vaak nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind gewoon de opmerking "ik heb nooit willen leven" vreemd. Ze is ik denk 37 en was altijd een blij ei zeg maar.. Maar schijnbaar zat er toch wat meer achter die schil van dat blije ei.♡♡♡♡![]()
Komt allemaal goed, wilde ook even ventileren want in mijn omgeving is dat lastig want iedereen kent haarquote:
ja... een pose wellicht..een aangeleerde houding....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind gewoon de opmerking "ik heb nooit willen leven" vreemd. Ze is ik denk 37 en was altijd een blij ei zeg maar.. Maar schijnbaar zat er toch wat meer achter die schil van dat blije ei.
Denk dat jij ook weet dat ze deze aanvraag niet zomaar goedkeuren.
Triest om te bedenken dat ze al lang heeft geleden. En dat de hulp die ze ervoor gezocht heeft (dat is wel een voorwaarde ook anders wijzen ze het verzoek af) ook niet heeft geholpen.
Kan me wel voorstellen wat ik zo begrijp uit wat je hier deelt dat het ergens onwerkelijk is. Dat ze blijkbaar anders overkwam dan een vrouw die niet meer wilde leven.
Ja over het kind, dat weet ik ook niet. Dat is ook weer iets tussen hun 2.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms is iemands gevoelswereld heel anders dan wat de omgeving ziet, dat maakt het extra lastig om te begrijpen.
En ik vind het ook wel moeilijk te begrijpen dat je dan toch een kind op de wereld zet, maar waarschijnlijk hoopte ze dat die haar een reden zou geven om te willen leven.Lach met een schone bips![]()
Hoop dat er in dat traject goede begeleiding / nazorg is voor je maat en hun kind....Smile, it's free therapy.![]()
Dat is ook zo, beste kun je daar ook geen oordeel over vormen, maar er gewoon zijn, het is zo al moeilijk genoeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja over het kind, dat weet ik ook niet. Dat is ook weer iets tussen hun 2.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Rare is, denk dat ik haar ook al een jaar of 20 ken. Niemand had nooit een idee....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja... een pose wellicht..een aangeleerde houding....
Denk dat jij ook weet dat ze deze aanvraag niet zomaar goedkeuren.
Triest om te bedenken dat ze al lang heeft geleden. En dat de hulp die ze ervoor gezocht heeft (dat is wel een voorwaarde ook anders wijzen ze het verzoek af) ook niet heeft geholpen.
Kan me wel voorstellen wat ik zo begrijp uit wat je hier deelt dat het ergens onwerkelijk is. Dat ze blijkbaar anders overkwam dan een vrouw die niet meer wilde leven.Lach met een schone bips![]()
Misschien deelde ze het met niemand.. of alleen met haar naasten..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rare is, denk dat ik haar ook al een jaar of 20 ken. Niemand had nooit een idee....♡♡♡♡![]()
Ja en net als wat je eerder schreef, je weet nooit wat er echt in iemands hoofd speelt of iets in die strekking.quote:Lach met een schone bips![]()
Mm..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en net als wat je eerder schreef, je weet nooit wat er echt in iemands hoofd speelt of iets in die strekking.
Ik ga even wat anders doen..♡♡♡♡![]()
Nee nee, zelfs mijn maat hoorde het pas na haar eerste gesprek voor ze beiden dat traject in gingen. Niemand wist.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien deelde ze het met niemand.. of alleen met haar naasten..Lach met een schone bips![]()
Dat maakt het vermoed ik ook lastig/onwerkelijk nu voor jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rare is, denk dat ik haar ook al een jaar of 20 ken. Niemand had nooit een idee....
Stuur je haar nog een bericht in wat voor een vorm dan ook om afscheid te nemen?
edit: niet met de verwachting om eventueel wat terug te horen.Smile, it's free therapy.![]()
Nee, ze willen geen bezoek. Maar ik heb de sleutel van hun huis als backup dus ga begin komende week nog ff zelf naar binnen om toch ff een laatste dikke knuffel te gevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat maakt het vermoed ik ook lastig/onwerkelijk nu voor jou.
Stuur je haar nog een bericht in wat voor een vorm dan ook om afscheid te nemen?
Dan is het toch ""fijn"" voor de nabestaanden dat ze voor euthanasie kiest ....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, zelfs mijn maat hoorde het pas na haar eerste gesprek voor ze beiden dat traject in gingen. Niemand wist.
In plaats van zelfmoord .....![]()
Extra heftig dat zij zo lang alleen heeft moeten lijdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, zelfs mijn maat hoorde het pas na haar eerste gesprek voor ze beiden dat traject in gingen. Niemand wist.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ze willen geen bezoek. Maar ik heb de sleutel van hun huis als backup dus ga begin komende week nog ff zelf naar binnen om toch ff een laatste dikke knuffel te geven
Ja 100% eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het toch ""fijn"" voor de nabestaanden dat ze voor euthanasie kiest ....
In plaats van zelfmoord .....Lach met een schone bips![]()
Ja, en ze heeft er nooit met iemand over gesproken. Ook met haar ouders niet. Niemand wist ervan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Extra heftig dat zij zo lang alleen heeft moeten lijdenLach met een schone bips![]()
Eenzaamquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft er nooit met iemand over gesproken. Ook met haar ouders niet. Niemand wist ervan.
♡♡♡♡![]()
Hou je vriend ook in de gaten ......quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ze willen geen bezoek. Maar ik heb de sleutel van hun huis als backup dus ga begin komende week nog ff zelf naar binnen om toch ff een laatste dikke knuffel te geven![]()
Daar hoef je je geen zorgen om te maken, hebben een hechte groep. Alleen ik zal zelf ff moeite hebben misschien met hem te benaderen na het issue. Maar misschien ook niet. Ik weet het gewoon niet,quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
Hou je vriend ook in de gaten ......Lach met een schone bips![]()
Dat is een gevoel van binnen. Veel mensen om je heen die om je geven gaat dat niet tegen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel raar is, giga vriendengroep. Leuke ouders.. Dus hoe eenzaam?
Ze is psychisch heel ziek met blijkbaar geen kans op herstel en/of behandelmoe.
Is ook lastig te begrijpen wellicht als je zelf niet zo bent, dit niet hebt (gelukkig ook maar).Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga even wat anders doenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow... even stil nu. Die kant ken ik niet......♡♡♡♡![]()
gelukkig zie je dat zelf ook inquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voel jij dat zo dan? Als dat zo is, dan sorry voor al mijn kutgrappen voorheen.
altijd kutgrappen die je maakt![]()
![]()
Ze zijn wel vermakelijk al zeg ik het zelf ;Pquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gelukkig zie je dat zelf ook in
altijd kutgrappen die je maakt![]()
Ach je hebt zo je momentenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn wel vermakelijk al zeg ik het zelf ;P
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, dat is omdat jij geen humor hebt dat je het niet ziet.![]()
![]()
ik zeg :hahahaatjes![]()
hoe gaat het nu met je? wel oke? (voor zover dat kan) maar uhm gewoon ff check hoe je nu erbij zit nee niet letterlijk
Vertel eens een mopje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, dat is omdat jij geen humor hebt dat je het niet ziet.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet ie eerst ff zn moppenboekje zoeken![]()
![]()
Die was ingewikkeld?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken je die mop van de mummie al?![]()
Jupquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg zitten jullie nu lollig tegen me te doen?
Ok, die was niet ingewikkeld genoeg. Wat is het hoogtepunt van pedofilie?quote:Lach met een schone bips![]()
Geen idee. Maar denk dat de mummie-raadsel grappiger was.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, die was niet ingewikkeld genoeg. Wat is het hoogtepunt van pedofilie?
Oh en raadsels zijn geen mopjes! Ik vroeg om mopjes!![]()
Ok, dan zeg ik niks meer vanavond.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee. Maar denk dat de mummie-raadsel grappiger was.
Oh en raadsels zijn geen mopjes! Ik vroeg om mopjes!
Gekwetst!Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dan zeg ik niks meer vanavond.
Gekwetst!![]()
![]()
maar type je dan ook niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dan zeg ik niks meer vanavond.
Gekwetst!![]()
![]()
Het schiet al aardig op met de Falcon. Ben al bij plaatje 300 van de 1300Ben vandaag vooral bezig geweest met sorteren. Het was echt niet te doen met alle stukjes los. Ik had er de afgelopen dagen best spijt van dat ik niet gewoon normaal had gedaan en de zakjes 1 voor 1 heb losgemaakt. (zoals het hoort)
![]()
Jezus, ga je dat echt allemaal in elkaar krijgen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Het schiet al aardig op met de Falcon. Ben al bij plaatje 300 van de 1300Ben vandaag vooral bezig geweest met sorteren. Het was echt niet te doen met alle stukjes los. Ik had er de afgelopen dagen best spijt van dat ik niet gewoon normaal had gedaan en de zakjes 1 voor 1 heb losgemaakt. (zoals het hoort)
Dafuqquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
fapsjen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kein fapsjen gemacht, nicht mein tiepsjen.![]()
Ze is de hele avond al zo lief voor me. Moest een paar keer huilen en dan komt ze helemaal tegen me aangekropen en de wacht houdenquote:![]()
![]()
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Aah - dat is liefquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is de hele avond al zo lief voor me. Moest een paar keer huilen en dan komt ze helemaal tegen me aangekropen en de wacht houden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jazekerquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus, ga je dat echt allemaal in elkaar krijgen?Heb 2 tafels naast elkaar staan. De andere ligt ook nog helemaal vol met Lego.
![]()
![]()
huilen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is de hele avond al zo lief voor me. Moest een paar keer huilen en dan komt ze helemaal tegen me aangekropen en de wacht houden![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Pfff, ik kreeg al zin mijn huis in de fik te steken bij het zien van wat jij nog moet bouwen!quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
JazekerHeb 2 tafels naast elkaar staan. De andere ligt ook nog helemaal vol met Lego.
Respect bro
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: