Aangevuld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hoe gaat de NCWB dat bestrijden?
Laat dat lekker door de NCWB beslist worden, dit soort dingen van hogerhand opleggen is woke en dat willen we niet hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:45 schreef Perrin het volgende:
Alcoholvrij bier wordt van de markt gehaald, zo was bier nooit bedoeld.
Lijkt me dan ook goed een soort kliklijn in te richten waarmee je de NCWB op het spoor van nieuwe woke dingen kan zetten. Een commissie van vertegenwoordigers van PVV, FvD, Ja21, BBB, Ongehoord Nederland en de Telegraaf bepalen of een suggestie als woke wordt vastgesteld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:44 schreef heywoodu het volgende:
- Beheersing van de Nederlandse taal is belangrijk. Dit betekent bijvoorbeeld ook - en dit is uiterst belangrijk - dat de NCWB zal kijken naar zaken die hij of zij absoluut niet fijn vindt en deze met enig volume 'woke!' noemt. Zie jij in het dagelijks leven iets wat jij niet fijn vindt, en is je reactie daarop 'dat is woke!' of woorden van gelijke strekking te roepen? Dan zit je goed!
Helm- en gordelplicht ook in de gevallen waar die nu gelden. Woke onzin als veiligheid moet gestopt worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:50 schreef Perrin het volgende:
Snelheidslimieten op snelwegen worden geheel opgeheven.
Kleine aanvulling: bondgenoot China beschikt al over zeer uitgebreide deradicalisatiefaciliteiten, de NCWB zal in contact treden met collega's aldaar om betreffende personen daar op deradicalisatiecursus te sturen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:54 schreef Perrin het volgende:
Er komt een NCWB-commissie om het beleid op universiteiten en hogescholen te toetsen op neutraliteit. Docenten die te woke blijken zullen net als milieu-activisten worden gederadicaliseerd.
Euhhh....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:33 schreef Hexagon het volgende:
Joost Eerdmans wil een Nationaal Coördinator Wokebestrijding. Het is alleen niet duidelijk wat die nou moet gaan doen. Laten we hem helpen met een functieomschrijving.
Tja. Eerlijk gezegd heb ik me hier niet zo in verdiept, want het boeit me niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)38040&did=2024D38040
Tribals en reetgeweien zijn natuurlijk wel toegestaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:38 schreef Perrin het volgende:
Er komen NCWB straatteams om mensen met gekleurd haar, neusringen of oortunnels, keffiyehs en overige altenatieve kleding op eigen kosten een make-over te geven zodat ze niet langer het straatbeeld ontsieren.
Inderdaad, alleen de smakeloze uitingen van gehersenspoeld woke links tuig worden aangepakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tribals en reetgeweien zijn natuurlijk wel toegestaan.
Schoolkinderen krijgen biefstuk op witbrood voor de lunch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef Perrin het volgende:
De ABCDE-codes op levensmiddelen en overige keurmerken worden per direct afgeschaft. Nederlanders moeten gewoon kunnen ongestoord kunnen eten wat ze lekker vinden zonder moralistisch geneuzel.
Ingrediëntenlijsten op levensmiddelen worden optioneel.
Niet op de zonnestudio?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:02 schreef Perrin het volgende:
De culturele basisinfrastructuur wordt opgedoekt. Met de 400 miljoen die hiermee wordt vrijgespeeld krijgt heel Nederland een jaarabonnement op de bioscoop.
Een van de twee naar keuze, goed punt.quote:
Vakanties naar all-in resorts worden belastingvrij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Evangelion het volgende:
Vakantiegeld verplicht uitgeven aan vliegtickets naar de andere kant van de wereld
Dat moet wel wat scherper, want nu heb het risico dat jonge meiden ergens met een stel negers op de foto gaan en doen of ze heel maatschappelijk betrokken zijn bij de derde wereld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Evangelion het volgende:
Vakantiegeld verplicht uitgeven aan vliegtickets naar de andere kant van de wereld
😂😂quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Schoolkinderen krijgen biefstuk op witbrood voor de lunch.
Met Chocomel volvet.
Peace now posters?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Er worden teams ingezet om regenboogvlaggen, peace now posters en regenboogzebrapaden aan te pakken, de eventuele eigenaren krijgen een verplichte cursus exclusiviteit en worden als zwarte piet ingezet bij de komende intocht.
Op Ameland wordt dat op één specifieke avond toegestaan. Tradities moeten blijven.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:21 schreef Perrin het volgende:
Ter bescherming van de openbare orde mogen demonstraties van linkse groeperingen enkel nog op een van de Waddeneilanden plaatsvinden. De NCWB richt daarvoor speciaal slecht toegankelijke locaties in.
Een beetje de telewerkyup uit een ver land uithangen. Dat is woke.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als ik mag telewerken vanuit Jekaterinenburg, Novosibirsk of Volgograd of beter nog het paradijselijke Sochi aan de Zwarte Zee of Jalta, dan wil ik graag solliciteren.
Als ik meer verdien dan omgerekend 800 euro per maand bruto vind ik het prima. Met 800 euro per maand kan je leven als een vorst in Jekaterinenburg.![]()
Mijn Russisch is wat roestig nog, maar dat leer ik snel genoeg. In Rusland ben ik ver weg van de woke-terreur en kan ik toch ook nog Nederland tezelfdertijd opbouwen middels mijn functie op afstand.
Dankzij de NCWB wordt het hier net zo'n paradijs. Woke-terreur en betutteling wordt uitgeroeid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als ik mag telewerken vanuit Jekaterinenburg, Novosibirsk of Volgograd of beter nog het paradijselijke Sochi aan de Zwarte Zee of Jalta, dan wil ik graag solliciteren.
Als ik meer verdien dan omgerekend 800 euro per maand bruto vind ik het prima. Met 800 euro per maand kan je leven als een vorst in Jekaterinenburg.![]()
Mijn Russisch is wat roestig nog, maar dat leer ik snel genoeg. In Rusland ben ik ver weg van de woke-terreur en kan ik toch ook nog Nederland tezelfdertijd opbouwen middels mijn functie op afstand.
Ja dat klopt wel. De mensen die ik ken in die richting zijn behoorlijk besmet met het woke virus.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een beetje de telewerkyup uit een ver land uithangen. Dat is woke.
Die NCWB zit gewoon in Den Haag of gaat het land in voor inspectie.
Dan moet je dus op Ja21 stemmen. Die stellen namelijk de NCWB in.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De mensen die ik ken in die richting zijn behoorlijk besmet met het woke virus.![]()
Woke is overal .![]()
Wilders zou er iets aan gaan doen, maar ondertussen vliegen de homo-zebrapaden je om de oren, controleren banken of je wel woke genoeg bent en in de pas loopt en anders einde bankrekening, gaan er miljoenen naar Oekraine en gaat er geen cent naar Henk en Ingrid. Geertje belooft heel veel.
Veel beloven, weinig geven, doet een PVV-er in vreugde leven.
Moeilijke beslissing zo.
Zou het dan weer leefbaar worden in Nederland en Fryslan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dankzij de NCWB wordt het hier net zo'n paradijs. Woke-terreur en betutteling wordt uitgeroeid.
Zoals je in dit topic kan lezen is er nog wel wat werk aan de winkel, we moeten van ver komen.
Ja daar krijgen ze later nog eens een nobelprijs voor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet je dus op Ja21 stemmen. Die stellen namelijk de NCWB in.
Liever Forum, Gideon dan, kameraad.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet je dus op Ja21 stemmen. Die stellen namelijk de NCWB in.
Komop man, je hebt zelf nog nooit van je leven een grapje gemaakt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:19 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is echt het ultieme bewijs van, the left can't meme.
Klopt, ik ben dan ook een totaal humorloos persoon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komop man, je hebt zelf nog nooit van je leven een grapje gemaakt.
Hee daar is een van knechten de toekomstige NCWB al om topics te toetsen aan of het wel de juiste humor is.quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook een totaal humorloos persoon.
Maar ik heb wel zelfkennis en zou nooit zo'n tenenkrommend kuttopic openen en denken dat ik grappig ben.
Valt mee hoor. Een oud-collega van mij is, ja, je weet wel, homofiel, en wilde dat niet stil houden. Ik heb toch maar even contact opgenomen met de ING zodra ik toevallig zijn pasje zag en wist dat hij daar een rekening had, die konden de rekening gelukkig snel blokkeren. De NCWB zou hier trots op zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De mensen die ik ken in die richting zijn behoorlijk besmet met het woke virus.![]()
Woke is overal .![]()
Wilders zou er iets aan gaan doen, maar ondertussen vliegen de homo-zebrapaden je om de oren, controleren banken of je wel woke genoeg bent en in de pas loopt en anders einde bankrekening, gaan er miljoenen naar Oekraine en gaat er geen cent naar Henk en Ingrid. Geertje belooft heel veel.
Veel beloven, weinig geven, doet een PVV-er in vreugde leven.
Moeilijke beslissing zo.
Wauw, dat zou fantastisch zijn!quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:10 schreef Perrin het volgende:
De NCWB ziet toe op een totaalverbod voor kort pittige kapsels voor vrouwen en lang haar en/of knotten voor mannen. Gevangenisstraffen voor overtredingen kunnen oplopen tot 5 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |