Als Arend Martijn het hem niet voorzegt gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
Dit is toch gewoon de fout van Reijnders en daarna Van Dijk
Ik ga ervanuit dat Koeman weer een donderspeech houdt in de rust om vervolgens in de 2de helft wat beter voetbal te gaan zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Balbezit is weer eens heilig, maar je doet er geen reet mee. Frank de Boer-voetbal.
Dat is wel een enorm herhalend patroon bij hem, ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat Koeman weer een donderspeech houdt in de rust om vervolgens in de 2de helft wat beter voetbal te gaan zien
Ja, terwijl hij al een tijdje niet op FOK heeft gepost ik was even bang dat er iets mis met hem wasquote:
En @Wazaaaaa als trouwe aziaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij al een tijdje niet op FOK heeft gepost ik was even bang dat er iets mis met hem was
Maar wat fijn
Oh, dan een andere keerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor we zijn net terug
Kon niet, ze moest zich klaarmaken voor werkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer doe je maar gewoon mee.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan ik dit ergens terugkijken met commentaar van Evert
Toch lekker en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weer de Spicy Chai
Ik heb geen andere lekkere smaakjes meer staan
quote:Zoon John hier, succes Chevy. Ik ben gestopt met FOK! vind het niet terecht wat is gebeurd en toen ik TT maakte om jou te steunen. Hou je hoofd lekker cool, focus je op de leuke dingen in het leven en laat je niet kisten. Je komt er wel kerel!
Ik heb al ontzettend veel koolhydraten op vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet koolhydraten gaan stapelen voor de halve van zondag!!
Zoon john of chevy?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft zeer serieuze mentale issues.
Daar hebben ze geheid zogenaamd geen homo'squote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze in Hongarije ook lokhomo-agenten?
Ik zit niet op een laptop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer doe je maar gewoon mee.
Gohquote:
Dat blijkt wel, want hij zit bij het ‘Nederlands’ elftalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens "De Feyenoorder" één van de betere middenvelders van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |