SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 11-10-2024 19:41:52 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kreeg sinds gisteren alleen maar haat-DM’s en apps. Gewoon omdat ik hier post en dat ik hier weg moet wezen.
Jammer maar helaas.Niemand van de nachtploeg toch?
![]()
Dat kan ik niet schrijven.quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat was totaal niet wat ik heb gezegd hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:31 schreef sp3c het volgende:
ik was het, ze vond dat ik hier niet moest posten en toen zei ik dat ik hier al sinds 2017 kwam en als ze er last van heeft dan kon ze zelf wegblijven
more or less
niet dat ze hier niet mag posten![]()
Maakt niet uit verder
Heb sowieso niet al te veel gezegd, heb jou gewoon lekker laten uitrazen en het meeste genegeerd.![]()
Dat staat in de OP!quote:
Ow, stond, plaatje is veranderdCause there is always a wrong to your right 🎶
dacht dat je een grapje maakte in dit berichtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:31 schreef sp3c het volgende:
ik was het, ze vond dat ik hier niet moest posten en toen zei ik dat ik hier al sinds 2017 kwam en als ze er last van heeft dan kon ze zelf wegblijven
more or less
niet dat ze hier niet mag posten![]()
![]()
is wel even wat anders dan wat je net schreef MK
Smile, it's free therapy.![]()
Heb jij deze wel eens gehad?quote:
Gisteren heb ik ze gekocht en ik vind ze lekker![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jup vind borrelnootje leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Omg iemand heeft glitters over de OP heen ge![]()
![]()
![]()
en ik ook
Een of andere rare vogelquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Omg iemand heeft glitters over de OP heen ge![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
we gaan dit niet hier doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was totaal niet wat ik heb gezegd hoor![]()
Maakt niet uit verder
Heb sowieso niet al te veel gezegd, heb jou gewoon lekker laten uitrazen en het meeste genegeerd.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zie het vaak bij een wat oudere generatiequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup vind borrelnootje leuk![]()
![]()
en ik ook
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou @Borrelnootje00 niet echt een "oudere" generatie noemenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het vaak bij een wat oudere generatie![]()
![]()
Nee! Hebben!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gehad?
Gisteren heb ik ze gekocht en ik vind ze lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu van die verse cookies van de plus gehaald, red velvet met witte chocolade en wit met cranberry geloof ik, die zijn ook altijd erg lekker.
#viesdik4ever
ja nou ik heb niet zo de behoeft om dit online uit te smeren verder, we spreken elkaar al weken niet ineens een berichtje dat het zo jammer is dat ik in dts ga postenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat je een grapje maakte in dit bericht![]()
![]()
is wel even wat anders dan wat je net schreef MK
meer zeg ik er verder niet over hoor, ik kom hier toch niet zo veelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had het ook niet over borrelquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou @:borrelnootje00 niet echt een "oudere" generatie noemen
Oh is borrel oud? wist ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het vaak bij een wat oudere generatieSmile, it's free therapy.![]()
@Schakeltopia houdt ook van glitterplaatjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het vaak bij een wat oudere generatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
maar nu de vermoorde onschuld spelen is een beetje gekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook van pozzaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Schakeltopia houdt ook van glitterplaatjes.
Oja red velvet is idd ook lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee! Hebben!
Ik heb nu van die verse cookies van de plus gehaald, red velvet met witte chocolade en wit met cranberry geloof ik, die zijn ook altijd erg lekker.
#viesdik4ever
Komt omdat het zelf zo'n blinkend sterretje isquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Er is zelfs een topic waar je glitter plaatjes kan posten
@:SwJ is ook gek op zulke plaatjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt omdat het zelf zo'n blinkend sterretje is![]()
![]()
Heeft iemand het al gemeld
Dat die mentions etc maar terug blijven komen bij @Danny ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo gaan mensen verkeerd denken idd. Het was gewoon een privé dingetjequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat je een grapje maakte in dit bericht![]()
![]()
is wel even wat anders dan wat je net schreef MKIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
We zaten te wachten tot jij het ging doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand het al gemeld
Dat die mentions etc maar terug blijven komen bij @:Danny ?![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We zaten te wachten tot jij het ging doen![]()
Hop hopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hop hop
Hop hop jezellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook maar een poging wagen gister was het hier helaas helemaal bewolkt.
Zoals ik al zei: maakt niet uit verder.quote:
Jij komt er met een gestrekt been in. Niet ik. Zelfs via DM had ik je naam niet genoemd.![]()
Jaquote:
Daar wist ik niks van![]()
De komeet Tsuchinshan-ATLAS is de komende avonden aan de sterrenhemel te zien. Het is erg zeldzaam dat deze komeet zo dicht bij de aarde en zichtbaar is. De volgende keer is pas over ongeveer 80.000 jaar.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tussen half 8 en kwart voor 8quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja
De komeet Tsuchinshan-ATLAS is de komende avonden aan de sterrenhemel te zien. Het is erg zeldzaam dat deze komeet zo dicht bij de aarde en zichtbaar is. De volgende keer is pas over ongeveer 80.000 jaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
neequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: maakt niet uit verder.
Jij komt er met een gestrekt been in. Niet ik. Zelfs via DM had ik je naam niet genoemd.
is klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net gemist dusquote:
Nou gemist dan maar over 80.000 jaar wel op tijd naar buiten kijkenquote:
Taart taart taartttttttquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: maakt niet uit verder.
Jij komt er met een gestrekt been in. Niet ik. Zelfs via DM had ik je naam niet genoemd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gemist dan maar over 80.000 jaar wel op tijd naar buiten kijken
Je hebt nog totquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gemist dan maar over 80.000 jaar wel op tijd naar buiten kijkendinsdag
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gemist dan maar over 80.000 jaar wel op tijd naar buiten kijken![]()
En in die tussentijd zoete broodjes bakken![]()
![]()
Dan bekijk ik hem de volgende keer wel, nu koud buiten.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja
De komeet Tsuchinshan-ATLAS is de komende avonden aan de sterrenhemel te zien. Het is erg zeldzaam dat deze komeet zo dicht bij de aarde en zichtbaar is. De volgende keer is pas over ongeveer 80.000 jaar.Lach met een schone bips![]()
Oh gelukkigquote:
Morgenavond dan maar ff buiten kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:morgenavond graag om half 8 een waarschuwing
Lieffie!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan bekijk ik hem de volgende keer wel, nu koud buiten.....
Omnomnomquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
En in die tussentijd zoete broodjes bakken![]()
Helloquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanneer is het gourmetfeest?quote:
Ik ging net de haarbal uitlaten. Met mijn winterjas aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan bekijk ik hem de volgende keer wel, nu koud buiten.....![]()
![]()
Ik heb de verwarming aangezet
quote:Hoi Dottie, alles goed?
Weet ik nog niet, beetje busy momenteel.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook niet naakt naar buiten gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die heb je wel nodig nu. Zei het vanmiddag nog tegen mijn dochter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging net de haarbal uitlaten. Met mijn winterjas aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb zo'n north face jas waar je extra binnenvoeringen in kan ritsen... Die zitten er nog niet in, dus brrrrrquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook niet naakt naar buiten gaan natuurlijkLach met een schone bips![]()
Nou het vriest nog niet, dus die extra binnenvoering is nog niet nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb zo'n north face jas waar je extra binnenvoeringen in kan ritsen... Die zitten er nog niet in, dus brrrrr
Ja ik zit in dubio, volgende week schijnt het weer 20 graden te worden. Geen zin om de binnenvoeringen weer uit de jas te halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging net de haarbal uitlaten. Met mijn winterjas aan
Lach met een schone bips![]()
Ben een warmte mens...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou het vriest nog niet, dus die extra binnenvoering is nog niet nodigLach met een schone bips![]()
North Face is toch voor pubers?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb zo'n north face jas waar je extra binnenvoeringen in kan ritsen... Die zitten er nog niet in, dus brrrrr![]()
![]()
Is sowieso fijner..quote:
Maar vind kou met een zonnetje ook heerlijk, kan je teminste een frisse neus halen
Ja hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hoi Dottie, alles goed?
[..]
Weet ik nog niet, beetje busy momenteel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En voor mensen die een goede jas willen, is alleen wel tering duur een echt goede jas van ze.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
North Face is toch voor pubers?
Daarbij voel ik me ook nog een puber
Maar je hebt toch ook wel een zomerjas?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik zit in dubio, volgende week schijnt het weer 20 graden te worden. Geen zin om de binnenvoeringen weer uit de jas te halen![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En voor mensen die een goede jas willen, is alleen wel tering duur een echt goede jas van ze.
Daarbij voel ik me ook nog een puber![]()
![]()
Volgende week binnen blijvenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik zit in dubio, volgende week schijnt het weer 20 graden te worden. Geen zin om de binnenvoeringen weer uit de jas te halen
Probleem opgelost
Ja hoor, dank je. Drukjes met zolders leegruimen na het werk. Bizar wat mensen verzamelen in de loop der jaren. Maar nu gewoon ff weekend.quote:Lach met een schone bips![]()
Irritant he. Hier net zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 waarom gaan mijn DM-meldingen niet wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is diezelfde jas, is jas voor alle seizoenen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel een zomerjas?Lach met een schone bips![]()
Ja dat dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 waarom gaan mijn DM-meldingen niet wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen de voering aandoen. #tipquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik zit in dubio, volgende week schijnt het weer 20 graden te worden. Geen zin om de binnenvoeringen weer uit de jas te halen![]()
Ja men verzameld heel wat in de loop der jaren. Hier staat ook het een en ander op zolder. Iets waar ik nooit meer naar ok kijk. Eigenlijk kan het gewoon weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, dank je. Drukjes met zolders leegruimen na het werk. Bizar wat mensen verzamelen in de loop der jaren. Maar nu gewoon ff weekend.
Gan je nog wat leuks doen het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey Maily
Dan voor nu de voering los onder de jas dragen. #nogeentipquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dan weer kut met regen![]()
Uitslapenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men verzameld heel wat in de loop der jaren. Hier staat ook het een en ander op zolder. Iets waar ik nooit meer naar ok kijk. Eigenlijk kan het gewoon weg.
Gan je nog wat leuks doen het weekendde tuin moet ook nog wat onderhoud, en ik hou niet heel erg van tuinwerk
![]()
Jij?Lach met een schone bips![]()
Wat saaiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is diezelfde jas, is jas voor alle seizoenen.![]()
![]()
Klik op de kruisjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 waarom gaan mijn DM-meldingen niet weg
Beetje opscheppen dat je DMs krijgtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 waarom gaan mijn DM-meldingen niet weg
lijkt me niet heel prettig steeds al die jassen uit te moeten trekkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dan voor nu de voering los onder de jas dragen. #nogeentipIk weersta die paar dagen kou nog wel en dan in de avond lekker warm binnen
Als je het laat verslonzen heb je er alleen maar meer werk aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uitslapende tuin moet ook nog wat onderhoud, en ik hou niet heel erg van tuinwerk
![]()
Jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bikkel ben jequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
lijkt me niet heel prettig steeds al die jassen uit te moeten trekkenIk weersta die paar dagen kou nog wel en dan in de avond lekker warm binnen
![]()
![]()
Hier wel, moet wel twee keer opnieuw op de kruisjes klikkenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
0 meldingen heb ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
hierr ook, misschien is het een browserdingetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is niet echt verslonsd, maar zoals framboos en ander spul wortelt lekker verder onder de grond en dan gaat het grote plant worden. Wel veel fruit gehad uit de tuin dit jaar, al die regen en ook de warmte was een goed groei jaar. Maar nu die wortels weer afsteken en op andere plaatsen in de tuin terug plaatsenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het laat verslonzen heb je er alleen maar meer werk aan.
Tis echtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef sp3c het volgende:
hierr ook, misschien is het een browserdingetjeirritant
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
0 meldingen heb ik!
DM gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Melding idd geantwoord en daarna kruisjes gedrukt en weg is de meldingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt niet, je hebt echt wel een melding nu
Had het de hele middag op mijn laptop. Maar op mijn ipad en telefoon ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef sp3c het volgende:
hierr ook, misschien is het een browserdingetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier na herhaaldelijk op kruisje drukkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg de meldingen ook niet weg op mobiel
2 a 3 keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die plek waar jij al je dickpics verstuurdquote:
Doe ik via PM en laatst per ongeluk naar mijn halve whatsapp contacten..... Man man man, digibeet hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die plek waar jij al je dickpics verstuurdLach met een schone bips![]()
Hoe danquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik via PM en laatst per ongeluk naar mijn halve whatsapp contacten..... Man man man, digibeet hier.
Wij DM-en ook gewoon hoor. Volgens mij nog nooit een PM van je gehadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik via PM en laatst per ongeluk naar mijn halve whatsapp contacten..... Man man man, digibeet hier.![]()
![]()
Owja, nu herinner ik het me weer. Korsakoff is a bitch...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij DM-en ook gewoon hoor. Volgens mij nog nooit een PM van je gehadLach met een schone bips![]()
Ik zat ff met Mini-ToT naar The Hobbit te kijken!
Hij moet nog gauw wat eten en dan ga ik weer koterslingeren!![]()
![]()
Ik las kontvingerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
Hij moet nog gauw wat eten en dan ga ik weer koterslingeren!
Ik heb gewoon een Whatsapp-groep gemaakt daarvoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik via PM en laatst per ongeluk naar mijn halve whatsapp contacten..... Man man man, digibeet hier.![]()
Lekker laat etenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
Hij moet nog gauw wat eten en dan ga ik weer koterslingeren!
Kijk je helemaal geen sport?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook!
Nee, natuurlijk nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Yesquote:
En volgens mij heeft Rafael zijn haar zwart geverfd
Moet ie zelf wetenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes
En volgens mij heeft Rafael zijn haar zwart geverfd![]()
Ik heb het net op!quote:
Ik ben het net aan het maken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja dat ziet er dan altijd zo raar uit hequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat sowieso maar is zo'n nep kleur![]()
![]()
Kontvingeren![]()
Oh shit, tmi.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zag daarna de veel plezier opmerking van jus die had er nog bij gekundquote:
En..het noorderlicht is hier nog niet te zien.![]()
Denk dat het foto's van afgelopen nacht waren.
ahh groeten vanaf de camping is weer erop
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat ziet er dan altijd zo raar uit he
Dat is nou eens een top tip!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Whatsapp-groep gemaakt daarvoor
Kun jijquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun jijDoet ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was als het goed is ook gisteren en vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag daarna de veel plezier opmerking van jus die had er nog bij gekund
ahh groeten vanaf de camping is weer eropOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was idd afgelopen nacht. Wel een mooie maan buiten weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag daarna de veel plezier opmerking van jus die had er nog bij gekund
ahh groeten vanaf de camping is weer eropMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
[..]
Kun jijMaar Justin doet het altijd zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wakker worden aukje!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Justin doet het altijd zo lekker.![]()
Als het goed is dan zie ik het vandaag ook hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Was als het goed is ook gisteren en vandaag niet meer.
Is wel waar.... Oh fuck typte ik dit hardop?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Justin doet het altijd zo lekker.
[..]
Kun jijIk wilde nog vragen, geven of ontvangen, maar both dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hou dit lekker binnen de Whatsapp groepquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar.... Oh fuck typte ik dit hardop?![]()
toen was het hier heel erg bewolkt. Hoopte nog wat te zien ervan. Straks nog eens kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was idd afgelopen nacht. Wel een mooie maan buiten weer
Mooie heldere hemel nu.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen, geven of ontvangen, maar both dusKan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het goed is dan zie ik het vandaag ook hier
Alstu.
Digibeet, sorry.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou dit lekker binnen de Whatsapp groepLach met een schone bips![]()
Was het een droom!?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar.... Oh fuck typte ik dit hardop?![]()
Niet vrijwillig.quote:
Eerlijk is eerlijk, ik vond het EK wel leuk om te kijken in Keulen. Sfeer in de hele stad was goed.![]()
Bolk uit de lucht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is ook zo.quote:
Maatje van mij, amateur fotograaf gaat bijna ieder jaar naar Noorwegen voor het Noorderlicht. Ik denk dan, na 1x heb je dat toch wel gezien?quote:Lach met een schone bips![]()
Is toch steeds anders.. lijkt me mooi om daar te zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van mij, amateur fotograaf gaat bijna ieder jaar naar Noorwegen voor het Noorderlicht. Ik denk dan, na 1x heb je dat toch wel gezien?Smile, it's free therapy.![]()
Geen idee, wel koud.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch steeds anders.. lijkt me mooi om daar te zien.Lach met een schone bips![]()
Circle jerk krijgt toch weer een nieuwe betekenis zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou dit lekker binnen de Whatsapp groep
Sorry, ik val op vrouwenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bamkwakkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Circle jerk krijgt toch weer een nieuwe betekenis zo
Wil je er ook bij?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Circle jerk krijgt toch weer een nieuwe betekenis zo![]()
![]()
Ik ben voor inclusiviteitquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt het wel wat diverser![]()
![]()
Ja, je moet natuurlijk wel de diversiteitsnorm halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt het wel wat diverser
Je hebt een voorbinddildo zei lylt laatst, dus kan makkelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet natuurlijk wel de diversiteitsnorm halenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Zo fijn dit soort mensenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet natuurlijk wel de diversiteitsnorm halen
Ik hou het toch liever een ster ipv een cirkelquote:
Gemiste kans!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever een ster ipv een cirkel![]()
Maar kan bij jou toch gewoon de voorbips dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever een ster ipv een cirkelLach met een schone bips![]()
Maar één vingertje maakt nog geen rondje tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar kan bij jou toch gewoon de voorbips dan?![]()
![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar kan bij jou toch gewoon de voorbips dan?
Vreselijk woord welCause there is always a wrong to your right 🎶
'gewoon' ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo
Vreselijk woord wel![]()
![]()
Daarom noem ik het ook zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo
Vreselijk woord wel
Wat. Liever in de ster!?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever een ster ipv een cirkelI'm surrounded by morons!
Net doen alsof jij niet in die groep zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Circle jerk krijgt toch weer een nieuwe betekenis zo![]()
![]()
quote:dat is toch niets?
Voorbipsen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daar gaat het nu al 2 vagina's over....![]()
Gelukkig welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daar gaat het nu al 2 vagina's over....
quote:jij leest ook maar wat je wil lezen
De dickpic groep natuurlijk wel, de circle jerk groep nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Net doen alsof jij niet in die groep zit
Immerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij leest ook maar wat je wil lezen
En ik vind je leuk
Mallerd!quote:![]()
Ik vind sterren leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mallerd!![]()
Ik vind sterren leukGa je mee naar een woestijn in de VS om de melkweg te bekijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vliegtuigapp zegt dat ik bijna op Schiphol ben
Je bent welkom hoor, heb genoeg voor hele weekend. En anders haal ik gewoon bijquote:
Deze makkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, heb genoeg voor hele weekend. En anders haal ik gewoon bij![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar geen smiley van trouwens?![]()
![]()
Kunnen we niet romantisch naar een planetarium en door een telescoop kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je mee naar een woestijn in de VS om de melkweg te bekijken?
Woestijn klinkt heel warm of heel koud
Welnee, hij ziet ze vliegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:JustinK volgens mij gaat @:Fogel onze Amy kapen met zijn grote telescoop........ Rellen?![]()
![]()
Ik vroeg het voor de zekerheid toch maar even. Better safe than sorry.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja maar de melkweg zonder telescoop zien isquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we niet romantisch naar een planetarium en door een telescoop kijken?
Woestijn klinkt heel warm of heel koud
Woestijn in Californie was ca 20 graden ‘s nachts in mei.I'm surrounded by morons!
Snap ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vroeg het voor de zekerheid toch maar even. Better safe than sorry.![]()
quote:![]()
Ik heb hier ook nog wel een flesje, kom je hem leegdrinken?
Smoothquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier ook nog wel een flesje, kom je hem leegdrinken?![]()
![]()
Niet geschoten is altijd misquote:
Harde palen, grand prestige.... Die loopt gierend uit de klauwen hierquote:
Als hij niet wil kom ik welquote:
Er giert hier weleens iets tussen de klauwen, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Harde palen, grand prestige.... Die loopt gierend uit de klauwen hier![]()
Ik kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar de melkweg zonder telescoop zien is
Woestijn in Californie was ca 20 graden ‘s nachts in mei.
Maar even heen en weer vliegen naar VS is niet voor iedereen weggelegd
Sowieso niet goed voor je CO2 footprintquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen ja
Maar even heen en weer vliegen naar VS is niet voor iedereen weggelegd![]()
![]()
Fogel vliegt zelf, lift je gewoon mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar even heen en weer vliegen naar VS is niet voor iedereen weggelegdLach met een schone bips![]()
Oh, ik ben een niet iedereen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar even heen en weer vliegen naar VS is niet voor iedereen weggelegd
Maar serieus, is goedkoper dan velen denken.I'm surrounded by morons!
quote:diep deze
Iemand plant bomen voor mequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowieso niet goed voor je CO2 footprint
Wat betaal je ongeveer voor ticket die kant op? Denk waar ik de andere kant op vlieg zal iets duurder zijn gok ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik ben een niet iedereen.
Maar serieus, is goedkoper dan velen denken.Lach met een schone bips![]()
Misschien mag ik wel bij hem op schootquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fogel vliegt zelf, lift je gewoon mee.![]()
Jij bent naughty vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel bij hem op schoot![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik ben een niet iedereen.
Maar serieus, is goedkoper dan velen denken.jij bent speciaal!
![]()
![]()
Premium economy betaal ik meestal maar rond de 500 euro voor, voor een retour vanaf Noorwegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat betaal je ongeveer voor ticket die kant op? Denk waar ik de andere kant op vlieg zal iets duurder zijn gok ik.I'm surrounded by morons!
Graagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel bij hem op schoot![]()
Slaap tekortquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik neem aan dat je met Amy toch wel business vliegt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium economy betaal ik meestal maar rond de 500 euro voor, voor een retour vanaf Noorwegen.![]()
Whut??? voor corona vloog ik voor 1800 BC naar Thailand, nu 3500... Heb dus premium economy geboekt voor 1300quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium economy betaal ik meestal maar rond de 500 euro voor, voor een retour vanaf Noorwegen.Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap tekortYep, duidelijk de nummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb ik toch helemaal geen doekoe voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Amy toch wel business vliegt?
Fogel betaalt toch gekkiequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik toch helemaal geen doekoe voor![]()
Eeuwige nummer 2 ikkequote:![]()
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: