abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:14:31 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215237011
quote:
CBS: ongeveer 2,7 miljoen lhbtqia'ers in Nederland
In Nederland is bijna 18 procent van de mensen van 15 jaar en ouder lhbtqia, oftewel lesbisch, homoseksueel, bi-plus, transgender, queer, intersekse of aseksueel. Dat is de inschatting van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) op basis van een groot bevolkingsonderzoek dat het bureau vorig jaar uitvoerde.

Het is voor het eerst dat het CBS met cijfers komt over deze groepen. Vandaag is Coming-Outdag, de dag waarop wereldwijd aandacht wordt besteed aan het uit de kast komen.

Meeste mensen 'bi-plus'
Zo'n 2,7 miljoen mensen zijn lhbtqia, zegt het CBS. Van hen zijn 272.000 mannen homoseksueel en 106.000 vrouwen lesbisch.

Verder zijn er bijna 1,7 miljoen mensen die volgens het CBS bi-plus zijn. Zij voelen zich aangetrokken tot meer dan één gender, een groep waarvoor vroeger de term biseksueel werd gebruikt.

Daarnaast zijn ongeveer 151.000 mensen transgender. Een derde van hen identificeert zich als non-binair of genderqueer. Zij identificeren zichzelf niet als man of vrouw, maar kunnen zich wel aangetrokken voelen tot iemand met hetzelfde fysieke geslacht of een ander geslacht.

Volgens de onderzoekers wonen lhbtqia'ers relatief vaak in grote steden en zijn ze jonger dan de gemiddelde Nederlander.

https://nos.nl/artikel/25(...)qia-ers-in-nederland

Dit aantal lijkt mij schromelijk overdreven. Als ik in eigen omgeving lijkt lijkt me een procent of drie veel realistischer. Ik vraag me af wat dit getal vandaag komt en ook hoe het mogelijk is dat er blijkbaar steeds meer jongeren dit zijn. Wat is de invloed van de media?

Niet mijn OP. 🐖🐷

[ Bericht 1% gewijzigd door FlippingCoin op 11-10-2024 17:30:33 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:26:06 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215237158
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:

Dit aantal lijkt mij schromelijk overdreven
dan leef je onder 'n steen
mijn ervaring is dat 't merendeel van de mannen bisexueel is
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:26:44 #3
459912 FlippingCoin
pi_215237164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:26 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dan leef je onder 'n steen
mijn ervaring is dat 't merendeel van de mannen bisexueel is
Dat is verdomme niet mijn OP!!!!!!!!

Maar goed ik deel die ervaring zeker niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:28:59 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215237178
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
wie heeft dan de OP getyped, jouw naam staat in 't kader ?

quote:
het kan natuurlijk vanzelfsprekend per regio verschillen
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:30:12 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215237198
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:30 schreef KvanG het volgende:

[..]
wat is een TERF nou weer? :?
Trans-exclusionary radical feminist.

Iemand die aantrekking tot trans-mensen niet onder dezelfde koepel zet als cis-mensen omdat ze geloven dat trans-vrouwen geen vrouwen zijn en trans-mannen geen mannen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:31:27 #6
459912 FlippingCoin
pi_215237209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:28 schreef sturmpie het volgende:

[..]
wie heeft dan de OP getyped, jouw naam staat in 't kader ?
[..]
het kan natuurlijk vanzelfsprekend per regio verschillen
Dus jij denkt dat ruim meer dan de helft van de mannen in jouw omgeving met mannen neukt?
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:55:21 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215237407
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat ruim meer dan de helft van de mannen in jouw omgeving met mannen neukt?
heeft geneukt.

in mijn optiek ben je levenslang bisexueel als je het eenmaal hebt geprobeerd.
de stap zetten, het proberen, staat gelijk aan het bisexueel zijn. als je hetero bent dan zet je simpelweg die stap niet omdat je het niet wil.
pi_215237474
Ik quote mijzelf nog even uit het vorige topic:
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:35 schreef DJKoster het volgende:
Maar goed, dit cijfer komt dus door de manier van vraagstelling.

Als je mensen had gevraagd met welk gender ze momenteel (of in deze fase van hun leven of in de toekomst) een (seksuele) relatie hebben of willen, dan komt het percentage gay mensen waarschijnlijk wat hoger uit en zal een groot deel van de rest praktiserend hetero zijn (en misschien wel blijven).

Maar neemt niet weg dat dit wel positieve aandacht voor de bi-community is. Zie ook onderaan het NOS artikel in de OP
Dus inderdaad, je zult het waarschijnlijk niet herkennen in je eigen omgeving omdat het merendeel in het dagelijks leven zichtbaar is als gay of hetero.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:09:07 #9
459912 FlippingCoin
pi_215237533
Nou als er zoveel homo's zijn zal de discriminatie ook wel meevallen, je kan ze nog nauwelijks minderheid noemen.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:16:36 #10
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215237602
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Iemand die aantrekking tot trans-mensen niet onder dezelfde koepel zet als cis-mensen omdat ze geloven dat trans-vrouwen geen vrouwen zijn en trans-mannen geen mannen.
De meerderheid van de bevolking dus.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215237686
Volgens mij begrijpt TS niet dat 18 procent over alle letters van die afkorting gaat, niet alleen homoseksuelen.
What Would Goku Do
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:38:37 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215237807
Verder is de verklaring natuurlijk gewoon overduidelijk. En dat weet iedereen ook wel :)
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:40:01 #13
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215237824
Van de 2.7 miljoen is het voor velen een fase en als ze volwassen worden, worden ze gewoon hetero.
Als we op elk mens een stempel gaan plaatsen, is iedereen LHBTQIA.
Wat een onzin allemaal.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:41:37 #14
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215237836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:40 schreef KingRadler het volgende:
Van de 2.7 miljoen is het voor velen een fase en als ze volwassen worden, worden ze gewoon hetero.
Wat een onzin allemaal.
Dit is alleen nergens op gebaseerd en is feitelijk onjuist.

Ook onder volwassenen die zich voorheen als cishet identificeerden, is de trend stijgende.
pi_215237843
quote:

[..]

Trans-vrouwen zijn dan ook geen vrouwen, maar mannen die doen alsof ze een vrouw zijn. En trans-mannen zijn geen echte mannen, maar vrouwen die doen alsof ze een man zijn.

Ik vind dit dus een rare omschrijving voor mensen die simpelweg de biologische realiteit van de mens en niet de subjectieve belevingswereld van individuen hanteren. Laten we blij zijn dat zulke mensen er nog zijn.
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef Mikeytt het volgende:
Verder is de verklaring natuurlijk gewoon overduidelijk. En dat weet iedereen ook wel :)
[ afbeelding ]
Dit toont aan dat het binnen min of meer twee decennia stabiel was, het vermeende aantal lhbt-ers blijft maar stijgen.

Kortom, een slechte vergelijking.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:44:47 #16
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215237864
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:42 schreef HowardRoark het volgende:
Dit toont aan dat het binnen min of meer twee decennia jaar stabiel was, het vermeende aantal lhbt-ers blijft maar stijgen.

Omdat de acceptatie van linkshandigen vrij snel ging in een grote golf.
De acceptatie van LHBTQI+ mensen gaat langzaam. Ik heb nog steeds vrienden die niet uit de kast durven te komen bij hun ouders.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:46:53 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215237884
Overigens ook zo'n "bij de hoogste leeftijdsgroep is er een kleine daling".

Ja, vraag je lesbische oma eens hoeveel van haar queer vrienden nog in leven zijn. Heel tragisch.
pi_215237912
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Omdat de acceptatie van linkshandigen vrij snel ging in een grote golf.
De acceptatie van LHBTQI+ mensen gaat langzaam. Ik heb nog steeds vrienden die niet uit de kast durven te komen bij hun ouders.
Hmm, sure.

Wat we voornamelijk zien is dat onder de jongste generaties het omarmen van een soort slachtofferschap scoort. Lhbt is een categorie waar zo'n vermeend slachtofferschap bij komt kijken, dus gaan veel jongeren dit zichzelf aanmeten om wat aanzien te kunnen krijgen in hun vriendenkring.

Het is immers totaal uit de mode om 'gewoon' hetero en wit te zijn, helemaal als je dan ook nog een man bent. Dan sta je voor alles men als slecht, onderdrukkend, traditioneel en geprivilegieerd acht in bepaalde kringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215238059
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens ook zo'n "bij de hoogste leeftijdsgroep is er een kleine daling".

Ja, vraag je lesbische oma eens hoeveel van haar queer vrienden nog in leven zijn. Heel tragisch.
In die tijd waren er amper tot geen 'queer' mensen omdat er nog meer sociaal kapitaal was, mensen zich conform opstelden richting de verwachtingen in de samenleving en veel mensen ook nog in meer of mindere mate religieus waren.

Nu hebben we te maken met doorgeslagen individualisme, internet en sociale media waar iedereen moet laten zien hoe uniek, anders en speciaal hij of zij wel niet is. Sterker nog, 'hij' of 'zij' is tegenwoordig al niet meer genoeg, sommige mensen voelen zich zo "anders" dat men zich noch man noch vrouw waant en als 'hen/hun' door het leven gaat.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:49:53 #20
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215238551
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trans-vrouwen zijn dan ook geen vrouwen, maar mannen die doen alsof ze een vrouw zijn. En trans-mannen zijn geen echte mannen, maar vrouwen die doen alsof ze een man zijn.

Ik vind dit dus een rare omschrijving voor mensen die simpelweg de biologische realiteit van de mens en niet de subjectieve belevingswereld van individuen hanteren. Laten we blij zijn dat zulke mensen er nog zijn.
[..]
Dit toont aan dat het binnen min of meer twee decennia stabiel was, het vermeende aantal lhbt-ers blijft maar stijgen.

Hé kijk een TERF
pi_215238620
quote:

[..]

Dit aantal lijkt mij schromelijk overdreven. Als ik in eigen omgeving lijkt lijkt me een procent of drie veel realistischer. Ik vraag me af wat dit getal vandaag komt en ook hoe het mogelijk is dat er blijkbaar steeds meer jongeren dit zijn. Wat is de invloed van de media?

Niet mijn OP. 🐖🐷
Ik denk dat cultuur/media minder te maken heeft met hoge aantal dan we denken. Tenminste, ik denk dat die typische linkshanden-grafiek wel degelijk grote invloed heeft (het mag, dus durven er meer mensen voor uit te komen), maar niet alles. Mijn voorspelling is dat we er binnen nu een aantal jaartjes achterkomen dat 1 of andere chemische stof in ons vreten of omgeving dit soort effect heeft dat de kans op foutjes in de chromosomen flink verhoogt en waarvan we het nu nog niet weten. Indertijd was er ook radioactieve make-up immers en volgens mij hebben we jaren lang geimpregneerd hout geimporteerd voor kinderspeeltoestellen terwijl het in de rest van Europa al verboden was etc etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215239507
quote:
Wat een onzin allemaal.
Het is niet perse een fase.

Het is meer dat je op ten duur minder gaat rond fladderen. Kortom naar een langere relatie over gaat.

Ik ben biseksueel, maar dat betekent niet dat ik beide geslachten tegelijkertijd wil.
Het betekent dat ik voor beide kan vallen.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:26:56 #23
403588 mcmlxiv
pi_215240019
Het blijft vooral fascinerend hoe belangrijk het geslacht van anderen en de keuzes die anderen daarin willen maken voor sommige mensen is. Nog fascinerender vind ik dat juist veel van die mensen zogenaamd voor vrijheid zijn.

Ik zou niet weten waarom de al dan niet zelf gekozen seksuele identiteit van een persoon mij meer zou moeten interesseren dan de kledingkeuze of welk andere persoonlijke voorkeur.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:33:31 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215240139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Het blijft vooral fascinerend hoe belangrijk het geslacht van anderen en de keuzes die anderen daarin willen maken voor sommige mensen is. Nog fascinerender vind ik dat juist veel van die mensen zogenaamd voor vrijheid zijn.

Ik zou niet weten waarom de al dan niet zelf gekozen seksuele identiteit van een persoon mij meer zou moeten interesseren dan de kledingkeuze of welk andere persoonlijke voorkeur.
Het interesseert me ook niets, en hoe meer vrijheid die mensen hebben hoe beter... graag zelfs. Verwacht van mij edoch niet dat ik individuen 'hen' ga noemen, dat is mijn vrijheid.

Voor de rest: live like you wanna live.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215240283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hé kijk een TERF
Oh, dat is al jaren zo.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215240312
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Of wil neuken.
Niet iedereen die zich tot beide geslachten voelt aangetrokken is daar ook actief in.

Verder is Bi+ een vrij verborgen groep, omdat ze zowel bij heteros als bij homos veelal niet op sympathie hoeven te rekenen.

Biseksuele mannen lopen er vaak niet mee te koop.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:51:53 #27
459912 FlippingCoin
pi_215240345
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of wil neuken.
Niet iedereen die zich tot beide geslachten voelt aangetrokken is daar ook actief in.

Verder is Bi+ een vrij verborgen groep, omdat ze zowel bij heteros als bij homos veelal niet op sympathie hoeven te rekenen.

Biseksuele mannen lopen er vaak niet mee te koop.
Is dat zo? Dacht dat menig hetero het niet zo boeit, en waarom zouden homo's dat stom vinden. :o
pi_215240372
quote:

Vrijheid zoals het hen uitkomt ja...net als politieke partijen die voor vrijheid menen te zijn :P

Verder blijftt dat lgbt etc. vervelend geneuzel en dan bedoel ik die drang om mensen continu in hokjes te moeten categoriseren omwille van hun geaardheid en wat al niet meer. Dat moet ook zonodig geuit worden middels vlaggen en gekleurde zebrapaden. En het betreft niet alleen dat regenboogvolk, maar je ziet het ook terug in dit gewauwel over diversiteit en de uitingen daarvan.
pi_215240394
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is dat zo? Dacht dat menig hetero het niet zo boeit, en waarom zouden homo's dat stom vinden. :o
Jij zou wel een biseksuele partner willen?
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:54:56 #30
459912 FlippingCoin
pi_215240404
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij zou wel een biseksuele partner willen?
zolang het een vrouw is :Y)
pi_215240421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:53 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Vrijheid zoals het hen uitkomt ja...net als politieke partijen die voor vrijheid menen te zijn :P

Verder blijftt dat lgbt etc. vervelend geneuzel en dan bedoel ik die drang om mensen continu in hokjes te moeten categoriseren omwille van hun geaardheid en wat al niet meer. Dat moet ook zonodig geuit worden middels vlaggen en gekleurde zebrapaden. En het betreft niet alleen dat regenboogvolk, maar je ziet het ook terug in dit gewauwel over diversiteit en de uitingen daarvan.
Die drang om mensen in hokjes te stoppen is er altijd al geweest.
Alleen komen er nu wat hokjes bij.
Mij boeit dat verder niet. Ik laat iedereen in zijn of haar waarde.
pi_215240456
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die drang om mensen in hokjes te stoppen is er altijd al geweest.
Alleen komen er nu wat hokjes bij.
Mij boeit dat verder niet. Ik laat iedereen in zijn of haar waarde.
Dat is ook wel weer zo. Misschien is het ook gewoon dat ik door de jaren heen steeds meer het onzinnige ervan inzie.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:13:29 #33
403588 mcmlxiv
pi_215240657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:53 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Ik kijk ook soms best met enige verbazing naar bijvoorbeeld een pride, maar tegelijkertijd begrijp ik wel de drang om de eigen vrijheden te verdedigen en juist via wat extremiteiten een eigen plaats op te eisen. Tot op de dag van vandaag zijn de rechten van deze mensen op teveel plaatsen met voeten getreden. En dan figuren die wel de mond vol hebben over vrijheid en hoe slecht bijvoorbeeld de islam wel niet is denken dat ze anderen de maat moeten nemen omdat ze anders zijn dan zijzelf? Zich iets anders gedragen? Een eigen identiteitenstelsel opbouwen? Ik begrijp het gewoon niet. Waarom voelen mensen zoveel negatieve emoties bij gebeurtenissen of gedrag waar ze zelf op geen enkele manier nadelen of last ondervinden? En nee, het zien van twee zoenende individuen valt niet onder last ondervinden.

Dus ja, jij mag dat best gewauwel vinden en je wat ongemakkelijk voelen bij het feit dat de term gelijke rechten eindelijk een soort van echte inhoud krijgt, maar dat mag ik dan weer gewauwel vinden.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:15:18 #34
330914 Sherlock_Holmes
pi_215240698
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, dat is al jaren zo.
De meeste mensen in NL zijn TERFs :7
pi_215240806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik kijk ook soms best met enige verbazing naar bijvoorbeeld een pride, maar tegelijkertijd begrijp ik wel de drang om de eigen vrijheden te verdedigen en juist via wat extremiteiten een eigen plaats op te eisen. Tot op de dag van vandaag zijn de rechten van deze mensen op teveel plaatsen met voeten getreden. En dan figuren die wel de mond vol hebben over vrijheid en hoe slecht bijvoorbeeld de islam wel niet is denken dat ze anderen de maat moeten nemen omdat ze anders zijn dan zijzelf? Zich iets anders gedragen? Een eigen identiteitenstelsel opbouwen? Ik begrijp het gewoon niet. Waarom voelen mensen zoveel negatieve emoties bij gebeurtenissen of gedrag waar ze zelf op geen enkele manier nadelen of last ondervinden? En nee, het zien van twee zoenende individuen valt niet onder last ondervinden.

Dus ja, jij mag dat best gewauwel vinden en je wat ongemakkelijk voelen bij het feit dat de term gelijke rechten eindelijk een soort van echte inhoud krijgt, maar dat mag ik dan weer gewauwel vinden.
Ik heb je reactie drie keer gelezen en ik heb eigenlijk geen idee wat je nou precies probeert te zeggen. En verder word ik niet ergens ongemakkelijk van het een of het ander (heb ik ook nergens gezegd trouwens).
pi_215240909
Waarom is het tegenwoordig bi-plus ipv biseksueel? Wat heb ik gemist?
pi_215241222
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Fucking hell...

Een van de ergste dingen is aan een nieuwe mannelijke partner vertellen dat je bi bent.

De keren dat hij SCORE denkt en uit is verontrustend vaak.
Ik ben niet eens erg monogaam, maar heb me regelmatig geïrriteerd aan de conclusie van sommige heren zodra je iets meer over jezelf vertelt en ze erachter komen dat je ook met vrouwen gedate/relatie hebt gehad.
pi_215241281
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is het tegenwoordig bi-plus ipv biseksueel? Wat heb ik gemist?
In 2019 is panseksueel daar aan toegevoegd.
Bi+ houdt in dat je op meer dan 1 gender valt.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:43:33 #39
459912 FlippingCoin
pi_215241320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Fucking hell...

Een van de ergste dingen is aan een nieuwe mannelijke partner vertellen dat je bi bent.

De keren dat hij SCORE denkt en uit is verontrustend vaak.
Ik ben niet eens erg monogaam, maar heb me regelmatig geïrriteerd aan de conclusie van sommige heren zodra je iets meer over jezelf vertelt en ze erachter komen dat je ook met vrouwen gedate/relatie hebt gehad.
matronizing much :W
pi_215241392
quote:

Dat zie je verkeerd. Die hele homo bi trans gebeuren wordt ons namelijk opgedrongen. Je kan al worden ontslagen als je weigert tegen volwassen personen mee te gaan in hun wanen. Als je tegen kinderen zegt goh ben je nu een vliegtuig? wat leuk. Maar tegen volwassenen in professionele setting? Alsjeblieft zeg.

Overigens geloof ik niks van die 2.7 miljoen omdat CBS. Dezelfden die politieke partijprogrammas doorrekenen maar doen alsof het niet haalbaar is als er geen klimaat en andere rotzooi in wordt meegenomen. Ze zijn zo bevooroordeeld en WEf als een wat.
pi_215241437
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Die hele homo bi trans gebeuren wordt ons namelijk opgedrongen. Je kan al worden ontslagen als je weigert tegen volwassen personen mee te gaan in hun wanen. Als je tegen kinderen zegt goh ben je nu een vliegtuig? wat leuk. Maar tegen volwassenen in professionele setting? Alsjeblieft zeg.
Tja, als je homoseksualiteit als waanbeeld betiteld, kan ik me voorstellen dat dat problemen geeft op je werk.
pi_215241473
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als je homoseksualiteit als waanbeeld betiteld, kan ik me voorstellen dat dat problemen geeft op je werk.
Je mag zijn wie je wilt. Maar waarom neem je je sexualiteit mee naar je werk en dan gaan eisen dat anderen je speciaal moeten behandelen. Dat is toch erg kinderachtig en niet professioneel?
pi_215241493
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:56 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Je mag zijn wie je wilt. Maar waarom neem je je sexualiteit mee naar je werk en dan gaan eisen dat anderen je speciaal moeten behandelen. Dat is toch erg kinderachtig en niet professioneel?
Noem eens een voorbeeld van zo'n eis.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:02:37 #44
403588 mcmlxiv
pi_215241554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]

Overigens geloof ik niks van die 2.7 miljoen omdat CBS. Dezelfden die politieke partijprogrammas doorrekenen maar doen alsof het niet haalbaar is als er geen klimaat en andere rotzooi in wordt meegenomen. Ze zijn zo bevooroordeeld en WEf als een wat.
Jij wordt op je werk gedwongen om sex te hebben met mensen van je eigen geslacht? Dat is best bijzonder inderdaad, ik zou bij de vertrouwenspersoon gaan klagen. Wanneer je eigenlijk bedoeld dat je je collega's niet meer mag bespotten of beledigen zoals "vroeger", tja dan zou ik zeggen, kijk nog een keer in de spiegel wie hier nou eigenlijk wel of niet professioneel is.

Geen idee of het 27, 2700 of 2700000 individuen zijn. Is het getal überhaupt interessant is wat je je beter kunt afvragen. Waarom zoveel emotie bij zo'n getal? Waarom zou het erg zijn dat pakweg 15% van de bevolking zich als anders dan jij identificeert? Ben jij de vleesgeworden perfectie?

En overigens ken ik eigenlijk niemand die "zijn seksualiteit meeneemt naar zijn/haar werk". Ja, beroepsgroepen waarbij dat onderdeel uitmaakt van het vak, maar voor het overige? Bedoel je daarmee eigenlijk niet dat jij je ergert aan Petra die vroeger Pieter heette om dat dat niet in jouw hoofd past?
pi_215241579
quote:

[..]

Misschien ben jij niet zo knap en wilden jouw heterovriendjes daarom niet dat je dronken aan hun tampeloeres zoog.

Als homo kan ik beamen dat veel 'hetero' mannen niet zo heel hetero zijn hoor.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:05:43 #46
459912 FlippingCoin
pi_215241586
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Misschien ben jij niet zo knap en wilden jouw heterovriendjes daarom niet dat je dronken aan hun tampeloeres zoog.

Als homo kan ik beamen dat veel 'hetero' mannen niet zo heel hetero zijn hoor.
homo's weten niet hoe hetero mannen zijn, next
pi_215241592
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
homo's weten niet hoe hetero mannen zijn, next
Ok, meneer DiscreetCurious op grindr die me net zijn aubergine heeft gestuurd en wil afspreken in het frikandellenbos.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:07:19 #48
459912 FlippingCoin
pi_215241597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ok, meneer DiscreetCurious op grindr die me net zijn aubergine heeft gestuurd en wil afspreken in het frikandellenbos.
ik zit alleen op grindr om crystal meth te kopen doe normaal
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:15:13 #49
330914 Sherlock_Holmes
pi_215241664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En overigens ken ik eigenlijk niemand die "zijn seksualiteit meeneemt naar zijn/haar werk". Ja, beroepsgroepen waarbij dat onderdeel uitmaakt van het vak, maar voor het overige? Bedoel je daarmee eigenlijk niet dat jij je ergert aan Petra die vroeger Pieter heette om dat dat niet in jouw hoofd past?
Nou ja, op sommige forums kun je al een ban kijgen (door een stortvloed aan TR's) wanneer je niet meegaat in het hele circus. Daar zouden we 20 jaar geleden om gelachen hebben (dat het mogelijk zou zijn). Heb zelf al een keer een ban gehad ergens vanwege het gebruik van een deadname (terwijl ik en 90% van de wereld niet weet wat dat is; zie het als het gebruik van een meisjesnaam).

Verder dat hele lingo aan cis, trans, terfs, deadnaming. Een gat in de markt zou een alfabet woordenboek zijn.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:15:27 #50
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215241671
Er zijn ook veel LGB'ers aan het linkse en rechtse kant van het politieke spectrum die niets te maken willen hebben met die 2,7 miljoen, en ook niet met Pride willen hebben. Ze willen niet in hokjes gestopt worden.
pi_215241704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:15 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn ook veel LGB'ers aan het linkse en rechtse kant van het politieke spectrum die niets te maken willen hebben met die 2,7 miljoen, en ook niet met Pride willen hebben. Ze willen niet in hokjes gestopt worden.
Pride is gewoon een openbaar feestje voor LGBTQ+, als je daar geen zin in hebt hoef je niet te komen hoor schat.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:47:09 #52
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215241955
Was er niet onlangs, niet heel lang geleden een onderzoek geweest waaruit bleek dat het voor her overgrote deel een fase was?
En dat ze er na hun tienerjaren eruit groeien?
Staat me iets van bij.
pi_215242074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:04 schreef Zoddie het volgende:
Was er niet onlangs, niet heel lang geleden een onderzoek geweest waaruit bleek dat het voor her overgrote deel een fase was?
Staat me iets van bij.
Paas ons die bronnen
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215242177
quote:
Staat me iets van bij.
Ja, Finland liep voorop in dit faciliteren, en zijn er nu op teruggekomen.
pi_215242194
quote:
Stoer wijf, mag mijn dochter zo mee thuiskomen!

Bandage, verkleedpartijen en andere fetisj horen imo niet bij hetero, homo of bi.
Daarom klopt die regenboogvlag zooi niet en hoort die niet bij de opvoeding van onze kinderen.

Ik vind dat die dame in het filmpje het verschil heel goed kan uitleggen.
pi_215242250
quote:
Staat me iets van bij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 01:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, Finland liep voorop in dit faciliteren, en zijn er nu op teruggekomen.
Graag onderbouwing voor jullie geraaskal.
What Would Goku Do
pi_215242265
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:01 schreef The-BFG het volgende:
Tenminste zo was het voor mij, uiteindelijk wisten alleen mijn vrouw, moeder en broertje het.. Totdat ik per ongeluk voor de schoonfamilie uit de kast kwam als bi.
Je werd met de ballen van je schoonvader in je mond gespot?
pi_215243692
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 02:03 schreef viagraap het volgende:

[..]
[..]
Het gaat over de Dutch Method, die door andere landen is opgepikt, maar is toegepast op de verkeerde doelgroep.
Daar is men op terug gekomen.
pi_215243703
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Stoer wijf, mag mijn dochter zo mee thuiskomen!

Bandage, verkleedpartijen en andere fetisj horen imo niet bij hetero, homo of bi.
Dat hoort bij alle 3.

quote:
Daarom klopt die regenboogvlag zooi niet en hoort die niet bij de opvoeding van onze kinderen.
De regenboogvlag staat daar niet symbool voor.
pi_215243731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:15 schreef KingRadler het volgende:
Ze zitten sowieso in dat hokje.

Iedereen zit in een hokje.

De simpele term 'dames en heren' spreekt 2 hokjes aan.

En 'niets te maken willen hebben met die 2,7 miljoen ' is absurd.
Wil jij niets te maken hebben met die 15,3 miljoen heteros?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:40:14 #62
459912 FlippingCoin
pi_215243893
Die regenboogfiguren moeten gewoon eens normaal doen ik zet ook geen heterovlag neer
pi_215244369
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Die regenboogfiguren moeten gewoon eens normaal doen ik zet ook geen heterovlag neer
Dus omdat jij iets niet doet mag een ander dat ook niet?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:39:55 #64
459912 FlippingCoin
pi_215244381
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus omdat jij iets niet doet mag een ander dat ook niet?
Waar heb jij voor het laatst een heterovlag zien hangen of staan?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:40:50 #65
459912 FlippingCoin
pi_215244392
Nu blijkt dat 1 op de 5 mensen onder die regenboogvlag valt kan die ongein wel kappen gewoon; en coming out day is dan ook een wassen neus.
pi_215244411
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu blijkt dat 1 op de 5 mensen onder die regenboogvlag valt kan die ongein wel kappen gewoon; en coming out day is dan ook een wassen neus.
Blijkbaar niet, want iedereen is geschrokken van de grootte van de groep.
pi_215244418
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waar heb jij voor het laatst een heterovlag zien hangen of staan?
Tja, dat beantwoordt mijn vraag niet.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:43:54 #68
459912 FlippingCoin
pi_215244423
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, want iedereen is geschrokken van de grootte van de groep.
Nogal raar dat iedereen daarvan schrikt als 1 op de 5 zelf onderdeel is van die groep.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:16:46 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215244737
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Jij wordt op je werk gedwongen om sex te hebben met mensen van je eigen geslacht? Dat is best bijzonder inderdaad, ik zou bij de vertrouwenspersoon gaan klagen. Wanneer je eigenlijk bedoeld dat je je collega's niet meer mag bespotten of beledigen zoals "vroeger", tja dan zou ik zeggen, kijk nog een keer in de spiegel wie hier nou eigenlijk wel of niet professioneel is.

Geen idee of het 27, 2700 of 2700000 individuen zijn. Is het getal überhaupt interessant is wat je je beter kunt afvragen. Waarom zoveel emotie bij zo'n getal? Waarom zou het erg zijn dat pakweg 15% van de bevolking zich als anders dan jij identificeert? Ben jij de vleesgeworden perfectie?

Niet echt; ik ga me pas aan Petra ergeren wanneer zij het over niets anders meer kan hebben dan LGBTQ+.

Maar dat heb ik ook met Ajax- of Feyenoord-fans.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215244768
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat hoort bij alle 3.
[..]
De regenboogvlag staat daar niet symbool voor.
Er komen steeds meer kleuren en strepen bij, straks is het gewoon een barcode waarmee je je gratis kan aanmelden bij een gesticht.
pi_215244800
quote:

[..]

Niet mijn OP. 🐖🐷
Omdat het wordt gepromoot en voor mensen blijkbaar iets is om op te vallen of ergens bij te horen. :{
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:29:51 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215244826
Jeetje.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215244832
quote:
Wat een onzin allemaal.
Iedereen krijgt tegenwoordig een stempeltje, vandaar ook het halve alfabet in die lhbt onzin. Ieder jaar weer een letter of een plusje erbij in de naam en een kleurtje of figuurtje op die vlag voor weer een ander clubje wat zich anders voelt dan de rest.
pi_215244899
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nogal raar dat iedereen daarvan schrikt als 1 op de 5 zelf onderdeel is van die groep.
Tja, als je op die manier discussie wilt voeren...
pi_215244908
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:31 schreef 111210 het volgende:

[..]
Iedereen krijgt tegenwoordig een stempeltje, vandaar ook het halve alfabet in die lhbt onzin. Ieder jaar weer een letter of een plusje erbij in de naam en een kleurtje of figuurtje op die vlag voor weer een ander clubje wat zich anders voelt dan de rest.
Klopt, maar heb jij er last van?
Kijk naar hoeveel verschillende stromingen er zijn binnen de kerk. Ik hoor nooit iemand daar schande over spreken.
pi_215244933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Er komen steeds meer kleuren en strepen bij, straks is het gewoon een barcode waarmee je je gratis kan aanmelden bij een gesticht.
Als jij vindt dat homos in een gesticht thuis horen...
pi_215244946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omdat het wordt gepromoot en voor mensen blijkbaar iets is om op te vallen of ergens bij te horen. :{
Jij zou ook bij+ worden als dat wordt gepromoot?
pi_215244969
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als jij vindt dat homos in een gesticht thuis horen...
Alsof die vlag anno 2024 nog staat voor de homo. 8)7
pi_215244978
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kijk naar hoeveel verschillende stromingen er zijn binnen de kerk. Ik hoor nooit iemand daar schande over spreken.
Heb jij veel gesprekken met mensen van verschillende kerken?
pi_215244995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Alsof die vlag anno 2024 nog staat voor de homo. 8)7
Ah, dat is nieuw voor mij, dus
LGBTWHATEVER is nu LBTwhatever?

Sinds wanneer?
pi_215244996
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb jij veel gesprekken met mensen van verschillende kerken?
Heb jij veel gesprekken met mensen van verschillende gender?
pi_215245003
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dat is nieuw voor mij, dus
LGBTWHATEVER is nu LBTwhatever?

Sinds wanneer?
Pas je op dat je geen error krijgt van al die lettertjes?
pi_215245024
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb jij veel gesprekken met mensen van verschillende gender?
Ja, is dat verplicht trouwens? Heb ik nu extra bonuspunten?
pi_215245031
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Pas je op dat je geen error krijgt van al die lettertjes?
Autocomplete regelt dat.

Anyway, die aanhangers van evangelisatie hebben ook een regenboog.
Je ziet ze wel als sticker op hun auto.

Die mogen wel uitkijken dat er niet nog meer geloofsgemeenschappen bij komen.
pi_215245038
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, is dat verplicht trouwens? Heb ik nu extra bonuspunten?
Wat vinden die ervan dat jij ze het liefst in een gesticht ziet?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:04:36 #86
330914 Sherlock_Holmes
pi_215245091
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik bedoel, vrouwen kunnen lastig zijn maar dat gaat wel ver :7
pi_215245095
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen die bondage honden tijdens demonstraties graag in een instelling zien zitten. Net als die andere fetisj gekken dus zich onder de vlag verschuilen.

Maar jij vindt dat normaal? Mannen die zich identificeren als 3 jarig meisje en zich ook zo willen presteren buiten hun huis? D

Wat vind je trouwens van die ouderwetse potloodventers? Die horen er natuurlijk ook bij, lekker inclusief toch?
pi_215245160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen die bondage honden tijdens demonstraties graag in een instelling zien zitten. Net als die andere fetisj gekken dus zich onder de vlag verschuilen.
Je hebt dus moeite met fetisj.

quote:
Maar jij vindt dat normaal? Mannen die zich identificeren als 3 jarig meisje en zich ook zo willen presteren buiten hun huis? D
Ik heb nog nooit iemand buiten gezien die zich als 3-jarig meisje presenteert.

quote:
Wat vind je trouwens van die ouderwetse potloodventers? Die horen er natuurlijk ook bij, lekker inclusief toch?
Als zo iemand zichzelf als hetero ziet, vind je dan dat je daar alle heteros op kunt afrekenen?
pi_215245175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ah daar hebben we de klassieke bekrompen en agressief achterlijke 'bah gedsie' respons. Je komt met een voorbeeld wat jij als een veel groter probleem voorstelt dan het is, namelijk alleen een probleem voor jouw preutse kut, en voor je het weet gaat het over potloodventers. Je tweede voorbeeld is een laffe poging pedofilie erbij te betrekken, maar dat ga je straks waarschijnlijk ontkennen.
What Would Goku Do
pi_215245204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:21 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ah daar hebben we de klassieke bekrompen en agressief achterlijke 'bah gedsie' respons. Je komt met een voorbeeld wat jij als een veel groter probleem voorstelt dan het is, namelijk alleen een probleem voor jouw preutse kut, en voor je het weet gaat het over potloodventers. Je tweede voorbeeld is een laffe poging pedofilie erbij te betrekken, maar dat ga je straks waarschijnlijk ontkennen.
Mannen die zich als 3 jarige identificeren zijn geen pedofielen, dan weer een andere letter.

Ik ben geen preutse kut, ik heb vijf kinderen 🧐

Maar jij hebt er duidelijk verstand van dus waarom vallen homo’s onder dezelfde vlag als geestelijk gestoorden? Leg gewoon de logica van die vlag uit.
pi_215245212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:44 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Paas ons die bronnen
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 02:03 schreef viagraap het volgende:

[..]
[..]
Moest even zoeken, probeer nog het Nederlands onderzoek te vinden
pi_215245217
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt dus moeite met fetisj.
[..]
Ik heb nog nooit iemand buiten gezien die zich als 3-jarig meisje presenteert.
[..]
Als zo iemand zichzelf als hetero ziet, vind je dan dat je daar alle heteros op kunt afrekenen?
Dus als jij ze niet gezien hebt dan bestaan ze niet?

Een potloodventer hoort inderdaad geestelijke hulpverlening te krijgen imo, maar volgens jullie redenatie is dat gewoon weer een prachtige letter bij de regenboogclub.

Edit: een fetisj is iets privé dat hoort niet thuis in de openbare ruimte.
pi_215245230
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dus als jij ze niet gezien hebt dan bestaan ze niet?
Kortom, je hebt het verzonnen.

quote:
Een potloodventer hoort inderdaad geestelijke hulpverlening te krijgen imo, maar volgens jullie redenatie is dat gewoon weer een prachtige letter bij de regenboogclub.
Nope, volgens jouw redenatie.

quote:
Edit: een fetisj is iets privé dat hoort niet thuis in de openbare ruimte.
Dus bij jou thuis is de potloodventer welkom.
pi_215245244
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]

Hé struisvogel, trekt die kop eens uit het zand. Natuurlijk verzin ik dat niet.
Maar verwacht je hier een filmpje?
pi_215245246
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mannen die zich als 3 jarige identificeren zijn geen pedofielen, dan weer een andere letter.

Maar jij hebt er duidelijk verstand van dus waarom vallen homo’s onder dezelfde vlag als geestelijk gestoorden? Leg gewoon de logica van die vlag uit.
Waarom vallen homo's onder geestelijk gestoorden is een vraag die ik jou beter kan stellen, ik heb namelijk geen idee waarom iemand dat zou vinden. En die kinderen bewijzen niks, zou me niets verbazen als die verwekt zijn onder Handmaid's Tale waardige omstandigheden.
What Would Goku Do
pi_215245251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

5 x seks in je leven maakt niet dat je niet preuts bent.

quote:
Noem eens een geestelijk gestoorde die onder die vlag valt.
Graag met de kleur erbij.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:45 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215245252
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met wat leuke, op hetzelfde terrein actieve, vriendinnen :Y
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215245254
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Nope, volgens jouw redenatie.
[..]
Dus bij jou thuis is de potloodventer welkom.

Nee die potloodventer hoort in een inrichting. Jij was vroeger slecht in begrijpend lezen zeker?
pi_215245270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
5 x seks in je leven maakt niet dat je niet preuts bent.
[..]
Noem eens een geestelijk gestoorde die onder die vlag valt.
Graag met de kleur erbij.
Topic staat vol met voorbeelden, maar ik zal eens een mooie voor je gaan uitzoeken.
pi_215245274
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:34 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarom vallen homo's onder geestelijk gestoorden is een vraag die ik jou beter kan stellen, ik heb namelijk geen idee waarom iemand dat zou vinden. En die kinderen bewijzen niks, zou me niets verbazen als die verwekt zijn onder Handmaid's Tale waardige omstandigheden.
Homo’s hadden die vlag eerder, die is gekaapt door die groep gekken.
pi_215245287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Homo’s hadden die vlag eerder, die is gekaapt door die groep gekken.
Vind jij. Gelukkig vinden normale mensen dat niet.
What Would Goku Do
pi_215245294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Topic staat vol met voorbeelden, maar ik zal eens een mooie voor je gaan uitzoeken.
Ik wacht wel even.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:42:05 #103
330914 Sherlock_Holmes
pi_215245300
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:40 schreef viagraap het volgende:

[..]
Vind jij. Gelukkig vinden normale mensen dat niet.
Wat zijn normale mensen?
pi_215245315
quote:
Op basis van dit onderzoek moet je inderdaad voorzichtig zijn met het faciliteren van gendermedicatie of operaties. Je raadt nooit wat de medische wereld is in dit soort gevallen.
Het is wat mij betreft vermoeiend dat links zoveel energie stort in iets wat onder een zeer klein deel van de bevolking een ding is, in plaats van op te komen voor de minima. Natuurlijk moet je conservatief rechts tegenspreken als ze paniek zaaien over transities, maar ze (links) maken er af en toe een te makkelijk te scoren punt van.
What Would Goku Do
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:58:19 #105
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215245410
Nou nog even ADHD en discalculi meenemen in de letters en je hebt zeker 50% van de bevolking te pakken. Geen idee wat we dan bereikt hebben overigens, maar het zal wel weer een pride waard zijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:03:59 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215245433
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:58 schreef AgLarrr het volgende:
Nou nog even ADHD en discalculi meenemen in de letters en je hebt zeker 50% van de bevolking te pakken. Geen idee wat we dan bereikt hebben overigens, maar het zal wel weer een pride waard zijn.
Heel simpel, ze willen ook een zieligheids-schild tegen alle kritiek.

"We moeten meer *vul minderheid in* in de politiek, zakenwereld, waar dan ook!"

En als dat dan een feit is en die mensen krijgen inhoudelijke kritiek op hun functioneren gooien ze het op transfobie, xenofobie, vrouwenhaat, homohaat etc etc.

Kijk naar Kaag, Halsema, Aboutaleb. Marcouch etc. Kritiek is islamafobie of vrouwenhaat, blijkbaar.

Lekker makkelijk leven zo, alles kunnen afwimpelen met ja maar ik ben een *****, dus je moet je bek houden nazi! :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215245466
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kijk naar Kaag, Halsema, Aboutaleb. Marcouch etc. Kritiek is islamafobie of vrouwenhaat, blijkbaar.

Doch enkel als degene waarop kritiek is van bepaalde politieke signatuur is. Verbale aanvallen op Faber worden niet gezien als vrouwenhaat, de moord op Fortuyn niet als een uiting van homofobie.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:10:36 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215245475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Doch enkel als degene waarop kritiek is van bepaalde politieke signatuur is. Verbale aanvallen op Faber worden niet gezien als vrouwenhaat, de moord op Fortuyn niet als een uiting van homofobie.
Och ja, dat uiteraard ook. We moeten vrouwvriendelijk zijn, behalve bij die zeug van de BBB, dan niet, daar ben ik het mee oneens :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215245513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:58 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom moet er iets bereikt zijn?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:16:27 #110
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215245521
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:08 schreef Nober het volgende:
Als je al jaren moslims binnenhaalt dan is het logisch dat het aantal alfabet+ers ook toeneemt.
_O- :') _O- :') :D 10.gif :') _O- :')

Tevens zit TS in de kast en met al die onzekere mannen op dit forum denk ik dat hij niet de enige is

Wat denk jij @Mikeytt @Starhopper
pi_215245526
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik wacht wel even.
Ik hoef ook helemaal geen moeite te doen, Tukkertje Sterre natuurlijk.
pi_215245564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
_O- :') _O- :') :D [ afbeelding ] :') _O- :')

Tevens zit TS in de kast en met al die onzekere mannen op dit forum denk ik dat hij niet de enige is

Wat denk jij @:mikeytt @:starhopper
Hebben jullie een theeclubje of zo?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:24:26 #113
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215245568
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:23 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Hebben jullie een theeclubje of zo?
Wij zijn lid van de VBL harde kern
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:24:55 #114
330914 Sherlock_Holmes
pi_215245570
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
_O- :') _O- :') :D [ afbeelding ] :') _O- :')

Wat denk jij @:mikeytt @:starhopper
Ik voel een samenwerking aankomen.
pi_215245584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik voel een samenwerking aankomen.
Net als GL en PvdA? Om 1 links blok te vormen?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:29:46 #116
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215245596
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Heel simpel, ze willen ook een zieligheids-schild tegen alle kritiek.

"We moeten meer *vul minderheid in* in de politiek, zakenwereld, waar dan ook!"

En als dat dan een feit is en die mensen krijgen inhoudelijke kritiek op hun functioneren gooien ze het op transfobie, xenofobie, vrouwenhaat, homohaat etc etc.

Lekker makkelijk leven zo, alles kunnen afwimpelen met ja maar ik ben een *****, dus je moet je bek houden nazi! :').
Kijk, ik vind het allemaal best. Blijf maar lekker letters plakken, uiteindelijk kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat ieder individu uniek is. En dan hebben ze met een enorme omweg het liberalisme opnieuw uitgevonden.

Alleen de route naar die conclusie is .. vrij hobbelig. Want kennelijk moeten blanken / hetero's / mannen / joden of een mix daarvan het ontgelden totdat ze slachtoffer genoeg zijn om ook geincludeerd te worden. En waar ik met mijn hoofd absoluut niet bij kan is dat het hele regenboogclubje zich zo ontzettend aan het afvragen is waar veel van die haat toch vandaan komt om vervolgens in het kader van inclusie 'vluchtelingen' te gaan redden of op de dam mee te protesteren met orthodoxe islamisten.

pi_215245678
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Kijk, ik vind het allemaal best. Blijf maar lekker letters plakken, uiteindelijk kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat ieder individu uniek is. En dan hebben ze met een enorme omweg het liberalisme opnieuw uitgevonden.

Alleen de route naar die conclusie is .. vrij hobbelig. Want kennelijk moeten blanken / hetero's / mannen / joden of een mix daarvan het ontgelden totdat ze slachtoffer genoeg zijn om ook geincludeerd te worden. En waar ik met mijn hoofd absoluut niet bij kan is dat het hele regenboogclubje zich zo ontzettend aan het afvragen is waar veel van die haat toch vandaan komt om vervolgens in het kader van inclusie 'vluchtelingen' te gaan redden of op de dam mee te protesteren met orthodoxe islamisten.
Hele regenboogclubje?
Slechts een klein deel.
En uit veel discussies op Fok blijkt dat de intolerantie niet uitsluitend bij de allochtonen vandaan komt.
pi_215245686
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit reken je heteros aan?
pi_215245756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tukkertje Sterre is gewoon LVB. Daar kan ze ook niets aan doen. Dit zorgt er ook voor dat haar transitie niet van een leien dakje gaat. Zij heeft verschillende keren van haar begeleiding te horen gekregen dat ze maar beter een man kan blijven, omdat ze zoveel haat krijgt. Ook mag ze niet veel vrouwenkleding kopen, omdat de begeleiding daar het leefgeld niet aan wil besteden.
Tukkertje Sterre is een voorbeeld van doorzettingsvermogen.
pi_215245794
quote:
Wat bedoel je met je onduidelijk vraag?

Je vroeg me om een voorbeeld en ik geef je een prachtig voorbeeld.
En dan reageer je niet inhoudelijk maar komt met een filmpje van twee geestelijk gehandicapten die lol hebben in het maken van een videoclip. Ik mis de context tenzij je deze mensen belachelijk wil maken.
pi_215245809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:58 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Tukkertje Sterre is gewoon LVB. Daar kan ze ook niets aan doen. Dit zorgt er ook voor dat haar transitie niet van een leien dakje gaat. Zij heeft verschillende keren van haar begeleiding te horen gekregen dat ze maar beter een man kan blijven, omdat ze zoveel haat krijgt. Ook mag ze niet veel vrouwenkleding kopen, omdat de begeleiding daar het leefgeld niet aan wil besteden.
Tukkertje Sterre is een voorbeeld van doorzettingsvermogen.
Meegaan in de provocerende uitingen van een zwakbegaafde. Zie je zelf niet in hoe beschadigend is voor die gast, laat staan dat het ontzettend naïef van je is?
pi_215245814
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hele regenboogclubje?
Slechts een klein deel.
En uit veel discussies op Fok blijkt dat de intolerantie niet uitsluitend bij de allochtonen vandaan komt.
Ieder mens heeft toch het recht om zelf zijn/haar vrienden te kiezen? Dan zijn die mensen toch nooit intolerant? Het is pas intolerant als men oproepen doet om vredelievende mensen boos te maken of te boycotten.
pi_215245833
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Ieder mens heeft toch het recht om zelf zijn/haar vrienden te kiezen? Dan zijn die mensen toch nooit intolerant? Het is pas intolerant als men oproepen doet om vredelievende mensen boos te maken of te boycotten.
Leuke verdraaiing.
pi_215245849
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat bedoel je met je onduidelijk vraag?

Je vroeg me om een voorbeeld en ik geef je een prachtig voorbeeld.
En ik geef je een prachtig voorbeeld van 2 cis heteros.

quote:
En dan reageer je niet inhoudelijk maar komt met een filmpje van twee geestelijk gehandicapten die lol hebben in het maken van een videoclip. Ik mis de context tenzij je deze mensen belachelijk wil maken.
Jij probeert een groep belachelijk te maken door iemand met een verstandelijke beperking naar voren te schuiven.
Ik schuif vervolgens een andere verstandelijk beperkte naar voren.
pi_215245899
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
En ik geef je een prachtig voorbeeld van 2 cis heteros.
[..]
Jij probeert een groep belachelijk te maken door iemand met een verstandelijke beperking naar voren te schuiven.
Ik schuif vervolgens een andere verstandelijk beperkte naar voren.
Dit is toch een vreemde reactie? Daar gaat de discussie toch niet over in dit topic?
pi_215245902
Ik sluit flamboyante homoseksuelen bij voorbaat uit.

Guilty. :P
Heel veel sambal
pi_215245928
Ik vind het vooral vreemd dat al die alfabetten onder dezelfde noemer geplaatst worden.
Conscience do cost.
pi_215245961
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit is toch een vreemde reactie? Daar gaat de discussie toch niet over in dit topic?
Waarom kom jij dan met iemand met een beperking.
pi_215245966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:31 schreef Nyamuk het volgende:
Ik sluit flamboyante homoseksuelen bij voorbaat uit.

Guilty. :P
Mijn partner mocht je toch al niet :6
pi_215245984
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom kom jij dan met iemand met een beperking.
Heb je altzheimer? Zie post 97.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:59:51 #131
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215246032
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hele regenboogclubje?

Ze hebben toch een vlag? Er is toch een speciale dag? Ze hebben toch vertegenwoordigers en woordvoerders? Dat maakt het een clubje. Een clubje voor een specifieke afgebakende groep mensen. Mensen die zich identificeren met een letter. Prima, het is een grondrecht, maar zout op met dat gewauwel over inclusie en "iedereen accepteren".

Ik heb al vaker geroepen; er is maar één vlag waarlijk inclusief in dit land: de driekleur. Want die vertegenwoordigt de grondwet, en artikel 1 van de grondwet gaat voor iedereen op.

Al het andere is het creëren van een ingroup en een outgroup, waarmee je tegenstellingen creëert en segregatie bevordert. En dat is precies wat je ziet gebeuren. En inderdaad, dat zijn niet alleen allochtonen. Iedereen die zich achter die regenboog++ vlag schaart doet daar bijvoorbeeld ook aan mee.

pi_215246040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:59 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ze hebben toch een vlag? Er is toch een speciale dag? Ze hebben toch vertegenwoordigers en woordvoerders? Dat maakt het een clubje. Een clubje voor een specifieke afgebakende groep mensen. Mensen die zich identificeren met een letter. Prima, het is een grondrecht, maar zout op met dat gewauwel over inclusie en "iedereen accepteren".

Ik heb al vaker geroepen; er is maar één vlag waarlijk inclusief in dit land: de driekleur. Want die vertegenwoordigt de grondwet, en artikel 1 van de grondwet gaat voor iedereen op.

Al het andere is het creëren van een ingroup en een outgroup, waarmee je tegenstellingen creëert en segregatie bevordert. En dat is precies wat je ziet gebeuren. En inderdaad, dat zijn niet alleen allochtonen. Iedereen die zich achter die regenboog++ vlag schaart doet daar bijvoorbeeld ook aan mee.
Dus als ik op een pro Palestijnse demonstratie met de Limburgse vlag zwaai zijn alle Limburgers pro Palestijns?

Bijzonder...
pi_215246044
Ik begrijp overigens dat de categorie bi+ bestaat uit iedereen die niet 100% hetero is. Dan vind ik de cijfers eerder laag. Zeker voor vrouwen is het helemaal niet ongebruikelijk om ook eens wat te doen met andere vrouwen. Maar eigenlijk ook wel voor mannen denk ik. Al is het zo dat mannen er vaak pas veel later voor openstaan. Wat veel te maken heeft met het feit dat de maatschappij nog altijd wat anders kijkt naar biseksualiteit bij vrouwen dan bij mannen.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:02:39 #134
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215246049
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als ik op een pro Palestijnse demonstratie met de Limburgse vlag zwaai zijn alle Limburgers pro Palestijns?

Bijzonder...
Ik was even vergeten waarom in gesprek zijn met jou zo vermoeiend en volstrekt zinloos is; je gaat helemaal nooit serieus ergens op in en stelt enkel volstrekt debiele wedervragen.

Succes ermee verder!

pi_215246050
quote:

[..]

Bijzonder...
Zo lang je maar niet met een Limburgse vlaai zwaait. Dat is heiligschennis.
pi_215246053
quote:

[..]

Bijzonder...
Dat staat er toch helemaal niet…
pi_215246062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik was even vergeten waarom in gesprek zijn met jou zo vermoeiend en volstrekt zinloos is; je gaat helemaal nooit serieus ergens op in en stelt enkel volstrekt debiele wedervragen.

Succes ermee verder!
Ik denk serieus dat Wantie een probleem heeft met begrijpend lezen.
pi_215246176
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat staat er toch helemaal niet…
Je hebt een klein groepje queers die pro Palestina zijn.
Dat is heel bijzonder, vandaar dat dat vaak langs komt.
Maar dat is maar een klein clubje en niet de hele gemeenschap die onder de progress vlag valt..

Ik ben bijvoorbeeld absoluut niet Pro Palestina.

Ik was afgelopen week op vakantie in Griekenland.
De eerste graffiti die ik zag las "Tourists Go Home! Free Palestine!"
Ik vond dat de meest domme leus om sympathie voor je zaak te krijgen.

Later die week was er een pro Palestijnse demonstratie: 6 man met de Palestijnse vlag.
Ze werden door iedereen weggekeken.
pi_215246234
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuke verdraaiing.
Wat is dan de reden dat jij het niet met mee eens bent?
pi_215246287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat is dan de reden dat jij het niet met mee eens bent?
Vrienden kiezen en intolerantie zijn 2 totaal verschillende zaken.

Ik kan accepteren en respecteren wie jij bent, zonder dat ik vrienden met je wil worden.
pi_215246303
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt een klein groepje queers die pro Palestina zijn.
Dat is heel bijzonder, vandaar dat dat vaak langs komt.
Maar dat is maar een klein clubje en niet de hele gemeenschap die onder de progress vlag valt..

Ik ben bijvoorbeeld absoluut niet Pro Palestina.

Ik was afgelopen week op vakantie in Griekenland.
De eerste graffiti die ik zag las "Tourists Go Home! Free Palestine!"
Ik vond dat de meest domme leus om sympathie voor je zaak te krijgen.

Later die week was er een pro Palestijnse demonstratie: 6 man met de Palestijnse vlag.
Ze werden door iedereen weggekeken.
Nee het komt vaak langs omdat ze bij de linkse media werken.

Nu wil jij natuurlijk weer een voorbeeld hebben van een queer pro Palestijns persoon die bij de linkse media werkt, dus bij deze Asha Ten Broeke.
En vervolgens wil jij een bron dat Asha queer is, dus bij deze https://www.gaykrant.nl/2(...)-broeke-dateleven-3/
pi_215246425
[quote]0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee het komt vaak langs omdat z
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee het komt vaak langs omdat ze bij de linkse media werken.

Nu wil jij natuurlijk weer een voorbeeld hebben van een queer pro Palestijns persoon die bij de linkse media werkt, dus bij deze Asha Ten Broeke.
En vervolgens wil jij een bron dat Asha queer is, dus bij deze https://www.gaykrant.nl/2(...)-broeke-dateleven-3/
Een biseksuele vrouw die getrouwd is met een man
Past wel mooi in de statistiek van 1,7 miljoen Biseksuelen :7

Anyway, ik zie in de media vrij weinig aandacht voor queers for Palestine.

Asha schrijft artikelen op persoonlijke titel.
pi_215246464
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een biseksuele vrouw die getrouwd is met een man
Past wel mooi in de statistiek van 1,7 miljoen Biseksuelen :7

Anyway, ik zie in de media vrij weinig aandacht voor queers for Palestine.

Asha schrijft artikelen op persoonlijke titel.
Nee, ze is queer.

https://x.com/ashatenbroe(...)kdotische-statistiek

Asha schrijft columns voor de Volkskrant en wordt hiervoor dik betaald.
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
pi_215248930
quote:

[..]

Gewoon een feminist dus, die verder niet door een geestesziekte is bevangen?
pi_215249389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jij kwam als eerste met iemand die een verstandelijke beperking heeft.
pi_215249454
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb er in mijn omgeving geen last van, ondanks dat ik regenboog zebrapaden kansloos vind.

Maar in de media is het toch steeds een hot topic, en daar irriteer ik mij wel aan
pi_215249513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:41 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ik heb er in mijn omgeving geen last van, ondanks dat ik regenboog zebrapaden kansloos vind.

Maar je kent ze wel ^O^
Daarmee is het doel bereikt.

Hier in de stad hebben ze ook een regenboog pad, maar dat is geen zebrapad.
Prima oplossing.

quote:
Maar in de media is het toch steeds een hot topic, en daar irriteer ik mij wel aan
Och, ik volg de media gewoon niet.

Laatst klaagde een kennis nog over wat de media hem allemaal door de strot drukt.
Mijn reactie: "tja, je kijkt er zelf naar".
pi_215249989
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij kwam als eerste met iemand die een verstandelijke beperking heeft.
Dan gaat het toch niet over Ramona? Of was zij eerder Ramon?
pi_215250064
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dan gaat het toch niet over Ramona? Of was zij eerder Ramon?
Jij presenteert de een als representatief voor een bepaalde groep, en ik zet daar een representatie voor een andere groep tegenover.
pi_215250890
Ben zelf ook transvrouw en vraag mij eigenlijk waar die zg 2,7 miljoen transen dan wel niet zijn In Nederland? Ik ken er zelf maar slechts 2. Mijn trans vriendin en een transman waar ik sinds de corona geen contact meer mee heb.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_215251016
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:33 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben zelf ook transvrouw en vraag mij eigenlijk waar die zg 2,7 miljoen transen dan wel niet zijn In Nederland? Ik ken er zelf maar slechts 2. Mijn trans vriendin en een transman waar ik sinds de corona geen contact meer mee heb.
Ik snap niet hoe jij erbij komt dat er 2,7 miljoen transgender zijn in Nederland.
pi_215251044
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe jij erbij komt dat er 2,7 miljoen transgender zijn in Nederland.
Het zijn er inderdaad 151.000, waarvan 1/3e strikt genomen helemaal niet trans is (non-binair en genderqueer heeft niets te maken met gender dysforie).

En dan van die 100.000 die overblijven zullen ook nog velen zijn die toch niet echt trans blijken te zijn.
pi_215252939
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:39 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat al die alfabetten onder dezelfde noemer geplaatst worden.
Dat is vooral handig voor clubs als COC om nog meer geld uit de staatsruif te krijgen, die gasten die daar werken zijn zo kansloos dat ze niet in het bedrijfsleven aan het werk komen, overigens grappig dat ze heel veel poen krijgen van ontwikkelingssamenwerking.
De meeste Homos moeten niks hebben van die lui van het COC.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 oktober 2024 @ 12:44:24 #154
3542 Gia
User under construction
pi_215253145
Ik denk dat veel vrouwen bi zijn, maar er niet voor uitkomen, of achter de voordeur.
En kijk eens naar sexclubs/darkrooms, wat daar allemaal gebeurt trio, partnerruil, enz.... Dan lopen de aantallen rap op.
Ik vind bi ook eigenlijk vrij normaal, dus waarom moeten die in dat rijtje van seksuele afwijkingen.
  zondag 13 oktober 2024 @ 13:12:47 #155
330914 Sherlock_Holmes
pi_215253387
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 12:44 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen bi zijn, maar er niet voor uitkomen, of achter de voordeur.
Het 'probleem' met de aantallen is dat waarschijnlijk veel mensen al 'bi' invullen bij een kus met hetzelfde geslacht en vooral vrouwen experimenteren blijkbaar nogal veel tijdens de jeugd (helaas zelf niet meegemaakt :'().

Denk dat je al heel wat andere cijfers zou krijgen wanneer het gaat over sex.

Wel komisch hoe het trouwens in 30 jaar tijd gaat van verstoppen van je geaardheid naar een soort van onderdeel van de eigen identiteit.
  zondag 13 oktober 2024 @ 13:16:54 #156
3542 Gia
User under construction
pi_215253427
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het 'probleem' met de aantallen is dat waarschijnlijk veel mensen al 'bi' invullen bij een kus met hetzelfde geslacht en vooral vrouwen experimenteren blijkbaar nogal veel tijdens de jeugd (helaas zelf niet meegemaakt :'().

Denk dat je al heel wat andere cijfers zou krijgen wanneer het gaat over sex.

Wel komisch hoe het trouwens in 30 jaar tijd gaat van verstoppen van je geaardheid naar een soort van onderdeel van de eigen identiteit.
Denk dat je pas kunt zeggen dat je bi bent, als je zowel een relatie met een man kunt hebben als met een vrouw. Dus niet een keertje seks met het eigen geslacht, maar regelmatig als onderdeel van een relatie.

Denken dat je bi bent, terwijl je het nog nooit met iemand van het eigen geslacht gedaan hebt, wordt ook wel bi-curious genoemd.

Daarom vermoed ik ook dat deze aantallen flink overdreven zijn.
  zondag 13 oktober 2024 @ 13:30:50 #157
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_215253549
Dit is misschien overdreven zoveel kinderen.

Maar als elke Nederlandse vrouw 1 kind extra op de wereld zou zetten.

Nu iets van 1,2 kinderen per vrouw, (1,4 landelijk in Nederland maar daar zitten ook immigranten moeders tussen)
naar 2,3 kinderen per vrouw.

Dan zullen we onze eigen populatie kunnen laten groeien door natuurlijke aanwas, dan zal ons bestaan en dominantie in dit land ook in de toekomst verzekerd blijven.

Maar dat doen we niet, en dit is het resultaat:

Elk jaar neemt het percentage autochtone inwoners af, en stijgt het aantal immigranten.

Gevolg is dat we langzaamaan dit land verliezen, en afstaan aan de buitenstaander.

Hoeveel jongeren maken zich druk over dit probleem? Heel weinig.

Ze houden zich bezig, met hun 'identiteit'

'Ben ik nou een mannetje, een vrouwtje, of allebei niet?'

je krijgt een nieuwe generatie met een geslachtscrisis, ze weten niet wat ze ermee aan moeten, waardoor de nieuwe generatie nog minder kinderen krijgen waardoor er nog meer immigranten naar dit land komen, om de arbeidstekorten op te vangen.

Over 50 jaar is het te laat, dan hebben we ons land verloren, en dan pas realiseren mensen zich dat ze zich met onzin hebben bezig gehouden, ipv je land beschermen tegen mensen uit vreemde culturen en religies.

Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die helder kan nadenken, de jeugd is alleen maar met zichzelf bezig ipv het landsbelang.
pi_215253639
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Denk dat je pas kunt zeggen dat je bi bent, als je zowel een relatie met een man kunt hebben als met een vrouw. Dus niet een keertje seks met het eigen geslacht, maar regelmatig als onderdeel van een relatie.

Denken dat je bi bent, terwijl je het nog nooit met iemand van het eigen geslacht gedaan hebt, wordt ook wel bi-curious genoemd.

Ik ken toch meerdere biseksuele vrouwen die vaker dan de gemiddelde persoon in een relatie (>3x per maand, de lat ligt laag) seks hebben met iemand van het eigen geslacht en die absoluut geen relatie met een vrouw (meer) willen.

Biseksueel zijn is niets anders dan dat je in enige vorm seksueel opgewonden kan raken van beide geslachten.

En gelet daarop vind ik het eerlijk gezegd aan de lage kant. Ik denk dat veel meer mensen dat wel hebben, dan niet.

Dat is weer iets heel anders dan praktiserend zijn en ik denk ook dat als je primair opgewonden raakt van het andere geslacht het vaak ook niet echt onderkend wordt.

Fun fact: mannen die shemales opwindend vinden identificeren zich in overwegende mate als hetero (ook als ze dus geregeld seks hebben met shemales). Terwijl ik denk dat je dan toch echt wel onder de paraplu van bi+ past. ;)
pi_215253662
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:30 schreef BMW1993 het volgende:

Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die helder kan nadenken
Als je denkt dat de hele wereld gek is, behalve jij… dan is de kans dat het aan alle anderen ligt nihil. ;)

Slechte afsluiter dus.
  zondag 13 oktober 2024 @ 14:05:03 #160
330914 Sherlock_Holmes
pi_215253862
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Biseksueel zijn is niets anders dan dat je in enige vorm seksueel opgewonden kan raken van beide geslachten.

En gelet daarop vind ik het eerlijk gezegd aan de lage kant. Ik denk dat veel meer mensen dat wel hebben, dan niet.

Maar op basis waarvan? Vooral van oudere generaties kan ik me daar geen voorstelling van maken (los van de flower power periode). En op mijn werk kan ik het ook niet bedenken (nu werk ik wel ergens met meer buitenlanders dan gemiddeld).

Tenzij het om opmerkingen gaat als 'ik vind Brad Pitt een mooie man', maar dat lijkt me niets met aantrekking te maken.
pi_215254295
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Maar op basis waarvan? Vooral van oudere generaties kan ik me daar geen voorstelling van maken (los van de flower power periode). En op mijn werk kan ik het ook niet bedenken (nu werk ik wel ergens met meer buitenlanders dan gemiddeld).

Tenzij het om opmerkingen gaat als 'ik vind Brad Pitt een mooie man', maar dat lijkt me niets met aantrekking te maken.
Op basis van wat ik heb gezien. Ik heb in mijn leven parenclubs bezocht, gangbangs en seksfeesten. Nou is dat geen doorsnee groep, maar de kern daar is wel non-monogamie. En daar zie je toch wel dat grenzen op dit vlak vervagen. Ook bij mijzelf. De eerste keer een MVM trio bleef ik zo ver als mogelijk verwijderd van de ander. Maar daar ga je toch als vanzelf wat anders in staan. Dat maakt mij niet echt biseksueel, ik heb op seksgebied alles wel geprobeerd wat ik wilde proberen maar waardoor ik echt wel weet wat ik wel en niet wil, maar bi+ zou ik mijzelf toch wel toe durven te rekenen.

Zou ik minder avontuurlijke partners hebben gehad zou ik zelf makkelijk nog steeds mijzelf als 100% hetero kunnen zien.

Het is natuurlijk ook wel zo dat in een maatschappij waarin heteronormatieve monogamie de norm is, mensen nu eenmaal over het hoofd kunnen zien dat hun seksualiteit breder is dan ze zelf dachten. Ik heb genoeg dingen gedaan waarvan ik op mijn 16e nog van over mijn nek zou zijn gegaan en die ik alleen maar heb ontdekt door veel tijd te hebben doorgebracht in omgevingen waar seks op de meest uiteenlopende manieren werd beleefd.
pi_215254661
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, ik ken bi-stellen die zich wel seksueel voelen aangetrokken tot hetzelfde geslacht en dat ook praktiseren, maar geen relatie kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
pi_215254704
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Vlak buitenlanders ook niet uit.

Het gebeurt vooral stiekem, dus als je zelf niet in die wereld thuis bent merk je daar niets van.

Mij valt op dat omdat wij een homostel zijn, anderen veel opener zijn over hun seksualiteit naar ons toe dan gebruikelijk.
En dan sta je soms te kijken wat de oudere generatie die seksueel actief is zoal doet.
  zondag 13 oktober 2024 @ 16:18:42 #164
330914 Sherlock_Holmes
pi_215255083
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 15:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vlak buitenlanders ook niet uit.

De meeste buitenlanders in NL zijn juist vrij religieus.

Zelf heb ik weleens een soort van dagdroom gehad van twee vrouwelijke collega's, die beiden hier zijn opgegroeid maar niet geboren, maar daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken dat die nog nooit met een vrouw (op een seksuele wijze) hebben gekust. En dit zijn vrouwen die niet (extreem) religieus zijn. En van collega's met hoofddoekjes ga ik het niet eens overwegen.
pi_215255427
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Zelf heb ik weleens een soort van dagdroom gehad van twee vrouwelijke collega's, die beiden hier zijn opgegroeid maar niet geboren, maar daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken dat die nog nooit met een vrouw (op een seksuele wijze) hebben gekust. En dit zijn vrouwen die niet (extreem) religieus zijn. En van collega's met hoofddoekjes ga ik het niet eens overwegen.
Het zal je nog verbazen wat voor vunzige gedachten zich onder een hoofddoekje kunnen afspelen.

Ben je bekend met de schandalen binnen de katholieke kerk?
  zondag 13 oktober 2024 @ 18:55:21 #166
330914 Sherlock_Holmes
pi_215256024
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zal je nog verbazen wat voor vunzige gedachten zich onder een hoofddoekje kunnen afspelen.

Klinkt als een gat in de markt (no pun intended).
pi_215256716
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Oh, ik heb nog wel een anecdote: vriendin van mij, Noord Afrikaanse, kwam een keer een weekend langs met haar nieuwe vlam uit het midden oosten. Knappe gast, best wel van de leer, zeker geen varkensvlees, etc.
Laat op de avond ging ik nog even de hond uitlaten. Hij mee.
Heeft hij me gewoon genomen in de bosjes bij het honden losloopgebied.
  zondag 13 oktober 2024 @ 20:27:01 #168
330914 Sherlock_Holmes
pi_215256732
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, ik heb nog wel een anecdote: vriendin van mij, Noord Afrikaanse, kwam een keer een weekend langs met haar nieuwe vlam uit het midden oosten. Knappe gast, best wel van de leer, zeker geen varkensvlees, etc.
Laat op de avond ging ik nog even de hond uitlaten. Hij mee.
Heeft hij me gewoon genomen in de bosjes bij het honden losloopgebied.
Hopelijk heeft hij wel eerst zijn hoofddoekje afgedaan.
  zondag 13 oktober 2024 @ 20:59:09 #169
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215256985
zo veeel ?? waar wonen die allemaal dan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215258109
Ik heb een vraag:

Homoseksualiteit zit in de mens, dat is altijd een promillage van de bevolking geweest.

Voor transgenders en non-binaire mensen geldt dat niet; die waren er vroeger gewoon niet of nauwelijks. Het kan toch niet zijn dat de menselijke natuur in de afgelopen ~10 jaar zo veranderd is dat ineens zo'n relatief groot deel van de bevolking deze gevoelens heeft? Ik ben daarom geneigd om te denken dat dit het gevolg is van andere onderliggende problematiek, met name in de psyche van deze mensen en dat het een en ander voortvloeit uit bijvoorbeeld bezuinigingen op de gezondheidszorg.
pi_215258346
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef ISVV het volgende:
Ik heb een vraag:

Homoseksualiteit zit in de mens, dat is altijd een promillage van de bevolking geweest.

Voor transgenders en non-binaire mensen geldt dat niet; die waren er vroeger gewoon niet of nauwelijks. Het kan toch niet zijn dat de menselijke natuur in de afgelopen ~10 jaar zo veranderd is dat ineens zo'n relatief groot deel van de bevolking deze gevoelens heeft? Ik ben daarom geneigd om te denken dat dit het gevolg is van andere onderliggende problematiek, met name in de psyche van deze mensen en dat het een en ander voortvloeit uit bijvoorbeeld bezuinigingen op de gezondheidszorg.
Om een voorbeeld te geven: volgens veel islamitische landen is homoseksualiteit een decadentie die in het midden oosten vrijwel niet voor komt.

Wat ik daarmee bedoel is dat het er altijd al is geweest, maar onzichtbaar is gebleven.
Tegenwoordig is het veel zichtbaarder, maar zoals je in de statistiek ziet is het een heel beperkte groep.
Volgens het artikel:

Daarnaast zijn ongeveer 151.000 mensen transgender. Een derde van hen identificeert zich als non-binair of genderqueer

Wat gezondheidszorg betreft. Dat is bij ons nog altijd stukken beter dan in veel andere landen. En beter dan door de eeuwen heen.

Dus een bezuiniging daarop verklaart niet waarom het er nu zoveel lijken te zijn.
pi_215258423
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 05:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Om een voorbeeld te geven: volgens veel islamitische landen is homoseksualiteit een decadentie die in het midden oosten vrijwel niet voor komt.

Wat ik daarmee bedoel is dat het er altijd al is geweest, maar onzichtbaar is gebleven.
Tegenwoordig is het veel zichtbaarder, maar zoals je in de statistiek ziet is het een heel beperkte groep.
Volgens het artikel:

Daarnaast zijn ongeveer 151.000 mensen transgender. Een derde van hen identificeert zich als non-binair of genderqueer

Wat gezondheidszorg betreft. Dat is bij ons nog altijd stukken beter dan in veel andere landen. En beter dan door de eeuwen heen.

Dus een bezuiniging daarop verklaart niet waarom het er nu zoveel lijken te zijn.
Maar dan nog. Zo massaal als het nu aanwezig is, dat hebben we in de geschiedenis toch nooit gezien? Ik kom echt niet verder dan dat het een trend is en dat men dit aangrijpt als (populaire) oplossing voor onderliggende problematiek. Simpel gezegd: ik ben niet tevreden met mezelf dus ik maak een nieuwe start als vrouw, dan komt het goed.
pi_215258479
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 05:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Maar dan nog. Zo massaal als het nu aanwezig is, dat hebben we in de geschiedenis toch nooit gezien? Ik kom echt niet verder dan dat het een trend is en dat men dit aangrijpt als (populaire) oplossing voor onderliggende problematiek. Simpel gezegd: ik ben niet tevreden met mezelf dus ik maak een nieuwe start als vrouw, dan komt het goed.
Hoe massaal is het dan aanwezig?

Bijvoorbeeld hoeveel transgenders ken je persoonlijk?

Ikzelf ken er op dit moment persoonlijk niet meer dan 30 jaar geleden.

Ik zie ze wèl meer in de media. Daar zag je ze nooit, nu lijkt elk programma er minimaal 1 te moeten hebben.

Maar dat geeft natuurlijk een vertekend beeld.

151000 mensen, van wie 2/3 ongeveer transgender is.
Op 18 miljoen inwoners.
pi_215258495
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe massaal is het dan aanwezig?

Bijvoorbeeld hoeveel transgenders ken je persoonlijk?

Ikzelf ken er op dit moment persoonlijk niet meer dan 30 jaar geleden.

Ik zie ze wèl meer in de media. Daar zag je ze nooit, nu lijkt elk programma er minimaal 1 te moeten hebben.

Maar dat geeft natuurlijk een vertekend beeld.

151000 mensen, van wie 2/3 ongeveer transgender is.
Op 18 miljoen inwoners.
Ik ken er nu vier-vijf. Transgender en non-binair. Of ja ken, weet wie het zijn zeg maar. Vroeger kende ik er 0. Een van die transgenders was vroeger al erg mannelijk, enige vrouw in het dorp die op voetbal zat bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat hij/zij het gevoel had in het verkeerde lichaam geboren te zijn. Die anderen zijn de typische aandachtzoekers. Dit is wel anekdotisch bewijs natuurlijk.

In mijn jeugd had ik alleen van travestieten gehoord (ik ben dertiger).

Dat ze in de media/showbizz oververtegenwoordigd zijn geloof ik meteen.
pi_215258533
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:19 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ken er nu vier-vijf. Transgender en non-binair. Of ja ken, weet wie het zijn zeg maar. Vroeger kende ik er 0. Een van die transgenders was vroeger al erg mannelijk, enige vrouw in het dorp die op voetbal zat bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat hij/zij het gevoel had in het verkeerde lichaam geboren te zijn. Die anderen zijn de typische aandachtzoekers. Dit is wel anekdotisch bewijs natuurlijk.

In mijn jeugd had ik alleen van travestieten gehoord (ik ben dertiger).

Dat ze in de media/showbizz oververtegenwoordigd zijn geloof ik meteen.
Bij elkaar opgeteld ken ik persoonlijk ook 5.
Maar dat is over een periode van bijna 30 jaar.

Je ziet nu wel dat doordat transgender veel zichtbaarder is, er toch een vrij grote groep ontstaat die zichzelf niet vindt passen bij diens geslacht.
En dat is de groep waar veel discussie over is, omdat die niet noodzakelijkerwijs 'in een verkeerd lichaam ' zitten, en met therapie toch kunnen leren accepteren wie ze zijn.
Ik zie die groep zelf meer het gevolg van de maatschappij, die binair is ingedeeld.
Er wordt van je verwacht dat je je op een bepaalde manier voelt en gedraagt naar je geslacht.

Ik denk dat op dat terrein nog veel te winnen valt.
pi_215259393
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef ISVV het volgende:
Ik heb een vraag:

Ik denk dat het komt door de opkomst van alle sociale medias. De extreme minderheden vinden elkaar en maken samen het grootste geluid.
pi_215260200
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:30 schreef BMW1993 het volgende:
Dit is misschien overdreven zoveel kinderen.

[ link | afbeelding ]

Maar als elke Nederlandse vrouw 1 kind extra op de wereld zou zetten.

Nu iets van 1,2 kinderen per vrouw, (1,4 landelijk in Nederland maar daar zitten ook immigranten moeders tussen)
naar 2,3 kinderen per vrouw.

Dan zullen we onze eigen populatie kunnen laten groeien door natuurlijke aanwas, dan zal ons bestaan en dominantie in dit land ook in de toekomst verzekerd blijven.

Maar dat doen we niet, en dit is het resultaat:

[ link | afbeelding ]

Elk jaar neemt het percentage autochtone inwoners af, en stijgt het aantal immigranten.

Gevolg is dat we langzaamaan dit land verliezen, en afstaan aan de buitenstaander.

Hoeveel jongeren maken zich druk over dit probleem? Heel weinig.

Ze houden zich bezig, met hun 'identiteit'

'Ben ik nou een mannetje, een vrouwtje, of allebei niet?'

je krijgt een nieuwe generatie met een geslachtscrisis, ze weten niet wat ze ermee aan moeten, waardoor de nieuwe generatie nog minder kinderen krijgen waardoor er nog meer immigranten naar dit land komen, om de arbeidstekorten op te vangen.

Over 50 jaar is het te laat, dan hebben we ons land verloren, en dan pas realiseren mensen zich dat ze zich met onzin hebben bezig gehouden, ipv je land beschermen tegen mensen uit vreemde culturen en religies.

Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die helder kan nadenken, de jeugd is alleen maar met zichzelf bezig ipv het landsbelang.
Maar waarom zou de bevolking van Nederland perse uit mensen die hier geboren zijn moeten bestaan? Waarom is er een 'dominantie' nodig van mensen die hier geboren zijn? Waar ben je bang voor?
What Would Goku Do
pi_215260234
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 05:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Vroeger was het normaal dat er meer dan twee genders waren, maar sinds het christendom zijn intrede deed, niet meer. Zo massaal als het nu aanwezig is, hebben we het de afgelopen 2000 jaar niet gezien. Hoe het daarvoor zat, dat durf ik dan weer niet te zeggen.
pi_215260389
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 11:51 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Vroeger was het normaal dat er meer dan twee genders waren, maar sinds het christendom zijn intrede deed, niet meer. Zo massaal als het nu aanwezig is, hebben we het de afgelopen 2000 jaar niet gezien. Hoe het daarvoor zat, dat durf ik dan weer niet te zeggen.
Nee, het was vroeger niet normaal dat er meer dan twee genders waren. Dat is echt een fabel. Als je er wat dieper induikt, dan zie je dat in bepaalde stammen men genderspecifieke rollen had en daar kwam het dan wel eens voor dat iemand een nongenderspecifieke rol had. Maar in die culturen was een mens met een penis gewoon een man en een mens met een vagina gewoon een vrouw.

De vertalingen zijn vaak veelzeggend. Fa’afafine (Samoa) betekent bijvoorbeeld ‘zoals een vrouw’.

Wat hier is gedaan is bepaalde culturele verschijnselen (die zeldzaam waren) vertalen naar de hedendaagse opvatting van activisten. Opvattingen die zijn bedacht door John Money in de jaren 60 van de vorige eeuw die deze onzin heeft bedacht en deze opvatting probeerde te bewijzen met een experiment wat bij Mengele gepast zou hebben, waarbij de resultaten zijn ongelijk bewezen, maar die de resultaten heeft vervalst.

Omdat zijn ‘bevindingen’ (met name het ‘gender is een sociaal construct’) heel erg passen bij het gedachtengoed van de feministische beweging werd dit door de tweede golf omarmd en hoor je ook heel vaak mensen deze leugen herhalen.

(Overigens: ik heb niets tegen het basisbeginsel van feminisme, te weten dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal niet gelijk/hetzelfde en die idiologie laat ik graag voor wat ze is)

Voor de goede orde: het begrip gender is verzonnen door John Money. Daarvoor sprak iedereen alleen over sekse (en gender in de zin van taalkunde uiteraard). Want toen hield men nog van echte wetenschap. Feiten enzo.
pi_215260404
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 11:51 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat durf ik wel. Het is onzin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 14 oktober 2024 @ 13:32:49 #181
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215261101
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, het was vroeger niet normaal dat er meer dan twee genders waren. Dat is echt een fabel. Als je er wat dieper induikt, dan zie je dat in bepaalde stammen men genderspecifieke rollen had en daar kwam het dan wel eens voor dat iemand een nongenderspecifieke rol had. Maar in die culturen was een mens met een penis gewoon een man en een mens met een vagina gewoon een vrouw.

De vertalingen zijn vaak veelzeggend. Fa’afafine (Samoa) betekent bijvoorbeeld ‘zoals een vrouw’.

Wat hier is gedaan is bepaalde culturele verschijnselen (die zeldzaam waren) vertalen naar de hedendaagse opvatting van activisten. Opvattingen die zijn bedacht door John Money in de jaren 60 van de vorige eeuw die deze onzin heeft bedacht en deze opvatting probeerde te bewijzen met een experiment wat bij Mengele gepast zou hebben, waarbij de resultaten zijn ongelijk bewezen, maar die de resultaten heeft vervalst.

Omdat zijn ‘bevindingen’ (met name het ‘gender is een sociaal construct’) heel erg passen bij het gedachtengoed van de feministische beweging werd dit door de tweede golf omarmd en hoor je ook heel vaak mensen deze leugen herhalen.

(Overigens: ik heb niets tegen het basisbeginsel van feminisme, te weten dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal niet gelijk/hetzelfde en die idiologie laat ik graag voor wat ze is)

Voor de goede orde: het begrip gender is verzonnen door John Money. Daarvoor sprak iedereen alleen over sekse (en gender in de zin van taalkunde uiteraard). Want toen hield men nog van echte wetenschap. Feiten enzo.
Eens, iedereen zou dit moeten weten. Maar veel mensen worden verkeerd voorgelicht vanuit een bepaalde ideologie. Als iemand iets zegt, hoeft het nog niet waar te zijn.
pi_215262336
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Helemaal juist. De post waar je op reageerde lijkt wel AI-gegeneerd, woord voor woord gekopieerd van de bekende extremistische hoek op twitter.

Dit soort onzin komt allemaal samen in de absurde aanduiding 'Two Spirit'. Dat gaat zo ver dat de Canadese overheid nu de afkorting 2SLGBTQI+ gebruikt voor de alfabetsoep.

quote:
This acronym represents Two-Spirit, lesbian, gay, bisexual, transgender, queer, intersex, and additional people who identify as part of sexual and gender diverse communities. The “2S” at the front recognizes Two-Spirit people as the first 2SLGBTQI+ communities.
Maar het is allemaal onzin. Dit uitstekende (maar lange) artikel legt uit waar het allemaal vandaan komt, en welke man er vrijwel alleen verantwoordelijk voor is:
https://www.stoneageherba(...)f-two-spirit-and-the

quote:
If you have encountered any academic discussion of LGBT topics in North America, you will almost certainly have heard the phrase ‘Two-Spirit’ - sometimes included in the acronym as ‘LGBTQ2S’, or some variant thereof. The most crude explanation for the term is something like ‘a gay Native American’, but it has a much more complex and subtle origin. Regardless, the implications and the cultural usage of the term amounts to a differentiation in the way Native and other indigenous peoples think about and describe homosexuality, gender and minority sexual identities. If you push on this terminology you’ll be told that it was invented by Native Americans as a way to self-define and take control of their own culture. Push further still and you’ll find a particular conference, held in Canada in 1990, which voted to adopt the term. You may also come across two names in particular: Harry Hay and Will Roscoe. As far as I can tell, no-one has looked much further into the murky origins of the term, beyond accepting this conference and its decision. This is my attempt then, in a single article, to dive into the weeds. We’ll cover some truly bizarre and unsettling territory - the Radical Faeries, mythical pederastic Pueblo rites, cross-dressing shamans, Jungian homosexuality and, at the centre of it all, Harry Hay and his obsession with discovering the secret, hidden history of gay spirituality. Let us commence.
Fascinerende geschiedenis. Maar goed, als je de hele dag alleen maar op twitter rondhangt en de bekende leuzen opdreunt ga je dit soort informatie niet vinden (niet gericht aan jou maar aan de persoon die je quote)
pi_215262373
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:45 schreef Wantie het volgende:

Ik zie die groep zelf meer het gevolg van de maatschappij, die binair is ingedeeld.
Er wordt van je verwacht dat je je op een bepaalde manier voelt en gedraagt naar je geslacht.

Het grappige is juist de waarheid is dat de maatschappij veel minder die kant op gegaan is en gaat. De maatschappij geeft nu juist ruimte aan al die onzin, mensen kunnen er voor kiezen om zichzelf non-binair te noemen bijvoorbeeld en er is eigenlijk geen haan die er naar kraait. Die rigide sekserollen zijn veel minder belangrijk geworden.

Dat is juist vaak het probleem want dit soort 'identiteiten' gaan vrijwel altijd alleen om externe validatie. Aandacht dus. De maatschappij is de afgelopen pakweg 30 jaar gegroeid naar een soort status quo van apathie, leven en laten leven. Een groep mensen kan dat niet hebben, en willen juist schokken en/of apart zijn en leven van de aandacht.

Dat is oorzaak nummer 1 dat je het nu vooral in de media heel veel ziet. Een gewone homo-man is niet meer interessant.
pi_215262635
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:50 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het grappige is juist de waarheid is dat de maatschappij veel minder die kant op gegaan is en gaat. De maatschappij geeft nu juist ruimte aan al die onzin, mensen kunnen er voor kiezen om zichzelf non-binair te noemen bijvoorbeeld en er is eigenlijk geen haan die er naar kraait. Die rigide sekserollen zijn veel minder belangrijk geworden.

Dat is juist vaak het probleem want dit soort 'identiteiten' gaan vrijwel altijd alleen om externe validatie. Aandacht dus. De maatschappij is de afgelopen pakweg 30 jaar gegroeid naar een soort status quo van apathie, leven en laten leven. Een groep mensen kan dat niet hebben, en willen juist schokken en/of apart zijn en leven van de aandacht.

Dat is oorzaak nummer 1 dat je het nu vooral in de media heel veel ziet. Een gewone homo-man is niet meer interessant.
In de praktijk is het gros van de maatschappij gewoon binair als het gaat om gender.
Je noemt het zelf al onzin, en is de algemene consensus.

Het zal nog wel even duren voordat het breed geaccepteerd wordt.
pi_215262693
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
In de praktijk is het gros van de maatschappij gewoon binair als het gaat om gender.

Gender is nodeloos verwarrend. Gebruik gewoon sekse of geslacht, dan weet iedereen waar je het over hebt. En dan is het ook niet zo gek dat de maatschappij dat als binair ziet: dat is ook de werkelijkheid. Al dat gelul over gender (of djender) vindt de maatschappij in het algemeen totaal niet interessant en mensen die daar aan mee doen mogen gewoon hun gang gaan. Betekenisloze onzin. Dat de media er mee wegloopt is wel irritant.
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:47:13 #186
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215262705
quote:

[..]

Je hebt mannen en vrouwen.

En mannen en vrouwen met hormooninjecties, verminkte geslachtsdelen en/of neptieten.

En door.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215262750
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Gender is nodeloos verwarrend. Gebruik gewoon sekse of geslacht, dan weet iedereen waar je het over hebt. En dan is het ook niet zo gek dat de maatschappij dat als binair ziet: dat is ook de werkelijkheid. Al dat gelul over gender (of djender) vindt de maatschappij in het algemeen totaal niet interessant en mensen die daar aan mee doen mogen gewoon hun gang gaan. Betekenisloze onzin. Dat de media er mee wegloopt is wel irritant.
Ook non binairen en zeker transgenders bevestigen vooral de binariteit door zich tov daarvan te positioneren.

Maar goed, behalve alle aanstellers hebben we natuurlijk ook de afwijkingen bij geboorte, de hermafrodieten enzo. Dat komt niet veel voor maar het is natuurlijk wel vervelend voor die mensen dat ze altijd bij een van de twee moeten horen of zo aangesproken worden. Daarom ben ik wel voor een derde nonbinair of interbinair voornaamwoord, dat geen meervoudsvorm is.

Aanstellers als non binaire Bram Snorremans kunnen de pot op met hun geacteerde aanstellerij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215262770
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ook non binairen en zeker transgenders bevestigen vooral de binariteit door zich tov daarvan te positioneren.

Maar goed, behalve alle aanstellers hebben we natuurlijk ook de afwijkingen bij geboorte, de hermafrodieten enzo. Dat komt niet veel voor maar het is natuurlijk wel vervelend voor die mensen dat ze altijd bij een van de twee moeten horen of zo aangesproken worden. Daarom ben ik wel voor een derde nonbinair of interbinair voornaamwoord, dat geen meervoudsvorm is.

Aanstellers als non binaire Bram Snorremans kunnen de pot op met hun geacteerde aanstellerij.
Hermafrodieten bestaan niet, niet bij mensen in ieder geval. Bij veruit de meeste gevallen worden die kinderen opgevoed naar gelang hun daadwerkelijke geslacht en zijn er geen extra woorden nodig.
pi_215263223
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nonbinairen bevestigen niet hun binairiteit.

Vandaar non-binair.

Transgenders uiteraard wèl.

De valkuil bij transgender is dat als iemand zich niet thuis voelt bij de eigen gender, dat ze dan ten onrechte te switch maken.
  maandag 14 oktober 2024 @ 18:20:14 #190
330914 Sherlock_Holmes
pi_215263336
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kan je verklappen dat dit 30 jaar geleden al niet het geval was (op de middelbare school).
pi_215263853
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Kan je verklappen dat dit 30 jaar geleden al niet het geval was (op de middelbare school).
Oh jawel, hier werd je in elkaar gemept als je afweek.
pi_215264059
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nonbinairen bevestigen niet hun binairiteit.

Vandaar non-binair.

Transgenders uiteraard wèl.

De valkuil bij transgender is dat als iemand zich niet thuis voelt bij de eigen gender, dat ze dan ten onrechte te switch maken.
Gender is de valkuil, dat bestaat helemaal niet. Non binairen claimen niet in een van beide hokjes te passen, al dan niet snordragend, prima maar dat veronderstelt al het bestaan van 2 hokjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215264201
quote:

[..]

Geslacht is nu eenmaal binair.

Wat het ‘probleem’ is, is dat we als maatschappij verwachtingen hebben die horen bij de twee geslachten. Hetgeen voortkomt uit gemiddelden. Maar eigenlijk wijkt iedereen wel op bepaalde punten af van het gemiddelde en ben je dus op sommige gebieden meer stereotype mannelijk en op andere gebieden meer stereotype vrouwelijk.

Als je wat vastgeroest zit in de stereotypen en zeker als je dan ook nog onzeker bent over jezelf, dan kan ‘gender’ heel verleidelijk zijn.

Maar het is gewoon van de gekke. Je hoeft helemaal heen hokje te kiezen. Wees gewoon jezelf. Ieder hokje dat je jezelf aanmeet gaat vanzelf niet meer passen als het te krap is. Daarom: lekker ruim… ik heb een penis en ben dus een man. :)
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:51:32 #194
330914 Sherlock_Holmes
pi_215264440
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh jawel, hier werd je in elkaar gemept als je afweek.
Nou, hier hadden we een rokken en jurken tekort (en dan bedoel ik beide geslachten/genders/sekse etc.).

En pesten gebeurde natuurlijk ook wel, maar niet omdat iemand afweek van gedragingen die bij hun geslacht zouden moeten horen (sowieso nooit een meisje in elkaar gemept zien worden, maar ik heb ook nooit op een openbare school of VMBO gezeten).
pi_215264850
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gender is de valkuil, dat bestaat helemaal niet. Non binairen claimen niet in een van beide hokjes te passen, al dan niet snordragend, prima maar dat veronderstelt al het bestaan van 2 hokjes.
Tja, die 2 hokjes zijn inderdaad gecreëerd, en een non-binair past in geeneen van beide.
Ik snap niet wat daar zo onduidelijk aan is.
pi_215264879
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nou, hier hadden we een rokken en jurken tekort (en dan bedoel ik beide geslachten/genders/sekse etc.).

En pesten gebeurde natuurlijk ook wel, maar niet omdat iemand afweek van gedragingen die bij hun geslacht zouden moeten horen (sowieso nooit een meisje in elkaar gemept zien worden, maar ik heb ook nooit op een openbare school of VMBO gezeten).
Ik heb op de middelbare school nog nooit een jongen in een jurk gezien.
Wel fijn dat dat kom op jouw school. Maar dat zeker niet de norm.
pi_215264901
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geslacht is nu eenmaal binair.

Wat het ‘probleem’ is, is dat we als maatschappij verwachtingen hebben die horen bij de twee geslachten. Hetgeen voortkomt uit gemiddelden. Maar eigenlijk wijkt iedereen wel op bepaalde punten af van het gemiddelde en ben je dus op sommige gebieden meer stereotype mannelijk en op andere gebieden meer stereotype vrouwelijk.

Als je wat vastgeroest zit in de stereotypen en zeker als je dan ook nog onzeker bent over jezelf, dan kan ‘gender’ heel verleidelijk zijn.

Maar het is gewoon van de gekke. Je hoeft helemaal heen hokje te kiezen. Wees gewoon jezelf. Ieder hokje dat je jezelf aanmeet gaat vanzelf niet meer passen als het te krap is. Daarom: lekker ruim… ik heb een penis en ben dus een man. :)
Klopt, uiteindelijk moeten we daar naartoe groeien.

Komt vanzelf.
  maandag 14 oktober 2024 @ 20:25:47 #198
330914 Sherlock_Holmes
pi_215265150
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb op de middelbare school nog nooit een jongen in een jurk gezien.
Wel fijn dat dat kom op jouw school. Maar dat zeker niet de norm.
Tekort op school (niet in de winkels).
pi_215279804
Ik ben zelf een bi man en ik kan uit ervaring zeggen dat er behoorlijk wat mannen in het geheim rondlopen met "bicurious" gevoelens. Ik ben ook wel een paar keer op date geweest met mannen die wilden experimenteren, waarvan je het op het eerste gezicht nooit zou verwachten (totaal niet het gay stereotype) en die soms ook niet op een openbare plek wilden afspreken. Vaak vonden ze het eerst nog heel leuk ook, maar als puntje bij paaltje kwam (en het opeens serieus kon worden) waren ze heel snel ook weer verdwenen. Kwam niet door een gebrek aan aantrekking denk ik, maar eerder door angst. Ik probeer dat soort types wel een beetje te vermijden nu.

Verder heb ik ook wel wat vrienden die na een biertje te veel opeens wel heel erg geïnteresseerd zijn in mijn seksleven bijvoorbeeld. Al zie ik hen niet zo snel daadwerkelijk iets doen.
pi_215279900
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:51 schreef YT123 het volgende:
Ik ben zelf een bi man en ik kan uit ervaring zeggen dat er behoorlijk wat mannen in het geheim rondlopen met "bicurious" gevoelens. Ik ben ook wel een paar keer op date geweest met mannen die wilden experimenteren, waarvan je het op het eerste gezicht nooit zou verwachten (totaal niet het gay stereotype) en die soms ook niet op een openbare plek wilden afspreken. Vaak vonden ze het eerst nog heel leuk ook, maar als puntje bij paaltje kwam (en het opeens serieus kon worden) waren ze heel snel ook weer verdwenen. Kwam niet door een gebrek aan aantrekking denk ik, maar eerder door angst. Ik probeer dat soort types wel een beetje te vermijden nu.

Verder heb ik ook wel wat vrienden die na een biertje te veel opeens wel heel erg geïnteresseerd zijn in mijn seksleven bijvoorbeeld. Al zie ik hen niet zo snel daadwerkelijk iets doen.
Hoe vind jij het dat jouw geaardheid onder de vlag van lhbtqwerty wordt meegezogen in de hysterie van de ideologie? Het lijkt mij zeer vervelend als men jou in die onderdanige rol probeert te drukken voor hun eigen gewin.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:28:15 #201
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215280128
Er zijn ook liberale lesbiennes die zich totaal niet veilig voelen in de LGB-community.
Die worden gewoon conservatief, omdat de ideologie hen niet aanstaat.
pi_215281440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:28 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn ook liberale lesbiennes die zich totaal niet veilig voelen in de LGB-community.
Die worden gewoon conservatief, omdat de ideologie hen niet aanstaat.
Lesbiennes staan bekend om hun aanstellerij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')