Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:23 schreef Steven184 het volgende:
Boeiend, ze gaan toch nauwelijks vooraan rijden
Geen geld voor een beter contract.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:47 schreef Idisrom het volgende:
Dat Joris Nieuwenhuis het team van Sven Nijs zou verlaten, had ik niet verwacht.
Nieuwenhuis heeft een goed seizoen gereden, ja. Maar buiten MvdP en van Aert boeit het het grote publiek allemaal weinig natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.
Nu ben je wel erg negatief.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft een goed seizoen gereden, ja. Maar buiten MvdP en van Aert boeit het het grote publiek allemaal weinig natuurlijk.
Terwijl de kritiek op dat parcours niet van de poes was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef Idisrom het volgende:
Als ik nu het jaar 2024 zo overdenk, dan vind ik de cross in Benidorm het hoogtepunt. Dat beklijft mij meer dan bijvoorbeeld de RVV, PR en de Wereldkampioenschap(pen).
Kan ik mij niets van herinnerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.
Zo bijzonder was die koers toch ook niet? Het was spannend, maar het voelt ook altijd een beetje als een veldritcriterium.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl de kritiek op dat parcours niet van de poes was.
Ik vind eigenlijk alle parcoursen die anders zijn de de dertien-in-een-dozijn parkcrossen, die tegenwoordig steeds meer gemeengoed worden, leuker dan die parkcrossen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die koers toch ook niet? Het was spannend, maar het voelt ook altijd een beetje als een veldritcriterium.
Ze was vorige jaar de enige die nog met een Alpecin truitje rondreed. Puck reed vorig jaar al met Fenix rond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ceylin kleine degradatie binnen het Roodhooft concern van Alpecin naar Fenix?
Ja precies, uiteindelijk wil je variatie, niet de leukste mogelijke variant 40x.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle parcoursen die anders zijn de de dertien-in-een-dozijn parkcrossen, die tegenwoordig steeds meer gemeengoed worden, leuker dan die parkcrossen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het voor een groot deel mentaal is en ze zichzelf nog steeds gruwelijk onderschat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fem die op de weg van het kastje naar de muur wordt gereden en nu meteen weer op de afspraak is, leg maar uit.
Fem Kantquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Enigma Fem begint direct te domineren zodra ze geen XCO, gravel- of wegrit hoeft te rijden? Shockerend.
Veldrijden overgenomen door andere partij buiten UCI!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beide renners eruit aldus de Natte Wind.
Een daadkrachtig optreden van de jury, wat is dit?
Bedankt voor de tip. Ik heb dit met veel plezier gelezen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli wordt echt helemaal gesloopt bij onze vrienden van HLN.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een misselijke actie van Iserbyt. Wat mij betreft schorsen ze die gnoom levenslang.
Met een driewieler de Koppenbergcross rijden lijkt mij ook best vermakelijkquote:
Kamp is wat dat betreft wel de vervelendste/brutaalste. Maar je dan zo laten kennenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eli Iserbyt, die ALTIJD loopt te wringen, is boos op een andere renner die wringt.
De Belg sprak erover dat hij het wel zag gebeuren dat Mathieu maar 2 crossen zou doen dit seizoen, Hoogerheide en het WK.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Alleen duurtrainingen in de winter? 1996 belde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Volgens de crosskabouter zou Wout wel willen crossen deze winter en Mathieu niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.
Bart Wellens vindt dat trouwens juist positief aan Kamp, beetje pit erin.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
Iserbyt zegt ook nog dat hij vooral reageerde op wat er geroepen werd (maar hij wil niet zeggen wat, lol). Kamp trouwens ook (wijselijk?) niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
In dit geval hoefde Kamp niet heel veel te doen als dat zijn doel wasquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Mettepenningen probeert Kamp de ploeg al sinds zijn gedwongen vertrek in diskrediet te brengen.
Ik zie tien keer liever Eli Iserbyt dan Toon Aerts. Terwijl de laatste op HLN de laatste twee jaar ongekend positief werd becommentarieerd.quote:
Toon Aerts is zelf ook wel eens positief.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie tien keer liever Eli Iserbyt dan Toon Aerts. Terwijl de laatste op HLN de laatste twee jaar ongekend positief werd becommentarieerd.
Dat vind ik het nu afzagen van Eli veel te grof.
Waarschijnlijk hebben we er ook geen last van.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:05 schreef VoMy het volgende:
Tom Meeusen (35) is met hulp van Hans van Kasteren nog een jaar te zien in het veld
We zitten er niet op te wachten en we dringen er niet op aan.
Crosskabouterquote:Eli Iserbyt is drie wedstrijden geschorst door de UCI. De Belgische kampioen heeft die schorsing gekregen na het incident met Ryan Kamp in Beringen. Iserbyt zal dit weekend dus niet te zien zijn in Essen en Ruddervoorde.
Mettepenningen is witheet.quote:Ploegmanager Jurgen Mettepenningen reageert enigszins ontgoocheld op de bijkomende straf. “Eli heeft zich al publiekelijk verontschuldigd, alsook bij Kamp zelf”, luidt het. “Ik had gehoopt dat zijn straf met een diskwalificatie en boete al achter de rug was. Deze bijkomende sanctie zal invloed hebben op het Superprestige klassement. Daarnaast misloopt Eli ook startgelden en is dit ook jammer voor de organisatoren van deze drie wedstrijden. Dit kon de UCI anders opgelost hebben.”
Ze konden hem ook voor een maand geschorst hebben jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mettepenningen is witheet.
Sowieso ernstig vaag om iemand in de koers een x aantal wedstrijden te schorsen, in plaats van een periode. Er zijn vandaag alleen al vier C2 wedstrijden. Dan zit zijn schorsing er in theorie over een paar uur al op. Vraag me af hoe dit in de reglementen staat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze konden hem ook voor een maand geschorst hebben ja
Nouja in dat bericht worden de crossen van Essen en Ruddervoorde genoemd, dus niet de vier C2-wedstrijden waar koffieplanter het over heeft dunkt mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:40 schreef Marcoss het volgende:
3 wedstrijden is wel vreemd ja, tenzij ze die 3 wedstrijden benoemd hebben (maar daar lijkt het niet op)
Maar dan zouden Iserbyt en Pauwels zich hypothetisch nu nog snel even kunnen aanmelden voor de Coupe de France dit weekend, en is hij dus niet echt geschorst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja in dat bericht worden de crossen van Essen en Ruddervoorde genoemd, dus niet de vier C2-wedstrijden waar koffieplanter het over heeft dunkt mij
Ja, dat zullen waarschijnlijk de koersen zijn die op zijn programma stonden de komende tijd? Maar daar kunnen ze nog wel een draai aan geven, zou je zeggen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja in dat bericht worden de crossen van Essen en Ruddervoorde genoemd, dus niet de vier C2-wedstrijden waar koffieplanter het over heeft dunkt mij
En daarbij noemt hij argumenten waar de UCI voor het overgrote deel totaal geen rekening mee zou moeten houden. Enige wat enigszins stand houdt is dat de organisator met de zak startgeld een andere renner moet contracteren. Dat gaat ook wel lukkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mettepenningen is witheet.
En van de hoogste categorie danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarschijnlijk gewoon ook 1 koers per dag.
Heerdestrand jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Essen, Ruddervoorde....en Woerden?
Voorwaardelijk voor kapotstampen van een fiets is heel heel erg mild van jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:20 schreef Idisrom het volgende:
Dat van Heerdestrand klopt. Maar ik vind drie crossen te veel. Dat had een een voorwaardelijke schorsing moeten zijn.
Dit ja, ho een andere mening mag nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:40 schreef Szura het volgende:
Haha deze man vindt het een milde straf. Gauw naar een ander onderwerp!!
Ligt er vrij snel bij inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat een flopveld voor een tv cross.
Hij heeft die fiets ook niet voorwaardelijk stukgetrapt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorwaardelijk voor kapotstampen van een fiets is heel heel erg mild van je
Wel koers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig parcours, matig veld, matig publieke belangstelling
En het zijn niet eens haar eigen kinderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Kutkinderen op het podium, nu zelfs bij de interviews.
quote:Favorieten volgens WielerFlits
*** Toon Aerts
** Laurens Sweeck, Niels Vandeputte
* Toon Vandebosch, Ryan Kamp, Lander Loockx
Favorieten volgens WielerFlits
*** Laura Verdonschot
** Aniek van Alphen, Marion Norbert Riberolle
* Manon Bakker, Sara Casasola, Alicia Franck
https://www.wielerflits.n(...)icht-op-eli-iserbyt/
Bart Wellens (die minstens 40kg is aangekomen)quote:
Nee, die ander. Waar is Chris Picavet?quote:
Ryan Kamp?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, die ander. Waar is Chris Picavet?
quote:
Rutger Vanseverenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, die ander. Waar is Chris Picavet?
En kaal haar denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bart Wellens (die minstens 40kg is aangekomen)
Heeft toch een genuanceerde mening?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Man man man. Laten we de altijd karate trappende Wellens vragen om zijn mening over ELI. Heerlijke tv middag weer
Klopt hoor. Ik vind het alleen vermakelijk dat het al 2 uur over ELI gaat. Bart is een prima kerel verderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft toch een genuanceerde mening?
Zegt denk ik ook veel over de sport.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik vind het alleen vermakelijk dat het al 2 uur over ELI gaat.
Straks zal hij als een stuwracket lossenquote:
Hier zit een grap in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Mein en Kamp hebben een groot probleem
Kamp is de nieuwe Ron Haar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Vrije vertaling van Pol: is de schuld van Kamp.
Zeker omdat ze op ongeveer 40 a 45 seconden zatenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier zit een grap in.
Hij moest nog schakelen in laatste bochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vandeputte ziedend over het technische foutje vlak voor de sprint?
Weggeslipt en toen uit pedaal geschotenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moest nog schakelen in laatste bocht
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
't Zal wel zijn.
Just gewoon balen.
Vrij goed Engels ook, opmerkelijk wel inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.
Het duurde 2 bochten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Flop start van Fem. Het wordt een halve ronde spannend.
Laat ik het zo zeggen. Mijn vriendin en ik zijn 2 jaar geleden gaan wandelen op/bij de mijnterrils in Maasmechelen. 2 Weken later zet ik de TV aan, blijkt er exact daar het veldrijden te zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
@:sjoerd102 heb jij ervaring met de cross in Maasmechelen?
De Roodhoofdjes hebben drie fietsen leveranciers in het veld volgens mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat Cant op een Stevens rijdt en niet op een Canyon
Nee hoor, doet ze al jaren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat Cant op een Stevens rijdt en niet op een Canyon
Oja Kamp inderdaad op Colnago.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Roodhoofdjes hebben drie fietsen leveranciers in het veld volgens mij.
Alpecin en Fenix op Canyon, Crelan en 555 op Stevens en Ryan Kamp op Colnago.
Is me nooit opgevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee hoor, doet ze al jaren.
Alleen Alpecin rijdt op Canyon, overige Roodhooft ploegen op Stevens.
Sterk inderdaadquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Roodhooftjes zitten er wel weer boenk op met Casasola.
Die maffiabazen zijn een walgelijke rubriek.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Roodhooftjes zitten er wel weer boenk op met Casasola.
Zonder de Roodhooftjes was de damescross nu nooit zo ver ontwikkeldquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die maffiabazen zijn een walgelijke rubriek.
Valt toch wel mee in de cross? Ik bedoel ze weten iemand als Kamp wel in de cross te houden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Philip heeft de boel wel goed op orde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fem kan wel eens een probleem hebbenquote:
Dicht en dan toch weer op een gaatje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ceylin krijgt de laatste twee meter maar niet dicht.
En dan moet het roodharige raspaard van de Roodhooftjes nog in koers komenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk Fem.
Alvarado=EPO?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:23 schreef wimderon het volgende:
Roy Jans heeft de zaken goed voor elkaar.
En Vos gaat waarschijnlijk ook nog crossen toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan moet het roodharige raspaard van de Roodhooftjes nog in koers komen
Als van Empel eens een keer naar een fatsoenlijke psycholoog gaat verliest ze nooit meer een koers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk Fem.
Als je maar genoeg bid of biecht mag veel.quote:
Geen idee of ze het veld in duikt deze winterquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En Vos gaat waarschijnlijk ook nog crossen toch?
Moeilijk voor te stellen dat ze een paar jaar geleden nog mee deed met de top.quote:
Ik las Ron Jansquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:23 schreef wimderon het volgende:
Roy Jans heeft de zaken goed voor elkaar.
Op de anabolen van haar vriendquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen dat ze een paar jaar geleden nog mee deed met de top.
Betere voedingssuplementen van manliefquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maud Kaptheijns vibesquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op een bruine boterham met kaas fiets je toch minder hard dan op de altijd leverende vervuilde supplementen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Op een bruine boterham met kaas fiets je toch minder hard dan met de altijd leverende vervuilde supplementen.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Betere voedingssuplementen van manlief
Daarna in 2021-2022 ook nog gewoon 2e in het klassement voor de wereldbeker, superprestige en X²O Badkamers Trofee.quote:
Weinig concentratie vandaag.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als van Empel eens een keer naar een fatsoenlijke psycholoog gaat verliest ze nooit meer een koers.
Jurgen ziet er uit alsof hij een bak vol met Pauwels sauzen heeft opgegeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Jurgen Mettepeningen is nog steeds ziedend.
Het is wachten op Mathieu met een gezonde Spaanse kleur als hij deze winter crosst want nog geen nieuws dacht ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanthourenhout heeft niet de allure om met een witte broek te rijden.
Vorig jaar was zijn programma al bekend rond deze tijd volgens mij. In ieder geval een aantal danquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is wachten op Mathieu met een gezonde Spaanse kleur als hij deze winter crosst want nog geen nieuws dacht ik
Heel soepel gaat het niet.quote:
Die was in een ravijn gereden toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer krijgen we Ronhaar te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |