Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:23 schreef Steven184 het volgende:
Boeiend, ze gaan toch nauwelijks vooraan rijden
Geen geld voor een beter contract.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:47 schreef Idisrom het volgende:
Dat Joris Nieuwenhuis het team van Sven Nijs zou verlaten, had ik niet verwacht.
Nieuwenhuis heeft een goed seizoen gereden, ja. Maar buiten MvdP en van Aert boeit het het grote publiek allemaal weinig natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.
Nu ben je wel erg negatief.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft een goed seizoen gereden, ja. Maar buiten MvdP en van Aert boeit het het grote publiek allemaal weinig natuurlijk.
Terwijl de kritiek op dat parcours niet van de poes was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef Idisrom het volgende:
Als ik nu het jaar 2024 zo overdenk, dan vind ik de cross in Benidorm het hoogtepunt. Dat beklijft mij meer dan bijvoorbeeld de RVV, PR en de Wereldkampioenschap(pen).
Kan ik mij niets van herinnerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft vorig jaar inderdaad maar dertien keer op het podium gestaan in klassementscrossen en slechts zilver gepakt op het WK.
Zo bijzonder was die koers toch ook niet? Het was spannend, maar het voelt ook altijd een beetje als een veldritcriterium.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl de kritiek op dat parcours niet van de poes was.
Ik vind eigenlijk alle parcoursen die anders zijn de de dertien-in-een-dozijn parkcrossen, die tegenwoordig steeds meer gemeengoed worden, leuker dan die parkcrossen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die koers toch ook niet? Het was spannend, maar het voelt ook altijd een beetje als een veldritcriterium.
Ze was vorige jaar de enige die nog met een Alpecin truitje rondreed. Puck reed vorig jaar al met Fenix rond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ceylin kleine degradatie binnen het Roodhooft concern van Alpecin naar Fenix?
Ja precies, uiteindelijk wil je variatie, niet de leukste mogelijke variant 40x.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle parcoursen die anders zijn de de dertien-in-een-dozijn parkcrossen, die tegenwoordig steeds meer gemeengoed worden, leuker dan die parkcrossen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het voor een groot deel mentaal is en ze zichzelf nog steeds gruwelijk onderschat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fem die op de weg van het kastje naar de muur wordt gereden en nu meteen weer op de afspraak is, leg maar uit.
Fem Kantquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Enigma Fem begint direct te domineren zodra ze geen XCO, gravel- of wegrit hoeft te rijden? Shockerend.
Veldrijden overgenomen door andere partij buiten UCI!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beide renners eruit aldus de Natte Wind.
Een daadkrachtig optreden van de jury, wat is dit?
Bedankt voor de tip. Ik heb dit met veel plezier gelezen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli wordt echt helemaal gesloopt bij onze vrienden van HLN.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een misselijke actie van Iserbyt. Wat mij betreft schorsen ze die gnoom levenslang.
Kamp is wat dat betreft wel de vervelendste/brutaalste. Maar je dan zo laten kennenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eli Iserbyt, die ALTIJD loopt te wringen, is boos op een andere renner die wringt.
De Belg sprak erover dat hij het wel zag gebeuren dat Mathieu maar 2 crossen zou doen dit seizoen, Hoogerheide en het WK.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Alleen duurtrainingen in de winter? 1996 belde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Volgens de crosskabouter zou Wout wel willen crossen deze winter en Mathieu niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.
Bart Wellens vindt dat trouwens juist positief aan Kamp, beetje pit erin.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
Iserbyt zegt ook nog dat hij vooral reageerde op wat er geroepen werd (maar hij wil niet zeggen wat, lol). Kamp trouwens ook (wijselijk?) niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
In dit geval hoefde Kamp niet heel veel te doen als dat zijn doel wasquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Mettepenningen probeert Kamp de ploeg al sinds zijn gedwongen vertrek in diskrediet te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |