abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215248201
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:58 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Waarom als je het van een kind niet kwalijk kan nemen ga je nog naar de ouders?
Dat is wat ik niet zo goed begrijp foutjes die kunnen gebeuren vragen in mijn optiek niet echt op vervolg.
Ik snap niet zo goed wat je wil bereiken daar dan mee.Plus ik denk dat de ouders (van kinderen) die het als liegen zien heus niet denken zeg het maar gewoon is helemaal oke als je dat even lekker hard zegt tegen andere kinderen zee weten dat wat ze zien als een leugen voor heel veel anderen een leuk toneelspel is waar ze nog lang van willen genieten.
‘Hoi! Jantje heeft net tegen mijn kind gezegd dat de Sint niet bestaat. Ten eerste is dat jammer voor mijn kind, ten tweede misschien fijn om even een gesprek aan te gaan om dit bij meer kinderen te voorkomen. Dankjewel voor de medewerking.’ ^O^
Mag dit zelfs al niet meer? :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:26:59 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_215248250
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
‘Hoi! Jantje heeft net tegen mijn kind gezegd dat de Sint niet bestaat. Ten eerste is dat jammer voor mijn kind, ten tweede misschien fijn om even een gesprek aan te gaan om dit bij meer kinderen te voorkomen. Dankjewel voor de medewerking.’ ^O^
Dit klinkt beter dan het belletje dat ik ooit kreeg. Wat ik ging doen om het goed te maken. Uhm, niks, als ik me ermee ga bemoeien wordt het alleen maar erger.
Het enige wat ik wel gedaan heb is nog een keer het kind apart nemen en nogmaals vertellen dat het niets mag zeggen. Maar dat kwam van mijzelf uit, ik weet niet hoe ik zou reageren als de andere ouder me dat zou 'opleggen' :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215248271
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je iets vindt van wat ik zeg mag je me best noemen hoor :D

Ik vind het allemaal best wonderlijk. Geen 100% zekerheid natuurlijk, maar het komt over alsof m.n. jij en leSage het gevoel hebben dat ik (want zoveel anderen waren er niet) een moreel oordeel vel over mensen die Sinterklaas vieren en kinderen daarin doen/laten geloven en vooral dat niet tof vinden.
Of je wel of niet een moreel oordeel over mij en mijn manier van sinterklaas vieren hebt is écht geen probleem voor mij ;)
Het enige wat ik jammer vind is als de viering van een ander niet in z’n waarde wordt gelaten.
Als je kind het per ongeluk verklapt, dat kan, maar ik zou het wel heel tof vinden als ouders zich er voor inzetten om dat te voorkomen.
pi_215248297
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt beter dan het belletje dat ik ooit kreeg. Wat ik ging doen om het goed te maken. Uhm, niks, als ik me ermee ga bemoeien wordt het alleen maar erger.
Het enige wat ik wel gedaan heb is nog een keer het kind apart nemen en nogmaals vertellen dat het niets mag zeggen. Maar dat kwam van mijzelf uit, ik weet niet hoe ik zou reageren als de andere ouder me dat zou 'opleggen' :@
Het speelde toevallig afgelopen week wat in de vriendengroep van mijn oudste. Die kreeg er niets van mee.
Maar we hebben als ouders wel even over gehad op het schoolplein.
Gewoon vriendelijk, men snapte elkaar en het zou thuis nog even besproken worden.
Het hoeft echt niet meteen met moddergooien en beschuldigingen O+
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:37:01 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_215248308
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Het speelde toevallig afgelopen week wat in de vriendengroep van mijn oudste. Die kreeg er niets van mee.
Maar we hebben als ouders wel even over gehad op het schoolplein.
Gewoon vriendelijk, men snapte elkaar en het zou thuis nog even besproken worden.
Het hoeft echt niet meteen met moddergooien en beschuldigingen O+
Dat werkt alleen maar averechts inderdaad. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215248319
Vanmiddag kwam een man de Lego trein van B halen die op Marktplaats stond. Uiteindelijk is hij een half uur blijven hangen en heeft Juul hem al onze Lego laten zien.
Over ouwehoeren gesproken.

Het liep heel natuurlijk trouwens, normaal gooi ik de spullen zo'n beetje bij de voordeur naar buiten.
pi_215248351
Wij hadden trouwens een veel te actieve zaterdag.
Vanmorgen om half 8 vertrokken voor de kampioenswedstrijd van de jongste. Na de wedstrijd dat nog gevierd in de kantine.
Toen kwamen we thuis en zijn we nog 23 km gaan fietsen in de bossen.
Dus ik duik zo maar de bank op.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:55:14 #83
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_215249013
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
ik was niet aan het vertellen wat je wel of niet mag, ik snap het niet dus ik vraag om uitleg..
pi_215249581
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:40 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden trouwens een veel te actieve zaterdag.
Vanmorgen om half 8 vertrokken voor de kampioenswedstrijd van de jongste. Na de wedstrijd dat nog gevierd in de kantine.
Toen kwamen we thuis en zijn we nog 23 km gaan fietsen in de bossen.
Dus ik duik zo maar de bank op.
Gefeliciteerd voor je jongste!

Klinkt als een lekker actieve dag!
  zondag 13 oktober 2024 @ 08:07:55 #85
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215250815
Nabrander: de club van allerlei viert sinterklaas is een erg fijn boek voor (nog gelovende) kinderen om inzichtelijk te maken dat sinterklaas voor iedereen anders is qua beleving. Er zitten in de club heel verschillende kinderen en die herkenning is iig voor ons kind heel fijn.

En ik heb een pyjama-ochtend. Echt al maanden niet gedaan omdat er altijd iets was of moest. Zo fijn om nu nog een uur of 3 in m'n pyjama te hangen en daarna te gaan lunchen met een clubje moeders / vriendinnen uit het dorp.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215251022
Hier een heerlijke chill zondag. Er worden Lego sets compleet gemaakt voor verkoop, hetzelfde met Duplo en verder zien wat de dag brengt.

Juul heeft vanavond zwemles, maar verder dus niets gepland. Mijn favoriete zondag.
pi_215251036
Geniet ervan Tink :)

Gisternacht en vannacht zoveel last van maagzuur gehad, dat ik maar rennie duo heb genomen. Maar das bijna op dus wil bestellen. Blijkt het al sinds 2020 uit de handel :') En das kut want was het enige wat me écht helpt :{

En jij ook exode, geniet van je relaxte ochtend :)

Zoon gaat straks lunchen met zn vader. Ga ik Vikings kijken, net als gister :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 oktober 2024 @ 09:01:38 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215251043
Zometeen heerlijk rondstruinen op een stoffenmarkt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 13 oktober 2024 @ 09:24:43 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_215251146
Ik heb een geen zin dag. Maar moet nog wel drie wassen draaien, boodschappen doen en mijn kast inruimen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215251151
Hier ook chillzondag! De jongens zijn een nieuwe Legoset aan het maken en ik ga zo patronen overtekenen en wat stoffen uitknippen :P

Maar eerst: koffie! c_/
pi_215251330
Hier ook een chilldag. Ik ben net wakker en heb nog geen zin om mijn warme bedje uit te gaan.
Zo 1 was aanzetten en straks hachee maken.

Ik ga puzzelen of kleuren denk ik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215251397
Puzzelen dat is een goed idee voor deze dag
Ik had eigenlijk andere plannen maar jeetje wat een brakke nacht.
pi_215251632
Dat klinkt heerlijk allemaal, die chill-zondag!
Ik mag werken vanmiddag, maar zo eerst lekker een klein rondje hardlopen.
En man komt net vragen of ik nog mee kan lunchen bij mijn ouders voor ik ga werken, dus dat is ook nog wel chill. Hij gaat vanmiddag even mee naar de tekeningen van hun nieuwe (nieuwbouw) huis kijken of hij nog tips heeft wat meteen er in te laten bouwen of wat later.

Hebben we na onze verhuizing in ieder geval een goed doel waar we de verhuisdozen naar toe kunnen doen 😉
pi_215251944
Die verhuisdozen blijven toch nog een paar jaar in een kamer staan? Of gebeurt dat alleen bij mij?

Ik twijfel nog tussen pyjama-dag of met de tram naar het kinderboekenfeest in de bieb-dag
pi_215251982
De wedstrijd van J is al halverwege. Dus de wekker stond al op tijd vandaag en ik zit verplicht niks te doen.
pi_215252002
Ik ben ook net wakker. Ik ga zo wat freubelen met foto's en digitale albums en tussendoor nog wat wassen draaien en wegvouwrn. Vanavond komt mijn moeder eten dus ook hier een relaxte chill zondag.
pi_215252105
Ik heb vanmiddag repetitie met mijn slagwerkgroep, dus de ochtend is ook lekker chill O+
pi_215252124
Ik was van de week bezig met mijn digitale album weer eens, is opeens de fotokaft verdwenen, die dubbele pagina is op pagina 1 gepropt en de rest van m’n album is alles dus 1 pagina opschoven waardoor alle lay-outs verpest zijn (aangezien ik met dubbele pagina’s werk). Klantenservice van Albelli had als enige oplossing dat ik al mijn pagina’s maar handmatig moest knippen en plakken in een nieuw album. Dat dus 108x minimaal 30 seconden want die software van hen is zo belachelijk traag… en bij pagina 1 die ik probeerde kwam de lay-out al niet goed over.

Kortom, als iemand nog een tip heeft voor goede albumprint-software dan hoor ik het graag, want Albelli ga ik zeer waarschijnlijk niet meer mee verder. Hooguit door pagina’s te maken in Photoshop en dan te uploaden in de software, maar dat kan bij alle bedrijven, en dan zijn er veel goedkopere opties.
pi_215252164
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Die verhuisdozen blijven toch nog een paar jaar in een kamer staan? Of gebeurt dat alleen bij mij?

Ik hoop toch dat ik de meeste wel leeg zal halen eigenlijk O-) maar er zullen er vast een aantal op zolder blijven staan die nog ingepakt blijven. Als zijnde opslag.

Aan de andere kant een goede motivatie om ze toch uit te pakken zodat ze weer gebruikt kunnen worden.

Dat van je foto album klinkt ook wel erg kak zeg! Zeker als de enige oplossing is om alles handmatig weer aan te passen :{
Ik heb verder geen tips want ik ben zo lui dat ik alles alleen digitaal heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')