‘Hoi! Jantje heeft net tegen mijn kind gezegd dat de Sint niet bestaat. Ten eerste is dat jammer voor mijn kind, ten tweede misschien fijn om even een gesprek aan te gaan om dit bij meer kinderen te voorkomen. Dankjewel voor de medewerking.’quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:58 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Waarom als je het van een kind niet kwalijk kan nemen ga je nog naar de ouders?
Dat is wat ik niet zo goed begrijp foutjes die kunnen gebeuren vragen in mijn optiek niet echt op vervolg.
Ik snap niet zo goed wat je wil bereiken daar dan mee.Plus ik denk dat de ouders (van kinderen) die het als liegen zien heus niet denken zeg het maar gewoon is helemaal oke als je dat even lekker hard zegt tegen andere kinderen zee weten dat wat ze zien als een leugen voor heel veel anderen een leuk toneelspel is waar ze nog lang van willen genieten.
Dit klinkt beter dan het belletje dat ik ooit kreeg. Wat ik ging doen om het goed te maken. Uhm, niks, als ik me ermee ga bemoeien wordt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
‘Hoi! Jantje heeft net tegen mijn kind gezegd dat de Sint niet bestaat. Ten eerste is dat jammer voor mijn kind, ten tweede misschien fijn om even een gesprek aan te gaan om dit bij meer kinderen te voorkomen. Dankjewel voor de medewerking.’![]()
Mag dit zelfs al niet meer?
Of je wel of niet een moreel oordeel over mij en mijn manier van sinterklaas vieren hebt is écht geen probleem voor mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je iets vindt van wat ik zeg mag je me best noemen hoor
Ik vind het allemaal best wonderlijk. Geen 100% zekerheid natuurlijk, maar het komt over alsof m.n. jij en leSage het gevoel hebben dat ik (want zoveel anderen waren er niet) een moreel oordeel vel over mensen die Sinterklaas vieren en kinderen daarin doen/laten geloven en vooral dat niet tof vinden.
Het speelde toevallig afgelopen week wat in de vriendengroep van mijn oudste. Die kreeg er niets van mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit klinkt beter dan het belletje dat ik ooit kreeg. Wat ik ging doen om het goed te maken. Uhm, niks, als ik me ermee ga bemoeien wordt het alleen maar erger.
Het enige wat ik wel gedaan heb is nog een keer het kind apart nemen en nogmaals vertellen dat het niets mag zeggen. Maar dat kwam van mijzelf uit, ik weet niet hoe ik zou reageren als de andere ouder me dat zou 'opleggen'
Dat werkt alleen maar averechts inderdaad. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het speelde toevallig afgelopen week wat in de vriendengroep van mijn oudste. Die kreeg er niets van mee.
Maar we hebben als ouders wel even over gehad op het schoolplein.
Gewoon vriendelijk, men snapte elkaar en het zou thuis nog even besproken worden.
Het hoeft echt niet meteen met moddergooien en beschuldigingen
ik was niet aan het vertellen wat je wel of niet mag, ik snap het niet dus ik vraag om uitleg..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
‘Hoi! Jantje heeft net tegen mijn kind gezegd dat de Sint niet bestaat. Ten eerste is dat jammer voor mijn kind, ten tweede misschien fijn om even een gesprek aan te gaan om dit bij meer kinderen te voorkomen. Dankjewel voor de medewerking.’![]()
Mag dit zelfs al niet meer?
Gefeliciteerd voor je jongste!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:40 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden trouwens een veel te actieve zaterdag.
Vanmorgen om half 8 vertrokken voor de kampioenswedstrijd van de jongste. Na de wedstrijd dat nog gevierd in de kantine.
Toen kwamen we thuis en zijn we nog 23 km gaan fietsen in de bossen.
Dus ik duik zo maar de bank op.
Ik hoop toch dat ik de meeste wel leeg zal halen eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Die verhuisdozen blijven toch nog een paar jaar in een kamer staan? Of gebeurt dat alleen bij mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |