Als je weigert stil te staan bij misstanden in het verleden ben je gedoemd om die fouten te herhalen. De repressie vanuit de overheid samen met media en big tech hebben voor ongekend veel leed en mogelijk zelfs doden gezorgd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef RichardHammond het volgende:
Sommige mensen zijn echt obsessief met corona bezig en openen dit soort topics kraaiend van geluk. Ondertussen is de rest van de samenleving al verder gegaan met leven.
Dat staat volledig los van elkaar maar goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:44 schreef YoopY het volgende:
Haha, al die sukkels die zich hebben laten vaccineren adhv deze testen.
Ze gaan door met kruipen en laarzen likken. Ze zijn geschrokken van hun eigen laffe conformisme, van hun dommige vertrouwen in media en politiek, ze zijn geschrokken van hun eigen domheid en willen het daarom snel vergeten. Doen alsof er niks gebeurd is, gewoon doorlopen mensen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef RichardHammond het volgende:
Sommige mensen zijn echt obsessief met corona bezig en openen dit soort topics kraaiend van geluk. Ondertussen is de rest van de samenleving al verder gegaan met leven.
En omdat ze weigeren stil te staan bij de misstanden die er waren zijn ze gedoemd om een volgende keer weer te conformeren zonder zelf na te denken of naar andere mensen te luisteren die er verstand van hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze gaan door met kruipen en laarzen likken. Ze zijn geschrokken van hun eigen laffe conformisme, van hun dommige vertrouwen in media en politiek, ze zijn geschrokken van hun eigen domheid en willen het daarom snel vergeten. Doen alsof er niks gebeurd is, gewoon doorlopen mensen.
Beleid werd gestuurd op de belasting van de zorg, en die had hetzelfde verloop als de positieve pcr testsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:01 schreef Viesdik het volgende:
Wij mochten in den beginne niet tornen aan het orakel der wetenschap. De wetenschap had het laatste woord en we dienden allen te buigen. Ook op dit forum. Kritiek werd gecensureerd en gemakshalve weggewuifd als zijnde complotten. Ik wist wel beter destijds. En gelukkig maar.
Nee, iedereen weet dat het beleid werd bepaald aan de hand van onvolledige informatie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze gaan door met kruipen en laarzen likken. Ze zijn geschrokken van hun eigen laffe conformisme, van hun dommige vertrouwen in media en politiek, ze zijn geschrokken van hun eigen domheid en willen het daarom snel vergeten. Doen alsof er niks gebeurd is, gewoon doorlopen mensen.
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, het was geen exacte wetenschap, het was vaak zelf helemaal geen wetenschap, en juist daarom mocht er niet aan getornd worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, iedereen weet dat het beleid werd bepaald aan de hand van onvolledige informatie.
Er is nooit sprake geweest van exacte wetenschap waar niet aan getornd mocht worden.
Nee, belasting op de zorg werd gestuurd om beleid te vormen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beleid werd gestuurd op de belasting van de zorg, en die had hetzelfde verloop als de positieve pcr tests
Dit soort topics lijkt meer op een frustratie waarin iemand is blijven hangen, terwijl de pandemie al lang achter ons ligt.
Omdat er iets stinkt aan een periode uit ons leven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beleid werd gestuurd op de belasting van de zorg, en die had hetzelfde verloop als de positieve pcr tests
Dit soort topics lijkt meer op een frustratie waarin iemand is blijven hangen, terwijl de pandemie al lang achter ons ligt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:01 schreef Twiitch het volgende:
Man. Covid was echt zon surrealistische tijd he. Ik wist natuurlijk al langer dat we makkelijk beïnvloedbare kuddedieren zijn maar toen drong het pas echt tot me door. Nu zie ik het overal terug, zoals "rustige humanistische mensen" die wanneer het Oekraïne betreft in bloeddorstige oorlogsmenners veranderen.
Ah, verzonnen censuur tbv de slachtoffers-fetish. Mijn favoriet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:01 schreef Viesdik het volgende:
Wij mochten in den beginne niet tornen aan het orakel der wetenschap. De wetenschap had het laatste woord en we dienden allen te buigen. Ook op dit forum. Kritiek werd gecensureerd en gemakshalve weggewuifd als zijnde complotten. Ik wist wel beter destijds. En gelukkig maar.
dan moet je natuurlijk wel een leven hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef RichardHammond het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat er iets stinkt aan een periode uit ons leven.
Een fase waarin er een virus rondging waarvoor je moest testen om te weten of je het had. Nu blijkt die test een wassen neus te zijn. Wordt er gefraudeerd met oversterfterapporten. Zijn er WOB/WOO-verzoeken waar twijfelachtige zaken naar voren komen en een zeker beleid werd gepusht. Werd er steevast gelogen over eigenschappen van het vaccin (mate van bescherming, transmissie, bijwerkingen) en zijn er ook nog eens kritische wetenschappers onterecht monddood gemaakt zoals uit de OP blijkt.
Vraag jij je überhaupt wel eens af "waarom"? Of pak je dan het overheidsstencil weer uit de kast om je wat emotionele comfort te bieden?
Volgens mij een "bekende" bijwerking..je bent in ieder geval niet de enige.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:35 schreef halfway het volgende:
[..]
Eens.
En ik heb oorsuizen sinds de vaccinaties.
Klopt ik meen 3%.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij een "bekende" bijwerking..je bent in ieder geval niet de enige.
Maar vanuit de media en overheid werd je toentertijd gewoon als wappie verklaard en daardoor dus ook door je medemens die zoiets zonder kritiek allemaal volgen. Nee, wat ome Hugo en het OMT zeiden was de enige Grote Waarheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt prima kritisch/skeptisch zijn over het gevoerde beleid. Sterker nog, ik denk dat dat een gezonde houding is.
Wat, een hoestje en een beetje verkouden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niet vaccineren heeft heel nare bijwerking.
En zo leer je dus nooit van je fouten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef RichardHammond het volgende:
Dat is je onderbuik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat er iets stinkt aan een periode uit ons leven.
Zoals bij elk virus.quote:Een fase waarin er een virus rondging waarvoor je moest testen om te weten of je het had.
Dat blijkt nergens uit.quote:Nu blijkt die test een wassen neus te zijn.
.quote:Wordt er gefraudeerd met oversterfterapporten.
Ik vraag me af waarom sommige mensen zo weinig ruggegraat hebben, dat ze totaal uit balans zijn geraakt en blijven vanwege een pandemie.quote:Zijn er WOB/WOO-verzoeken waar twijfelachtige zaken naar voren komen en een zeker beleid werd gepusht. Werd er steevast gelogen over eigenschappen van het vaccin (mate van bescherming, transmissie, bijwerkingen) en zijn er ook nog eens kritische wetenschappers onterecht monddood gemaakt zoals uit de OP blijkt.
Vraag jij je überhaupt wel eens af "waarom"? Of pak je dan het overheidsstencil weer uit de kast om je wat emotionele comfort te bieden?
Wat heb jij geleerd van je fouten tijdens corona?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
En zo leer je dus nooit van je fouten.
Ja, nu gaan mensen dus denken dat deze vrijspraak betekent dat de PCR testen niet betrouwbaar waren.quote:
Het probleem met de wappies is dat ze zichzelf zo overschreeuwen met onzin dat daarin de daadwerkelijke tegenspraak wegebt. Kortom precies wat je niet wilt. Gewoon zelf gedegen onderzoek doen op basis van feiten is belangrijk, maar hou je wel bij je kennis, om een voorbeeld te geven, ik heb me erg op opname cijfers gefocusses, op een gegeven moment schreef een professor van het UMC dat hij bijzonder veel jonge vrouwen op de IC zag, toen ik de cijfers nakeek bleek dat er gedurende die periode maar iets van 6 vrouwelijke patienten in heel Nederland onder de 35 hadden gelegen, nadat ik hem gemailed had gaf hij toe dat zijn beeld mogelijk vertroebeld was en bedankte me voor de correctie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:07 schreef Chivaz het volgende:
Langzaam maar zeker krijgen de “wappies” gelijk. Kijk ook in wat voor tijd we hebben geleefd, het covidfascisme heeft een maatschappelijke discussie in de weg gestaan en uit angst voor baanverlies etc zijn er mogelijk talloze mensen geweest die zich niet durfden uit te spreken.
Die gozer is waarschijnlijk controlled opposition!!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik geloof dit helemaal niet, zag net ook een geleerde op facebook beschrijven dat dit helemaal niet kan.
Ah kijk, een complottertjequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat, een hoestje en een beetje verkouden?
Niet alleen media, maar klopt hoor. Het gemak waarmee iemand het label wappie kreeg was bizar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar vanuit de media en overheid werd je toentertijd gewoon als wappie verklaard en daardoor dus ook door je medemens die zoiets zonder kritiek allemaal volgen. Nee, wat ome Hugo en het OMT zeiden was de enige Grote Waarheid.
Heel goed dit, maar het had liever gewoon tijdens corona gemogen.
Jij hebt het over de bijwerking van niet vaccineren. M.a.w. cojona, en dat is een hoestje en een kuchje.quote:
7 miljoen doden en nog veel meer mensen met gevolgen zoals als longcovid. Maar dat zal jij wel weer afdoen met een sneerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij hebt het over de bijwerking van niet vaccineren. M.a.w. cojona, en dat is een hoestje en een kuchje.
Dat je niet zo bang moet laten maken door de staat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heb jij geleerd van je fouten tijdens corona?
Ik ken genoeg hele verstandige mensen die bewust de keuze hebben gemaakt om zich niet te laten vaccineren zonder daarbij radicaal te zijn en ook gewoon maatregelen in acht hebben genomen. Zelf heb ik ook even getwijfeld maar heb ook gewoon goed onderzoek gedaan met de kennis die ik heb en me laten adviseren door mensen die behoorlijk kundig zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen media, maar klopt hoor. Het gemak waarmee iemand het label wappie kreeg was bizar.
Dat gezegd hebbende weten jij en ik dat er ook genoeg echte "wappies" waren. Ik heb echt een schijthekel aan dat woord..(gekregen)
Alleen de mensen die hun eigen agenda er door proberen te drukken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, nu gaan mensen dus denken dat deze vrijspraak betekent dat de PCR testen niet betrouwbaar waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |