Deze vraag staat sinds vorig jaar open:quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sprak hij, na een hele avond de confrontatie met zijn eigen uitspraken vermeden te hebben
Er staat nog een vraag voor je open.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Slayage
Vergoelijk dit eens dan.
Kan er ook nog wel bij:
1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord-. Verkrachtings- en levendverbrandingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)Tot op de dag van vandaag, geen antwoord in dat topic. Maar wel iedere dag een sloot aan biastwitterberichtjes copy-pasten en antisemiet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het.
Moedwillig ontwijken/negeren maar en vervolgens de grootste muil hebben als moslims eens wat overkomt.
Kwaadaardig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
En dan is het hier op fok! 'erg rechts hoor'quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga maar de frontpage van Fok. Daar zitten er ook meer dan genoeg. Hoop schuimbekkerij over Israël, mensenrechten, onderdrukking en noem maar op maar zodra het over andere landen gaat zijn ze nergens te bekennen.
Dat valt me al een tijdje op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga maar de frontpage van Fok. Daar zitten er ook meer dan genoeg. Hoop schuimbekkerij over Israël, mensenrechten, onderdrukking en noem maar op maar zodra het over andere landen gaat zijn ze nergens te bekennen.
Klopt. Je hoort ze niet over dat vrouwen in Iran in elkaar gerost worden door de religieuze politie omdat ze geen hoofddoek dragen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt me al een tijdje op.
Waar zijn de protesten tegen Iran, die tientallen burgers ophangen? Zomaar een voorbeeldje.
Dat hele Palestijnen gedoe is alleen maar vanwege het woordje 'Israel'. Want verders hoor je ze nooit.
Deze user.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:47 schreef Chadi het volgende:
Ik heb absoluut niets tegen joden of het jodendom
Welke panden werden "vernield? Heb je een voorbeeld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een reden dat het een grond is om een demonstratie te verbieden: het verkeer dwarsbomen is levensgevaarlijk en maatschappijontwrichtend. In geval van de A10 werd de doorgang voor hulp- en nooddiensten geblokkeerd, wat voor Halsema een reden was om een demonstratie van XR er te verbieden. Het is zeker niet onschuldig.
We hebben het afgelopen jaar veel gewelddadige, linkse demonstraties gezien. Monumentale panden werden vernield. Straten werden overhoop gehaald. Burgers werken geďntimideerd. Universiteitsmedewerkers werden bedreigd. De ME werd aangevallen met ammoniak. Veeg dat niet onder het tapijt.
Dit lees ik ook al 20 jaar op fok. Wanneer begint het nou eens echt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is pas het begin in west Europa.
https://www.at5.nl/artike(...)palestina-activistenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:21 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke panden werden "vernield? Heb je een voorbeeld?
Hoe erg moet het worden voordat jij het als begonnen beschouwt? Ik vind de huidige situatie al vrij serieus en het gaat niet de goede kant op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit lees ik ook al 20 jaar op fok. Wanneer begint het nou eens echt?
We zijn nu op het punt aanbeland van Kristallnacht-achtige praktijken. Dat was 20 jaar geleden ondenkbaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het wordt jaar na jaar erger, het straatbeeld is compleet veranderd, moslims hebben eigen initmatiediensten tijdens rellen en willekeurige shots van een klas in een random Nederlandse basisschool tijdens een nieuwsitem lijkt alsof je in het M-O belandt bent, maar je ziet niks.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou dat een reden kunnen zijn waarom veel mensen passen voor een baan in het primair en secundair onderwijs?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:32 schreef flyguy het volgende:
[..]
Het wordt jaar na jaar erger, het straatbeeld is compleet veranderd, moslims hebben eigen initmatiediensten tijdens rellen en willekeurige shots van een klas in een random Nederlandse basisschool tijdens een nieuwsitem lijkt alsof je in het M-O belandt bent, maar je ziet niks.....
Stop eens met een mietje te zijn en geef gewoon antwoord op de vragen die je gesteld worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen die me langer kennen hier weten dat ik graag confronteer omdat ik bewustwording wil als het gaat om bepaalde zaken. Ik heb absoluut niets tegen joden of het jodendom of welk ander geloof, ras of seksuele geaardheid van iemand. Het boeit me geen donder. Ik wil net zoveel vrijheid voor de ander als dat ik zou willen. Het liefst absolute vrijheid. Waar het mij hier om ging is om de dubbele standaard goed uit de verf te laten komen. Dat is vrij aardig gelukt.
Het wordt toegejuicht als iemand zegt dat hij anderen uit hun huizen verjaagt maar als het bij hem zelf, de voorstander van het verjagen van mensen uit hun huizen gebeurd moet iedereen in de rij staan om het af te keuren.
Waarom wordt het in het ene geval bejubeld met trots en is het in het andere geval schande? Die dubbele maat zie je hier in vele posts terug. Er zijn hier zelfs mensen die posten dat hele volkeren verjaagd of uitgemoord moeten worden, maar geen enkele tegenreactie krijgt van het kamp dat nu zo krampachtig vast houdt aan bepaalde moreel ethische waarden . Waar is die moraliteit dan gebleven? Of is het selectieve moraliteit?
Daar geloof ik niet meer in, dat het zeer klein is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:23 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
En toch plus je deze reactie. Kan ik daaruit dus opmaken dat je van mening bent dat de links-stemmende Nederlanders 'op hele grote schaal negatief oververtegenwoordigd zijn' mbt antisemitisme? In zodanig grote mate dat er claims over die groep als geheel gemaakt kunnen worden?
Of is het toch, waar je zelf ook al naar verwijst, een heleboel generaliseren (op basis van een zeer kleine maar erg vocale minderheid; agressieve/criminele pro-pally tegendemonstranten)?
[..]
Mjah, zo denk ik ongeveer ook over haar functioneren als burgemeester.
Ah nu is het ineens maar een boekje.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel normaler om mensen hun huizen uit te jagen en te vermoorden omdat je denkt dat je boekje dat zegt.
In plaats van dat je gewoon ingaat op de reactie…quote:
Als dat gebeurt, dan is Nederland te klein. Dan staat het nieuws bol over moslimhaat in Nederland.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom dat er steeds aan de haren bijgesleept moet worden, maar als er een islamitisch gezin hun familiestukken en heilige boeken gericht vernield aan zou treffen dan zou het ook een gotspe zijn.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan is Nederland te klein. Dan staat het nieuws bol over moslimhaat in Nederland.
Ehm aanslagen, verkrachtingen, steekpartijen, drugsmafia, overmatig misbruik van subsidies, niet willen werken, overal waar ze komen en zijn dezelfde agressie jegens autochtonen, knokploegen, blijven eisen om aan te passen aan de islam waar keer op keer gehoor aan wordt gegeven, vrouwen en homo onderdrukking, Jodenhaat, intimidatie enz. Vandaag nog:quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:02 schreef Scribent het volgende:
Hoog Jules Croiset gehalte dit verhaal. Die man is een IDF-veteraan en loopt op tv met de Israëlische vlag te jubelen over Netanyahu. Het lijkt me veel aannemelijker dat hij zelf wat rotzooi heeft gemaakt in zijn huis om aandacht te krijgen dan dat pro-Palestina activisten hem zijn gevolgd (?), zijn woning kennelijk dagenlang in de gaten hebben gehouden (?) en toen hebben ingebroken.
Mijn verwachting is dan ook dat er 0 getuigen zijn en dat we niets meer gaan horen van het politie-onderzoek naar deze zaak.
De man die mijn airco heeft geďnstalleerd is een voormalig vluchteling. Aardige vent. Dat er goede individuen tussen zitten betekent niet dat kritiek op de groep niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:51 schreef Document1 het volgende:
Nou oké jullie hebben gelijk. Ik word in m’n dagelijks leven ontzettend beperkt en m’n islamitische buurman is een vieze terrorist. Die koekjes en thee neem ik ook niet meer aan.
Dat jullie zelf net zo hard meedoen met het polariseren wil er niet in zeker?
Zou niet voor het eerst zijn he. Ik snap het wel: als er almaar geen joden in elkaar worden geslagen door schuimbekkende moslims, dan moet je het maar zelf in scene zetten.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:15 schreef Scribent het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn he. Ik snap het wel: als er almaar geen joden in elkaar worden geslagen door schuimbekkende moslims, dan moet je het maar zelf in scene zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |