Ik vind het altijd mooi hoe mensen die elkaar totaal niet interessant vinden elkaar toch vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:51 schreef flipsen het volgende:
Via gemeenschappelijke vrienden en het was absoluut geen liefde op het eerste gezichtWe vonden elkaar totaal niet interessant/leuk. Dat was eind 2005. Intussen zijn we over 2 maandjes alweer 16 jaar getrouwd
![]()
Mijn ex in Holanda online leren kennen, in de begindagen van internet, 1996, DDM (De Digitale Metro, onderdeel van De Digitale Stad).
Ik ook, van die telefoonrekeningen van 1200 gulden... Auw. Ik leefde meer in "de Metro" dan in real life af en toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:36 schreef Blues het volgende:
Ik vond g wel heel interessant, maar dat kwam vooral omdat ik het hele fenomeen internet met alles eromheen fascinerend vond.
En totaal verslaafd was![]()
wat is een mutual en wat is een man gesprekquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ex en ik werden in een man gesprek samengevoegd door een mutual.
Meubelmakert park meet van de Rotterdam SC.
Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is een mutual en wat is een man gesprek
Msn gesprek - autocorrectquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is een mutual en wat is een man gesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het altijd wel belangrijk om te benoemen dat ex en ik elkaar dan wel online maar níét op een datingsite hebben ontmoetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn man op een chatsite leren kennen, ergens vind ik dat nog steeds stom klinkenTerwijl dat tegenwoordig doodnormaal is om iemand online te leren kennen.
Ik twijfelde ook even hoe ik het zou noemenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel belangrijk om te benoemen dat ex en ik elkaar dan wel online maar níét op een datingsite hebben ontmoet
Oooh, ik vond Paiq pre-tinder wel echt de leukste! Post tinder bleven alleen de lillikerds overquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even hoe ik het zou noemenHet was op Paiq dus dat is wel officieel een datingsite...
Ik zou het zeker zo laten danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit eens een stel ontmoet op vakantie dat vertelde elkaar in de gevangenis hebben leren kennen…ze werkten daar maar dat snapte niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee sinds wanneer Tinder er is, maar dit was 17 jaar geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooh, ik vond Paiq pre-tinder wel echt de leukste! Post tinder bleven alleen de lillikerds over
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind jouw nagels altijd zo gaaf @:sarabi en deze kleur is leuker dan oranje wat je zoveel ziet. Da’s uitgekauwd onderhand
2012!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee sinds wanneer Tinder er is, maar dit was 17 jaar geleden
[..]
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkmaar vind nailart wel altijd heel gaaf.
verhaal volgt nog. Of niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Dit is een hele fijne!
Wat is buren act AX?
stoer zeg, Kaatjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Duif had op het kleine balkon geen ruimte om weg te vliegen, opgepakt (klinkt makkelijker dan gezegd) en weg laten vliegen. Er liggen nu wel veel vieren daar
Vond het best spannend, is maar klein balkon, wilde ook niet dat die naar binnen vloog. En beest was echt in paniekquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
verhaal volgt nog. Of niet.
[..]
stoer zeg, Kaatje
Geen kat om ze te vangen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin over de toeren. En heeft zojuist een duif rust gezocht op mijn kleine balkon.
Mooiste tijd van mijn levenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man en ik soort van in de kroeg
Ex en ik van fok irc
Wij krijgen vrij laat internet. Ik woonde ook nog thuis. We kregen dus wel gelijk kabel. Ik was vanaf minuut 1 helemaal hooked
Elin is een kat. En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?quote:
Omdat die kat toch moet eten. Er mag wel voor hem gedood worden maar zelf mag ie niet z'n instinct gebruiken?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin is een kat. En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?
Of Elinquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Those were the days my V...quote:
Vertellen dat ze met je ging trouwen toch? Of hield ze dat nog even voor zich?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef Vanyel het volgende:
Op een feestje. Ze kwam op me af en ik had geen idee wat ze kwam doenRaar mens
Betere foto's van het eten!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een keer onderweg naar het hamburgerfestival
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vertellen dat ze met je ging trouwen toch? Of hield ze dat nog even voor zich?
Topmens
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Betere foto's van het eten!
Omdat duif!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?
Kutbeesten idd. Laatst scheet er weer een op mn kop. Geen voltreffer dit keer gelukkig. Kun je je honden er niet op africhten? Of komen ze niet voor bij jullie?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Omdat duif!
* flipsen is dierenvriend, maar duiven vallen daar niet onder
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.
Dat was nog steeds de eerste ontmoeting toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.
Veels te druk voor foto'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Betere foto's van het eten!
Nee hoor nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Dat was nog steeds de eerste ontmoeting toch?
Grappig dat je dat zegt, ik vind jou juist heel knapquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkmaar vind nailart wel altijd heel gaaf.
Valtherdijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ging tegen 18u weg vanavond en dacht toen in mn ooghoek een trekker erg raar te zien staan. Terugweg maar een andere route genomen.
Toch goed gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel gekeken of je kon helpen hopelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ging tegen 18u weg vanavond en dacht toen in mn ooghoek een trekker erg raar te zien staan. Terugweg maar een andere route genomen.
Toch goed gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet ik daar aan helpen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel gekeken of je kon helpen hopelijk?
Honden zijn trager dan jouw auto, dus werkt niet echt. Hoewel, die ouwe Pincho heeft er wel een paar te pakken gehad in zijn jongere jaren. Ze zitten hier op het dak, rete-irritant. En dus af en toe in het gras. Willem vindt het hartstikke leuk om ze op te jagen, maar niet meer dan dat. Pincho was een echte killerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kutbeesten idd. Laatst scheet er weer een op mn kop. Geen voltreffer dit keer gelukkig. Kun je je honden er niet op africhten? Of komen ze niet voor bij jullie?
Duiven blijven lang op de weg zitten om uiteindelijk toch op te vliegen. Als je niet remt zijn ze overigens óók op tijd weg tot dusverre.
Buren zijn 50 jaar getrouwd. Het is lang geleden, dat wij een sketch, lied oid hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Dit is een hele fijne!
Wat is buren act AX?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de bedoeling en uiteindelijk kletsten en dronken wij nog een glas. Hik.
Zeer geslaagd en zeer verrast.
We hebben jarenlang een duif gehad die een nest maakte onder de overkapping van de fiets-hellingbaan. op een richel van twee centimeter breed. En als dat nest dan een beetje vorm kreeg, pleurde de hele zooi naar beneden. Meerdere keren per dag, weken lang iedere dag opnieuwquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het geluid van duiven altijd wel gezellig.
Maar hier aan de rivier lijken meeuwen de overheersende soort. En dat vind ik wel rotbeesten. Al heb ik wel respect voor ze.
(Geen respect voor duiven. Want dat zijn sukkels)
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ken je Jan Wolkers' recept voor meeuw?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het geluid van duiven altijd wel gezellig.
Maar hier aan de rivier lijken meeuwen de overheersende soort. En dat vind ik wel rotbeesten. Al heb ik wel respect voor ze.
(Geen respect voor duiven. Want dat zijn sukkels)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ken je Jan Wolkers' recept voor meeuw?
‘Doe de meeuw in een pan met een baksteen; bedek met water en zet op het vuur. Als de baksteen gaar is gooi je de meeuw weg.’
In een ver verleden wel eens duif gegeten. Nu ik er een vasthield dacht ik meteen dat vult net aan een holle kies” woog nietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben jarenlang een duif gehad die een nest maakte onder de overkapping van de fiets-hellingbaan. op een richel van twee centimeter breed. En als dat nest dan een beetje vorm kreeg, pleurde de hele zooi naar beneden. Meerdere keren per dag, weken lang iedere dag opnieuw
Duif smaakt wel heel lekker.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Buren zijn 50 jaar getrouwd. Het is lang geleden, dat wij een sketch, lied oid hebben gedaan.
Zij wil ab.so.luut niks dergl. op het middagfeest zaterdag as.
OK.dus hebben wij wat anders bedacht.Het ligt vast aan mij hoor, maar ik snap niks van de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de bedoeling en uiteindelijk kletsten en dronken wij nog een glas. Hik.
Zeer geslaagd en zeer verrast.![]()
Volgens mij is het een beschrijving wat de buurt doet voor het bruidspaar op vrijdag ipv op het feest. De buurt wil wat doen en het bruidspaar wil niet dat er stukjes komen op het feest, dus daarom op een ander momentquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mij hoor, maar ik snap niks van de spoiler
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beschrijving wat de buurt doet voor het bruidspaar op vrijdag ipv op het feest. De buurt wil wat doen en het bruidspaar wil niet dat er stukjes komen op het feest, dus daarom op een ander moment
Gisteravond om eenuur of acht. Zie post 31 😉quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.
Plus, waarom staat er dan al bij zeer geslaagd en zeer verrast? Moet het nou nog gebeuren of is het al gedaan? Ik heb zoveel vragen bij het kleine stukje tekst haha.
Niet vervelend bedoeld overigens om te zeuren over taalgebruik ofzo, maar ik ben oprecht benieuwd en snap het gewoon echt niet met de huidige beschrijving
Ah, daar had ik even overheen gelezen. Dan snap ik de rest nog steeds niet, wat er dan nou allemaal is gedaan en waarom, maar dat ligt vast aan mij. Ik ging woensdag 9u deur uit naar uni, 19u thuis van uni en 19.20-21.40 nog gewerkt en gister begon ik 8u en was ik 21.30 klaar met halfuur huisarts, halfuur kapper en anderhalf uur fietsen-sport-fietsen-eten pauze tussendoor. En vanochtend ook 8-9.15 gewerkt voor ik spullen ging pakken en douchen enzo. Dus ik ben niet de allerscherpste vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteravond om eenuur of acht. Zie post 31 😉
Ik heb ook vragen. In alle stilte met schlagermuziek op 10quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.
Plus, waarom staat er dan al bij zeer geslaagd en zeer verrast? Moet het nou nog gebeuren of is het al gedaan? Ik heb zoveel vragen bij het kleine stukje tekst haha.
Niet vervelend bedoeld overigens om te zeuren over taalgebruik ofzo, maar ik ben oprecht benieuwd en snap het gewoon echt niet met de huidige beschrijving
Niets zeggen, met hoedjes op schoffelen, wel keiharde muziek aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook vragen. In alle stilte met schlagermuziek op 10Iedereen verkleed in zijn eigen tuin aan het werk en niet met elkaar praten, na een half uur weer weg
Ik mopper niet hoor. Ik dacht dat je gewoon een borrel te veel op hadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:32 schreef AnneX het volgende:
Dank je Kaatje 👍🏼
Sjonge jonge… Altijd op mij mopperen vanwege vage posten.
Kijk naar je eiguh, jonguh
#sipsipsip 😢
Dat ook 😎quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mopper niet hoor. Ik dacht dat je gewoon een borrel te veel op had
Jammer. Maar hoe is het dan met die baan waar je het eerder over had?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut zeg. Heb ik net een sollicitatiebrief geschreven. Is de vacature gesloten. Al na 4 dagen. Dit is verdomme de tweede keer al.
Het sollicitatiegesprek van die baan waar ik het laatst over had is volgende week. Ik kreeg vanochtend wel een mail of ik interesse had in dezelfde baan op een andere afdeling omdat ze al vergevorderd waren met iemand voor de functie op de afdeling waarop ik heb gesolliciteerd. Dat is een leukere afdeling dus alleen maar beterquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer. Maar hoe is het dan met die baan waar je het eerder over had?
Net weer even bij zus geweest, mocht mee op haar middag wandelingetje, aanbod afgeslagen, zover kan ik niet lopen (zo blij voor haar dat ze het eel kan)
Hoe is het met die sollicitatie met de voordelige reistijd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut zeg. Heb ik net een sollicitatiebrief geschreven. Is de vacature gesloten. Al na 4 dagen. Dit is verdomme de tweede keer al.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:35 schreef Barreltje het volgende:
bi+ das weer nieuw.. of dit soort dingen bereiken me gewoon niet hier..
Dus inclusief non binaire mensen.quote:Verder zijn er bijna 1,7 miljoen mensen die volgens het CBS bi-plus zijn. Zij voelen zich aangetrokken tot meer dan één gender, een groep waarvoor vroeger de term biseksueel werd gebruikt.
In het CBS-onderzoek werd gevraagd naar aantrekkingskracht. Vrouwen die antwoordden dat zij "vooral op mannen" of "vooral op vrouwen" vallen, worden ook gerekend tot bi-plus, net als mannen die antwoordden dat zij "vooral op vrouwen" of "vooral op mannen" vallen.
Bi-plus, rly?quote:
Het cbs denk ik. Volgens mij is het vrij breed geaccepteerd dat 'bi' tegenwoordig alles meer dan één dekt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bi-plus, rly?
Is dat echt hoe we het tegenwoordig noemen of heeft de nos dat deze week bedacht?
Ik vind m een beetje moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dus inclusief non binaire mensen.
Ja maar nee. Volgens mij eigenen de lesbo's zich de NB AFAB ook toe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het cbs denk ik. Volgens mij is het vrij breed geaccepteerd dat 'bi' tegenwoordig alles meer dan één dekt.
quote:Het is goed dat het CBS-onderzoek nu onderstreept dat de bi-plus-groep de grootste is binnen de lhbtqia-gemeenschap, vindt Verlee. "Dan kan de groep de aandacht krijgen die deze verdient."
Gebeurt er iets gevaarlijks?quote:
Dan zijn ze niet meer de (zelf gepercipieerde?) underdog.quote:
We zullen het voorlopig niet wetenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet meer de (zelf gepercipieerde?) underdog.
Denk ik
Volgens mij, maar ik zit dit vooral zelf te verzinnen, is de plus een vervanging voor 'seksueel' in biseksueel. Omdat niet iedereen seksueel is en bijvoorbeeld de bi-romantischen zich vertegenwoordigd voelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind m een beetje moeilijk hoor.
Twee plus
Twee? Drie? Meer? Heet het dan bi-plus om die groepen bijeen te vegen? Dus als je op mannen en vrouwen valt ben je net zo bi-plus als wie op vrouwen en NB AFAB valt, om maar iets te noemen?
Beetje vals spelen wel om dat op te tellen, zo wordt het nogal makkelijk de grootste groep.
Aaah, niet meer dan 2 maar niet alleen seksers maar ook romantici.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik zit dit vooral zelf te verzinnen, is de plus een vervanging voor 'seksueel' in biseksueel. Omdat niet iedereen seksueel is en bijvoorbeeld de bi-romantischen zich vertegenwoordigd.
Nee met bi-plus als label ben je gezegendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik dacht dat dat panseksueel was. Maar snap wel dat ze op zoek gingen naar een andere naam daarvoor want je krijgt toch al snel de "dus je valt op pannen" terug
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:32 schreef AnneX het volgende:
Dank je Kaatje 👍🏼
Sjonge jonge… Altijd op mij mopperen vanwege vage posten.
Kijk naar je eiguh, jonguh
#sipsipsip 😢
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Alsnog mailtje aan wagen met je brief? Niet geschoten..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja idd. Van de regen in de drupquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee met bi-plus als label ben je gezegend
Het is me ook niet duidelijk waar de grens ligt tussen "het oprecht niet begrijpen" en "mopperen" maar goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]Ik zette het er verdorie nog expliciet bij dat het niet zo bedoeld is omdat je wel eerder eens zoiets had gezegd
[..]
Alsnog mailtje aan wagen met je brief? Niet geschoten..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is me ook niet duidelijk waar de grens ligt tussen "het oprecht niet begrijpen" en "mopperen" maar goed.
Had ik al verteld dat m'n ma een reclamebord heeft gekocht voor langs een sportveld in haar stad. Voor een random bedrijf dat niet van haar is. Zonder verder overleg met dat bedrijf.
Dat komt wel weer goed uit hier in [CUL] natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik dacht dat dat panseksueel was. Maar snap wel dat ze op zoek gingen naar een andere naam daarvoor want je krijgt toch al snel de "dus je valt op pannen" terug
Nee, pan is voor alle genders, bi maar voor 2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:08 schreef Tele6 het volgende:
Heeft ze er ook uitleg bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is me ook niet duidelijk waar de grens ligt tussen "het oprecht niet begrijpen" en "mopperen" maar goed.
Had ik al verteld dat m'n ma een reclamebord heeft gekocht voor langs een sportveld in haar stad. Voor een random bedrijf dat niet van haar is. Zonder verder overleg met dat bedrijf.
Romantici, het woord dat ik zocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aaah, niet meer dan 2 maar niet alleen seksers maar ook romantici.
Ja maar bi+ is dan hetzelfde als pan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, pan is voor alle genders, bi maar voor 2.
Ja, het is een bioboerderij en ze wil mensen stimuleren om gezond te eten. Dus het is een reclamebord met slecht gephotoshopte groente en de website van de boerderij.quote:
Romantici, het woord dat ik zocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aaah, niet meer dan 2 maar niet alleen seksers maar ook romantici.
Ik dénk dus dat bi-plus = biseksueel + biromantisch + ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar bi+ is dan hetzelfde als pan?
Ik snap het niet denk ik
quote:Bi+ is een brede term voor iedereen die op meer dan één gender kan vallen. Je valt bijvoorbeeld op mannen én vrouwen. Of je valt op mensen, of op non-binaire mensen en vrouwen. Sommige mensen geven deze gevoelens een label als biseksueel, panseksueel of queer of meerdere labels tegelijk, maar veel bi+ mensen labelen zichzelf ook helemaal niet. Dat kan omdat ze bijvoorbeeld niet van hokjes houden. Je hoeft jezelf dus niet bi+ te noemen om bi+ te zijn.
Geweldig zeg! Helaasch voor jou.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer. Maar hoe is het dan met die baan waar je het eerder over had?
Net weer even bij zus geweest, mocht mee op haar middag wandelingetje, aanbod afgeslagen, zover kan ik niet lopen (zo blij voor haar dat ze het eel kan)
Maar volgens die redenering zou je ook lesbisch+ hebben? Of gay+? Of ehhh, ik weet niet wat het gangbare voorvoegsel zou zijn? Niet iets wat het CBS noemde iig?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Romantici, het woord dat ik zocht.
[..]
Ik dénk dus dat bi-plus = biseksueel + biromantisch + ?
Maar jouw verklaring kan ook heel goed kloppen.
Ja nee, het klopt dus ook niet wat ik dacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar volgens die redenering zou je ook lesbisch+ hebben? Of gay+? Of ehhh, ik weet niet wat het gangbare voorvoegsel zou zijn? Niet iets wat het CBS noemde iig?
Oh dear. Daar zou ik als bedrijf helemaal niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, het is een bioboerderij en ze wil mensen stimuleren om gezond te eten. Dus het is een reclamebord met slecht gephotoshopte groente en de website van de boerderij.
Zo ingewikkeld is het ook niet, toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:07 schreef Barreltje het volgende:
sexualiteit, makkelijker kunnen we het niet maken , leuker wel![]()
Foon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik laat jullie seksualiteitspraat even voor wat het is want ik zit het hier geweldig naar mijn zin te hebben met een puik stukje software dat dubbele bestanden (foto's, pfd's, etc) opspoort. Het heet dupeGURU en het is mijn nieuwe beste vriend
Hmmm bummerquote:
Ik heb alle foto's van Google Photo's en mijn telefoons op de pc gezet en scan de boel daar. Ik ben die onoverzichtelijke bende zo ontzettend zat.quote:
Ja da's ook een optie natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's van Google Photo's en mijn telefoons op de pc gezet en scan de boel daar. Ik ben die onoverzichtelijke bende zo ontzettend zat.
Ik heb hier dus echt wel lol in. Het gaat me vooral om het opsporen van zakelijke administratie. Foto's van tankbonnetjes enzo. Maar met een man die er een 'kopieer een bestand en verwijder het daarna nooit meer' gewoonte op nahoudt, ruimt het in het algemeen wel lekker op zeg. Ik ga maar doorpakken met alles nu ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja da's ook een optie natuurlijk!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Wat ontzettend fijn voor je/julliequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:40 schreef Blues het volgende:
Heb ik al verteld dat ik aangenaam verrast ben door mijn o/n coll?
Gaat top!
De kletsruis doet ze alleen met pauzes
Pan is hetzelfde als aanrecht denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar bi+ is dan hetzelfde als pan?
Ik snap het niet denk ik
Ga je nu bellen? Of hol je erheen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:34 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen maak ik me zorgen omdat de fietsenmaker zou bellen als hij klaar is met mijn mountainbike en ik heb nog niks gehoord. Maar hij heeft nog bijna 2 uur, dus ik mag eigenlijk nog wel even wachten met me zorgen maken
Ik loop er eind van de dag even langs. Als ze er niks aan gedaan hebben, neem ik 'm kapot en wel mee denk ik. Want ik heb 'm morgen nodig en zo erg is die rem nou ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je nu bellen? Of hol je erheen?
Heeft fietsenmaker weet van de urgentie?
F5F5F5
Ik blijf bij slaat niet echt ergens op.quote:
Fijne wandelingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:24 schreef borisz het volgende:
Stukje Maarten van Rossum vandaag. Die legerleider uit Gelre en niet de voormalig hoogleraar 😋. Dat is trouwens Rossem.
Rossum - Zaltbommel
Een schoongemaakte en opgeschuurde rem zal toch ingeremd moeten worden. Duurt meestal even voor deze weer lekker remt. En met een beetje geluk stopt met luidruchtig kenbaar maken dat de rem moet werken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik loop er eind van de dag even langs. Als ze er niks aan gedaan hebben, neem ik 'm kapot en wel mee denk ik. Want ik heb 'm morgen nodig en zo erg is die rem nou ook niet.
Moet zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:49 schreef borisz het volgende:
Thuis.
[..]
Fijne wandeling
Nu ik toch in Zaltbommel was heb ik ook maar een bezoekje gebracht aan de beroemdste Bommelaar op dit forum.(ohnee moet eigenlijk
zijn).
Is "hokje" ook een gender?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
Dat kan omdat ze bijvoorbeeld niet van hokjes houden.
Uiteindelijk heeft de fietsenmaker er een nieuwe remschijf op gezet. Opschuren en nieuwe blokjes en oliedruk en inremmen en schijf schoonmaken en inremmen -- deed allemaal niks. Nieuwe schijf en hoppakee, remt geruisloos.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Een schoongemaakte en opgeschuurde rem zal toch ingeremd moeten worden. Duurt meestal even voor deze weer lekker remt. En met een beetje geluk stopt met luidruchtig kenbaar maken dat de rem moet werken.
Wat goed!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft de fietsenmaker er een nieuwe remschijf op gezet. Opschuren en nieuwe blokjes en oliedruk en inremmen en schijf schoonmaken en inremmen -- deed allemaal niks. Nieuwe schijf en hoppakee, remt geruisloos.
Ik ga in het vervolg weer naar deze fietsenmaker. Het was in 1 dag klaar, en ze waren heel lief. Ze vonden het een goeie fiets om aan te werken ondanks de remfrustratie. Omdat ze 'm toch hadden hangen hebben ze ook even de spaakspanningen op orde gemaakt, de banden opgepompt, de ketting gesmeerd en de achterrem nagelopen. Dit alles stond niet op m'n kassabon
De remmenremmerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:11 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben daar trouwens een MACHINE om de remmen in te remmen
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt allen de onvervalste Emmer remmenremmer-remmer-emmer
Is het nog belangrijk of hij je voorwiel kan maken of boeit dat niet meer zo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:29 schreef sigme het volgende:
het zijn fietsenmakers met een afstand tot de arbeidsmarkt denk ik hoewel de enige die ik wel eens zie een lekker stuk is met vast geen enkele afstand tot welke markt dan ook maar dat zal dan wel de begeleider zijn.
Ja wel soort van (maar hij heeft krullen dus niks voor mij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nog belangrijk of hij je voorwiel kan maken of boeit dat niet meer zo?
Nou ja, eigenlijk is dus het enige probleem dat er een klein slagje zit in m'n voorwiel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje wat een problemen allemaal inderdaad
Heel leuk bezigquote:
Paden? Akkers! Met haar makker. Heet-ie soms Bakker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef AnneX het volgende:
Wat goed Tele6 ! Je kunt weer jakkeren over de paden.
In je hok!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paden? Akkers! Met haar makker. Heet-ie soms Bakker?![]()
Geef m maar een pakkerd
Je kan @Barreltje ook gewoon mentionen als je haar nodig hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:04 schreef z80 het volgende:
Nach dem stutzen des Rhabarberbarbarabarbarbarenbarts
geht der Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbier
meist mit den Rhabarberbarbarabarbarbaren
in die Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbierbar
zu Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbierbarbärbel
um sie mit zur Rhabarberbarbarabar zu nehmen
um mit etwas Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbier
von Rhabarberbarbaras herrlichem
Rhabarberkuchen zu essen
Nou daar hoef ik niet heen. Allemaal proletenprak. Daar ga je niet voor naar een restaurant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik bij het lezen van een krantenrecensie van een restaurant dacht, daar moet ik eens heen. Restaurant Hap-Hmm.
Heb je al lootjes getrokken voor Sinterklaas surprises?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paden? Akkers! Met haar makker. Heet-ie soms Bakker?![]()
Geef m maar een pakkerd
Gauw klaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je al lootjes getrokken voor Sinterklaas surprises?
Tsja. Dat is precies de reden waardoor dat soort tentjes stuk gaan aan internet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik bij het lezen van een krantenrecensie van een restaurant dacht, daar moet ik eens heen. Restaurant Hap-Hmm.
Rabarberabarabera in het Duitsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:04 schreef z80 het volgende:
Nach dem stutzen des Rhabarberbarbarabarbarbarenbarts
geht der Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbier
meist mit den Rhabarberbarbarabarbarbaren
in die Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbierbar
zu Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbierbarbärbel
um sie mit zur Rhabarberbarbarabar zu nehmen
um mit etwas Rhabarberbarbarabarbarbarenbartbarbierbier
von Rhabarberbarbaras herrlichem
Rhabarberkuchen zu essen
Oeh, mogen restaurant recensies nu al niet meer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Dat is precies de reden waardoor dat soort tentjes stuk gaan aan internet.
Gebakken kalfslever met uien, gestoofde kip of runderstoofvlees een proletenprak? Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar hoef ik niet heen. Allemaal proletenprak. Daar ga je niet voor naar een restaurant.
1) Als halve Duitser hoor je Nederlandse woorden uit 1 stuk zéker goed te spellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oeh, mogen restaurant recensies nu al niet meer?
Ach gus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
1) Als halve Duitser hoor je Nederlandse woorden uit 1 stuk zéker goed te spellen
2) Je snapt me echt wel, en zo niet, dan ben je echt dom
Jij hebt ook 3 lootjes in de bak liggen?quote:
Toevallig hier in Asturias?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Morgen voor een weekje naar Spanje, onze testfaciliteiten daar bezoeken
Nee, iets zuidelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toevallig hier in Asturias?
Er was vroegah bij de pont naar Noord ook zo'n "broodjeszaak" waar je boterhammen met pindakaas of hagelslag kon krijgen en zo. Zoiets kan alleen maar in Amsterdam denk ik dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gebakken kalfslever met uien, gestoofde kip of runderstoofvlees een proletenprak? Wat is jouw probleem?
Lekker drie weken met de grasmaaier door Marokko slepen jatogggquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
Nog drie weken en dan varen naar Spanje. Dan rijden we denk ik door Portugal naar het zuiden, nemen de boot naar Marokko en komen dan op de terugweg nog even langs ons huisje in Spanje want we hebben wat spul bij ons dat daarheen moet
In Rotterdam zat vroegah (dikke 20 jaar geleden) een broodjeszaak (een foodtruck voordat het een dingetje werd) waar ipv broodjes ros, ham, kaas etc met boterhammen werd gewerkt, dubbel, wit of bruin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was vroegah bij de pont naar Noord ook zo'n "broodjeszaak" waar je boterhammen met pindakaas of hagelslag kon krijgen en zo. Zoiets kan alleen maar in Amsterdam denk ik dan.
Nee joh, de grasmaaier hebben we laatste keer al naar Spanje gesleept! En daar gelaten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker drie weken met de grasmaaier door Marokko slepen jatoggg
Mwoah, heel wat van die belegde broodjes met heel veel zooi hoeft van mij niet hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was vroegah bij de pont naar Noord ook zo'n "broodjeszaak" waar je boterhammen met pindakaas of hagelslag kon krijgen en zo. Zoiets kan alleen maar in Amsterdam denk ik dan.
Een vers waldkornpistoletje met zalm, roomkaas en bosuitjes of zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, heel wat van die belegde broodjes met heel veel zooi hoeft van mij niet hoor.
Goed broodje, boter, goede ham.
Op een baguette met brie-tomaat-humus of gekke salades zit je niet altijd te wachten, mag ook een goedkoper en simpel broodje zijn
Ik wil op mijn broodje ook geen opleukerijen zoals (natte) sla, plakje tomaat, plak ei. Gewoon goede kaas ben ik blij meequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, heel wat van die belegde broodjes met heel veel zooi hoeft van mij niet hoor.
Goed broodje, boter, goede ham.
Op een baguette met brie-tomaat-humus of gekke salades zit je niet altijd te wachten, mag ook een goedkoper en simpel broodje zijn
Maar je bent niet altijd thuisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vers waldkornpistoletje met zalm, roomkaas en bosuitjes of zo![]()
een bruine snee hagelslag kan ik thuis ook maken.
Die tief ik er bij de Backwerk ook altijd tussenuit ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik wil op mijn broodje ook geen opleukerijen zoals (natte) sla, plakje tomaat, plak ei. Gewoon goede kaas ben ik blij mee
Maar dan is de tomaat al in de kaas gelektquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die tief ik er bij de Backwerk ook altijd tussenuit ja.
En Enquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik wil op mijn broodje ook geen opleukerijen zoals (natte) sla, plakje tomaat, plak ei. Gewoon goede kaas ben ik blij mee
Boterham hagelslag op de Ontbijtkaart.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, like mentions vanmiddag. Een voor een weghalen hielp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Meer mensen last van niet verdwijnende quotementions?
Voor broodjesketens overal ter wereld worden er in het Westland tomaten gekweekt die zoveel zetmeel bevatten dat ze niet meer lekken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar dan is de tomaat al in de kaas gelekt
Jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Meer mensen last van niet verdwijnende quotementions?
Kreeg ik ze een voor een terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, like mentions vanmiddag. Een voor een weghalen hielp.
Dooie mussenquote:
Daar heb je dus bij een echte broodjeszaak ook een echt broodje brie of zalm voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Boterham hagelslag op de Ontbijtkaart.
Bij Vroeg: ¤ 4,25 https://www.vroeg.nl/restaurant/menukaart/ontbijtkaart/
Schnitzel und bratkartoffelnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Welke steekwoorden moet ik met Google gebruiken om in Duitsland een niet te dure tent met Schnitzel und bratkartoffeln te vinden
De beste adresjes hebben waarschijnlijk geen website. Ik zou zeggen, kijk of je bij de reviews op Google misschien foto's ziet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Welke steekwoorden moet ik met Google gebruiken om in Duitsland een niet te dure tent met Schnitzel und bratkartoffeln te vinden
Vroeg-brood is dan wel weer een heel stuk lekkerder dan brood uit de broodjeszaak.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je dus bij een echte broodjeszaak ook een echt broodje brie of zalm voor
Dat zal bij sommige wel zo zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Ik zie jullie aan het eind van de dag slingerend door Tilburg gaan @:sarabi 😂
Ik moet nodig weer eens naar een lunchtent eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vroeg-brood is dan wel weer een heel stuk lekkerder dan brood uit de broodjeszaak.
Maar zo ongeveer iedere lunchtent heeft bommetjes mer jam/chocopasta/hagelslag op de kaart staan voor kinderen.
Duitsland is grootquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Oeh, jammer dat ik niet in de buurt ben en me als vriend kan opdringenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens ligt het platform waar chef op werkt hier in de haven en er is vandaag familie en vrienden bezoek dagDus daar ook nog even langs, altijd leuk!
Is gewoon aan mij voorbijgegaanquote:
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is gewoon aan mij voorbijgegaan
Minder leuk: in de loop van (eer)gister keelpijn, blafhoest, rauwe keel en bovenste luchtweg infectie.( bekend met de symptomen) Strepsils erin- half zittend geslapen. Weinig / niet praten.
Straks een feestje.2 pcm erin en gaan.
Niet op de fiets.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Hoe vonden de buren jullie "stukje" wat geen stukje was omdat ze geen stukje wilden?
Lekker witwasse!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:07 schreef derLudolf het volgende:
Tafel opgehaald bij XXXLUTZ, showroommodel die ik vorige week had gekocht/gereserveerd.
Goede reden om es wat grotere flappen te kunnen zodat ik die kon invoeren op eurobillttacker en voor het tegengaan van 'er wordt steeds minder contant betaalt'.
Biljetten van ¤200 werden zonder blikken en blozen aangenomen en niet eens op echtheid gecontroleerd.In NL zouden ze helemaal in de stress schieten volgens mij.
Kan nog kaarten kopen hoor, is pas nov volgens jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Minder leuk: in de loop van (eer)gister keelpijn, blafhoest, rauwe keel en bovenste luchtweg infectie.( bekend met de symptomen) Strepsils erin- half zittend geslapen. Weinig / niet praten.
Niet op de fiets.
Nee, dan had ik wel een zonnebankstudio of nagelsalon geopendquote:
Nee nog niet. Heb pas 1 november een afspraak. Ze zitten wel beter dan de vorige, maar op 1 plek nog steeds niet echt (waarschijnlijk kan dat niet aangepast worden). Maar ik vind ze ook "los" zitten tov van de oude.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:27 schreef Blues het volgende:
Kaat heb je alweer nieuwe kousen? De nieuwe zaten toch niet zo lekker?
Ik zag bij Broeder Joep op insta zo'n nieuwerwets aantrekding. Het lijkt wel een dildo
Maandag naar Zutphen. Denk maar eens hier een happie eten https://www.lunchroomhollandia.nl/menu-1quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens naar een lunchtent eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag naar Zutphen. Denk maar eens hier een happie eten https://www.lunchroomhollandia.nl/menu-1Ze hebben er ook ranja voor 1 euri…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedaan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee nog niet. Heb pas 1 november een afspraak. Ze zitten wel beter dan de vorige, maar op 1 plek nog steeds niet echt (waarschijnlijk kan dat niet aangepast worden). Maar ik vind ze ook "los" zitten tov van de oude.
Kan je me even taggen in dat filmpje?
quote:
Ik heb zo lang met dat call center aan de lijn/in de wacht gehangen. Kan dat echt niet meer opbrengen. Het gaat wel maar is niet optimaal (geen idee ook of optimaal haalbaar is)quote:
We gaan met eind oktober door ons aangeboden met 8 personen in airbnb Troisdorf (Keulen). Daar wil ik zondag op een etentje trakteren, bij voorkeur niet duurder dan 40-50 euro inclusief drinken per persoon.quote:
Jägerhof Altenrath?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:03 schreef Majoraan het volgende:
[..]
We gaan met eind oktober door ons aangeboden met 8 personen in airbnb Troisdorf (Keulen). Daar wil ik zondag op een etentje trakteren, bij voorkeur niet duurder dan 40-50 euro inclusief drinken per persoon.
De trip is al duur genoeg met 2 dagen kaarten voor Phantasialand, waar het eten en snacks vast ook heel duur zijn. Dan nog wat souvenirs, iig voor de 2 kleinkinderen.
In google maps heb ik restaurants in de buurt van Troisdorf gezocht en het zijn er zo ontzettend veel. Maar nagenoeg allemaal Italiaans of Pools of Grieks of Turks, etc. Inderdaad op google gekeken als er een menukaart online stond. En dan blijkt dat ze bijna allemaal van alle markten thuis zijn en allerlei landen gerechten / smaken serveren.![]()
Ik wil gewoon graag een Duits restaurant met lekkere schnitzels etc, maar wil ook niet per ongeluk in een soort chauffeurscafé terecht komen.![]()
Anders maar ter plekke kijken of we ergens zonder reservering terecht kunnen, en anders maar bestellen via lieferando.de.
Vraag de AirBnB host naar lokale aanbevelingen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:03 schreef Majoraan het volgende:
We gaan met eind oktober door ons aangeboden met 8 personen in airbnb Troisdorf (Keulen). Daar wil ik zondag op een etentje trakteren, bij voorkeur niet duurder dan 40-50 euro inclusief drinken per persoon.
Deze krijgt prima reviews op TripAdvisor: https://www.augustiner-am-heumarkt.de/de/speisen-and-getraenkequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:03 schreef Majoraan het volgende:
[..]
De trip is al duur genoeg met 2 dagen kaarten voor Phantasialand, waar het eten en snacks vast ook heel duur zijn. Dan nog wat souvenirs, iig voor de 2 kleinkinderen.
In google maps heb ik restaurants in de buurt van Troisdorf gezocht en het zijn er zo ontzettend veel. Maar nagenoeg allemaal Italiaans of Pools of Grieks of Turks, etc. Inderdaad op google gekeken als er een menukaart online stond. En dan blijkt dat ze bijna allemaal van alle markten thuis zijn en allerlei landen gerechten / smaken serveren.![]()
Ik wil gewoon graag een Duits restaurant met lekkere schnitzels etc, maar wil ook niet per ongeluk in een soort chauffeurscafé terecht komen.![]()
Anders maar ter plekke kijken of we ergens zonder reservering terecht kunnen, en anders maar bestellen via lieferando.de.
Wat een gelukquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:07 schreef derLudolf het volgende:
Tafel opgehaald bij XXXLUTZ, showroommodel die ik vorige week had gekocht/gereserveerd.
Goede reden om es wat grotere flappen te kunnen zodat ik die kon invoeren op eurobillttacker* en voor het tegengaan van 'er wordt steeds minder contant betaalt'.
Biljetten van ¤200 werden zonder blikken en blozen aangenomen en niet eens op echtheid gecontroleerd.In NL zouden ze helemaal in de stress schieten volgens mij.
*Waar Fles biljetten verzamel, voer ik serienummers in op een online database. Als je geluk hebt, heeft iemand anders dat biljet al eerder ingevoerd. Of komt die het niet tegen nadat ik het heb ingevoerd. Gisteren bijvoorbeeld werd er nog een biljet dat ik vorig jaar juni in Triberg (Schwarzwald) heb ingevoerd teruggevonden in Amersfoort![]()
Zou je niet best besmettelijk kunnen zijn en het hele feestje met jouw infectie opzadelen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet op de fiets.
Dat dacht ik nou ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:13 schreef Vanyel het volgende:
Zou je niet best besmettelijk kunnen zijn en het hele feestje met jouw infectie opzadelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het een gezellige middag/avond.![]()
Morgen hersteldag met niks.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:01 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk. Wij zullen het horen dan in de loop van de week.En het bruidspaar ook helemaal blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het een gezellige middag/avond.![]()
Morgen hersteldag met niks.
Lekker naar bed straks met een borrelWe have far more in common than that which devides us..
Helemaal in de gloria. Zij moeten nog wel een stuk of 80 envelopjes openen met echt en nep geld. Geen eentje overslaan. Zijn straks nog even bezig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En het bruidspaar ook helemaal blij?
Lekker naar bed straks met een borrel
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:01 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk. Wij zullen het horen dan in de loop van de week.Dat is natuurlijk wel een heel ander verhaal dan hoe het er in je eerdere post stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het een gezellige middag/avond.![]()
Morgen hersteldag met niks.. Als dat daar in had gestaan, had ik niet op die manier gereageerd, maar gezegd dat ik het netjes vind van je dat je het vooraf gemeld hebt enz zodat mensen zelf konden kiezen of ze je wilden 'vermijden' daar of niet
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 12-10-2024 21:56:37 ]
Nee alle eurobiljetten, maar groot bedrag uitgeven in D is wel een excuus om ¤200 biljetten te pinnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf wat grappig dat jij ook met biljetjes bezig bent. Alleen ¤200 of ook andere?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 voelt zich ook gammel
Vandaag bij elkaar ruim 120 km gefietst, waarvan 50 over bospaden achter hardlopers aan. Zelf 7 km toptempo gerend, tussen al het fietsen door. Toen fietste broertje mee.
Al met al kwam de reparatie van de mountainbike erg van pas
Morgen ga ik geen stap verzetten
Wat leuk toch, die saamhorigheid op jullie rijtje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helemaal in de gloria. Zij moeten nog wel een stuk of 80 envelopjes openen met echt en nep geld. Geen eentje overslaan. Zijn straks nog even bezig.
En een tas met persoonlijke herinneringen van ons verzameld in een mooie tas om na te lezen. Het was leuk om er samen mee bezig te zijn.![]()
Eigenlijk lig ik er al in!
En bestek ja. Er waren wel borden en bestek voor ons klaargezet maar op zich lukte het wel. Niet ideaal maar tof om meegemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:42 schreef flipsen het volgende:
Ik geef de voorkeur aan een tafel met stoelen, maar het is wel een mooie ervaring
Geen vermicelli erdoor. Wel cashews, amandelen, rozijnen en cranberries. Plus lam en wat excuusrauwkost. Heel simpel maar zo lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Was dat de syrische rijst (met vermicelli erdoor)?
Goed geregeld! Loempiakontenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had bitterballen, megaloempiaas, waarvan ik de konten, en de man de middessen at. En ook een verdwaalpd vlammetje waar ik mn klauwtjes op kon krijgen.
En een alcoholisch assortiment waar je u tegen zegt
Aaach ja. Nog een laatste ronde en dan komt taxi
Gaat het schapenhoeden een beetje soepel? En zijn de ganzen nog een beetje hoedbaar?quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:33 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Eerst in pyama de schapen uit de kraal gelaten. Daarna pas koffie. Wel espresso dan.
Straks rauwe melk halen, koken, yoghurt maken. Begin van de middag warm eten: patat met biefstuk. Daarna naar zusje, haar oudste zoon is net 20 geworden.
Hier hetzelfde. Veel is toch laatste moment. Kinderen nemen de meeste ruimte in beslag.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
Pakken op zichzelf niet zo heel veel van te voren want veel dingen zijn in het dagelijkse gebruik nog nodig en ik raak alleenr maar tij de war als de helft gepakt is en de andere helft niet. Maar ik begin wel twee weken ofzo van te voren met paklijsten, kijken of er nog dingen gekocht moeten worden, devices op orde maken etc.
Het wordt echt minder want het blijft bizar hoe degene met de kleinste omvang de meeste zooi nodig heeftquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Veel is toch laatste moment. Kinderen nemen de meeste ruimte in beslag.
Rekening houden met praktische dingen (zoals direct zwemmen bij aankomst), dus zwemspullen gaan als laatste.
Maar goed, laatste keer zijn we met twee auto’s geweest. Halve volksverhuizing. Blij als de kinderwagen weer thuis gelaten kan worden.
Over 3 weken gaan we weer weg. Nu al bezig met afstemmen boodschappen en andere zaken.
Foto spullen: paar dagen van te voren. Kleding/overige: hooguit twee dagen van te voren, meestal de avond er voorquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:03 schreef Barreltje het volgende:
morguh..
de verkoudheid zet hier maar niet door, irritant,wantdanzalje net ziendathet doorzet als ik op vakantie ben![]()
Hier was project voordeur een groot succes, dus pak ikvandaagde achterdeur maar eensaan. verder de was doen ,en alvast beginnen met inpakken.
Hoe ver van tevoren beginnen jullie eigenlijk met inpakken als je op vakantie gaat ?
Dat klinkt als een behoorlijke uitdagingquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het wordt echt minder want het blijft bizar hoe degene met de kleinste omvang de meeste zooi nodig heeftWij gaan vliegen, met handbagage maar degene zonde stoel mag geen tas
uitdaging
Ik zet on ieder geval de compressiepa packing cubes inquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als een behoorlijke uitdaging.
Waar gaan jullie heen vliegen?
Ah, fijn vooruitzicht. Hopelijk nog een goede temperatuurquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zet on ieder geval de compressiepa packing cubes innaar Mallorca
Gaan jullie weer CenterParksen?
De avond er voor, zo kort mogelijk van tevoren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Hoe ver van tevoren beginnen jullie eigenlijk met inpakken als je op vakantie gaat ?
Watquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Op vakantie met alleen handbagage lukt alleen als we een weekendje weg op pad gaan, met de auto.
Dat.quote:
Het wordt deze week nog 30 graden, komt vast goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, fijn vooruitzicht. Hopelijk nog een goede temperatuur.
Inderdaad. We gaan naar Erperheide in België. Marijn stuitert al rond en kan niet wachten
Ik geloof niet dat wij hier met elkaar over kunnen pratenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat.
Handbagage staat voor mij gelijk aan zo'n mini koffertje, dat in het vliegtuig nog net in de overhead bins mag. Daar red ik het niet mee als ik een week of zo met het vliegtuig op pad ga. Die ruimte ben ik al kwijt aan koptelefoons, tablets en andere electronica…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |