Ik vind het altijd mooi hoe mensen die elkaar totaal niet interessant vinden elkaar toch vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:51 schreef flipsen het volgende:
Via gemeenschappelijke vrienden en het was absoluut geen liefde op het eerste gezichtWe vonden elkaar totaal niet interessant/leuk. Dat was eind 2005. Intussen zijn we over 2 maandjes alweer 16 jaar getrouwd
![]()
Mijn ex in Holanda online leren kennen, in de begindagen van internet, 1996, DDM (De Digitale Metro, onderdeel van De Digitale Stad).
Ik ook, van die telefoonrekeningen van 1200 gulden... Auw. Ik leefde meer in "de Metro" dan in real life af en toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:36 schreef Blues het volgende:
Ik vond g wel heel interessant, maar dat kwam vooral omdat ik het hele fenomeen internet met alles eromheen fascinerend vond.
En totaal verslaafd was![]()
wat is een mutual en wat is een man gesprekquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ex en ik werden in een man gesprek samengevoegd door een mutual.
Meubelmakert park meet van de Rotterdam SC.
Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is een mutual en wat is een man gesprek
Msn gesprek - autocorrectquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is een mutual en wat is een man gesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het altijd wel belangrijk om te benoemen dat ex en ik elkaar dan wel online maar níét op een datingsite hebben ontmoetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn man op een chatsite leren kennen, ergens vind ik dat nog steeds stom klinkenTerwijl dat tegenwoordig doodnormaal is om iemand online te leren kennen.
Ik twijfelde ook even hoe ik het zou noemenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel belangrijk om te benoemen dat ex en ik elkaar dan wel online maar níét op een datingsite hebben ontmoet
Oooh, ik vond Paiq pre-tinder wel echt de leukste! Post tinder bleven alleen de lillikerds overquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even hoe ik het zou noemenHet was op Paiq dus dat is wel officieel een datingsite...
Ik zou het zeker zo laten danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit eens een stel ontmoet op vakantie dat vertelde elkaar in de gevangenis hebben leren kennen…ze werkten daar maar dat snapte niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee sinds wanneer Tinder er is, maar dit was 17 jaar geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooh, ik vond Paiq pre-tinder wel echt de leukste! Post tinder bleven alleen de lillikerds over
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind jouw nagels altijd zo gaaf @:sarabi en deze kleur is leuker dan oranje wat je zoveel ziet. Da’s uitgekauwd onderhand
2012!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee sinds wanneer Tinder er is, maar dit was 17 jaar geleden
[..]
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkmaar vind nailart wel altijd heel gaaf.
verhaal volgt nog. Of niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Dit is een hele fijne!
Wat is buren act AX?
stoer zeg, Kaatjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Duif had op het kleine balkon geen ruimte om weg te vliegen, opgepakt (klinkt makkelijker dan gezegd) en weg laten vliegen. Er liggen nu wel veel vieren daar
Vond het best spannend, is maar klein balkon, wilde ook niet dat die naar binnen vloog. En beest was echt in paniekquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
verhaal volgt nog. Of niet.
[..]
stoer zeg, Kaatje
Geen kat om ze te vangen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin over de toeren. En heeft zojuist een duif rust gezocht op mijn kleine balkon.
Mooiste tijd van mijn levenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man en ik soort van in de kroeg
Ex en ik van fok irc
Wij krijgen vrij laat internet. Ik woonde ook nog thuis. We kregen dus wel gelijk kabel. Ik was vanaf minuut 1 helemaal hooked
Elin is een kat. En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?quote:
Omdat die kat toch moet eten. Er mag wel voor hem gedood worden maar zelf mag ie niet z'n instinct gebruiken?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin is een kat. En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?
Of Elinquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Those were the days my V...quote:
Vertellen dat ze met je ging trouwen toch? Of hield ze dat nog even voor zich?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef Vanyel het volgende:
Op een feestje. Ze kwam op me af en ik had geen idee wat ze kwam doenRaar mens
Betere foto's van het eten!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een keer onderweg naar het hamburgerfestival
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vertellen dat ze met je ging trouwen toch? Of hield ze dat nog even voor zich?
Topmens
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Betere foto's van het eten!
Omdat duif!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen, een duif de dood injagen?
Kutbeesten idd. Laatst scheet er weer een op mn kop. Geen voltreffer dit keer gelukkig. Kun je je honden er niet op africhten? Of komen ze niet voor bij jullie?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Omdat duif!
* flipsen is dierenvriend, maar duiven vallen daar niet onder
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.
Dat was nog steeds de eerste ontmoeting toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat bewaarde ze tot de volgende dag.
Veels te druk voor foto'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Betere foto's van het eten!
Nee hoor nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Dat was nog steeds de eerste ontmoeting toch?
Grappig dat je dat zegt, ik vind jou juist heel knapquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel! Ik geef heel weinig om uiterlijkmaar vind nailart wel altijd heel gaaf.
Valtherdijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ging tegen 18u weg vanavond en dacht toen in mn ooghoek een trekker erg raar te zien staan. Terugweg maar een andere route genomen.
Toch goed gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel gekeken of je kon helpen hopelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ging tegen 18u weg vanavond en dacht toen in mn ooghoek een trekker erg raar te zien staan. Terugweg maar een andere route genomen.
Toch goed gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet ik daar aan helpen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel gekeken of je kon helpen hopelijk?
Honden zijn trager dan jouw auto, dus werkt niet echt. Hoewel, die ouwe Pincho heeft er wel een paar te pakken gehad in zijn jongere jaren. Ze zitten hier op het dak, rete-irritant. En dus af en toe in het gras. Willem vindt het hartstikke leuk om ze op te jagen, maar niet meer dan dat. Pincho was een echte killerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kutbeesten idd. Laatst scheet er weer een op mn kop. Geen voltreffer dit keer gelukkig. Kun je je honden er niet op africhten? Of komen ze niet voor bij jullie?
Duiven blijven lang op de weg zitten om uiteindelijk toch op te vliegen. Als je niet remt zijn ze overigens óók op tijd weg tot dusverre.
Buren zijn 50 jaar getrouwd. Het is lang geleden, dat wij een sketch, lied oid hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Dit is een hele fijne!
Wat is buren act AX?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de bedoeling en uiteindelijk kletsten en dronken wij nog een glas. Hik.
Zeer geslaagd en zeer verrast.
We hebben jarenlang een duif gehad die een nest maakte onder de overkapping van de fiets-hellingbaan. op een richel van twee centimeter breed. En als dat nest dan een beetje vorm kreeg, pleurde de hele zooi naar beneden. Meerdere keren per dag, weken lang iedere dag opnieuwquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het geluid van duiven altijd wel gezellig.
Maar hier aan de rivier lijken meeuwen de overheersende soort. En dat vind ik wel rotbeesten. Al heb ik wel respect voor ze.
(Geen respect voor duiven. Want dat zijn sukkels)
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ken je Jan Wolkers' recept voor meeuw?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het geluid van duiven altijd wel gezellig.
Maar hier aan de rivier lijken meeuwen de overheersende soort. En dat vind ik wel rotbeesten. Al heb ik wel respect voor ze.
(Geen respect voor duiven. Want dat zijn sukkels)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ken je Jan Wolkers' recept voor meeuw?
‘Doe de meeuw in een pan met een baksteen; bedek met water en zet op het vuur. Als de baksteen gaar is gooi je de meeuw weg.’
In een ver verleden wel eens duif gegeten. Nu ik er een vasthield dacht ik meteen dat vult net aan een holle kies” woog nietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben jarenlang een duif gehad die een nest maakte onder de overkapping van de fiets-hellingbaan. op een richel van twee centimeter breed. En als dat nest dan een beetje vorm kreeg, pleurde de hele zooi naar beneden. Meerdere keren per dag, weken lang iedere dag opnieuw
Duif smaakt wel heel lekker.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Buren zijn 50 jaar getrouwd. Het is lang geleden, dat wij een sketch, lied oid hebben gedaan.
Zij wil ab.so.luut niks dergl. op het middagfeest zaterdag as.
OK.dus hebben wij wat anders bedacht.Het ligt vast aan mij hoor, maar ik snap niks van de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de bedoeling en uiteindelijk kletsten en dronken wij nog een glas. Hik.
Zeer geslaagd en zeer verrast.![]()
Volgens mij is het een beschrijving wat de buurt doet voor het bruidspaar op vrijdag ipv op het feest. De buurt wil wat doen en het bruidspaar wil niet dat er stukjes komen op het feest, dus daarom op een ander momentquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mij hoor, maar ik snap niks van de spoiler
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beschrijving wat de buurt doet voor het bruidspaar op vrijdag ipv op het feest. De buurt wil wat doen en het bruidspaar wil niet dat er stukjes komen op het feest, dus daarom op een ander moment
Gisteravond om eenuur of acht. Zie post 31 😉quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.
Plus, waarom staat er dan al bij zeer geslaagd en zeer verrast? Moet het nou nog gebeuren of is het al gedaan? Ik heb zoveel vragen bij het kleine stukje tekst haha.
Niet vervelend bedoeld overigens om te zeuren over taalgebruik ofzo, maar ik ben oprecht benieuwd en snap het gewoon echt niet met de huidige beschrijving
Ah, daar had ik even overheen gelezen. Dan snap ik de rest nog steeds niet, wat er dan nou allemaal is gedaan en waarom, maar dat ligt vast aan mij. Ik ging woensdag 9u deur uit naar uni, 19u thuis van uni en 19.20-21.40 nog gewerkt en gister begon ik 8u en was ik 21.30 klaar met halfuur huisarts, halfuur kapper en anderhalf uur fietsen-sport-fietsen-eten pauze tussendoor. En vanochtend ook 8-9.15 gewerkt voor ik spullen ging pakken en douchen enzo. Dus ik ben niet de allerscherpste vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteravond om eenuur of acht. Zie post 31 😉
Ik heb ook vragen. In alle stilte met schlagermuziek op 10quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat deel begreep ik wel. Maar ik begreep juist de beschrijving van wat ze dan dus gaan doen niet.
Plus, waarom staat er dan al bij zeer geslaagd en zeer verrast? Moet het nou nog gebeuren of is het al gedaan? Ik heb zoveel vragen bij het kleine stukje tekst haha.
Niet vervelend bedoeld overigens om te zeuren over taalgebruik ofzo, maar ik ben oprecht benieuwd en snap het gewoon echt niet met de huidige beschrijving
Niets zeggen, met hoedjes op schoffelen, wel keiharde muziek aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook vragen. In alle stilte met schlagermuziek op 10Iedereen verkleed in zijn eigen tuin aan het werk en niet met elkaar praten, na een half uur weer weg
Ik mopper niet hoor. Ik dacht dat je gewoon een borrel te veel op hadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:32 schreef AnneX het volgende:
Dank je Kaatje 👍🏼
Sjonge jonge… Altijd op mij mopperen vanwege vage posten.
Kijk naar je eiguh, jonguh
#sipsipsip 😢
Dat ook 😎quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mopper niet hoor. Ik dacht dat je gewoon een borrel te veel op had
Jammer. Maar hoe is het dan met die baan waar je het eerder over had?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut zeg. Heb ik net een sollicitatiebrief geschreven. Is de vacature gesloten. Al na 4 dagen. Dit is verdomme de tweede keer al.
Het sollicitatiegesprek van die baan waar ik het laatst over had is volgende week. Ik kreeg vanochtend wel een mail of ik interesse had in dezelfde baan op een andere afdeling omdat ze al vergevorderd waren met iemand voor de functie op de afdeling waarop ik heb gesolliciteerd. Dat is een leukere afdeling dus alleen maar beterquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer. Maar hoe is het dan met die baan waar je het eerder over had?
Net weer even bij zus geweest, mocht mee op haar middag wandelingetje, aanbod afgeslagen, zover kan ik niet lopen (zo blij voor haar dat ze het eel kan)
Hoe is het met die sollicitatie met de voordelige reistijd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut zeg. Heb ik net een sollicitatiebrief geschreven. Is de vacature gesloten. Al na 4 dagen. Dit is verdomme de tweede keer al.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:35 schreef Barreltje het volgende:
bi+ das weer nieuw.. of dit soort dingen bereiken me gewoon niet hier..
Dus inclusief non binaire mensen.quote:Verder zijn er bijna 1,7 miljoen mensen die volgens het CBS bi-plus zijn. Zij voelen zich aangetrokken tot meer dan één gender, een groep waarvoor vroeger de term biseksueel werd gebruikt.
In het CBS-onderzoek werd gevraagd naar aantrekkingskracht. Vrouwen die antwoordden dat zij "vooral op mannen" of "vooral op vrouwen" vallen, worden ook gerekend tot bi-plus, net als mannen die antwoordden dat zij "vooral op vrouwen" of "vooral op mannen" vallen.
Bi-plus, rly?quote:
Het cbs denk ik. Volgens mij is het vrij breed geaccepteerd dat 'bi' tegenwoordig alles meer dan één dekt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bi-plus, rly?
Is dat echt hoe we het tegenwoordig noemen of heeft de nos dat deze week bedacht?
Ik vind m een beetje moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dus inclusief non binaire mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |