Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat heel Indonesië ellende heeft gekend door Nederlands handelen?
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:17 schreef Aether het volgende:
Halsema dankbaar voor "vele steun" na ophef over pro-Palestijnse demonstratie
https://www.at5.nl/artike(...)stijnse-demonstratie
Politieke wil waarschijnlijk, en het verschuiven van de Overton window binnen Europa (andere landen hebben een verbod of zijn ermee bezig). Het is nog maar de vraag of er een verbod komt, want terrorisme verheerlijken is in Nederland niet verboden. Er is al vaker in de politiek over Samidoun gedebatteerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er iemand die begrijpt waarom dit jaar in April de Samidoun groep nog wel toegestaan werd terwijl exact dezelfde motie om Samidoun te verbieden nu is aangenomen?
Dat klopt. Er zijn voorstellen gedaan om verheerlijking van terrorisme te verbieden, echter stuit dat op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Akkerdjie het volgende:
Het is nog maar de vraag of er een verbod komt, want terrorisme verheerlijken is in Nederland niet verboden. Er is al vaker in de politiek over Samidoun gedebatteerd.
Halsema en Wilders versterken elkaar en elkaars achterbanquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.
Ja Wilders schoot zichzelf in de voet met die tweet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
'Kritiek Wilders op Halsema = Vrouwenhaat'
https://www.geenstijl.nl/(...)-halsema-vrouwenhaat
[ afbeelding ]
Haten op Faber, Lientje en Agema mag dan weer wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Afleiden, afleiden, afleiden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies waarom iedereen tegenwoordig "lid" wil zijn van een zelfverklaarde minderheid of op andere manier "zielige" groeperingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.
Ik vind er niks hilarisch aan. In plaats van dat het gaat over de inhoud, gaat het over de labeltjes en is er geen, dan verzinnen we wel een nieuw etiketje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.
Hun eigen SA.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Sharia politie in onze straten,
Alles, werkelijk alles wat we de laatste 20/30 jaar voorspellen komt gewoon steeds uit, keer op keer en met elke dag die voorbij gaat blijkt "rechts" gewoon al die jaren 100% gelijk te hebben gehad.
Momenteel is er nog geen reactie uit de linkerhoek, die zitten nog te krijsen, schreeuwen en iets te roeptoeteren over nazi orde diensten als burgers een whatsapp groep starten om iets te doen aan de overlast van de AZC's
Hoe noem jij jouw zieligheid ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is precies waarom iedereen tegenwoordig "lid" wil zijn van een zelfverklaarde minderheid of op andere manier "zielige" groepering.
Zou wel in de stijl zijn. Op alles haten en toch alle eigenschappen overnemen.quote:
Halsema...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Douglas Murray is geweldigquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Indrukkwekkend interview met Douglas Murray over de pro-Hamasdemonstranten: "We've seen these people before."
Murray verwijst naar links dat in de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw partij koos voor de PLO. Hij vertelt het verhaal van deze gijzeling, waar twee linkse terroristen uit Duitsland bij betrokken waren. Joden werden van niet niet-joden gescheiden. Er zat een man tussen die de holocaust had overleefd. Hij liet zijn tatoeage uit het kamp zien, waarop één van de Duitse gijzelnemers zei: "Ik ben geen nazi, ik ben een idealist."
[ x ]
Het hele interview staat hier:
Mijn schoonmoeder deelde dit ook al, die trapt er met twee voeten inquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:17 schreef Aether het volgende:
Amnesty wil verbod op gezichtsherkenning voor identificeren demonstranten
https://nos.nl/artikel/25(...)iceren-demonstranten
Bij Amnesty werken alleen maar allochtonen en linkse meisjes dus wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me eigenlijk af, staan deze lui ook wel eens bij extreem rechtse demonstraties? Om te zorgen dat die ook hun recht hebben om te demonstreren?
Ik hoorde op 7 oktober dat er verschillende waarnemers van Amnesty aanwezig waren. Sindsdien houd ik hun website en X-account nauwlettend in de gaten om het rapport te lezen over de wijze waarop de pro-Palestinademonstranten hun recht hebben misbruikt en welke maatregelen getroffen moeten worden om de veiligheid van andersdenkenden te waarborgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me eigenlijk af, staan deze lui ook wel eens bij extreem rechtse demonstraties? Om te zorgen dat die ook hun recht hebben om te demonstreren?
Kunnen ze toch nog wat doen met hun social studies papiertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bij Amnesty werken alleen maar allochtonen en linkse meisjes dus wat denk je zelf
En? al zeker heel veel rapporten langs gekomen zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoorde op 7 oktober dat er verschillende waarnemers van Amnesty aanwezig waren. Sindsdien houd ik hun website en X-account nauwlettend in de gaten om het rapport te lezen over de wijze waarop de pro-Palestinademonstranten hun recht hebben misbruikt en welke maatregelen getroffen moeten worden om de veiligheid van andersdenkenden te waarborgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |