Geen idee welk punt je probeert te maken hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
We hebben ook niet complete landen leeggetrokken in de slavernijtijd dus dat gaat dan beide kanten op he
Dat is evident iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee welk punt je probeert te maken hier
Jeetje, nu heb je me toch echt klem met je topargument. Knap hoe je zo een eloquente en gewiekste uiteenzetting van je standpunt zonder gebruik making van drogredenen kunt neerzetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is evident idd
Plaat voor de kop maakt je blind
Waarom ga je er vanuit dat heel Indonesië ellende heeft gekend door Nederlands handelen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jeetje, nu heb je me toch echt klem met je topargument. Knap hoe je zo een eloquente en gewiekste uiteenzetting van je standpunt zonder gebruik making van drogredenen kunt neerzetten.
Chapeau hoor
Nee hoor. Bedenkelijk handelen betekent niet dat we daar onze rijkdom aan te danken hebben. Er zal best wel wat gemankeerd aan de sociale veilgheid van de Deense gastarbeiders in dienst van een graanschipper in de Baltische wateren maar je moet dat wel in zijn tijd plaatsen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet echt. Maar waarom beantwoord je de vraag niet?
Maar wat is er mis met weten dat onze zee"helden" ook een andere kant hadden?
Of dat we ons bewust worden van het feit dat we onze rijkdom aan een wat bedenkelijke manier van handelen te danken hebben?
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat heel Indonesië ellende heeft gekend door Nederlands handelen?
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:17 schreef Aether het volgende:
Halsema dankbaar voor "vele steun" na ophef over pro-Palestijnse demonstratie
https://www.at5.nl/artike(...)stijnse-demonstratie
Politieke wil waarschijnlijk, en het verschuiven van de Overton window binnen Europa (andere landen hebben een verbod of zijn ermee bezig). Het is nog maar de vraag of er een verbod komt, want terrorisme verheerlijken is in Nederland niet verboden. Er is al vaker in de politiek over Samidoun gedebatteerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er iemand die begrijpt waarom dit jaar in April de Samidoun groep nog wel toegestaan werd terwijl exact dezelfde motie om Samidoun te verbieden nu is aangenomen?
Dat klopt. Er zijn voorstellen gedaan om verheerlijking van terrorisme te verbieden, echter stuit dat op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Akkerdjie het volgende:
Het is nog maar de vraag of er een verbod komt, want terrorisme verheerlijken is in Nederland niet verboden. Er is al vaker in de politiek over Samidoun gedebatteerd.
Halsema en Wilders versterken elkaar en elkaars achterbanquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.
Ja Wilders schoot zichzelf in de voet met die tweet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Halsema kan shinen mag Wilders zichzelf aanrekenen. Ik heb opiniestukken gelezen met goede inhoudelijk kritiek op het handelen van Halsema. Geert kiest echter voor een ietwat agressieve nutteloze tweet en bereikt daarmee niets. Ik weet niet wat hem bezielt om dit steeds te doen, misschien mist hij wat intellectuele bagage. Ook de 'noodwet' vind ik een heilloze weg. Het is niet vreemd dat veel politici van andere partijen er niks in zin. Het lijkt of Wilders Orban als voorbeeld ziet. Om met de woorden te spreken van een illustere user: Orban is geen fijne vent.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
'Kritiek Wilders op Halsema = Vrouwenhaat'
https://www.geenstijl.nl/(...)-halsema-vrouwenhaat
[ afbeelding ]
Haten op Faber, Lientje en Agema mag dan weer wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Afleiden, afleiden, afleiden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies waarom iedereen tegenwoordig "lid" wil zijn van een zelfverklaarde minderheid of op andere manier "zielige" groeperingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.
Ik vind er niks hilarisch aan. In plaats van dat het gaat over de inhoud, gaat het over de labeltjes en is er geen, dan verzinnen we wel een nieuw etiketje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
De onmacht van extreem en woke links begint hilarische vormen aan te nemen.
Hun eigen SA.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Sharia politie in onze straten,
Alles, werkelijk alles wat we de laatste 20/30 jaar voorspellen komt gewoon steeds uit, keer op keer en met elke dag die voorbij gaat blijkt "rechts" gewoon al die jaren 100% gelijk te hebben gehad.
Momenteel is er nog geen reactie uit de linkerhoek, die zitten nog te krijsen, schreeuwen en iets te roeptoeteren over nazi orde diensten als burgers een whatsapp groep starten om iets te doen aan de overlast van de AZC's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |