Ja dat vind ik jammer dat je als stream kijker daar nu niks meer van te zien krijgt. Soms de eerste week wel nog en dan opeens niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die games die niet live worden gebracht.
Waardoor de streams niets meer opleveren dan wat rondhangende bewoners.
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijen
Mooizoquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeld
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.quote:
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'erquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vipquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'er
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vip
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Heb het niet eerder gekekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Was vroeger toch veel minder?
Ja ik zag het. 🤣quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijn
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoorquote:
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoor
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.
Ja, of het viel niet op als ze dingen (eigenlijk toch) niet konden omdat niet iedereen met een camera rond liep. Nu kijkt zo iemand een keer verkeerd en het wordt breed uitgemeten op juicekanalenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
En mensen die beroemd waren konden toen ook nog iets
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie al dat Marciano en Babbette een relatie hebben?
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samenquote:
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samen
Van Mexx en Martin wist ik..dat ie nog sanen zijn en een kindje hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
Dat is leuk om te lezen, van die stellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er zin in...
Gewoon omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |