abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215343064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:28 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Geen mail gehad van GVE over alles in de wallet storten, maar ik vind het zelf een upgrade als ze dan ook in de wallet verder gaan specificeren per lening. Begrijp ook wel waarom ze het doen, scheelt hun een hoop transactiekosten elke maand.

Qua veiligheid heeft OPP een aparte stichting voor derdengelden, dat is dus in theorie veiliger dan CCF. Maar CCF stort het na 2 maanden automatisch terug. Ik laat sowieso geen grote bedragen in die wallets zitten, heb je ook weinig aan.

Dood gaan is inderdaad erg onpraktisch tegenwoordig, omdat alles op je versleutelde devices staat. Je nabestaande komen er moeilijk achter waar je rekeningen hebt, vooral bij partijen zoals GVE, Raisin en DeGiro. De enige manier om hierop voor te bereiden is een lijst maken met partijen waar je zaken hebt lopen incl klantnummers. Mij werd laatst ook gevraagd om dit te doen, misschien maar eens werk van maken!
Bij mij kwam de nieuwsbrief van gve ook pas om 18.24. Oftewel dat gaat er allemaal niet zo snel...
pi_215343281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:43 schreef crowdfundingnederlan het volgende:

[..]
Er staat geen geld bij GVE, er staat geld bij OPP en Klantgelden staan bovendien bij (zover ik weet) alle platforms/vermogensbeheerders los van de organisatie zelf (d.m.v. een stichting Klantgelden)
Toch zou het een hele verbetering zijn als er een applicatie zou zijn waarbij je rechtstreeks in de bij OPP ondergebrachte wallets zou kunnen kijken. Nu loopt alle communicatie via de platformen terwijl het in feite een soort van 'eigen' bankrekeningen zijn.

Storten en opnemen via die applicatie zou (als vervolgstap) nog veel mooier zijn maar dat is nog héél ver weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 22-10-2024 19:59:25 ]
Pecunia non olet
pi_215346546
Pecunia non olet
pi_215347216
quote:
Ik vertrouw de rekeningcourant krediet van ABN niet in relatie tot de zekerheden.
pi_215347881
Dat dit stond te gebeuren kon je de klok op gelijk zetten. https://www.tubantia.nl/e(...)o-de-jonge~a9fee4a9/
pi_215347900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Hier ook geen mail van GVE over betalingen naar de wallet, maar wel een nieuwsbrief over (oa) dat je op ze kunt stemmen als beste crowdfundplatform van het jaar.
haha, 5 minuten nadat ik een email stuurde met de vraag o ver de ointbrekende email over de wallet kreeg ik deze ook.

Wel fijn om te lezen dat ik zeker niet de enige ben die de wallet-email niet heeft ontvangen. Ben nieuwd naar hun ractie op mijn vraag/email.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_215347930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:28 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Geen mail gehad van GVE over alles in de wallet storten, maar ik vind het zelf een upgrade als ze dan ook in de wallet verder gaan specificeren per lening. Begrijp ook wel waarom ze het doen, scheelt hun een hoop transactiekosten elke maand.

Qua veiligheid heeft OPP een aparte stichting voor derdengelden, dat is dus in theorie veiliger dan CCF. Maar CCF stort het na 2 maanden automatisch terug. Ik laat sowieso geen grote bedragen in die wallets zitten, heb je ook weinig aan.

Dood gaan is inderdaad erg onpraktisch tegenwoordig, omdat alles op je versleutelde devices staat. Je nabestaande komen er moeilijk achter waar je rekeningen hebt, vooral bij partijen zoals GVE, Raisin en DeGiro. De enige manier om hierop voor te bereiden is een lijst maken met partijen waar je zaken hebt lopen incl klantnummers. Mij werd laatst ook gevraagd om dit te doen, misschien maar eens werk van maken!
ik heb alles in de Bitwarden staan en heb dat met mijn echtgenoot gedeeld ( en andersom). Vna mijn ouders heb ik hun Bitwarden login gekregen voor dit soort noodgevallen. Voor ons is dit nu voldoende.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_215348340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 09:08 schreef Essebes het volgende:

[..]
ik heb alles in de Bitwarden staan en heb dat met mijn echtgenoot gedeeld ( en andersom). Vna mijn ouders heb ik hun Bitwarden login gekregen voor dit soort noodgevallen. Voor ons is dit nu voldoende.
beetje offtopic, maar houd je er ook rekening mee dat er vaak met een 2FA gewerkt wordt, naar een 06nummer of mailadres? Dus dat je daar ook toegang toe hebt....
pi_215348891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
dat je kan inloggen is al iets, lukt mij nog steeds niet
Inloggen werkt weer bij mij. Kon zelfs openstaand saldo opnemen.
pi_215349046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 09:05 schreef Essebes het volgende:

[..]
Wel fijn om te lezen dat ik zeker niet de enige ben die de wallet-email niet heeft ontvangen. Ben nieuwd naar hun ractie op mijn vraag/email.
Ik heb de mail van GVE ook niet ontvangen.
pi_215349054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:57 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Inloggen werkt weer bij mij. Kon zelfs openstaand saldo opnemen.
Mag ik vragen welke url je moet (gaan) gebruiken om bij de inlog te komen?
Pecunia non olet
pi_215349139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:15 schreef Red_arrow het volgende:

[..]
Ik heb de mail van GVE ook niet ontvangen.
heb je de registratie afgerond?

(ik heb ook geen mail en de registratie ook niet afgerond)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215349204
Twee nieuwe projecten bij Collin waar ik beide wel wat vraagtekens bij heb:

Aankoop bouwgrond om woningen op te bouwen. Als ik kijk naar de woning die in het onderpand zit en verkocht met worden voor 519k denk ik is deze woning dat wel waard? Ik vind de woning nog behoorlijk casco en ook lijkt de afwerking buitenom niet overal even netjes. Misschien moet ik er doorheen kijken maar ik vind 519k een flink bedrag ook gezien de regio.

De andere is een bouwbedrijf die een gebruikte bus wil aanschaffen en van een leasecontract af wil. Gaat het niet zo goed met de business? Waarom zou je anders een gebruikte bus willen kopen en daar een dure lening voor aan willen gaan met afkoop van je leaseovereenkomst.
pi_215349251
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:25 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja volgens mij registratie gewoon afgerond, investeer ook nog steeds regelmatig in nieuwe projecten.
pi_215349400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 09:55 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
beetje offtopic, maar houd je er ook rekening mee dat er vaak met een 2FA gewerkt wordt, naar een 06nummer of mailadres? Dus dat je daar ook toegang toe hebt....
ja, dat hebben we ook ondervangen :-)
Dank voor het meedenken.
(Roos Vonk)
pi_215349445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:31 schreef Ricky86 het volgende:
Twee nieuwe projecten bij Collin waar ik beide wel wat vraagtekens bij heb:

Aankoop bouwgrond om woningen op te bouwen. Als ik kijk naar de woning die in het onderpand zit en verkocht met worden voor 519k denk ik is deze woning dat wel waard? Ik vind de woning nog behoorlijk casco en ook lijkt de afwerking buitenom niet overal even netjes. Misschien moet ik er doorheen kijken maar ik vind 519k een flink bedrag ook gezien de regio.
.
Gezien het feit dat de woning al ruim een jaar te koop staat mag je aannemen dat de prijs net wat te hoog is gezien de markt. Daarnaast vraag ik mij af hoe courant het gebied is, zie weinig doorloop in woningen daar.
pi_215350595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:16 schreef obligataire het volgende:

[..]
Mag ik vragen welke url je moet (gaan) gebruiken om bij de inlog te komen?
Maxcrowdfund.com vervolgens op de 3 streepjesgedrukt naast Maxcrowdfund en daar kon je op inloggen drukken.
pi_215350793
https://www.collincrowdfund.nl/van-breugel-vastgoed-beheer-b-v/
Vakantiewoning op Collin. Klinkt aantrekkelijk, linkje is welkom c_/
Pecunia non olet
pi_215350848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:50 schreef obligataire het volgende:
Wat ik jammer vind is dat we geen beeld hebben van de vakantiewoning waar deze hypotheek op gevestigd wordt.
Betreft het hier een stenen woning of chalet.
pi_215351059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef Ricky86 het volgende:

[..]
Wat ik jammer vind is dat we geen beeld hebben van de vakantiewoning waar deze hypotheek op gevestigd wordt.
Betreft het hier een stenen woning of chalet.
https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/OTW01/C/1036

https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Het hutje achter de heg met het schuurtje i d garden ; ziet er niet zoveel van maar vergelijkbaar met de 13 in het dozijn andere op het park. Eerder een project geweest op dit parc CCF 43438 Oirschotsebaan 13b nr 86

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door peterc op 23-10-2024 15:30:19 ]
pi_215351092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:50 schreef obligataire het volgende:
quote:
Zij hebben eerder gewerkt bij een toonaangevend bedrijf dat actief is als touroperator, een luchtvaartmaatschappij bezit en een hotelorganisatie heeft.
Dan mag je ook gewoon Corendon schrijven hoor. ;)
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_215351122
quote:
Dank voor het delen van de link. Betreft als ik op Google Streetview een chalet achtige vakantiewoning.
Dit maakt wat mij betreft het onderpand iets minder interessant bij gedwongen verkoop.
pi_215351131
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 09:05 schreef Essebes het volgende:

[..]
haha, 5 minuten nadat ik een email stuurde met de vraag o ver de ointbrekende email over de wallet kreeg ik deze ook.

Je bent zeker niet de enige, ik heb ook (nog steeds) niets gekregen. Nu krijg ik behalve automatische reactie ook vrijwel niets van gve, ik denk dat ze me ook niet meer aardig vinden nadat ik had aangegeven dat ook de beloftes van de grote baas gewoon niet nagekomen werden en ik ze daar op heb gewezen.

Inmiddels na meer dan 3 weken (en reminder) reactie op de vraag waarom een bedrag dat in augustus (eenmalig, project 21664) zou worden uitbetaald nog steeds niet is uitbetaald. Wat mij betreft is de, in mijn ogen wel heel vrijblijvende (wanneer je het krijg merk je wel) reactie echt onacceptabel en is het schijnbaar net als bij recovery gelden, als je niet vraag komt het veel later en spreekt iedereen vervolgens lof omdat er toch nog wat komt (waar het in die tussentijd is geweest weten we niet).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215351136
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:25 schreef CaLeX het volgende:

[..]

yep, want reeds twee projecten via wallet, maar geen info ontvangen tot op heden
pi_215351201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:25 schreef Ricky86 het volgende:

[..]
Dank voor het delen van de link. Betreft als ik op Google Streetview een chalet achtige vakantiewoning.
Dit maakt wat mij betreft het onderpand iets minder interessant bij gedwongen verkoop.
Bij CCF 43438 was er ook sprake van aankoop van chalet en gronden Zie eerdere post Dit stond duidelijk vermeld, hier mis ik dat. Desondanks durf ik deze zeker aan, altijd markt voor met of zonder de grond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')