Lekker het geld bij een partij als GvE laten staan, net alsof ze een bank zijn. Eigenlijk toch absurd dat dat zomaar kan en mag? Collin doet het ook, dat stond mij ook al tegen maar had geen keuze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:56 schreef Horsemen het volgende:
Alle GvE verzamelbetalingen voortaan in de Wallet uitgekeerd:
[..]
Of als je dood gaat en je nabestaanden vergeten dit te melden bij GvE.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lekker het geld bij een partij als GvE laten staan, net alsof ze een bank zijn. Eigenlijk toch absurd dat dat zomaar kan en mag? Collin doet het ook, dat stond mij ook al tegen maar had geen keuze.
Zorg dan tenminste voor een optie die je aan kan zetten dat het geld gelijk naar je bankrekening gaat. Dan heb je de keuze. Nu loop je nog een mooi stuk extra risico, als GvE omvalt en je bent vergeten de boel uit te laten betalen dan ben je dat ook nog even fijn kwijt óf kan je er jarenlang op wachten voor het uitbetaald wordt.
Heb jij dit per e-mail gehad? Ik heb geen e-mail gehad en zie in de app dit ook nergens staan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:56 schreef Horsemen het volgende:
Alle GvE verzamelbetalingen voortaan in de Wallet uitgekeerd:
[..]
Afzender = mailingen@geldvoorelkaar.nlquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:54 schreef Essebes het volgende:
[..]
Heb jij dit per e-mail gehad? Ik heb geen e-mail gehad en zie in de app dit ook nergens staan?
Lijkt me toch info die iedere investeerder zou moeten krijgen?
Als die überhaupt al van het bestaan af weten. (Nu kan GVE die data vrij gemakkelijk krijgen, maar de vraag is of ze dat doen)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:49 schreef KrekelJapie het volgende:
Of als je dood gaat en je nabestaanden vergeten dit te melden bij GvE.
Hier ook gewoon gehad, niet in je spam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:54 schreef Essebes het volgende:
[..]
Heb jij dit per e-mail gehad? Ik heb geen e-mail gehad en zie in de app dit ook nergens staan?
Lijkt me toch info die iedere investeerder zou moeten krijgen?
Ik heb dat weleens bij SiG en GvE nagevraagd. Was niet het geval.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:24 schreef impact9 het volgende:
Is het niet net zoals bij CCF? Automatische uitbetaling bij 2 maanden onaangeroerd laten van gelden?
Ok, heb alleen in de App gekeken,quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef djtiesto8 het volgende:
Ik heb ook nog geen mail gehad van GVE, maar ik heb ook nooit de nieuwe voorwaarden doorlopen of de KYC. Dus wellicht dat ik daarom buiten de mailing val.
Ben wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren met mijn toekomstige terugbetalingen, als ik nog geen wallet heb aangemaakt, maar ook geen actie onderneem.
De informatie staat ook op de website van GVE:
https://www.geldvoorelkaa(...)udere-investeringen/
Hier idem niets gehoord. Ik kan me bovendien niet vinden in het feit dat het geld niet automatisch door gestort wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef djtiesto8 het volgende:
Ik heb ook nog geen mail gehad van GVE, maar ik heb ook nooit de nieuwe voorwaarden doorlopen of de KYC. Dus wellicht dat ik daarom buiten de mailing val.
Ben wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren met mijn toekomstige terugbetalingen, als ik nog geen wallet heb aangemaakt, maar ook geen actie onderneem.
Nee, dat is wel gruwelijk irritant, helemaal als je meerdere platforms hebt. Je krijgt dan nog net wel een mail dat het is bijgeschreven, maar toch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hier idem niets gehoord. Ik kan me bovendien niet vinden in het feit dat het geld niet automatisch door gestort wordt.
Dat wou ik ooit bij WvjG. Daar werd mij verplicht de KYC door te lopen anders kon ik fluiten naar mijn verdere terugbetalingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef djtiesto8 het volgende:
Dat niet, want het geld staat niet bij GvE maar bij de betalingsdienstverlener OPP.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:43 schreef GereDathan het volgende:
Nu loop je nog een mooi stuk extra risico, als GvE omvalt en je bent vergeten de boel uit te laten betalen dan ben je dat ook nog even fijn kwijt óf kan je er jarenlang op wachten voor het uitbetaald wordt.
Om het nog wat complexer te maken. Ik vind het echt een naar iets allemaal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:05 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Dat niet, want het geld staat niet bij GvE maar bij de betalingsdienstverlener OPP.
(Overigens ben ik zelf ook geen fan van wallets).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk geen idee waarom ik als investeerder geen stem heb kunnen geven en ook geen idee heb wat het voorstel dus is. Echt zo klaar met GvE. Moet maar zien wat er terugkomt dus.
Er staat geen geld bij GVE, er staat geld bij OPP en Klantgelden staan bovendien bij (zover ik weet) alle platforms/vermogensbeheerders los van de organisatie zelf (d.m.v. een stichting Klantgelden)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lekker het geld bij een partij als GvE laten staan, net alsof ze een bank zijn. Eigenlijk toch absurd dat dat zomaar kan en mag? Collin doet het ook, dat stond mij ook al tegen maar had geen keuze.
Zorg dan tenminste voor een optie die je aan kan zetten dat het geld gelijk naar je bankrekening gaat. Dan heb je de keuze. Nu loop je nog een mooi stuk extra risico, als GvE omvalt en je bent vergeten de boel uit te laten betalen dan ben je dat ook nog even fijn kwijt óf kan je er jarenlang op wachten voor het uitbetaald wordt.
Dat is raar, want bij CCF gaven ze aan dat dat wettelijk verplicht is, omdat ze geen bankvergunning hebben en het niet toegestaan is om langer dan 2 maanden de gelden in bewaring te houden. Kan me niet voorstellen dat SiG of GvE wel een bankvergunning hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:31 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens bij SiG en GvE nagevraagd. Was niet het geval.
Ook hier moet je naar OPP kijken en niet naar de platformen. OPP heeft uitgebreide vergunningen als betaaldienst verlener. Of hier het langdurig bewaren van gelden onder vallen is mij niet bekend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:09 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
Dat is raar, want bij CCF gaven ze aan dat dat wettelijk verplicht is, omdat ze geen bankvergunning hebben en het niet toegestaan is om langer dan 2 maanden de gelden in bewaring te houden. Kan me niet voorstellen dat SiG of GvE wel een bankvergunning hebben.
dat je kan inloggen is al iets, lukt mij nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:22 schreef quepos het volgende:
Ik kan weer inloggen bij MAX, helaas is het saldo 0. Had gehoopt op een paar terugbetalingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |