Huhquote:
Gefeliciteerd meid, ga een pak maltesers halen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Anatomie en fysiologie afgerond met een 8.7
Welkom terug maat, ben blij dat jij hier ook bent. Hier is het gezelliger dan in de geheime chat.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:56 schreef Näsenbar het volgende:
Ik schrok me een hoedje, ineens was er geen KLB SC meer. Gelukkig is er een nieuwe geopend!
Gzgz🎉quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Lekker man!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, opmeten en kleuren uitzoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaan ze van het weekend klussen dan kaneel
Ah okequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, opmeten en kleuren uitzoeken.
Niet zo spannend, voor nieuw zonnescherm. Komt ook nog ergens iemand voor de ketel langs.quote:
Lekker woke allemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nog groen schuurdak, nieuwe voordeur en elektrische kookplaat.
Klinkt erg lekker, opperdoeser aardappelen zijn sowieso een van de betere.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedenavond. Opperdoeser-aardappelen, een groenteschijf en witte bonen in tomatensaus wordt het.
Wat een wijvendrankjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik drink nu een chai latte met Kim
Waar zitten de radius en ulna?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Jo bro!quote:
Balen? Of is dat juist goed maat?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
5 stafpunten gepakt in laatste league race
Ja ik weet dus niet waarom maar vind het op zich lachenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Balen? Of is dat juist goed maat?
Nou zuig een lul en vier het!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:12 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag koffie gedronken met Lieke van Lexmond.
Heel leuk mens
Ben die lelijke hoeren moeder van je niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zuig een lul en vier het!
WOW!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben die lelijke hoeren moeder van je niet.
Hij wel jaquote:
Misschien heeft die getest gisterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Teringjantje hij is positief hoe kan dit
Veel plezier maat!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:50 schreef Rozevla het volgende:
Op naar het mooiste land van de wereld🇺🇸
Wat wil je goedemorgen overigens hiermee zeggen??quote:
Nou hallo hoe gaat het met je overigens niks hoor hahahaha nee echt niks neeeeee helemaal niksquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat wil je goedemorgen overigens hiermee zeggen??
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou hallo hoe gaat het met je overigens niks hoor hahahaha nee echt niks neeeeee helemaal niks
Niveautje Haags hoorquote:
Gaaf gifje.quote:
Goeie reis en have fun!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:50 schreef Rozevla het volgende:
Op naar het mooiste land van de wereld🇺🇸
ga je morgen je coming out doen krokodilletjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is weer eens hard tegen hard in het nieuwste NICE! -topic.
Hoe dat zoquote:
Dat nice gebeuren?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Fok-it het volgende:
Ach ach ach wat maakt Danny zich weer onsterfelijk belachelijk
Wat minder goed geslapen denk ik. Was mokertje warm ripquote:
Kan toch nietquote:
Lekker rustig dagje van maken dan tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat minder goed geslapen denk ik. Was mokertje warm rip
Hoezo?quote:
Fietsenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje van maken dan toch
Lekker wandelen
Nee, maar wel misbruikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is geen pedofilie goedpraten toch
Ah joh dat topic? Das toch geen misbruik johquote:
Tuurlijk wel. Ze dwong ze tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah joh dat topic? Das toch geen misbruik joh
Hahaha ja vast . Ze dwong die ijshockeyboys ffquote:
Dwang is niet alleen fysiek he.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha ja vast . Ze dwong die ijshockeyboys ff
NICE
Weet ik. Oefen vaak dwang uit op m'n collega zodat ie koffie voor me haaltquote:
Nice hequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Fok-it het volgende:
Ach ach ach wat maakt Danny zich weer onsterfelijk belachelijk
Geen idee waar het over gaat, maar ik heb het nooit gedaan. Geen idee dus of het de moeite waard is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wist niet dat de stelling je moet geen kinderen neuken tegenwoordig een hot take was
In ieder geintje zit een seintjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef Questular het volgende:
Hilarisch hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een nice meme.
KOM HIER DAN SLA JE HELEMAAL VERROT WORDT HELEMAAL LEIP HIEROquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef Questular het volgende:
Hilarisch hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een nice meme.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KOM HIER DAN SLA JE HELEMAAL VERROT WORDT HELEMAAL LEIP HIERO
Nouja we kunnen vanavond wel even coke snuiven andersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar ik heb het nooit gedaan. Geen idee dus of het de moeite waard is.
Net als met coke.
Laat de hertenbiefstuk in ca. 30 min. in de verpakking op kamertemperatuur komen. Dep de biefstuk droog met keukenpapier en bestrooi met versgemalen zwarte peper en eventueel zout.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik het beste een hertenbiefstuk klaar kan maken?
Dochter heeft er stiekem 1 in het mandje gedaan tijdens het winkelen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet morgen werken, lijkt me niet slim.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja we kunnen vanavond wel even coke snuiven anders
Oh ja tuurlijk ja dat heeft je dochter gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Coming out as beast? Ja eens.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ga je morgen je coming out doen krokodilletje
Dus een gewone biefstuk?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Laat de hertenbiefstuk in ca. 30 min. in de verpakking op kamertemperatuur komen. Dep de biefstuk droog met keukenpapier en bestrooi met versgemalen zwarte peper en eventueel zout.
2
Verhit in een koekenpan waar de hertenbiefstuk net in past op hoog vuur de boter en laat uitbruisen. Het schuim is dan weggetrokken en de boter begint net te kleuren. Leg het vlees in de pan en bak op hoog vuur voor rood 2-3 min., voor medium 3-4 min. en voor doorbakken 5-6 min. Keer halverwege. Gebruik hiervoor een keukentang; door met een vork in het vlees te prikken verliest het zijn vleessappen en wordt minder mals. Houd de boter in beweging door de pan aan de steel heen en weer te bewegen.
3
Leg het vlees op een bord en laat losjes afgedekt met aluminiumfolie 5 min. rusten. De vleessappen verdelen zich nu over het vlees, waardoor er minder vocht uitloopt bij het aansnijden.
De eerste keer dat ze vrij mocht lopen in de winkel, had ze haring meegenomen. Dus dit is wel beter.quote:
Nouja, wtfquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef Solotovski het volgende:
Schaamteloos wat kaneel probeert te doen hier
Ja eens, dat ijzer is ook zo ongelofelijk slecht voor je tandenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze vrij mocht lopen in de winkel, had ze haring meegenomen. Dus dit is wel beter.
Hertenbiefstuk, haring... Ze heeft er verstand van.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze vrij mocht lopen in de winkel, had ze haring meegenomen. Dus dit is wel beter.
Probeer jij maar eens een peuter in de gaten te houden. Kleine beentjes die bewegen heel rap.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:06 schreef Solotovski het volgende:
Jaa maar m'n dochter heeft het in het mandje gedaan. Ik weet helemaal van niks!!!
Ze had ook eens Woezel en Pip tandpasta.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk, haring... Ze heeft er verstand van.
Niet veel voor nodig bij jou 😹quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KOM HIER DAN SLA JE HELEMAAL VERROT WORDT HELEMAAL LEIP HIERO
Wat heb je tegen goonen?quote:
Zeer grote kans op kwquote:
Ik ben bereid een knuppel te pakken indien nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
@:Leandra moet KLB knokploeg in actie komen??
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
@:Leandra moet KLB knokploeg in actie komen??
Heb er wel wat van meegekregen.quote:
dankje pikkebaasquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn top 4 gekkies is wel
1. kw
2. eend en alle klonen
3. scrup
4. fokkie
Waar staat El_Matador?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
1. kw
2. eend en alle klonen
3. scrup
4. fokkie
Godverdommequote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
1. kw
2. eend en alle klonen
3. scrup
4. fokkie
Die ken ik nietquote:
Jou ken ik ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik moet echt beter mijn best gaan doen!
Heb ik al een hele tijd niet gezien.quote:
Waar is die gebleven eigenlijk?quote:
Van voor mijn tijd denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik al een hele tijd niet gezien.
Spijtig. Altijd open voor iedere samenzweringstheorie. Altijd aan de drugs.quote:
Tag me dan even volgende keerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: daar kom je pas 2 dagen later achter
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Tag me dan even volgende keer
echt mokerdom ben jij xDquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik moet echt beter mijn best gaan doen!
Geen idee. Al jaren geleden uit het oog verloren.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk?
En diegene die in Denemarken woonde en vooral onscherpe foto's postte, met zijn Duitse Herder erop.
Oh dan ben ik dat totaal vergetenquote:
Die is wel leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.bricklink.com(...)/2061/Pigs-&-Potions
@:Ama zie deze set.
Wtf?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
echt mokerdom ben jij xD
de tandjes
Ik moet op mijn woorden terugkomen, hij is wel van voor jouw tijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan ben ik dat totaal vergeten
Naam komt mij niet bekend voor
Zit in die golf wel enorm veel dat ik zou willen kopen. Veel kastelen, bruggen, smeden etc.quote:
Even gekeken in LinkedIn en hij staat er nog. Connected 10 years ago.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet op mijn woorden terugkomen, hij is wel van voor jouw tijd.
Hoe is dit al 9 jaar geleden?!
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
Herinner me vooral zijn foto's van de feestjes daar in ZA. Vooraf opscheppen over hoe knap alle vrouwe daar zijn, en dan op de foto een paar Minecraft varkens. En dan werd hij ziedend als je daar wat van zei.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet op mijn woorden terugkomen, hij is wel van voor jouw tijd.
Hoe is dit al 9 jaar geleden?!
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
BE-LACHE-LIJK!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
1. kw
2. eend en alle klonen
3. scrup
4. fokkie
quote:
Jij hebt mij nu twee keer in het echt gezien maat. Zo gek ben ik nietquote:
Stoomt uit mijn oren Niels.quote:
Was toch een grapje kikkertjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu twee keer in het echt gezien maat. Zo gek ben ik niet
Hier ga ik onder de douche even over nadenkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was toch een grapje kikkertje
Maar beoordeel de top 3 even
Nou nouquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu twee keer in het echt gezien maat. Zo gek ben ik niet
🍆💦💦💦quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ga ik onder de douche even over nadenken
En over jou
Denk je dat hij een top 5 bedoelt? Of ben jij niet gek, want jij zit bij klonen maar jij bent die kloon niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
van je vrienden moet je het hebben
Geeft niet bro. Is helemaal vergeven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:09 schreef Abid-Meher het volgende:
Tering jantje, de tandjes hey... ik realiseer me nu pas dat @:chevycaprice strafpunten heeft gehad, maar ik heb hem niet eens gevraagd hoe de race verder was verlopen.
Zo niet goated van mij.
Damn, hoop dat die gasten die jou zou eruit hebben gereden straks tandjes kunnen tuffen. Wat een klootzakken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geeft niet bro. Is helemaal vergeven.
Nou niet zo goed trouwens want ik startte P3 en eindigde P8. Veel foutjes onder druk. Was ook een beestachtig moeilijk circuit.
Maar ik ga mee in je top 2quote:
Dit is geil.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ga ik onder de douche even over nadenken
En over jou
@Viesdik en @epicbeardman GODEN gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik ga mee in je top 2
Top 3 is een gedeelde bronzen medaille voor: Viesdik, epicincelman, PSVCL, Za. Dragonoflife, pietertje, kluun, LXIV, Deezertje, Ali_boo, UncleScorp, DJMO, hoechst en dat 83 jarige vrouwtje waar ik nu niet op de naam kan komen. Die is ook koekoek hoor.
Gekkies uit het verleden kan ik nu niet opkomen maar wel honorable mention voor Fiengodin @:Ama
Als je nou even een selfie stuurt kom je ook op de visuele fantasielijst te staanquote:
Lxiv de man die hoopte dat alle kinderen en vrouwen verkracht zouden worden toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top 3 is een gedeelde bronzen medaille voor: Viesdik, epicincelman, PSVCL, Za. Dragonoflife, pietertje, kluun, LXIV, Deezertje, Ali_boo, UncleScorp, DJMO, hoechst en dat 83 jarige vrouwtje waar ik nu niet op de naam kan komen. Die is ook koekoek hoor.
Gekkies uit het verleden kan ik nu niet opkomen maar wel honorable mention voor Fiengodin @:Ama
IS kinderen en vrouwen, maar ja inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lxiv de man die hoopte dat alle kinderen en vrouwen verkracht zouden worden toch?
Ootje?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo vergeet je er nog wel een paar inderdaadquote:
Ohja, die had er wel echt bij gemoetenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:28 schreef Solotovski het volgende:
Sfancta dan? Welke knuppel was dat ook alweer
Ja die vind ik ook leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik had vroeger @:Hyaenidae er ook wel bij gezet maar die kan ik wel goed hebben eigenlijk laatste tijd
Btb never forgetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:32 schreef Questular het volgende:
Badtripbob was ook wel een gekkie, maar dan niet in een irritante manier. Jammer dat hij zo door de war was geraakt. En dan had je nog iemand met een enorme lastige naam Salamanzar ofzo die hele lappen tekst neerzette tijdens zijn amfetamine marathons.
Irritante users genoeg. Maar MikeyT en Eens staan wel in de top 5 sowieso.
Me nooit echt veel met die kerel bezig gehouden volgens mij. Ken zijn naam maar kan me niet heugen ooit wat bijzonders van hem gelezen te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:32 schreef Questular het volgende:
Badtripbob was ook wel een gekkie, maar dan niet in een irritante manier. Jammer dat hij zo door de war was geraakt.
Hakuna goddammit jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Hakuna nog niet genoemd? En schenkie?
Staat gewoon op ytquote:
Poste alleen op het drugs gedeelte, uiteindelijk zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Me nooit echt veel met die kerel bezig gehouden volgens mij. Ken zijn naam maar kan me niet heugen ooit wat bijzonders van hem gelezen te hebben
alles prima hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, die had er wel echt bij gemoeten
Maargoed, voor het zelfde geld is dat ook gewoon 1 van Johns kloontjes.
Dat is wel treurig jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Poste alleen op het drugs gedeelte, uiteindelijk zelfmoord gepleegd.
K vind hem te duur. Schijnt ook moeite met gta6 te hebben. Jouw meningquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog precies 4 weken en dan heb ik een fucking ps5 pro motherfuckers
Wij zijn gedeelde tweede plek toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
@:Viesdik en @:epicbeardman GODEN gefeliciteerd
Mwah, die zit echt niet op dat niveau hoor. Dat is cult, maar echt irritant vond ik hem nooitquote:
jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wij zijn gedeelde tweede plek toch?
Scrupuleus is hartstikke normaal, ik spreek ook vreemde dames aan bij het wandelen.
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog precies 4 weken en dan heb ik een fucking ps5 pro motherfuckers
Dan is die op een normale ps5 helemaal onspeelbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K vind hem te duur. Schijnt ook moeite met gta6 te hebben. Jouw mening
Qua kleur?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Vind xbox wel mooier. Staat mooier bij m'n interieur
Heb tomb raider remaster gekocht kan ik lara croft in 4k zienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
Ben beetje jelly.
Grappig altijd haten op @capuchon_jongen omdat die niet doorpakt en adviezen in de wind slaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die zit echt niet op dat niveau hoor. Dat is cult, maar echt irritant vond ik hem nooit
Van mij mag je hem hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ja
maar ik vier geen 2e plek, only losers celebrate second place
Wat danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:46 schreef Fok-it het volgende:
Wow, meest bizarre FOK!-kennis binnengekregen van @:Solotovski sinds lange tijd
Die was zo woke toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb tomb raider remaster gekocht kan ik lara croft in 4k zien
I'm a sucker for low polygon titsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die was zo woke toch?
Valt me tegen dit. Dacht dat je gebaseerd was.
Lara kon altijd wel heerlijk kreunenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die was zo woke toch?
Valt me tegen dit. Dacht dat je gebaseerd was.
Ja ook maar ook qua designquote:
JE WEET WAT IK JE ZEI HE!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:46 schreef Fok-it het volgende:
Wow, meest bizarre FOK!-kennis binnengekregen van @:Solotovski sinds lange tijd
Jaja, ik zeg niksquote:
Kan er gewoon andere plates opdoenquote:
Gedoetjes allemaalquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan er gewoon andere plates opdoen
Nou je wil het niet eens weten het is echt shockingquote:
ZEG HET! ANDERS KAN IK NIET SLAPEN!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je wil het niet eens weten het is echt shocking
Dit gaat FOK! voor ALTIJD veranderenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je wil het niet eens weten het is echt shocking
Oke oke @Solotovski heeft sinds zijn registratie hier al meerdere vrouwen, inclusief al zijn FOK!-exen in zijn kelder bewaard.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZEG HET! ANDERS KAN IK NIET SLAPEN!
Ik ben eigenlijk geen mensquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZEG HET! ANDERS KAN IK NIET SLAPEN!
Beetje homofoob dat je Jamai overslaatquote:
Oke Chevyquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje homofoob dat je Jamai overslaat
Hoe gaat het met het aanduwvrouwtje?quote:
Benieuwd hoe vaak hij in de docu aan zijn reet zitquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd hoe vaak hij in de docu aan zijn reet zit
Voor iedereen moeilijk, en ik reed hem ook voor het eerst dus dan is het sowieso wat anders.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Damn, hoop dat die gasten die jou zou eruit hebben gereden straks tandjes kunnen tuffen. Wat een klootzakken.
Maar wel goed, om te leren om onder druk te presteren, dat is sowieso wel goated wanneer het lukt. Is dit circuit beetje je achilleshiel of is die voor iedereen moeilijk?
Wanneer is de volgende race beest?
Ik verkeer tijdens een dagenlange goonsessie juist in optimale euforiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Daarmee bereik je je prime niet.
Ik hoop dat je het goed gaat doen in Macau, maar blijf wel weg van de gokelementen, gewoon lekker racen en direct naar huis!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor iedereen moeilijk, en ik reed hem ook voor het eerst dus dan is het sowieso wat anders.
Vanavond Macau, ook een vrij moeilijke. Maar we gaan er gewoon weer goed tegenaan en we hebben er zin in!
Ja klopt, dat had ik laatst ook met die stokbrooden. Frikandelbroodje ook al in jaren niet gehad, werd er altijd misselijk van zal nu nog wel erger zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:51 schreef Näsenbar het volgende:
Net voor het eerst in jaren een stokbrood kruidenboter van de supermarkt afgebakken, maar Groenlinks/PvdA en de woke-elite hebben daar de afgelopen jaren wel de smaak uit gehaald zeg. In mijn herinnering was het een stuk beter.
(lol)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het goed gaat doen in Macau, maar blijf wel weg van de gokelementen, gewoon lekker racen en direct naar huis!
Nou het zit erop.quote:Je gaat het maken beest. Sowieso nog knap voor eerste keer op een vreemd parcours zo te presteren. Jij bent beasted
Klinkt alsof je blij bent dat het voorbij is?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
[..]
Nou het zit erop.
Helaas werd het de eerste 2 races een ramp. Laatste race gelukkig nog goed hersteld.
Die linkse ambtenaar kan me kont kussen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
@:Viesdik en @:epicbeardman GODEN gefeliciteerd
Nou niet blij, baal gewoon van die klote resultaten. Maar nu het hoofdje weer op naar de volgende race, zo snel gaat het.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt alsof je blij bent dat het voorbij is?
Trek het je niet te zeer aan bradabro, rampen overkomen ons allemaal. Ik heb ook net verloren bij staatsloterij. Twintig euro weggegooid, maar ja belasting voor idioten.
Kan je nog recoveren in een volgende race bro? Je gaat gauw weer beasten en ik ook.
chevy ouwe boktor moet ik je even leren racen makkerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou niet blij, baal gewoon van die klote resultaten. Maar nu het hoofdje weer op naar de volgende race, zo snel gaat het.
Zaterdagmiddag is het al zover.
Mag. Al ben ik niet de meest snelle leerling. En druk simuleren blijft ook altijd nog lastigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
chevy ouwe boktor moet ik je even leren racen makker
Oke we starten irlquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag. Al ben ik niet de meest snelle leerling. En druk simuleren blijft ook altijd nog lastig
Lijkt mij prima idee!quote:
In een mazda mx5quote:
Man gaat hard, lekker in de fabriek. Hebben je begeleiders je rugzak ingepakt voor je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Goedemorgen.
Weer een nieuwe dag.
Paar uurtjes naar de fabriek en dan weekend.
Iedereen hier wens ik ook alvast een fijn weekend
Slechte resultaten maken je sterker cah. Nu reflecteren om na te denken hoe je kan beasten. Komt goed bruv.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou niet blij, baal gewoon van die klote resultaten. Maar nu het hoofdje weer op naar de volgende race, zo snel gaat het.
Zaterdagmiddag is het al zover.
Akkoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Slechte resultaten maken je sterker cah. Nu reflecteren om na te denken hoe je kan beasten. Komt goed bruv.
Zaterdagmiddag weer fris erin. Druk maakt alles moeilijk, omdat je onder stress in je het limbischbrein gaat zitten. Je moet je neocortex blijven adviseren. Let op je ademhaling bro, jij bent een beast. Zaterdagmiddag sick stuff op de baan.
Ja wel goed. Jij maat?quote:
Coming out as BEASTquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
fijn dat jullie samen uit de kast zijn gekomen vandaag
lhbtqabquote:
Waarom zeg je nou zulke dingen Abid...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent een homoseksuele penguin.
Klote maat. Hopelijk komt het goed als je weer lekker aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niet echt lekker, veel wakker gelegen met sad thoughts. Was niet zo beasted.
Mis je niets aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arnold Karskens na schorsing nu ontslagen bij Ongehoord Nederland
lol
Dat is zo, beasted stuff.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat. Hopelijk komt het goed als je weer lekker aan de slag gaat.
Simrace van morgen oefenen, jijquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat is zo, beasted stuff.
Wat ga jij vandaag nog doen?
Ik ben weer wat FSX flight sim aan het doen af en toe. Makkelijk beginnen met Zürich - Genčve ILS enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simrace van morgen oefenen, jij
Je gaat hard. Goated, gewoon niet bij pakken neerzitten en oefenen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simrace van morgen oefenen, jij
Gember in je gerechten of kaneelthee werkt tegen kou.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je gaat hard. Goated, gewoon niet bij pakken neerzitten en oefenen.
Ik ga wat bier koud leggen, en misschien ook gamen maar weet het niet. Ik heb het nu vooral koud, maar verwarming is duur om aan te zetten.
wanneer ga jij jouw duistere geheim met mij delen ouwe boktorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:28 schreef Solotovski het volgende:
Even de verwarming aan en de deuren open hoor
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
Ik laat de hele dag de kraan aan staan zodat ik altijd vers water heb.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:28 schreef Solotovski het volgende:
Hahahah zo skeer zijn dat je de verwarming niet aan wil doen omdat te duur
Hahaha
moet je mij maar niet blokkeren dan kun je het ook lezenquote:
nee heeft niemandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:45 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft iemand deze?
https://vandaaginside.shop/products/maskers
Een vriend van mij wil graag weten of je die langer dan 8 uur kan comfortabel kan dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |