Vanaf woensdag weer. Ik heb wat vrije dagen nu.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mis al een aantal ochtenden de weersverwachting en ik merk dat ik de dag daardoor een stuk onzekerder begin.
Briljante woordspeling, had van mezelf kunnen zijn.quote:
Kom maar langs ik heb een hakbijl die net geslepen isquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef VseslavBotkin het volgende:
net terug van de dokter, ik wilde transgender worden maar mijn pik was te groot om af te zagen!
Hnnngggquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef VseslavBotkin het volgende:
net terug van de dokter, ik wilde transgender worden maar mijn pik was te groot om af te zagen!
Oh, ik dacht asielzoekers.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom gaat het de hele dag over voetballers?
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?quote:
Precies. Nog pikken op het hakblok gelegd de laatste tijd ?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom gaat het de hele dag over voetballers?
Ik ben een linkse rechtse of een rechtse linkse. Het is maar net hoe je het ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?
Leg hem op het hakblok.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?
Ik noem mezelf conservatief progressief. Zoals ik introvert extravert ben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben een linkse rechtse of een rechtse linkse. Het is maar net hoe je het ziet.
Zo koppensnellenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Nog pikken op het hakblok gelegd de laatste tijd ?
Hydraulisch of met het hakmes?quote:
Beastedquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekker vliegtuigen aan het spotten vanuit m'n slaapkamerraampie.
altijd leuk met FL24 erbij.
Met een speerquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hydraulisch of met het hakmes?
Heb jij muziektips voor wanneer een bradabro gestresst is?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alles wat je zelf fijn vindt bro. Dan komt het zeker goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij muziektips voor wanneer een bradabro gestresst is?
Dankjewel bro, maar moet harde pokoe's hebben die hard zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles wat je zelf fijn vindt bro. Dan komt het zeker goed.
Stop hiermeequote:Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles wat je zelf fijn vindt bro. Dan komt het zeker goed.
Voor die laatste F16 vlucht pas geleden had ik een andere tracker omdat het op FL24 niet zichtbaar was. Jammer genoeg liet het weer het niet toe dat ze hier langskwamen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee de leider flippingcoin zegt dat iets niet mag, dan moet de hele SC luisterenquote:
Beter. Hydraulisch maakt zo'n herrie.quote:
Anarchy for Hollandquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je je wel aan de snelheidslimiet?
Wat is er mooier dan om VRIENDEN te voorzien van adviesquote:
ik zie je kaneel geen advies gevenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan om VRIENDEN te voorzien van advies
dat dynamische weersysteem in gran turismo 7 is echt sick trouwensquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan om VRIENDEN te voorzien van advies
Simuleert die t real life weer?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat dynamische weersysteem in gran turismo 7 is echt sick trouwens
ja is best wel sick, niet alle tracks nogquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simuleert die t real life weer?
Ben in de gym heb pakketjes mokerdelulu zakazuluquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh nee de leider flippingcoin zegt dat iets niet mag, dan moet de hele SC luisteren
@:doug-heffernan ter info
Dat is goede stuff maat. Lekker boating ipv goatingquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is best wel sick, niet alle tracks nog
maar ziet er realistisch uit, je krijgt ook plassen op de track waar het lager is en natte delen op de weg waar je minder grip hebt en zo
speelde op gt sport veel gr3quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goede stuff maat. Lekker boating ipv goating
Welke klasse wil je gaan rijden in Gt7?
Lekker maat. Heb je stuur?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
speelde op gt sport veel gr3
maar wil lekker beginnen met auto's verzamelen en single player uitspelen
Nou ja ik klik maar omdat jij het bentquote:
waarom?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin HEEL SLECHT.
Halverwege wordt die redelijk
Hoe wordt je manager?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Vandaag een nieuw contract als manager mogen ondertekenen
EAFC/FIFA opstarten, een personage creëren en daarna een club naar keuzen kiezen.quote:
Ik zou wel zo'n opleiding willen doen maar weet niet of het wat voor mij is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
EAFC/FIFA opstarten, een personage creëren en daarna een club naar keuzen kiezen.
Probeer het gewoon een keer. Bij de kringloop kan je vaak wel oudere edities van FIFA vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n opleiding willen doen maar weet niet of het wat voor mij is.
Ja nee, niet op de computer, maar in realiteit zeg maar, kan ik niet bij jou in de leer?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een keer. Bij de kringloop kan je vaak wel oudere edities van FIFA vinden.
onaanvaardbare taalquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:51 schreef Rozevla het volgende:
Diep van binnen
Is iedereen gewoon een neger
Dat jij nou een neger diep binnen hebtquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:51 schreef Rozevla het volgende:
Diep van binnen
Is iedereen gewoon een neger
Probeer dit anders eens:quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja nee, niet op de computer, maar in realiteit zeg maar, kan ik niet bij jou in de leer?
Leef nog hoor chefquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begin oktober zou hij weg gaan, en ik zie hem hier niet meer.
JAAAAAAAAAAquote:
Sorry dat ik je goonsessie kennelijk verstoordequote:
Heb al bijna twee dagen niet gegooned.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry dat ik je goonsessie kennelijk verstoorde
Dat zou bijzonder snel zijn na 1 week. Nee wel 12 bezichtigingen morgen zag ikquote:
Krijgen we nog storm ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 03:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Donderdag denk ik dat we te maken krijgen met het linker lagedrukgebied op het onderste plaatje. Overblijfsel van de vorige storm in Florida.quote:
Die hebben Flip en ik geboekt als gebbetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder snel zijn na 1 week. Nee wel 12 bezichtigingen morgen zag ik
Heb je de Tesla al pik?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:46 schreef Questular het volgende:
Misschien iets voor vastgoedmagnaat Laforest?
Lekker man. Komt vast een mooi bedragje uit dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder snel zijn na 1 week. Nee wel 12 bezichtigingen morgen zag ik
Ja, dat moeten we maar niet op Priske winterkampioen inzetten allemaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man. Komt vast een mooi bedragje uit dan.
Zou zonde van de centen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we maar niet op Priske winterkampioen inzetten allemaal
Ben net terug wanneer het verkocht wordt gok ik. Dan gaan we maar even meteen met financieel adviseur om tafel. Volgend jaar met paar ton op de betaalrekening naar het buitenland is wel smeken om problemenquote:
Ohquote:
Wat voor boodschapquote:
Mooi avondje in Monte Carlo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben net terug wanneer het verkocht wordt gok ik. Dan gaan we maar even meteen met financieel adviseur om tafel. Volgend jaar met paar ton op de betaalrekening naar het buitenland is wel smeken om problemen
Lekker dik hotel pakken, keertje de superclassico kijken in t stadionquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben net terug wanneer het verkocht wordt gok ik. Dan gaan we maar even meteen met financieel adviseur om tafel. Volgend jaar met paar ton op de betaalrekening naar het buitenland is wel smeken om problemen
Dagje Monaco was wel het rond deze periode maar vond het uiteindelijk beetje uit de richtingquote:
Oh lekker man. Veel plezierquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dagje Monaco was wel het rond deze periode maar vond het uiteindelijk beetje uit de richting
Zit nu in ValenciaHeerlijke stad. 3de grootste stad van Spanje maar een oase van rust vergeleken met waar dan ook in de Randstad lol
Ja, en dan wordt je wakker en kan je jezelf wel een voor de trein gooien uit berouwquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker dik hotel pakken, keertje de superclassico kijken in t stadion
Dikke prima
Aardigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, ouwe walvishaai?
Voor zelfde waar je toen voor opgenomen was?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aardig
Morgen voor een controle naar het ziekenhuis dat is wat minder
Verder wel prima
Denk dat je er heel snel uitgekeken bent, als gewone toerist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dagje Monaco was wel het rond deze periode maar vond het uiteindelijk beetje uit de richting
Zit nu in ValenciaHeerlijke stad. 3de grootste stad van Spanje maar een oase van rust vergeleken met waar dan ook in de Randstad lol
Jij ook veel plezier danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit weekend curryworst eten in Berlijn en LEGO kopen. En nog meer.
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zelfde waar je toen voor opgenomen was?
18 jaar geleden met mijn ouders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier danKomt wel goed denk ik. Berlijn is tof. weleens geweest?
Alleen controle is niet erg toch. Gewoon even broekje omlaag en voorover buigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aardig
Morgen voor een controle naar het ziekenhuis dat is wat minder
Verder wel prima
Cañizaresquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je een dikke ervaring hebt gehad?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt je wakker en kan je jezelf wel een voor de trein gooien uit berouw
Ze gaan mij wel buiten westen brengen dat is wat minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen controle is niet erg toch. Gewoon even broekje omlaag en voorover buigen.
Duur uitje voor een curryworst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit weekend curryworst eten in Berlijn en LEGO kopen. En nog meer.
Canizares die een parfumfles met zijn voet opving. Baas.quote:
Ik ga er niet specifiek voor naar Berlijn. Beide niet trouwens. Maar als ik er toch ben vind ik het wel heel leuk om daar naar de LEGO winkel te gaan en ja ik ga daar niet met lege handen naar buiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duur uitje voor een curryworst.
Waarom specifiek daar Lego kopen?
Komt vast goed. Geen angst meer?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze gaan mij wel buiten westen brengen dat is wat minder
Maar geen echte narcose
Goeie vraag. Denk sowieso wel hele gebied hier aan de kust. Stad is redelijk klein ook wel, meeste mensen fietsen/lopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat je er heel snel uitgekeken bent, als gewone toerist.
Hoe komt dat zo, denk je, die rust?
Heb je er af en toe nog last van?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja
Ze gaan kijken hoe het nu hersteld is en zo en gelijk testen op allergieën
Wat nou weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 21ste komt vriend Inso weer posten.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt vast goed. Geen angst meer?
en ook nietquote:
Maar die kan je ook in mindere mate hebben zonder gelijk al je geld over de balk te smijtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je een dikke ervaring hebt gehad?
Zeker in het joden topicquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 13 dagen pas?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat zal nu wel een wat andere ervaring zijn danquote:
Ja sowieso. Kan nu ook doen wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal nu wel een wat andere ervaring zijn danBij mij ook al lang geleden. Ben er 2 keer met school geweest.
Moet er ook maar weer eens heen, London ook trouwens
Avondje Berghain. Solo zal vast genieten van alle pijpende mannen op de dansvloerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso. Kan nu ook doen wat ik zelf wil.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Avondje Berghain. Solo zal vast genieten van alle pijpende mannen op de dansvloer
Denk niet dat ik daar binnenkomquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Avondje Berghain. Solo zal vast genieten van alle pijpende mannen op de dansvloer
Weinig werk, weinig industrie. Minder volle agenda's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag. Denk sowieso wel hele gebied hier aan de kust. Stad is redelijk klein ook wel, meeste mensen fietsen/lopen.
Denk ook wel beetje platteland mentaliteit vergeleken met een Barcelona. Ben in 1 keer doorgetreind van Parijs naar hier, met tussenstop in Barcelona (half 1 hier aangekomen rip) maar had ook totaal geen behoefte om ook maar voor 1 nachtje te stoppen daar.
@VseslavBotkin wat denk jij hiervan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag. Denk sowieso wel hele gebied hier aan de kust. Stad is redelijk klein ook wel, meeste mensen fietsen/lopen.
Denk ook wel beetje platteland mentaliteit vergeleken met een Barcelona. Ben in 1 keer doorgetreind van Parijs naar hier, met tussenstop in Barcelona (half 1 hier aangekomen rip) maar had ook totaal geen behoefte om ook maar voor 1 nachtje te stoppen daar.
daar kom je toch niet zomaar binnen of wel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:VseslavBotkin wat denk jij hiervan?
Geen idee, ben daar nooit geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
daar kom je toch niet zomaar binnen of wel?
Jij bent ook wel een hippe dertiger tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ben daar nooit geweest.
Klinkt wel als zo'n tent voor de hippe mensen.
ja heb daar niks mee, ga ook nooit naar feestjes ofzo. een illegale rave is wel leuk, maar die feestjes is altijd saaie kutmuziek die zelfs met drugs op niet te verdragen is. iedere keer dat ik ben gegaan was ik binnen anderhalf uur weer thuisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ben daar nooit geweest.
Klinkt wel als zo'n tent voor de hippe mensen.
Lol. In welke zin?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een hippe dertiger toch
Hopelijk vergissen ze zich niet met de letale injectiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar geen echte narcose
Hopelijk?!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hopelijk vergissen ze zich niet met de letale injectie
Geven ze je een paar goeie stompen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar geen echte narcose
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:26 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja heb daar niks mee, ga ook nooit naar feestjes ofzo. een illegale rave is wel leuk, maar die feestjes is altijd saaie kutmuziek die zelfs met drugs op niet te verdragen is. iedere keer dat ik ben gegaan was ik binnen anderhalf uur weer thuis
Lekker pikquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de hulp van KLB SC nodig hebt schroom niet, wij zitten altijd voor je klaar!quote:
Neequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:35 schreef Fok-it het volgende:
@:FlippingCoin had je die NotebookLM gegenereerde podcast gehoord hoe de AI-hosts in een existentiële crisis belandde toen ze hoorde dat ze niet menselijk waren?
Ja voor de scrotumquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geven ze je een paar goeie stompen dan?
Weet niet goed wat ik hier van moet denken. Is wel creepy. Bijna misdadig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:35 schreef Fok-it het volgende:
@:FlippingCoin had je die NotebookLM gegenereerde podcast gehoord hoe de AI-hosts in een existentiële crisis belandde toen ze hoorde dat ze niet menselijk waren?
Heel goedquote:
Ik had er ook wel echt beetje raar gevoel bij toen ik het hoorde moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik hier van moet denken. Is wel creepy. Bijna misdadig.
Tijd voor een conservatieve wetgeving hierover.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had er ook wel echt beetje raar gevoel bij toen ik het hoorde moet ik zeggenHet is wel echt next level aan het worden zo
Wat weten jullie van de anatomie van gezelschapsdierenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je de hulp van KLB SC nodig hebt schroom niet, wij zitten altijd voor je klaar!
Misschien zijn wij wel ai!!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)cover_theyre_ai_not/
@FlippingCoin weet elke kerst hoe zijn konijn er van binnen uitzietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat weten jullie van de anatomie van gezelschapsdieren
Wat een gore fascistquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:FlippingCoin weet elke kerst hoe zijn konijn er van binnen uitziet
Weinig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat weten jullie van de anatomie van gezelschapsdieren
ik heb dat ook een tijdje gedaan. Vond dat gedeelte niet bepaald mbo-niveau inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe een mbo cursus, is nog best ingewikkeld met al die hormonen
Ook de mbo cursus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb dat ook een tijdje gedaan. Vond dat gedeelte niet bepaald mbo-niveau inderdaad
Dacht dat ik gewoon beetje koeien ging aaien en stront moest scheppen
Ja dierverzorging lol. Echt al 15 jaar geleden ofzoquote:
Oja ik doe de paraveterinairquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dierverzorging lol. Echt al 15 jaar geleden ofzo
Uit interesse of aas je op een carriere switchquote:
Waarom doe je datquote:
Kaap mijn vragen niet weg joh oksellikkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit interesse of aas je op een carriere switch
Nee interesse. Salaris van een assistent komt niet eens in de buurt van ik nu verdien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit interesse of aas je op een carriere switch
Blijf maar lekker hangen in die narcose van je psychopaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaap mijn vragen niet weg joh oksellikker
Ah coolquote:
Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf maar lekker hangen in die narcose van je psychopaat
Satire!!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf maar lekker hangen in die psychose van je narcopaat
Die advanced voice mode is wel echt indrukwekkend trouwens. Ben benieuwd wanneer Europa daar toestemming voor gaat gevenquote:
Moet je ook in blackface?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik doe een mbo cursus tot tapir
Morgen leren we de juiste bladeren te kiezen om op te eten
En soa'squote:
Ja hopelijk snel want voice control is heel irritant nuquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die advanced voice mode is wel echt indrukwekkend trouwens. Ben benieuwd wanneer Europa daar toestemming voor gaat geven
Jaquote:
Hormonenstelsels zijn altijd kut. Feedback loops, schildklier etc. Blij dat ik het allemaal mocht vergeten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe een mbo cursus, is nog best ingewikkeld met al die hormonen
Heb t ooit op hbo gehaald maar het blijft niet hangenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hormonenstelsels zijn altijd kut. Feedback loops, schildklier etc. Blij dat ik het allemaal mocht vergeten.
Maar succes.
Wattan? Type eigenlijk alleen maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hopelijk snel want voice control is heel irritant nu
Gaat niet vloeiend dus dan is typen veel fijner, lange antwoorden en dan blijft die maar doorlullenquote:
Het is ook niet interessant vind ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb t ooit op hbo gehaald maar het blijft niet hangen
Je moet hem wel kunnen onderbreken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaat niet vloeiend dus dan is typen veel fijner, lange antwoorden en dan blijft die maar doorlullen
Ja dat is bij de nieuwe versie wel zo maar duurt nog even voor wij het hier krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet hem wel kunnen onderbreken inderdaad.
Kan je dat met een VPN niet omzeilen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is bij de nieuwe versie wel zo maar duurt nog even voor wij het hier krijgen
Ja wss wel maar is weer gedoequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat met een VPN niet omzeilen?
Bedankt voor de motivatie fijne vriendquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook niet interessant vind ik.
Maar goed even door de zure appel heen. Rest is waarschijnlijk wel leuk.
Gefileerde katten zeker Jeffrey Dquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
voordeel is wel dat er wss leuke plaatjes van katten in staan bij die boeken ipv diagrammen
Jij zou je je hele studie zitten te vergapen aan de plaatjes bij het deel over voortplantingquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
voordeel is wel dat er wss leuke plaatjes van katten in staan bij die boeken ipv diagrammen
Nouja zeg!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij zou je je hele studie zitten te vergapen aan de plaatjes bij het deel over voortplanting
Thrillers zijn nooit echt eng toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:53 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it ik zoek een enge thriller, heb je nog aanraders
quote:
Vandaag mj op de radio onderweg terug naar huisquote:
What the actual fuck!quote:
Nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:06 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand een tip hoe YouTube zonder advertenties te krijgen op de tv? Abonnement is tyfus duur, VPN route hebben ze gedicht en echt iedere keer weer die schijtreclames word ik helemaal gek van.
Pedos adorerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vandaag mj op de radio onderweg terug naar huis
Lekker hard gezet
Vraag het anders in DIG.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:06 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand een tip hoe YouTube zonder advertenties te krijgen op de tv? Abonnement is tyfus duur, VPN route hebben ze gedicht en echt iedere keer weer die schijtreclames word ik helemaal gek van.
YouTube premium is enige manier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:06 schreef Tlaloc het volgende:
Gaat 25 euro per maand kostenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag het anders in DIG.
Als je echt veel kijkt kan een abo het wel waard zijn trouwens. Maar is persoonlijk
13,99 tochquote:
🤨quote:
Is het een zwarte lader?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb zo'n lader gekocht die ZOGENAAMD 30W en 65W kan opladen
Dat ding laad godverdomme langzamer op dan dat ding van 12 W hier beneden
WAT IS DIT VOOR WANPRODUCT
Tyfus
Nee witquote:
Erg racistische insinuatie om zwart aan gebrekkig te koppelenquote:
En hij kwam ook niet van de zwarte markt (lol)quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg racistische insinuatie om zwart aan gebrekkig te koppelen
Huh?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg racistische insinuatie om zwart aan gebrekkig te koppelen
Echt zin in de meetquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
What the actual fuck!
Eerstvolgende meet zal ik eens praktiseren wat jullie hier suggereren
Succes!quote:
quote:
Dankjewel moet zometeen snel naar huis wachten op pakketje.quote:
Lekker bezig Abid,blijf je demonen de baas.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel moet zometeen snel naar huis wachten op pakketje.
Heb lego gekocht van de AliExpress ben benieuwd hoe dat werkt. Is wel stuk goedkoper.
Is een beetje positief zijn in KLB SC nu ook al niet meer gewenst?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is een beetje positief zijn in KLB SC nu ook al niet meer gewenst?
@Questular is mijn vaderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is een beetje positief zijn in KLB SC nu ook al niet meer gewenst?
Oww vandaarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja de geheime chat heeft wat kuren
Geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
Zou Doug nu echt niet doorhebben dat hij in mijn blokkeerlijst staat?
Maakt mij niet uit papquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
Lolquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit pap
Ik blijf gewoon tegen of over je kletsen want ik hou van jou
Bek houden hij is mijn papa, ik hou meer van hem dan jij. Hij is me vaderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit pap
Ik blijf gewoon tegen of over je kletsen want ik hou van jou
Mensen blokken op FOK!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
Mega goated bradabroquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen blokken op FOK!![]()
Ben je een wijf
hahaha GOATED!!!!! Zou je zo blokken als je niet een nikszeggende mod op een dood gedeelte van fok zou zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen blokken op FOK!![]()
Ben je een wijf
Sommige G’s zijn internet heroes maar niet ready voor een online forum. Tsja. Het kan! Maar cool is het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Mega goated bradabro
Maar F1 huilebalkjes rollen nu eenmaal zo, zijn niet ready en dus ook niet goated.
Denk dat die dronken isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
jij staat inmiddels ook op een blokkeer lijst bij een aantal mensen heb ik gehoordquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige G’s zijn internet heroes maar niet ready voor een online forum. Tsja. Het kan! Maar cool is het niet.
Vraag me eerder af welke naïevelingen nog steeds niet zien dat Doug en Abid dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
mompelt iets over chevyquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me eerder af welke naïevelingen nog steeds niet zien dat Doug en Abid dezelfde persoon zijn.
Wel een hoop gedoe, want eerst liked Doug wat ik typ en dan moet hij naar Abid switchen om hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me eerder af welke naïevelingen nog steeds niet zien dat Doug en Abid dezelfde persoon zijn.
Die mensen zijn echt mokerdeluluquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wauw. Zo’n schattige poging om vals te zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:38 schreef Questular het volgende:
[..]
hahaha GOATED!!!!! Zou je zo blokken als je niet een nikszeggende mod op een dood gedeelte van fok zou zijn
Ik ben razendsnel dankzij mijn eastpak die ik van jou heb gekregen!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Wel een hoop gedoe, want eerst liked Doug wat ik typ en dan moet hij naar Abid switchen om hetzelfde te doen.
Dat mag.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij staat inmiddels ook op een blokkeer lijst bij een aantal mensen heb ik gehoord
@Ama heeft de methode om mods te blokkeren ontdekt volgens mijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:38 schreef Questular het volgende:
[..]
hahaha GOATED!!!!! Zou je zo blokken als je niet een nikszeggende mod op een dood gedeelte van fok zou zijn
Zo zo die is ondeugend!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:ama heeft de methode om mods te blokkeren ontdekt volgens mij
inventief zou ik het noemenquote:
Infantiel eerder 🤣quote:
nouja zeg gedraag jezelfquote:
Niet echt blokkeren maar posts ontzichtbaar maken. Niet zelf bedacht hoor. Een andere mod die een mod wou blokkeren heeft dit verzonnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:ama heeft de methode om mods te blokkeren ontdekt volgens mij
ohquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet echt blokkeren maar posts ontzichtbaar maken. Niet zelf bedacht hoor. Een andere mod die een mod wou blokkeren heeft dit verzonnen.
Wat oncollegiaalquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet echt blokkeren maar posts ontzichtbaar maken. Niet zelf bedacht hoor. Een andere mod die een mod wou blokkeren heeft dit verzonnen.
dat is een ban krijgen als mod ookquote:
Hoeveel kost deze informatie? dit vraag ik voor een vriend.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al ff niet geband!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is een ban krijgen als mod ook
Fixedquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:07 schreef Questular het volgende:
Zou Doug nu echt niet doorhebben dat hij op iedereens blokkeerlijst staat?
Moet zelf nog ontbijtenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Niet vergeten te lunchen mensen. Bij mij wat saai: Bammetjes en rauwkost.
Jongen toch.quote:
Ja ben ff blijven liggen vandaag. Was ik aan toe. Ik lig nog steeds trouwens moet er echt even uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jongen toch.![]()
Ik had een soort van engels ontbijt vanmorgen om 5 uur.
Niet zo BEASTED ditquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ben ff blijven liggen vandaag. Was ik aan toe. Ik lig nog steeds trouwens moet er echt even uit
Akkoord.quote:
Ik ik ik ik ik ik ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik en K3 vinden dat we verdraagzaam moeten zijn!
Als je nou gewoon even verder leest kom je achter mijn werkelijke intentie!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ik ik ik ik ik ik
Dat je de zin daarmee begint geeft al aan hoe egoïstisch je bent.
Bahh
Lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een kitkat chunky gekregen
Daar ga ik eens even goed van genieten.
Nee dat nietquote:
Nerdjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
Leek alsof ik bij kennis was alleen dan ook alaof ik software aan het maken was tegelijk om het beter te laten gaan
Gister voor het slapen gaan gelezen dan krijg je datquote:
Laatst voor het slapen een boek over Josef Mengele gelezen. Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gister voor het slapen gaan gelezen dan krijg je dat
Maar controle positief?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gister voor het slapen gaan gelezen dan krijg je dat
Ja was prima gelukkigquote:
Zou mooi zijn. Hoe minder ziekenhuizen hoe beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja was prima gelukkig
Uitslag over allergiën komt nog, dus hopelijk nooit meer terug.
Ja als het goed weer is even de natuur in samen en daarna wat eten ergensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Hoe minder ziekenhuizen hoe beter.
Ga je nog wat leuks doen van het weekend?
Vrouw gaat naar haar moeder op bezoek. Ik blijf achter voor werklui die langskomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als het goed weer is even de natuur in samen en daarna wat eten ergens
en jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |