Vanaf woensdag weer. Ik heb wat vrije dagen nu.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mis al een aantal ochtenden de weersverwachting en ik merk dat ik de dag daardoor een stuk onzekerder begin.
Briljante woordspeling, had van mezelf kunnen zijn.quote:
Kom maar langs ik heb een hakbijl die net geslepen isquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef VseslavBotkin het volgende:
net terug van de dokter, ik wilde transgender worden maar mijn pik was te groot om af te zagen!
Hnnngggquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef VseslavBotkin het volgende:
net terug van de dokter, ik wilde transgender worden maar mijn pik was te groot om af te zagen!
Oh, ik dacht asielzoekers.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom gaat het de hele dag over voetballers?
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?quote:
Precies. Nog pikken op het hakblok gelegd de laatste tijd ?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom gaat het de hele dag over voetballers?
Ik ben een linkse rechtse of een rechtse linkse. Het is maar net hoe je het ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?
Leg hem op het hakblok.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een linkse lul?
Ik noem mezelf conservatief progressief. Zoals ik introvert extravert ben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben een linkse rechtse of een rechtse linkse. Het is maar net hoe je het ziet.
Zo koppensnellenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Nog pikken op het hakblok gelegd de laatste tijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |