Huhquote:
Gefeliciteerd meid, ga een pak maltesers halen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Anatomie en fysiologie afgerond met een 8.7
Welkom terug maat, ben blij dat jij hier ook bent. Hier is het gezelliger dan in de geheime chat.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:56 schreef Näsenbar het volgende:
Ik schrok me een hoedje, ineens was er geen KLB SC meer. Gelukkig is er een nieuwe geopend!
Gzgz🎉quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Lekker man!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, opmeten en kleuren uitzoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaan ze van het weekend klussen dan kaneel
Ah okequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, opmeten en kleuren uitzoeken.
Niet zo spannend, voor nieuw zonnescherm. Komt ook nog ergens iemand voor de ketel langs.quote:
Lekker woke allemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nog groen schuurdak, nieuwe voordeur en elektrische kookplaat.
Klinkt erg lekker, opperdoeser aardappelen zijn sowieso een van de betere.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedenavond. Opperdoeser-aardappelen, een groenteschijf en witte bonen in tomatensaus wordt het.
Wat een wijvendrankjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik drink nu een chai latte met Kim
Waar zitten de radius en ulna?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |