Dit moet ik nog even deels rectificeren. Zachte pillen, zoals die utrogestan, worden beter opgenomen bij orale inname dan bij vaginaal. Harde P-pillen doen het beter bij vaginaal gebruik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Vaginaal gebruik van standaard Utrogestan pilletjes is onderzocht en blijkbaar bewezen succesvol.
Bron
Mss ben ik toch idd ook wel onderweg...quote:In het kort:
Bij een frozen shoulder heb je pijn in de schouder, vaak uitstralend naar de bovenarm.
De pijn wordt steeds erger en je schouder verstijft.
Het doet eerst alleen pijn tijdens het bewegen, maar later ook in rust.
Hierover zijn de meningen nogal verdeeld. Bij mij maakte het het hele proces niet korter maar de pijn werd wel wat langer dan 24u lichter en de beweeglijkheid groter. Ik ken ook wel verhalen van mensen waar het echt structureel minder werd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef Syrena het volgende:
Door al dat ge-echo en gefok aan mijn arm gister, door fysio, ortopeed én echoscopist, nacht from hell gehad![]()
Terwijl het ter plekke niet pijnlijk was, echo was gevoelig.
Ik heb niet voor injectie gekozen gister, zou maar pijnstilling geven voor 24 uur en qua ontstekingsremmer het proces niet verkorten.
Slik je ook vitaminen (en dan met name B2)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:19 schreef BE het volgende:
Hele gekke vraag, zijn er meer mensen waarbij de urine van kleur veranderd is?
Vlgs mij heb ik dit echt pas sinds ik met de pleisters begonnen ben. Het is op de een of andere manier echt ineens superfel geel.
Niet anders dan hiervoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slik je ook vitaminen (en dan met name B2)
Bijna fluoriserend geel heb ik wel eens van vitamine B gehad.
Dit zou het misschien toch wel kunnen zijn. Ik ben overgegaan op een B-complex ipv alleen B6 realiseer ik me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slik je ook vitaminen (en dan met name B2)
Bijna fluoriserend geel heb ik wel eens van vitamine B gehad.
Als je gebruik wil maken van je slag, dan raad ik je de curly girl methode aan. Kwestie van de juiste producten gebruiken, ikzelf heb na 5 jaar met die methode pijpenkrullenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef Kanaroe het volgende:
Mijn haar begint ineens te krullen, bizar. Heb van nature superfijn, dun en steil haar maar nu zit er een slag in van hier tot Tokio
Das wel wennen, want het zit ook voor geen meter![]()
Verder dacht ik, toen dit topic net van start ging, dat het einde van de menstruatie zich had aangediend.
Nee hoor, ik heb slechts 1 beurt overgeslagen en ben sinsdien keurig op tijd als vanouds heeeeerlijk regelmatig ongesteld geweest
Ik heb deze doorgegeven aan een vriendin. Ze heeft het moeilijk. Ze gebruikte hormoonpleisters maar moest daarmee stoppen omdat er een mogelijk kwaadaardige poliep is gevonden. Ze voelt zich nu zo ellendig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:15 schreef Seven. het volgende:
Ik luister naar de podcast van Suzanne Rethans (we zijn toch niet gek?). Linkje staat in de OP, erg interessant!
Och, wat vervelend voor jouw vriendin. Aflevering 1 zal haar al wel goede inzichten geven. Voor mij was de aflevering over ADHD nuttig, ik heb geen officiële diagnose (zoals zovelen) maar ik herken me wel in al die verhalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb deze doorgegeven aan een vriendin. Ze heeft het moeilijk. Ze gebruikte hormoonpleisters maar moest daarmee stoppen omdat er een mogelijk kwaadaardige poliep is gevonden. Ze voelt zich nu zo ellendig.
Afgelopen weekend vloog ze uit jaloezie bijna een vrouw aan die wat te amicaal tegen haar man deedZo is ze totaal niet.
Volgende week gaat de poliep er uit, dan hopelijk snel nieuws over mogelijke verwijdering van de baarmoeder en verdere behandeling. Ik moedig haar aan om een goede consulent te zoeken of bij de gyn aan te kloppen.
Ik heb deze toegevoegd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:27 schreef Vanyel het volgende:
Hartstikke interessant
Menopause and MHT (menopause hormone therapy) in 2024.
Van de International Menopause Society.
Volgens mij stond dit nog niet in de OP.
Haha, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je gebruik wil maken van je slag, dan raad ik je de curly girl methode aan. Kwestie van de juiste producten gebruiken, ikzelf heb na 5 jaar met die methode pijpenkrullenen ik was en föhn het maar 1x per week. Ff melden in het mooie haren topic voor alle ins en outs
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |