quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:49 schreef Dutch_view het volgende:
Nou ik heb de 1e aflevering gezien op Videoland. En dat is me er weer eentje zeg, een man van Egyptische afkomst genaamd Meļr die spant de kroon als het gaat om asociaal gedrag![]()
Debiel ook weer dat omdat die vrouw niet binnen 6 uur met 'm liep te tongzoenen dat die zich als een klein kind afgewezen voelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat andere jonge koppeltje dacht ik dat wel wat zou worden maar bljkbaar verkeerd ingeschat.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
In die nieuwe afleveringen op VL?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef RipCity het volgende:
Je been breken bij lang leve de liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
In die nieuwe afleveringen op VL?Ja idd daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste VL aflevering idd (en die ervoor).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#ramptoerisme
#irritainment
#WTF
Denk dat de meeste nu gewoon vooruit kijken op Videoland. Scheelt ‘s avonds weer half uurtje live kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rust hier...Ze hebben weer een blik idioten opengetrokken.
En gek genoeg zijn de afleveringen twee weken eerder al te zien op Videoland.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Eind april gaat LLDL dan toch echt naar NET5 toe is het plan. Wel ander tijdstip: 19.30 uur. Onbegrijpelijk hoe je nu weer die vooravond van SBS om zeep helpt.
Verschrikkelijk wat een leeghoofd. Daar kun je echt helemaal niks mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef Dutch_view het volgende:
OMG dit jonge stelDie Johnny is echt een nietsnut
Ja, ......echt gezellig!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Dutch_view het volgende:
Arie en Henriėtte, wat een gezelligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Grotetijd op 07-02-2025 17:52:45 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Niets voor jou om mee te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dat voor kerel joh?Weet niet hoe hij heet, maar zij heet Danoe. Zijn afgelopen week in 't huis gekomen.
Hij begon al na 3 dagen met hou van je, je bent m'n alles, mijn redderIk kreeg echt spontaan kringspierkramp van die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |