bij het voorstukje koos ik zijn kant. nu na de uitzending snap ik haar wel. Vent lult alleen maar over zichzelf en echt aan EEN stuk. op gegeven moment ben je er ook klaar mee.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Vond het al vreemd, kon die 2 oudere niet toen het stukje werd getoond bij VI. Denk, heb ik wat gemist. Zat het vanavond pas in de uitzending. Wat een Karen van een wijf. Maar meneer is ook wel een narcist.
Maar volgens Robert lult Tineke weer aan één stuk doorquote:Op donderdag 12 december 2024 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
bij het voorstukje koos ik zijn kant. nu na de uitzending snap ik haar wel. Vent lult alleen maar over zichzelf en echt aan EEN stuk. op gegeven moment ben je er ook klaar mee.
Russinnen vertelde hijquote:Op donderdag 12 december 2024 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Normaal date hij alleen met vrouwen die 25 a 30 jaar jonger zijn, is dat dan betaalde liefde in Thailand ofzo?
Dat hangt er maar net vanaf hoe je je lessen wil betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:38 schreef Bzzzzt het volgende:
Ze maakt geen goede reclame voor zich zelf als rijinstructeur.
lijkt mij dat de meesten gewoon in geld zullen moeten betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoe je je lessen wil betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:49 schreef Dutch_view het volgende:
Nou ik heb de 1e aflevering gezien op Videoland. En dat is me er weer eentje zeg, een man van Egyptische afkomst genaamd Meïr die spant de kroon als het gaat om asociaal gedrag![]()
Debiel ook weer dat omdat die vrouw niet binnen 6 uur met 'm liep te tongzoenen dat die zich als een klein kind afgewezen voelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat andere jonge koppeltje dacht ik dat wel wat zou worden maar bljkbaar verkeerd ingeschat.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
In die nieuwe afleveringen op VL?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:41 schreef RipCity het volgende:
Je been breken bij lang leve de liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
In die nieuwe afleveringen op VL?Ja idd daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste VL aflevering idd (en die ervoor).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |