quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:21 schreef chufi het volgende:
Ja die zure bommen pot die tegen een mogelijk half om half potje doperwtjes/worteltjes zegt dat ze vandaag een komkommer krijgt ...
Weirdo.quote:
Hihi hihi hihi hihiquote:
Hihi hihiquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een iets te oud schoolmeisje, da's zielig
Jah, je kan beter als 32jarige je vaste baan opzeggen om volkszanger te worden.. komen daar nog wel normale mensen?quote:
Ik vraag mij altijd af wat dezequote:Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, je kan beter als 32jarige je vaste baan opzeggen om volkszanger te worden.. komen daar nog wel normale mensen?
Vraag mij vooral af waarom ze meedoet, niet voor een liefdequote:Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Op haar 37'ste zal ze vast nog steeds single zijn met haar attitude.
Pauper dikkertje gespot. Haat ambitie (heeft ze wel gelijk in b.t.w.), haat haar zelf is gewoon een vleesgworden Karen...Het is niet gek dat ze nog steeds vrijgezel is met die attitude. Alles wat in dat mondje kon kon haar goedkeuring wel weg dragen zoals bij het maken van 'echt Mexicaans eten'...Tex Mex shit dus, weet hij veel. Dat 'gejammie' van haar telkens zou je een gifje van kunnen maken, werd daar een beetje misselijk van in mijn mond.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Op haar 37'ste zal ze vast nog steeds single zijn met haar attitude.
Gewoon verkapte manier van adverteren voor krasloten. Mogen niet gokken rechtstreeks promoten dus dan indirect op deze manier.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Die kraskaarten is inderdaad niet veel aan. Het lijkt of ze hiermee de kleine vraagkaartjes eruit willen halen, of hebben ze dit al gedaan? Heb ze al een tijdje niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |